لوگو سفید ایلیا
صفحه اصلی انتخاب نام شرکت و برند خدمات ما
ثبت شرکت ثبت برند ثبت تغییرات شرکت اقدامات پس از ثبت شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت اختراع اخذ کارت بازرگانی اخذ جواز تاسیس صنایع رتبه بندی(گرید) شرکت ها
درباره ما
حقوق مالکیت برند ایلیا اساسنامه ثبت ایلیا اعضای هیئت مدیره ایلیا منشور اخلاقی ثبت ایلیا تاریخچه ایلیا همکاران ایلیا محیط کار ایلیا کاتالوگ ایلیا
ارتباط با ما تور مجازی ایلیا

استعلام گواهی ارزش افزوده


همان طور که مشخص است برای هر فعالیت در امور مربوطه ای به مجوز هایی از سازمان و ارگانهایی نیاز می باشد . جهت انجام امور مالیاتی و نیز برای انجام به حسابرسی های مالیاتی نیاز به گواهینامه ارزش افزوده می باشد .

استعلام گواهی ارزش افزوده

در تعریف گواهینامه ارزش افزوده می توان گفت از گونه مجوز هایی می باشد که جهت انجام امور مالیاتی و هم چنین کارهای مربوط به ارزش افزوده نیاز به اخذ آن می باشند . این گواهینامه از سوی سازمان امور مالیاتی در یک برگهA5 صادر می شود . با در دست داشتن این مجوز فروشندگان می توانند از خریداران مالیات ارزش افزوده را دریافت نمایند .هم چنین خریداران می توانند از فروشندگان تقاضای مشاهده این گواهی را داشته باشند . ارزش افزوده همان اختلاف و مغایرت قیمت در بین کالای خربداری شده و همان کالا در هنگام فروش می باشد .

گواهی ارزش افزوده گواهی ای است، که مؤدیان پس از ثبت شرکت و اخذ کد اقتصادی میبایست حتما برای اخذ آن اقدام نمایند.

گواهی مالیات بر ارزش افزوده به بصورت ۶ ماهه یا یک ساله صادر می شود ( بنا بر تشخیص حوزه مالیات بر ارزش افزوده) که پس از پایان اعتبار آن، میبایست نسبت به تمدید اعتبار از حوزه مالیاتی اقدام شود.

خریداران موظفند هنگام پرداخت مبلغ مالیات بر ارزش افزوده در صورتحساب فروشندگان، گواهینامه ثبت نام را از آنها درخواست کرده و پس از رویت آن ، و اعتبار تاریخ ، نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

چه اشخاصی موظف به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده هستند ؟

تمامی اشخاص حقیقی که مشغول به فعالیت و بدست اوردن درامد از کسب و کار خود هستن و از فروش کالاها و خدمات خود این درامد را بدست می اورند باید مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنند. در خصوص پرداخت مالیات ممکن است افرادی که زمینه کاری انها فروشنده مواد اولیه کشاورزی،کود و بذر،فروشندگان شیرخشک و دیگر مشاغل باشند معاف باشند .

اشخاص حقوقی که شرکتی را پایه گذاری کرده اند و شماره ثبت هم دارند باید مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کنند نکته قابل توجهی در این راستا وجود دارد و ان این است که اگر اشخاص حقوقی فعالیتی دیگر انجام می دهند و از ان فعالیت درامد بدست می اورند در قبال پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موظف هستند

نحوه ی استعلام گواهی ارزش افزوده

شما با مراجعه کردن به ادرس اینترنتی زیر می توانید اطلاعاتی در رابطه با اینکه چگونه می توانید از گواهینامه ارزش افزوده شرکتها استعلام بگیرید بدست بیاورید.

https://www.evat.ir/frmvalidationofregistration.aspx

بعد از اینکه به سامانه ذکر شده وارد شدید باید به عنوان پرداخت کننده شماره اقتصادی جدید،شماره ملی را وارد نمایید سپس برروی گزینه جستجو کلیک کنید در این حالت نتایجی که بدست امده برای شما نشان داده می شوند.

شرکت های دارای شماره ثبت بدون فعالیت اقتصادی در رابطه با گواهینامه VAT چه اقدامی باید انجام بدهند؟

ممکن است شرکتی بدون داشتن فعالیت اقتصادی دارای شماره ثبت باشد در این خصوص باید اظهارنامه مالیاتی انجام دهند و ان را ارسال نمایند.موسس شرکت باید این نکته را در نظر داشته باشد که اگر برای یکبار معامله ای صورت گرفته باشد باید برای دریافت ارزش افزوده اقدامی صورت می گرفت. اگر این اقدام صورت نگرفته باشد برای انها تخلف محسوب می شود حتی برای معامله ای که یکبار صورت گرفته است.

برای دریافت گواهینامه ارزش افزوده باید مراحلی انجام شود که در ذیل ذکر شده است:
• باید برای مالیات بر ارزش افزوده شرکت ثبت نام اولیه صورت بگیرد.
• باید برگه ثبت نام اولیه همراه با مدارک اولیه مالیات بر ارزش افزوده ارائه داده شود.

•.بعد از دریافت رمز عبور ثبت نام مرحله دوم اغاز می شود.
* ارائه مدارکی مانند(اظهارنامه سه ماهه سالهای قبل از تاسیس تا سالی که قرار است مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام شود و گواهی صادر شود،ارائه برگه اولیه،مرحله دوم ثبت نام،شناسه کاربری،رمزعبور،ارائه نسخه تمامی قراردادها برای ثبت نام مرحله اخر و صدور گواهی ارزش افزوده.

برای ثبت نام اولیه ارزش افزوده مدارکی لازم است که به شرح ذیل می باشد.

۱- ارائه کد اقتصادی
۲- ارائه نسخه مدارک اعضای شرکت اعم از شناسنامه و کارت ملی ( براساس آخرین تغییرات)
۳-ارائه آگهی تاسیس شرکت
۴- ارائه اخرین تغییرات شرکت
۵- ارائه وکالتنامه
۶- ارائه آدرس کامل محل سکونت پیمانکار
۷- ارائه تلفن ثابت و همراه پیمانکار و در صورت امکان مدیر عامل ارائه تلفن ثابت و همراه هم الزامی است.
۸- ارائه کد پستی پیمانکار
۹- ارائه مجوز فعاليت (گواحي صلاحيت يا نام شركت در سايت رتبه بندي)
۱۰-ارائه كد پستي دفتر و يا در صورت نبود كد پستي محل فعاليت يا منزل

مدارک لازم برای مرحله آخر ارزش افزوده

۱- ارائه نام بانک شرکت
۲- ارائه نام شعبه بانک
۳-ارائه کد شعبه
۴-ارائه شماره حساب
۵- ارائه تلفنن ریس هیات مدیره
۶- ارائه کد پستی و آدرس رئیس هیات مدیره
۷- ارائه کد اقتصادی
۸- ارائه آخرین تغییرات
۹- ارائه مدارک آخرین اعضا

بنا به تشخیص حوزه مالیات بر ارزش افزوده، این گواهینامه برای مدت ۶ ماه یا یک سال صادر می‎گردد که پس از اتمام تاریخ اعتبار، اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم به تمدید اعتبار از حوزه مالیاتی خواهند بود. تمامی خریداران نیز می‎توانند تا در هنگام پرداخت، مبلغ مالیات بر ارزش افزوده در صورتحساب فروشندگان، گواهینامه ثبت نام را از آنها درخواست نمایند و پس از رویت و تاریخ اعتبار آن، نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

شایان ذکر است که برای تمامی خریداران این امکان فراهم شده است تا در زمانی که می خواهند مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کنند از صاحب فروشندگان بخواهند گواهینامه ثبت نام را به انها نشان بدهند و بعد از مشاهده نمودن گواهینامه و تاریخ اعتبار ان مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت نمایند.

اقدامات اولیه ثبتی در ایلیا...

مسیر طی شده ی ایلیا سرشار از نام کسانی ست جای_گاهی استـوار برای سرشار از نام کسانی ست خودشان ایجاد نماید.

مشاوره آنی
ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

کد اقتصادی - هزینه دریافت کد اقتصادی

کد اقتصادی - هزینه دریافت کد اقتصادی - با اخذ کد اقتصادی می توانید اخذ کارت بازرگانی انجام دهید . در مزایده ها شرکت کنید. فاکتور صادر کنید و با شرکت های دولتی قرارداد ببندید . ثبت شرکت ایلیا اخذ کد اقتصادی را برای شما به انجام می رساند.

تشکیل پرونده دارایی

تشکیل پرونده مالیاتی و دارایی - کلیه ی اشخاص حقوقی می بایست بعد از تأسیس شرکت وتعیین حوزه ی مالیاتی مربوطه نسبت به تشکیل پرونده ی مالیاتی مبادرت نماییند.

پرسش و پاسخ اخذ کد اقتصادی

پرسش و پاسخ اخذ کد اقتصادی - مودیان مالیاتی اغلب پس از برخورد با واژه کد اقتصادی سوالات زیادی در ذهنشان ایجاد می شود : اینکه «اصلا" کد اقتصادی چیست ؟و برای

مراحل تشکیل پرونده مالیاتی

بعداز انجام امور ثبت شرکت می بایست مراحل تشکیل پرونده مالیاتی باتوجه به آدرس شرکت ثبت شده در اداره دارایی انجام گردد.هرشرکت اعم از هرنوع شخصیت حقوقی باید بعد از مراحل ثبت شرکت در اداره دارایی تشکیل پرونده مالیاتی دهد. در واقع تشکیل پرونده مالیاتی به این معناست که شخصیت حقوقی (شرکت) به اداره مالیات

استعلام کد اقتصادی و صحت کد اقتصادی شرکتها ( ویدئو )

آموزش ( ویدئو ) استعلام کد اقتصادی طبق قانون کلیه شرکتها پس از تاسیس ملزم به اخذ کد اقتصادی می باشند. نام دیگر کد اقتصادی شماره اقتصادی می باشد که برای اشخاص حقیقی و حقوقی در مرکز استان ها و سهرستان ها توسط اداره دارایی بعد از انجام دادن مراحل مطابق قانون و مقررات صادر می گردد

امور مالیاتی

- اخذ کد اقتصادی-مراحل تخصصی تشکیل پرونده دارایی و اخذ کد اقتصادی توسط مجتمع خدمات ثبتی و اداری ایلیا صورت می پذیرد.

حداکثر و حداقل زمان لازم برای اخذ کد اقتصادی

مجتمع ثبت شرکت ایلیا با دارا بودن دپارتمان های تخصصی در زمینه اخذ کداقتصادی و تشکیل پرونده آماده ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی رایگان به شما عزیزان می باشد.

پلمپ دفاتر و اداره ثبت شرکتها پلمپ دفاتر سال 98

پلمپ دفاتر 98 . پلمپ دفاتر داره ثبت شرکتها پلمپ دفاتر مدارک و مراحل لازم برای اخذپلمپ دفاتر قانونی شرکتها در سال 1397 و 1398 و مراحل ثبت نام در سامانه .

تشکیل پرونده مالیاتی فوری و سریع

یکی از مهمترین اقدامات پس از ثبت شرکت ها تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کداقتصادی می باشد.جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با مشاوران ایلیا در ارتباط باشید.

ثبت آنلاین مالیاتی

ثبت آنلاین مالیاتی

لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

امتیار خود را ثبت کنید
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
پرسش و پاسخ های شما
استعلام گواهی ارزش افزوده
با سلام یک شرکت ثبت شده در سالهایی که فعالیت ندارد: نیاز به پلمپ دفاتر دارد؟ در صورت تصمیم به فعالیت، میتوان فرضاً چند روز پیش از آغاز فعالیت و معامله تجاری، اقدام به دریافت گواهی ارزش افزوده نمود؟ یا حتماً باید فعالیت و معامله تجاری در جریان باشد؟ چنانچه گواهینامه دریافت گردد اما فعالیتی صورت نگیرد، مشکل قانونی ایجاد نمیگردد؟
پاسخ 3 5
ثبت شرکت ایلیا®
ثبت شرکت ایلیا®
بر اساس قوانین هر شرکتی بعد از تاسیس ظرف مدت 1 ماه باید برای کارهای دفاتر اقدام کنند ، و ظرف مد 2 ماه از تاریخ ثبت برای امور مالیاتی اقدام کنین بدین ترتیب شما باید این امور رو انجام بدنی و هر زمان فعالیت خودتون ر و شروع کردین همه چی آماده فعالیت هستش
پاسخ
توضیحات چقدر جستجو و سوال پرسش و پاسخ مقالات مرتبط
پایان مشاوره

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .
لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید