جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت تغییرات شرکت در زنجان | مراحل و هزینه ثبت

ثبت تغییرات شرکت در زنجان

تغییراتی که در شرکت ها درج شده است باید به وسیله صورتجلسه ای که به تایید همه سهامداران و اعضای هیات مدیره شخصیت حقوقی رسیده است به اداره ثبت شرکت ها و موسسه های غیر تجاری در زنجان ارسال شود و در صورتی که تایید شود آگهی ثبت تغییرات شرکت در زنجان صادر می شود.

ثبت تغییرات شرکت در زنجان

تغییرات مندرج در شرکتها می بایست از طریق صورتجلسه که به تایید کلیه سهامداران و اعضاء هیئت مدیره شخصیت حقوقی رسیده است به اداره ثبت شرکت در زنجان ارسال گردد و در صورت تایید آگهی تغییرات آن صادر می گردد.

توجه داشته باشید کلیه اقداماتی که قصد دارید انجام دهید می بایست با توجه به اختیارات مندرج در اساسنامه شرکت باشد.

روش ثبت تغییرات شرکت در زنجان

تغییرات شرکتها با تنظیم و تدوین صورتجلسات مجمع عمومی فوق العاده ، عادی به طور فوق العاده و هیئت مدیره به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در زنجان اعلام می گردد تنظیم و تدوین این صورتجلسات نیازمند تجربه و تخصص در این زمینه می باشد.

انواع صورتجلسه تغییرات در شرکت تجاری زنجان

تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکتها از موارد مهم برای ثبت در اداره می باشد که با دقت و تجربه کافی باید انجام شود. از این رو تغییراتی که باید در قالب صورتجلسه به اداره ثبت ارائه شود شامل مواردی مثل: ثبت صورتجلسه تغییرات تغییر آدرس شرکت، ثبت صورتجلسه تغییرات تغییر موضوع فعالیت شرکت، ثبت صورتجلسه تغییرات پیوستن به موضوع فعالیت شرکت، ثبت صورتجلسه تغییرات تغییر نام شرکت، ثبت صورتجلسه تغییرات افزایش و کاهش سرمایه شرکت را شامل می شود که باید با ارائه مدارک مربوط به تغییرات در زنجان به آن رسیدگی کنید. در ادامه به توضیح تغییرات و صورتجلسات تغییر شرکتها می پردازیم.

ثبت تغییر آدرس شرکت در زنجان

در صورتی که اعضای شرکت اقدام به جا به جایی دفتر شرکت خود نمایند، می بایست این تغییر را از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به اداره ثبت شرکت مرتبط با حوزه فعالیت خود اعلام نمایند.

ثبت تغییر موضوع در زنجان

در شرایطی که بعد از به پایان رساندن مراحل ثبت، موسسین به این نتیجه برسند که موضوع فعالیت شان قابل اجرا نمی باشد میتوانند موضوع فعالیت خود را تغییر دهند.

ثبت الحاق به موضوع شرکت در زنجان

این امکان وجود دارد که اگر در ابتدای ثبت شرکت به هردلیلی نتوانید موضوعی را به ثبت برسانید بعد از اتمام ثبت شرکت و با فراهم شدن شرایط موضوع مورد نظر را به موضوع فعالیت شرکت خود الحاق یا اضافه نمایید.

ثبت تغییر نام شرکت در زنجان

در صورتی که شرکت به افراد جدیدی واگذار گردد این امکان وجود دارد که مالکین جدید مایل باشند نام جدیدی با سلیقه خود برای شرکت انتخاب نمایند، در این صورت باید از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده برای تغییر نام اقدم کنند.

ثبت تغییرات شرکت در زنجان

ثبت افزایش سرمایه در زنجان

در صورت صلاحدید و نیاز شرکت سهامداران میتوانند جهت افزایش سرمایه اولیه مبادرت ورزند. این امر باتوجه به نوع شخصیت حقوقی متغیر می باشد.

ثبت کاهش سرمایه شرکت در زنجان

چنانچه شرکتها در حین فعالیت خود متوجه این موضوع شوند که میزان سرمایه ثبت شده آنها بیش از حد نیاز است و یا شرکت دچار ضرر و زیان شود و یا با خروج یکی از شرکا سرمایه او نیز خارج شود شرکتها میتوانند با توجه به قانون تجارت اقدام به کاهش سرمایه نمایند.

ثبت ورود و خروج شریک یا سهامدار در زنجان

در صورتی که برخی از سهامداران یا شرکا قصد داشته باشند از شرکت خارج شوند میتوانند با تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این امر را به اداره ثبت شرکت ها اعلام نمایند در عین حال میتوانند سهامداری را نیز جایگزین نمایند.

ثبت نقل و انتقال سهام یا سهم‌الشرکه در زنجان

وقتی که شرکا از شرکت خارج می شوند برای جلوگیری از کم شدن سرمایه شرکا می توانند سهام و یا سهم الشرکه خودشان را به سهامداران و یا اعضای هیات مدیره ای که در شرکت حضور دارند انتقال بدهند.

ثبت انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در زنجان

گزینش اولیه اعضای هیات مدیره ، تغییر سمت آنها و یا گزینش افراد جدید به جای آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر می باشد.

ثبت انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در زنجان

در شرکتهای سهامی خاص بازرسین برای مدت یک سال انتخاب میشوند بعد از اتمام این دوره می توانند در سمت خود تمدید شوند.

اصلاح ماده اساسنامه شرکت در زنجان

در صورتی که هر کدام یک از بندهای اساسنامه تغییر کند باید این امر در صورتجلسه اعلام شود.

ثبت انحلال شرکت در زنجان

با به وجود آمدن شرایط خاص مانند ورشکستگی یا فوت اعضا و … برای شخصیت های حقوقی و یا با تصویب اکثریت مجمع عمومی فوق العاده انحلال شرکت صورت می پذیرد و طی صورتجلسه ای به مرجع ثبت شرکتها اعلام می گردد.

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود در زنجان

یک تغییر باعث ایجاد امکاناتی مثل ترقی و پیشرفت تجارت می شود از این رو اگر در فکر ایجاد تغییرات در بخشی از فعالیت های شرکت خود هستید می توانید آن را در قالب صورتجلسه به اداره ثبت شرکتهای زنجان ارسال کنید و بدین ترتیب به کسب و کار تجاری خود در حیطه قانون اعتبار بخشید. شرکتهای تجاری از نوع مسئولیت محدود با شرکایی بیش از 2 شخص قابلیت ثبت را دارند.

اگر می خواهید تغییرات را در شرکت ایجاد کنید باید تشریفات مربوط به دعوت شرکا در جلسه هیئت مدیره را انجام داده و تمامی تغییرات را به امضای شرکا و هیئت مدیره برسانید.

ثبت تغییرات شرکت سهامی در زنجان

شرکت های سهامی خاص نوع پرتقاضا از شرکتهای تجاری است که باید آن را به صورت قانونی به ثبت رسانده و در ادامه فعالیت بازرگانی شرکتها به هر دلیلی می توانید در شرکت تغییرات ایجاد کنید. تمامی نکات حقوقی در زمینه ثبت تغییرات را می توانید با مشاوره رایگان مجتمع ثبتی ایلیا دریافت کنید.

ثبت تغییرات موسسه در زنجان

یک موسسه در زمان حیات خود قادر خواهد بود تغییرات را ایجاد کند . از این رو باید نکات حقوقی ثبت تغییرات در موسسه را به مانند تغییرات در شرکتهای تجای با به حدنصاب رساندن ارای تایید تغییرات پیگیری کنید. ما در تمامی مسیر مربوط به ثبت تغییرات موسسات شما همراهتان هستیم.

مدارک مورد نیاز برای ثبت تغییرات شرکت در زنجان

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در زنجان

  • آگهی تاسیس و روزنامه رسمی ثبت شرکت
  • اگر شرکت دارای تغییرات باشد تحویل کلیه مدارک اثبات آن الزامی می باشد.
  • برابر اصل کارت ملی و شناسنامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و سهامداران

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در زنجان

  • روزنامه رسمی ثبت و اوراق ثبتی شرکت
  • آگهی یا روزنامه رسمی آخرین تغییرات
  • اظهارنامه شرکت
  • لیستی از آخرین نقل و انتقالات سهامداران شرکت
  • مدارک شناسایی برابر اصل شده کلیه سهامداران و اعضاء هیئت مدیره

هزینه ثبت تغییرات شرکت در زنجان

هر تغییری نیاز به دانستن هزینه های ثبتی و زمان قبل از اقدام به ثبت دارد . از این رو با تماس وکلای مجتمع ثبتی ایلیا می توانید در کم ترین زمان به لیست هزینه ها و تعرفه های ثبت تغییرات در زنجان دستیابید.

ثبت تغییرات شرکت در زنجان و شهرستان های آن

تغییرات مربوط به هر یک از شهرستان های زیر باید در واحد اداره ثبت استان زنجان انجام شود.

  • زنجان
  • ابهر
  • خرمدره
  • قیدر
  • قروه
  • نشان
  • زرین آباد
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها