جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس و تلفن اداره ثبت شرکتها کرج 【اداره ثبت شرکتها کرج ✔️】

اداره ثبت شرکتها کرج

امروزه اکثر بازرگانان در کرج به دلیل تسهیل در امور تجارت اقدام به ثبت شرکت در کرج می کنند زیرا رغبت بیشتری نشان می دهند تا از مزایای این شرکت ها در شهر کرج استفاده کنند.

سایت اداره ثبت شرکتهای استان البرز

در عمل با توجه به عدم آگاهی از مباحث پیچیده حقوقی و مواد قانونی مربوطه و عدم استفاده از کارشناسان و متخصصان در رفع مشکلات حقوق و ثبتی بوجود آمده ، موجب سردرگمی موسسین و اعضای شرکت ها شده و خود نیز اغلب موارد با ضرر و زیان های غیر قابل جبرانی رو برو می شوند.

لذا وقتی عده ای می خواهند فعالیت های خود را در قالب شرکت های تجاری انجام دهند باید به خوبی به امور ثبتی و تجارتی احاطه داشته باشند. برای ثبت شرکت باید به ادراه ثبت شرکتها مراجعه کرده که سایت اداره ثبت شرکتهای استان البرز همان سایت مرکزی و اصلی است که می توانید به آن مراجعه کنید. دقت کنید برای ثبت نام شرکت تجاری باید اینترنتی اقدام کنید.

بدین منظور با توجه به اهمیت نقش ثبت در عرصه تجارت، به استحضار خوانندگان محترم می رساند مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا با بیش از 18 سال سابقه درخشان افتخار این را دارد تا در زمینه های ثبتی و حقوقی خدمت رسان شما عزیزان باشد.

اداره ثبت شرکتها کرج

اداره ثبت شرکتهای استان البرز مرجعی است جهت ثبت شرکت در کرج و موسسات غیر تجاری. این اداره ثبت کرج و شهرستان های تابعه آن را انجام می دهد. بنابراین ثبت شرکت در فردیس ، نظرآباد ، بهارستان ، صفا دشت ، سیمین دشت ، هشتگرد و سایر مناطق این استان توسط اداره ثبت شرکت استان البرز انجام می شود.

این اداره همچنین امور ثبت تغییرات شرکت و ثبت انحلال شرکت و سایر امور مربوط به ثبت شرکت ها را به انجام می رساند. به عبارت دیگر ثبت اشخاص حقوقی به طور کلی بر عهده اداره ثبت شرکتهای استان البرز است که با اختصاص شماره ثبت و شناسه ملی شرکتها را به رسمیت شناخته و آنها را در دفاتر ثبت نام نویسی می کند.

ثبت تغییرات شرکتها یا موسسات اعم از تغییر نام ، آدرس ، سرمایه و اعضای شرکتها باید به اطلاع و اداره ثبت شرکتها برسد.

از دیگر وظایف اداره ثبت شرکتهای کرج ثبت دفاتر تجاری یا مالیاتی است که برای شرکتهای فعال یا غیرفعال درخواست شده و در این اداره به تقاضای آنها رسیدگی می شود.

آدرس و تلفن اداره ثبت شرکتها کرج

قانون ثبت شرکتها مصوب 1310 می باشد بموجب نظامنامه اجرایی همین قانون دایره ای به نام ثبت شرکتها و علائم تجاری و اختراعات تحت نظر ثبت کل مملکتی شکل گرفت که پس از آن بموجب آئین نامه 1327 تحت عنوان اداره ثبت شرکتها و علائم تجارتی و اختراعات و پس از الحاق کشور ایران به کنوانسیون پاریس مصوب مصوب 1327 (برای حمایت از مالکیت صنعتی و تجارتی و کشاورزی) بعنوان اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی با دو اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری و اداره مالکیت صنعتی تشکیل گردید همچنین به منظور اجرای دقیق و همه جانبه اصل 44 قانون اساسی از جمله حوزه های فعالیت سازمان که می تواند در راستای اجرای اوامر مقام معظم رهبری نقش برجسته ای ایفاء نماید.

اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی از جنبه ثبت شرکتها نقش مهمی در هویت بخشی به نهادهای اقتصادی و ایجاد امنیت اقتصادی و جذب پایدار ساختن سرمایه های سرگردان و از جنبه مالکیت صنعتی نیز به لحاظ تأثیر شگرف مقولات مالکیت فکری همچون اقتصادی کردن اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری و حمایت حقوقی از تجار و بازرگانی بر عهده داشته و با عنایت به مجوز شماره 194000/624 مورخ 29/11/85 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور.

این اداره کل به دو اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری و اداره کل مالکیت صنعتی تقسیم گردید و اصلاحیه طرح اصلاحی آئین نامه ثبت شرکتها مصوب 1340 در تاریخ 24/2/86 از جانب ریاست معظم قوه قضائیه به تصویب رسید و عملاً به دو اداره کل تبدیل گردید.

اداره ثبت شرکتهای کرج
اداره ثبت شرکتهای کرج

اداره ثبت شرکتهای کرج

استان البرز : شهر کرج ، میدان آزادگان ، کوی مدرس ، بلوار امامرضا به سمت بلوار مطهری ، اداره ثبت شرکت ها (اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز)

کد پستی : 3149679651

شماره تماس : 32550620 – 026

وظایف اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری

به موجب ماده دو طرح اصلاحی آئین نامه ثبت شرکتها اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری دارای وظایف زیر خواهد بود :

  • ثبت شرکتهای تجارتی و موسسات غیرتجارتی ایرانی حوزه تهران و تغییرات بعدی آن.
  • ثبت دفتر تجارتی و غیرتجارتی حوزه تهران.
  • پلمب دفاتر تجارتی و غیرتجارتی حوزه تهران.
  • ثبت شعبه یا نمایندگی شرکتهای خارجی در ایران و تغییرات بعدی آن.
  • ثبت موسسات خارجی در ایران.
  • تعیین نام شرکت های خارجی و موسسات غیرتجارتی در شرف ثبت سراسر کشور.

اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری

ثبت فعالیت های تجاری در تهران در اداره ثبت شرکت ها و در شهرستان ها در اداره ثبت مرکز اصلی آن به عمل خواهد آمد.

لذا مرجع ثبت شرکت ها در تهران ” اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ” و در خارج از تهران ” اداره ثبت اسناد و املاک ” مرکز اصلی فعالیت شرکت است که دفتری مخصوص برای ثبت شرکت ها اختصاص داده است.

در صورتیکه در محل مربوطه، ثبت اسناد نباشد، دفاتر اسناد رسمی یا دفتر دادگاه مرجع ثبت خواهد بود.

لازم به ذکر است اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی قبلاً تحت عنوان اداره ثبت شرکت ها و علایم تجارتی و اختراعات اداره کل ثبت نامیده می شد که پس از مصوبه مزبور به اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و اداره کل مالکیت صنعتی این نام تغییر پیدا کرده است.

آدرس جدید اداره ثبت شرکتهای کرج

آدرس جدید اداره ثبت اسناد کرج به نشانی البرز – کرج – میدان نبوت ، بلوار ملاصدرا ، ساختمان جدید اداره ثبت شرکت ها (اداره کل ثبت اسناد و املاک استان البرز)

آدرس جدید اداره ثبت شرکتهای کرج

اداره ثبت کرج

اداره ثبت کرج واقع در کرج ، میدان آزادگان ، ابتدای خیابان مطهری می باشد. لازم به ذکر است که جهت امور ثبت شرکت ، ثبت تغییرات یا انحلال شرکت و سایر امور ثبتی نیاز به مراجعه حضوری به اداره ثبت شرکت های کرج نمی باشد و این اداره از طریق سامانه الکترونیکی امور ثبت شرکتها را انجام می دهد.

به همین منظور جهت ثبت شرکت در کرج به این سامانه مراجعه کرده و با ثبت نام در سایت اداره ثبت شرکتهای استان البرز اولین قدم برای ثبت شرکت در کرج را بردارید و سپس با تایید نام شرکت، ارسال و تایید مدارک و تحویل آنها و چاپ آگهی روزنامه رسمی کلیه مراحل ثبت شرکتهای استان البرز به انجام می رسد.

اداره ثبت شرکتهای استان البرز

در انتها خاطر نشان می شویم که مجتمع ثبتی ایلیا آماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم می باشد. فرم مشاوره آنی رایگان را تکمیل کنید تا مشاوران و کارشناسان ما با شما تماس بگیرند همچنین می توانید با شماره تلفن های 26655119-021 و32137-026 تماس بگیرید و کلیه امور ثبتی خود را به ما بسپارید.

آدرس ثبت شرکتها کرج

کرج را با نام ایران کوچک می‌شناسند که در آن تقریباً تمامی اقوام ایرانی زندگی می‌کنند. تنوع نژادی و جمعیت بالای این شهر فرصت مناسبی را برای فعالیت‌های اقتصادی و درآمدزایی به وجود آورده است.

برای ایجاد کسب و کار تجاری ثبت شرکت در آن الزامی است. این شرکت‌ها طبق ماده ۲۰ قانون تجارت به ۷ دسته شرکتها سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط سهامی، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت نسبی و شرکت تعاونی تقسیم می‌شوند.

در این مطلب در زمینه ثبت شرکت و برند در استان البرز را شرح دادیم. حال اگر نیاز به توضیحات بیشتر برای ثبت شرکتتان داشتید تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قوانین اداره ثبت شرکت کرج

برای ثبت شرکت در کرج و دیگر شهرهای ایران باید از مجموعه قوانینی که قانون‌ گذار تعیین کرده پیروی نمود. به طور مثال حداقل سن برای ثبت شرکت ۱۸ سال است. طبق قوانین ثبت شرکت تعداد شرکای لازم برای هر یک از نوع شرکت‌ها عبارتند از:

شرکت‌هایی که حداقل ۲ نفر شریک یا سهامدار نیاز دارد عبارتند از:

شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت نسبی و شرکت مختلط سهامی

شرکت‌هایی به حداقل ۳ شریک نیاز دارند عبارتند از:

شرکت مختلط سهامی و شرکت سهامی خاص

تمامی اقدامات مربوط به ثبت شرکتتان در کرج را باید در اداره ثبت شرکتها در کرج انجام دهید و بر اساس اصول و قواعدی که در این سازمان تایید شده آن را در هر نوعی که تمایل دارید به ثبت رسانید. در بالا نشانی حضوری اداره ثبت شرکتهای کرج را ذکر کردیم که می توانید بر اساس نیازتان مراجعه حضوری داشته باشید. اما تضمین نمی دهیم که با حضور در این اداره پاسخگویی داشته باشید زیرا تمامی مراحل آنلاین انجام می شود. کارشناسان و مشاوران حقوقی و ثبتی ایلیا در تمامی مسیر ثبت شرکتها راهنما و پشتیبان شما خواهند بود. تنها کافی است با شماره تماس 02632137 تماس بگیرید و به رایگان مشاوره بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
16 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کامران خیرانی
کامران خیرانی
2 سال قبل

برای راه اندازی شرکت نظافتی چه مراحلی باید طی کنیم. و آیا برای خانواده شهدا امکاناتی هست

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  کامران خیرانی
2 سال قبل

سلام ، وقتتون بخیر باشه . برای کسب اطلاعات در این حوزه با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .

علیرضا
علیرضا
2 سال قبل

سلام وقت بخیر ثبت شرکت انجام دادم میخوام کد اقتضای بگیرم کسی هست انجام بده چون خودم سر کار هستم ممنون

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  علیرضا
2 سال قبل

سلام عرض کردم ، روزتون بخیر باشه – برای دریافت کداقتصادی باید محل شرکتتون دارای یک کاربری و یا تجاری داشته باشه . داره ؟

فرشته درویش زاده
فرشته درویش زاده
2 سال قبل

سلام میخواستم یه کار بلد حرفه ای بهم معرفی بشه تا بتونم سریع یه دفتر خدمات نظافتی راه بندازیم

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  فرشته درویش زاده
2 سال قبل

سلام ما صرفا مشاوره در خصوص ثبت شرکت داریم مشاوره ای درباره راه اندازی کسب و کار نداریم

کیان
کیان
3 سال قبل

باسلام.باتئجه به اینکه باشگتهی از سال 68 توسط اینجانب در شهرستان طالقان مشغول فعالیت بوده لذا عد ه ای درصدد ثبت نام این باشگاه به نام خودشان هستند چگونه می توانم از اداره ثبت شرکتها بخواهم این نام را برروی باشگاهشان نگذارند چون این نام را در جایی ثبت نکردم ولی می توانم از شورا تاییده بگیرم . نام باشگاهم پیام دهدر طالقان بوده است

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  کیان
3 سال قبل

سلام عرض کردم ، وقت بخیر . میتونید یک موسسه ی ورزشی در حیطه ی کاریتون ثبت کنید دو بعد از اون با ثبت برند یا همان علامت تجاری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در رایطه با نامتون جلوگیری کنید اما این مستلزم اینه که کسی زودتر از شما اقدام نکرده باشه.

کیان
کیان
3 سال قبل

باسلام.باتئجه به اینکه باشگتهی از سال 68 توسط اینجانب در شهرستان طالقان مشغول فعالیت بوده لذا عد ه ای درصدد ثبت نام این باشگاه به نام خودشان هستند چگونه می توانم از اداره ثبت شرکتها بخواهم این نام را برروی باشگاهشان نگذارند چون این نام را در جایی ثبت نکردم ولی می توانم از شورا تاییده بگیرم

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  کیان
3 سال قبل

سلام عرض کردم ، وقت بخیر . میتونید یک موسسه ی ورزشی در حیطه ی کاریتون ثبت کنید دو بعد از اون با ثبت برند یا همان علامت تجاری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در رایطه با نامتون جلوگیری کنید اما این مستلزم اینه که کسی زودتر از شما اقدام نکرده باشه.

حسین
حسین
3 سال قبل

سلام، جهت ارسال مدارک شرکت سهامی خاص، پس از افتتاح حساب به نام شرکت، آیا مدارکی (اساسنامه،اظهار نامه و …) که توسط خود سایت ارائه شده و دارای بارکد و آرم قوه قضاییه هست فقط باید امضا شده و ارسال گردد یا اگر متن مدارک خارج از سربرگ اداره ثبت شرکت ها بوده و امضا شده و ارسال گردد هم مشکلی ندارد؟

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  حسین
3 سال قبل

سلام عرض کردم ، وقتتون بخیر باشه . برای بازکردن حساب شرکت ابلاغیه ی تایید نام کافیه .

زنجانی
زنجانی
4 سال قبل

سلامهزینه تغییر ادرس شرکت چقدر هستش ؟و ایا تمام مراحل را خودتان انجام می دید ؟تشکر

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  زنجانی
4 سال قبل

سلام برای امور مربوط به تغییر آدرس باید ابتدا مشخص بشه تغییر آدرس در یک حوزه ثبتی هستش یا بین دو حوزه ثبتی ؟

عباسی
عباسی
4 سال قبل

سلام جهت انتقال دفتر شرکت از شهرستان به کرج و غیرتت چقدر زمان نیاز دارد.

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  عباسی
4 سال قبل

سلام عرض کردم ، وقتتون بخیر . چیزی بالغ بر 15 روزکاری زمان خواهد برد .