جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت نام در سامانه بهین یاب

سامانه بهین یاب چیست؟

سامانه تخصصی بهین یاب برای اهداف مشخصی جهت تسهیل در امور متقاضیان اداره صنعت و معدن ایجاد شده و در صورت تمایل به متقاضیان در زمینه هایی مانند اخذ جواز، پروانه بهره بردرای و کارت بازرگانی که جزو اولین اقدامات متقاضیان به حساب می آید کاربرد دارد، از این رو در ادامه متن زیر نکاتی کارا برای ثبت نام بهین یاب به شما ارائه می کنیم که راهنمای تخصصی شما خواهد بود.

سامانه بهین یاب چیست؟

وزارت صنعت و معدن با هدف تسهیل در امور کسب و کارهای ایرانیان با بهبود ارائه خدمات با کیفیت تر خود سامانه بهین یاب را اجرا کرده و در دسترس کاربران قرارداده است.

این سامانه تمامی خدمات مورد نیاز برای دستیابی متقاضیان به فعالیت های شفاف و به دور از پیچیدگی در کمترین زمان راهنمای آنها خواهد بود. در این میان با توجه به اهمیت سامانه بهین یاب که حکمی برای رسیدگی به امور وزارت صنعت و معدن تجارت به حساب می آید در ادامه متن به نحوه ثبت نام و ارائه آدرس این سامانه می پردازیم، همچنین کاربرد این سایت را برای آموزش شما جهت ثبت نام ارائه می کنیم.

سامانه بهین یاب

ثبت نام بهین یاب

افرادی که تمایل به استفاده از هر کدام از خدمات ارائه شده در درگاه بهین یاب دارند باید در ابتدای امر با ریزه کاری ها و خدماتی که در این سایت ارائه می گردد آشنا باشند، از این رو جهت ثبت نام بهین یاب و نحوه ورود به این سامانه ما راهنمای شما خواهیم بود.

وزارت صنعت، معدن و تجارت با راه اندازی این سامانه در واقع پنجره ای به سوی پرونده های الکترونیکی باز کرده در صورتی که نیازمند استفاده از خدمات این سامانه دارید ما بخشی از آن را برای ثبت نام ارائه می کنیم.

ابتدای امر با دارا بودن اینترنت به سایت بهین یاب مراجعه می کنید، در این زمان شما به صورت مجازی به سایت اداره صنعت و معدن وارد شده اید براساس نیاز به اخذ خدمات می توانید به بخش موردنظر وارد شوید و با در نظر گرفتن این موضوع که هدف این سایت تسریع در امور معوقه به اداره صنعت و معدن تجارت است.

این را در نظر داشته باشید برای ورود و درج اطلاعات باید در بخش عضویت سایت ثبت نام کرده و با تعیین نوع شخصی عضو و درج مشخصات وی به همراه شماره تماس وارد شوید.

آدرس سایت بهین یاب

سامانه بهین یاب به صورت 24 ساعته خدماتی نظیر اخذ جواز تاسیس، پروانه بهره برداری و دیگر موضوعات که نیاز به ثبت نام در این سامانه را قبل از هر اقدامی دارند را شامل می شوند.

لذا اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در مسیر اخذ جواز تاسیس و پروانه و دیگر موارد حیطه عملکرد این سامانه نیاز به خدمات دارید می توانید به سامانه بهین یاب با نشانی اینترنتی https://behinyab.ir/ مراجعه کرده و ثبت نامن را باارائه مشخصات هویتی شخص متقاضی اقدام به فعالیت کنید.

در این بین داشتن تخصص کافی حرف اولیه را می زند که وکلای پایه یک مجتمع حقوقی و ثبتی ایلیا با بیش از 20 سال سابقه ثبتی و حقوقی تنها در زمانی کاهشی اقدام به ثبت نام شما در این سامانه خواهند کرد و کار شما را برای اخذ جوازهای مربوطه تسهیل می بخشند.

آدرس سایت بهین یاب
آدرس سایت بهین یاب

چرا باید در سامانه بهین یاب ثبت نام کرد؟

سامانه بهین یاب برای خدمات رسانی غیرحضوری متقاضیان با امکان ثبت مشخصات و اطلاعات آن ها به جهت بهبود فعالیت های وزارت صنایع معدن تجارت ایجاد شده، در این سامانه تمامی تقسیم بندی ها جهت انجام امور به کاربران ارائه می شود تا نیاز آن ها را در زمینه کاری و خدماتی آن ها اجرا کند.

این موضوع را در نظر داشته باشید که با درج مشخصات اشخاص می توان ابتدایی ترین گام ها را برای خدمت رسانی به متقاضیان بر مبنای اصول حقوقی و ثبتی که ارگان ها ارائه کرده اند انجام داد.

این سامانه در واقع پنجره ای به سوی خدمات درج اطلاعات در وزارت صنعت، معدن و تجارت است که اهداف تعیین شده ای از سوی ایران را با خود به همراه دارد.

این سامانه با هدفی بالاتر در زمینه کیفیت ارائه شده و خوشبختانه با شکل گیری این سامانه و ایجاد بخش های سرمایه گذاری، اکثریت فعالیت های سرمایه گذاری با سهولت بیشتر و در زمان کمتری ارائه می شود.

امکانات بخش سرمایه گذاری بهین یاب

سایت تخصصی بهین یاب با ایجاد خدماتی تخصصی با سرعت و سهولت امر، خدماتی که به متقاضیان ارائه می دهد در بخش ها مختلف ارائه می شود.

در این تقسیم بندی ها کاربران می توانند به صورت آنلاین و غیر حضوری از خدمات بهره ببرند. تمامی بخش های این سامانه اطلاعات مفید را که موردنیاز متقاضیان می باشد را ارائه می دهد تا اخذ مجوزهای مرتبط با سایت و پروانه های سرمایه گذاری در وزارت صنعت، معدن و تجارت از راه سایت با سرعت و سهولت بالا انجام می گیرد.

در صورت کلی در بخش سرمایه گذاری قسمت های مختلفی قرار گرفته که در ادامه متن به آن ها اشاره می کنیم.

  • فرآیند مرتبط با جواز تاسیس واحد تولیدی

در بخش تعبیه شده در زمینه ارائه جواز تاسیس ، اصلاح، تمدید جواز تاسیس، انتقال جواز تاسیس تولیدی از طریق ورود به سامانه به متقاضیان ارائه می شود.

  • فرآیند مرتبط با اخذ پروانه بهره برداری تولیدی

در بخش رسیدگی به امور و فرآیندهای واحدهای تولیدی با امکاناتی به مانند ثبت درخواست صدور آن، تغییرنام واحد تولیدی و مالکیت و نیز توسعه بخش تولیدی پرداخته می شود.

  • فرآیند مرتبط با پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور

انجام فرآیندهای مرتبط با طراحی و تمدید پروانه های تولیدی آسانسور در این  بخش از سامانه انجام می گیرد.

  • فرآیند اخذ تسهیلات جواز تاسیس و پروانه بهره برداری

با انتخاب این گزینه بسته به رعایت شروط اخذ تسهیلات می توانید بر اساس مدارک ارسالی اقدام کنید.

به منظور پیشبرد فرآیندهای خدمات رسانی در سامانه بهین یاب مجتمع حقوقی و ثبتی ایلیا راهنمای شما عزیزان خواهد بود و شما را در مسیر اقدامات ثبت نام و اخذ تسهیلات با مشاوره تخصصی خود همراهی می کند تنها کافی است با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در ارتباط باشید و نکات کارا و تخصصی را از آن ها اخذ کنید.

4.5/5 - (4 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها