جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های زنجان

اداره ثبت شرکت ها در استان زنجان

اگر نیاز به کسب اطلاعات در زمینه نشانی و آدرس اداره ثبت شرکت های زنجان دارید در ادامه متن زیر راهنمای شما عزیزان خواهیم بود تا در مسیر ثبت شرکت با اطلاعات کامل و مشاوره رایگان ایلیا گام بردارید.

اداره ثبت شرکتها زنجان

ممکن است پیش از اقدام جهت ثبت شرکت در استان زنجان در رابطه با اینکه چه نوع شرکتی به ثبت برسانید و یا شیوه ثبت آن و بسیاری موضوعات دیگر پرسش هایی برای متقاضیان پیش آید که منبعی برای پاسخ به آنها پیدا نکنند.

برای کسب اطلاع در زمینه آدرس اداره ثبت شرکت تمامی کشور می توانید به مقاله مرتبط با آن مراجعه کنید.

در این زمینه کسب راهنمایی و مشاوره لازم برای فرآیند ثبت شرکت در استان زنجان و سایر شهرستان ها، مراحل و مدارک مورد نیاز، همچنین اطلاع از هزینه ها، حیاتی به نظر می رسد.

مجتمع ثبتی ایلیا جهت سهولت شما هموطنان عزیز این امکان را برای افراد متقاضی ثبت شرکت در حوزه ثبتی در استان زنجان و توابع و شهرستان های آن فراهم ساخته است و اطلاعاتی درباره ثبت انواع هشتگانه شرکت های تجاری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

اداره ثبت شرکت ها در استان زنجان

انواع شخصیت های حقوقی در اداره ثبت شرکتهای استان زنجان

  • تعریف شرکت سهامی عام‌ : سرمایه در این نوع شرکت به شکل سهام درمی آید و بخشی از آن توسط مردم و با واگذاری اوراق سهام به آنها تامین می شود.
  • تعریف شرکت سهامی خاص : سرمایه در این نوع شرکت به شکل سهام درمی آید اما تمام آن توسط خود موسسین شرکت تامین می شود.
  • تعریف شرکت با مسئولیت محدود : سرمایه در این نوع شرکت به شکل نقدی است و مسئولیت شرکا نیز به میزان سهم الشرکه آنها در شرکت است.
  • تعریف شرکت تضامنی: شرکت تضامنی، شرکتی است که تحت نام مخصوص برای امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می‌شود. هر یک ازشرکا ضامن پرداخت تمام قروض شرکت است.
  • تعریف شرکت مختلط غیرسهامی : شرکت مختلط غیرسهامی، شرکتی است که برای امور تجاری تحت نام مخصوصی بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک ثبت شرکت با مسئولیت محدود، بدون انتشار سهام، تشکیل می‌شود.
  • تعریف شرکت مختلط سهامی : شرکت مختلط سهامی، شرکتی است که تحت نام مخصوص بین یک عده شرکای سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می‌شود.
  • تعریف شرکت نسبی : شرکت نسبی شرکتی است که برای امور تجاری، تحت نام مخصوص بین دو یا چند نفر تشکیل می‌شود و مسئولیت هریک از شرکا به نسبت سرمایه‌ای است که در شرکت گذاشته است.
  • تعریف شرکت تعاونی : شرکت تعاونی، شرکتی است که تمام یا حداقل 51% سرمایه‌ آن به وسیله‌ اعضا در اختیار شرکت تعاونی قرارگیرد و سایر نهادهای عمومی میتوانند مابقی سرمایه شرکت تعاونی را تامین نمایند.
جهت دریافت آدرس اداره ثبت شرکتها در زنجان به لینک ثبت شرکت در زنجان مراجعه نمایید.
4.5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مسعودسلطانی
مسعودسلطانی
2 سال قبل

انحلال شرکت