جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در البرز

ثبت شرکت در البرز

توضیحات تکمیلی در خصوص ثبت شرکت در البرز به شما کمک می کند، هر آنچه که برای ثبت شرکت تجاری لازم است، را داشته باشید. از این رو در ادامه متن زیر همراه ما باشید تا نکات تخصصی به شما ارائه گردد.

راهنمای ثبت شرکت در البرز

شرکت تجاری این روزا یکی از موارد لاینفک تجارت قانونمند بوده که انجام ثبت آن باید در حیطه فعالیت اشخاص صورت گیرد. ثبت شرکت در البرز را می توانید در کم ترین زمان تنها با مشاوره حضوری یا غیرحضوری به سرانجام رسانید.

ثبت شرکت و موسسات باید تخصصی و کارشناسانه انجام شود. از این رو مجتمع ثبتی ایلیا راهنمای مناسب و حرفه ای شماست.

ثبت شرکت کرج گوهردشت

شرکت های تجار تا زمانی که به ثبت نرسند ماهیت قانونی پیدا نمی کنند از این رو برای اعتبار بخشی به تجارتتان باید هر چه سریعتر کسب و کار تجاری را ثبت کنید، ثبت شرکت در البرز این روزها در اقسی نقاط این استان اقدام به ثبت آنلاین کرده بدین صورت که تجار با خرید یا اجاره محلی که بتوان اقدامات تجاری را در آن انجام داد تمامی مدارک حقوقی را در سامانه بارگزاری می کنند.

یکی از پر تردد ترین خیابان ها و محله هایی که مناسب ثبت شرکت در این استان است گوهردشت کرج است زیرا تردد در این قسمت شهر کرج بر اساس نیاز محل و شهر کرج بر آورد می شود که بهترین گزینه جهت فعالیت تجاری بر اساس نیاز جامعه به حساب می آید.

برای ثبت شرکت در گوهردشت می توانید با مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید و در کم ترین زمان شرکتتان را ثبت کنید.

ثبت شرکت در البرز

شرایط ثبت شرکت در البرز

مطابق قانون اساسی هرگونه کسب و کاری بدون ثبت شرکت معنا ندارد و قانونی محسوب نمی شود تا زمانی که ثبت حقوقی شرکت انجام نشود. فعالیت و یا خدمات مورد نظر قانونی نیست به همین دلیل تمامی اشخاص حقیقی یا حقوقی که قصد گردهمایی جهت انجام فعالیت دارند باید در اولین قدم اقدام به ثبت شرکت نمایند.

مراحل ثبت شرکت در البرز

جهت ثبت شرکت قبل از هر اقدامی پیشنهاد می شود از مشاوره تخصصی کارشناسان با تجربه در این زمینه به طور کامل استفاده شود و بعد برای ثبت به طور شخصی یا از طریق موسسات اقدام شود .
در مرحله بعد رضایت تمام شرکا در جهت ثبت لازم ضروری است اینکه شرکا در اهلیت کامل باشند و هیچ سوء پیشینه نداشته باشند بعد از آن موضوع فعالیت به طور کامل و دقیق مشخص شود .
بعد از تکمیل و تحویل مدارک است که مراحل ثبت شرکت آغاز می شود .

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در البرز

مدارکی که برای ثبت شرکت لازم و ضروری است اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه تمام اعضا میباشد و علاوه بر این یک عکس 3*4 تمام اعضا می باشد.
گواهی مبنی بر عدم سوء پیشینه تمام اعضا نیز نیاز است که با دریافت معرفی نامه و تحویل آن به مراکز پلیس +10 و یا مراکز آگاهی و کلانتری قابل دریافت می باشد.
بعد از دریافت گواهی عدم سوء پیشینه به مجتمع حقوقی تحویل داده شود.

ثبت شرکت در البرز

ثبت شرکت مسئولیت محدود در البرز

شرکت های تجاری از نوع مسئولیت محدود در زمینه تجارت بهترین گزینه تجار خواهد بود، در صورت تمایل افراد به ثبت این نوع شرکت ها تنها کافی است شریکی مناسب و قابل اعتماد را برگزینید و با ارائه مدارک مربوط به ثبت شرکت مسئولیت محدود که پرتقاضاترین نوع شرکت های تجاری است اقدام به ارائه آن در سامانه اداره ثبت شرکت ها کنید، مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا در این زمینه راهنمای مناسب شما خواهد بود.

ثبت شرکت سهامی خاص در البرز

شرکت های تجاری از نوع سهامی خاص تنها با 3 سهامدار و دو بازرس قابل ثبت است از این رو در صورتی که تمایل به ثبت شرکت سهامی خاص دارید کارشناسان حقوقی ایلیا راهنمای تخصصی شما خواهند بود و تنها در یک جلسه حضوری یا غیرحضوری راهنمای شما خواهند بود.

ثبت موسسه در البرز

موسسات با ارائه خدماتی غیر از تجارت در استان البرز فعالیت می کنند از این رو هر شخصی که تمایل به فعالیت در حوزه هایی به مانند ارائه خدمات، آموزش یا حقوقی فعال باشد باید حرفه خود را در قالب موسسه به ثبت رسانده و در این حیطه فعال باشند، حال برای کسب تخصص در زمینه ثبت موسسه در البرز بهتر است به مقاله ثبت موسسه که مجتمع ثبتی و حقوقی در سایت خود تدوین کرده مراجعه کنید.

زمان و هزینه ثبت شرکت در البرز

زمان ثبت شرکت قابل تعریف نیست و به چند آیتم بستگی دارد مواردی مانند موضوع فعالیت، حوزه ثبتی، شرایط کلی شرکت مورد نظر اما در حالت کلی مدت زمانی در حدود 20 الی 30 روز کاری زمان نیاز است جهت به ثبت رسیدن شرکت.

هزینه ثبت شرکت شامل مواردی مانند هزینه های اداری، هزینه روزنامه های مورد نظر، حق الدرج این هزینه ها به نسبت شرکت های متفاوت متغیر است ولی در اولین مشاوره با کارشناسان مشاور در این زمینه تعیین می شود .

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها