جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در زنجان با هزینه ارزان

ثبت شرکت در زنجان

ثبت شرکت در تمامی نقاط کشور تنها در اداره ثبت شرکت ها انجام می شود از این رو اگر خواهان اخذ مشاوره در رابطه با ثبت شرکت در زنجان و آدرس ثبت شرکت در زنجان هستید پیشنهاد می شود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ثبت شرکت در زنجان

ما می دانیم که برای پیشرفت در اقتصاد و البته در بازار تجارت باید وارد عرصه رقابت شد و به قولی کاری انجام داد تا این پیشرفت حاصل شود بهترین کار برای شما این است که بتوانید شرکت خود را ثبت کنید و از حالت حقیقی بودن خارج شوید این کار را می توانید به ما بسپارید تا کلیه مراحل ثبتی شما را انجام دهیم.

برای ثبت شرکت در زنجان یا با ما تماس بگیرید و بخواهید تا مرحله به مرحله ثبت شرکت را برایتان انجام دهیم و یا آنها را توضیح داده تا شما خودتان بتوانید آنها را انجام دهید.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در زنجان

از رایج ترین قالب های ثبتی که برای ثبت شرکت تجاری مورد استفاده قرار میگیرد باید به ثبت شرکت با مسئولیت محدود اشاره کرد. سهامداران حاضر در این شرکتها تنها به میزان آورده نقدی خود در شرکت مسئول تامین ضرر و زیان می باشند و سرمایه در این شرکتها به صورت لفظی می باشد شرکت با مسئولیت محدود تنها از دو نفر شریک بالای 18سال تشکیل می گردد.

ثبت شرکت سهامی خاص در زنجان

متقاضیانی که قصد فعالیت های گسترده ای را دارند معمولا شرکت سهامی خاص به ثبت می رسانند این انتخاب به این خاطر می باشد که بانکها و ارگانهای دولتی اعتبار بیشتری برای این قالب ثبتی قائل هستند.

برای ثبت شرکت سهامی خاص باید در نظر داشته باشید تعداد اعضا هیئت مدیره 5 نفر می باشد که 3 نفر عضو اصلی هیئت مدیره و دونفر از آنها به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب می گردند.

ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در زنجان

اشخاص با توجه به نیاز و نوع فعالیت خود اقدام به ثبت شرکت می نمایند عمده این فعالیتها شامل : تولیدی خدماتی و پیمانکاری تقسیم می شود به منظور کسب اطلاع بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم با کارشناسان مجتمع ثبت شرکت ایلیا تماس حاصل نمایید.

ثبت موسسات غیرتجاری در زنجان

موسسات برای انجام فعالیت هایی غیرتجاری تاسیس میگردند. این فعالیتها شامل انجام کلیه امور خیریه، ادبی و علمی می باشد روند ثبت همانند ثبت شرکتها می باشد و با حداقل دونفر نیز می توانند شروع به فعالیت نمایند.

  •  موسسات غیر انتفاعی : موسساتی هستند که هدف آنها استفاده از سود و زیان موسسه نمی باشد همانند : انجمن های ادبی ، انمن های علمی و انجمن های سلامی
  •  موسسات انتفاعی : موسساتی هستند که به منظور استفاده از سود و زیان موسسه تاسیس می گردد همانند: آموزشگاه‌های علمی، فنی، کلاس‌های زبان، مدارس غیرانتفاعی

ثبت شرکت در زنجان

شرایط ثبت شرکت در زنجان

شرکت از کنار هم جمع شدن 2 یا تعداد بیشتری از افراد شکل میگیرد که برای انجام امور تجاری، بازرگانی و هر نوع کسب و کاری کنار هم قرار گرفته اند. ثبت شرکت از این جهت اهمیت دارد که به کسب و کار افراد وجهه قانونی می دهد .

هر شرکتی دارای یک خط مشی و هدف می باشد که از طریق اعضای حقیقی یا حقوقی آن تعیین می شود .

این اهداف در قالب یک اساسنامه برای شرکت تهیه و تنظیم می شود. در اساسنامه شرکت موضوعاتی از قبیل نام موضوع ، تعداد اعضا ، سمت اعضا ، میزان سرمایه هر کدام از اعضا بیان می شود .

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره ثبت شرکت در زنجان در خصوص کلیه مراحل ثبتی و ثبت برند با مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید .

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در زنجان

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شر کت در زنجان به شرح زیر می باشد :

  • کپی کارت ملی و شناسنامه و همچنین کپی توضیحات شناسنامه ( در صورت دارا بودن) همه اعضا
  • یک قطعه عکس 3*4 همه اعضا

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در زنجان

مراحل ثبت شرکت در زنجان

     ثبت شرکت توسط متقاضی :     

     وارد سایت اداره ثبت شرکتها          شوید         و مراحل ثبت را انجام دهید این   مراحل از همان ابتدای ورود شما به سایت شروع می شود .   

      

 ثبت شرکت توسط مجتمع  ثبتی  ایلیا :

  مراحل ثبت شرکت به طور کلی ابتدا شامل جمع آوری کلیه مدارک مود نیاز و ثبت اطلاعات و مشخصات افراد در سیستم سامانه ای ثبت شرکت می باشد.

بعد از ثبت سامانه ای و تنظیم اساسنامه و متن صورتجلسه و اظهارنامه و شرکتنامه با توجه به نوع شرکت نوبت به امضاء اوراق توسط اعضا می رسد که    بعد    از امضا کلیه ی پیگیری ها توسط وکلای مجرب مجتمع ثبتی ایلیا صورت می گیرد. 

 مجتمع ثبتی ایلیا با دارا بودن کادر مجرب و متخصص در کلیه ی امور ثبتی از جمله ثبت شرکت و ثبت برند و تنظیم صورتجلسات تخصصی آماده ارائه خدمات به  شما عزیزان می باشد شما می توانید جزئیات بیشتر را از وکیل ثبت شرکت در زنجان در مجتمع ایلیا جویا شوید.

هزینه و زمان ثبت شرکت در زنجان

 مدت زمان ثبت شرکت به نسبت موضوع فعالیت و همچنین حوزه ثبتی انجام دهنده متغییر است گاهی در 15 روز کاری و گاهی هم در طی 20 روز کاری انجام می شود.        اما       میانگین ثبت شرکت در تمام مناطق 20 روز کاری می باشد.

همچنین هزینه ثبت شرکتها در زنجان و ثبت تغییرات شرکت میزان مشخصی ندارد و به نسبت میزان سرمایه   اولیه که اعضا در ابتدا معین میکنند و موضوع و نوع فعالیت می تواند متفاوت باشد.

آدرس اداره ثبت شرکت های زنجان

جهت ثبت شرکت تجاری باید مدارک مربوطه را به اداره ثبت شرکتهای زنجان ارائه کرد از این رو در ادامه نشانی اداره را ارائه می کنیم:

آدرس ادراه ثبت شرکت زنجان: زنجان – خیابان صفا – جنب کلنیک نور – کوچه گنج خانلو جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت شرکت در زنجان با ما در تماس باشید.
شماره تماس : 26655119-021 و 32137-026

واحدهای ثبت شرکت در زنجان

  • ثبت شرکت در زنجان
  • ثبت شرکت در ابهر
  • ثبت شرکت در خرمدره
  • ثبت شرکت در قیدر
  • ثبت شرکت در قروه
  • ثبت شرکت در ماه نشان
  • ثبت شرکت در زرین آباد
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
غلامرضا مرادخانی
غلامرضا مرادخانی
4 سال قبل

ثبت شرکت جهت خدماتی و فضای سبز هستم.ممنون

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  غلامرضا مرادخانی
4 سال قبل

سلام عرض کردم ، وقتتون بخیر . برای کسب اطلاعات با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .

دویرانی
دویرانی
5 سال قبل

می خواستم ثبت شرکت بامسئولیت محدود کنم

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  دویرانی
5 سال قبل

زمینه کاریتون چیه ؟

علی فیروزی
علی فیروزی
پاسخ به  ثبت شرکت ایلیا ®
1 سال قبل

برای ثبت شرکت حفار چاه های عمیق از کجا شروع کنم

علی رزاقی
علی رزاقی
6 سال قبل

سلام خواستار ثبت شرکت با مسئولیت محدود هستم

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  علی رزاقی
6 سال قبل

با سلام کارشناسان ثبت شرکت ایلیا در اسرع وقت با شما تماس می گیرند

وحیدنادی
وحیدنادی
7 سال قبل

سلام لطفا بابت مشاوره تماس حاصل شود