جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در زنجان کاملاً آنلاین

ثبت برند در زنجان

در این مقاله به ارائه مراحل و مدارک مربوط به ثبت برند در زنجان خواهیم پرداخت تا شما متقاضیان ثبت برند در کم ترین زمان به اهداف خود برای ثبت علامت تجاری و برند دست یابید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

ثبت برند در زنجان

امروزه به دلیل الکترونیکی شدن امور و نیز بوجود آمدن محصولات متنوع و سودآور باید اقدامات لازم برای ثبت برند و علامت تجاری از سوی ارائه دهندگان خدمات و محصولات انجام پذیرد.

در این بین انجام پروسه ثبت برند در کشور دارای مراحل پیچیده ای می باشد که باید با همراهی کارشناسان ثبتی مجرب در این عرصه انجام گیرد. متخصصان مجتمع ثبتی ایلیا می توانند بهترین گزینه برای ثبت علائم شما در زنجان بوده و از این راه کسب و کار شما را رونق بخشند.

این را باید بدانید که در صورتی که سال ها با یک برند و نشان تجاری ثبت نشده فعالیت می کردید ولی آن را به صورت قانونی ثبت نکردید باید هرچه زودتر در اداره مالکیت صنعتی آن را ثبت کرده تا دیگر اشخاصی نتوانند از شهرت شما سوء استفاده کنند.

با ثبت برند در زنجان از مزایای دولتی و اخذ تسهیلات بانکی برخوردار خواهید شد. ثبت برند در زنجان امری اختیاری است ولی داشتن آن باعث پیشرفت دارنده آن می شود. پس اهمیت آن در سودآوری ملموس است.

ثبت برند در زنجان

شروط ثبت برند در زنجان

ثبت برند یک محصول باعث می شود تولید کننده تلاش بیشتری در بالا بردن کیفیت محصول یا خدمات خود داشته باشند و همین باعث فروش بیشتر و سود بیشتر خواهد شد .

شرکت هایی که دارای برند ثبت شده هستند در دریافت وام و تسهیلات مالی با دشواری های کمتری روبه رو می شوند.

اکثر شرکت ها اهمیت داشتن یک نام یا علامت تجاری را به خوبی می دانند و از حساسیت آن آگاه هستند اما از حساسیت به ثبت رساندن قانونی آن اگاه نیستند و نمی دانند که به ثبت رساندن یک علامت چه تاثیری در وضعیت برند خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره در خصوص ثبت برند و علامت تجاری در زنجان می توانید با کارشناسان مجتمع ثبت ایلیا تماس حاصل نمایید.

مدارک ثبت برند و علامت تجاری در زنجان

همانطور که گفته شد ثبت برند در زنجان به دو صورت حقیقی و حقوقی به ثبت می رسند که مدارک هرکدام از آنها جداگانه می باشد که به شرح ذیل است :

مدارک لازم برای اشخاص حقیقی :

برابر اصل شده مدارک شناسایی مالک برند ، اصل جواز تاسیس ، اخذ جواز کسب و یا موافقت نامه ثبت برند تجاری و طرحی از برند یا لوگو طراحی شده.

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی :

کلیه مدارک ثبتی شرکت روزنامه رسمی ثبت شرکت چنانچه شرکت دارای تغییرات باشد ارائه آخرین تغییرات شرکت در زنجان، برابر اصل مدارک شناسایی آخرین مدیرعامل شرکت، طرحی از برند یا لوگو طراحی شده از مدارک لازم برای ثبت برند در شرکت می باشد.

مراحل ثبت برند در زنجان

مراحل ثبت برند در زنجان

  • ثبت برند توسط متقاضی

علامت تجاری به دو صورت شخصی و حقوقی به ثبت می رسند که متقاضیان با توجه به نیاز خودشان میتوانند نوع آن را انتخاب نمایند. گام بعد برای ثبت برند انتخاب نام مناسب و پسندیده می باشد. نام انتخابی شما میتواند لاتین باشد که در این صورت نیازمند کارت بازرگانی می باشید .

در صورتی که برند شما به فارسی باشد مستند معنایی آن را باید از لغت نامه دهخدا اخذ نمایید. مدت زمان ثبت برند تجاری تقریبا در بازه زمانی 40 تا 45 روز کاری انجام می شود اما هزینه ثبت برند را نمیتوان به صورت دقیق اعلام کرد. هزینه ثبت برند با توجه به نوع محصول و طبقات محصول می تواند متفاوت باشد.

مجتمع ثبتی ایلیا با دارا بودن کادری مجرب و متخصص در زمینه ثبت برند و برندینگ آماده ارائه خدمات مشاوره ای رایگان از طریق کارشناسان خود به شما عزیزان می باشد.

چنانچه کار ثبت برند توسط متقاضی انجام شود بهتر است که در ابتدای امر نسبت به استعلام برند از سامانه استعلام برند و علامت تجاری اقدام نمایید.

  • ثبت برند توسط مجتمع ثبتی ایلیا

در ابتدای اظهارنامه ثبت اسم تجاری به صورت حرفه ای و توسط کارشناسانی که در این زمینه مهارت دارند، تدوین و تنظیم می گردد این امر تجربه و دانش خاصی در امور حقوقی و ثبت برند را می طلبد.

بنابراین توصیه می کنیم با کارشناسان با تجربه مجتمع ثبتی ایلیا در این زمینه مشورت نمایید زیرا هرگونه اشتباهی در تنظیم اظهارنامه منجر به عدم پذیرش آن می گردد. با ارسال اظهارنامه ثبت برند به اداره مالکیت صنعتی برند شما در لیست انتظار کارشناسی قرار می گیرد و در صورت تایید کارشناس اداره مالکیت صنعتی تاییدیه اولیه برند صادر می شود.

این مدت زمان حدوداً بین 40 الی 45 روز کاری می باشد پس از آن آگهی اول ثبت برند صادر می گردد و پس از اقدامات لازم جهت اخذگواهی انحصار علامت تجاری تصدیق برند با اعتبار 10 ساله صادر می گردد.

هزینه و زمان ثبت برند در زنجان

از اقدامات مهم  قبل از ثبت برند و نشان تجاری خاص شما توجه به هزینه ها و زمان برندینگ می باشد. از این رو در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید می توانید در کم ترین زمان برنامه ریزی برای انجام پروسه ثبت علامت تجاری را تنظیم کنید.

در خصوص هزینه ثبت برند با توجه به موضوع و طبقه یا طبقات مورد نیاز نمی توان اعلام هزینه دقیقی انجام داد.

ثبت برند در زنجان باید تابع قوانین حقوقی باشد. از این رو بر اساس طبقه برند شما می توان هزینه ها را برآورد کرد. تنها کافی است در این زمینه قبل از هراقدامی با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا تماس حاصل فرمایید.

این را در نظر داشته باشید که زمان ثبت برند در زنجان در حدود 30 تا 45 روز در کم ترین حالت زمان خواهد برد.

خدمات ثبتی مالکیت صنعتی در زنجان

زنجان به دلیل صنعتی بودن نیاز افراد را برای ارائه محصول و کالاهای انحصاری را افزایش می دهد. از این رو برای اقدام به اعمالی مانند ثبت برند، ثبت اختراع و طرح صنعتی باید مدارک لازم را به اداره مالکیت ارائه کرده و با پیمودن مراحل ثبت آن را به صورت قانونی انجام دهید.

ثبت اختراع در زنجان

اختراع باید دارای نوآوری در انجام امور باشد. از این رو برای ارائه یک طرح، شکل یا ابزار کارا که از قبل توسط شخصی به ثبت نرسیده باید اقداماتی مانند ثبت اختراع در اداره مالکیت صنعتی را انجام داد. برای این امر تجربه کارشناسان حقوقی بسیار موثر بوده که با تکیه بر آن می توان اقدامات خود را با تولید انبوه پیش ببرید.

ثبت طرح صنعتی در زنجان

طرح صنعتی به معنی شکل ظاهری یک محصول صنعتی خاص یا کالای صنایع دستی است که با توجه به این تعریف، ثبت طرح صنعتی، به معنای انجام فرآیند ثبت شکل یک کالای صنعتی یا صنایع دستی در اداره مالکیت معنوی و با رعایت تشریفات مقرر قانونی می باشد.

حوزه های ثبت برند در زنجان و شهرستان های آن

  • ثبت برند در زنجان
  • ثبت برند در ابهر
  • ثبت برند در طارم
  • ثبت برند در سلطانیه
  • ثبت برند در ایجرود
  • ثبت برند در خدابنده
  • ثبت برند در خرمدره
  • ثبت برند در قیدر
  • ثبت برند در قروه
  • ثبت برند در ماه نشان
  • ثبت برند در زرین آباد

ثبت برند در شهرک صنعتی زنجان

ثبت برند در شهرک صنعتی زنجان

وجود شهرک های صنعتی بهانه ای شده تا برای ثبت برند و حک آن ها بر روی محصولات تولیدی از سوی دارندگان کسب و کارهای تولیدی در واحدهای صنعتی اقداماتی صورت گیرد. در واحد صنعتی نوآوران محصولاتی مانند دستگاه فیلتر پرس و تولید بتن و چسب کاشی اجرا می شود که برای عرضه به بازار به صورت حتم باید مشخصه ای را دارا باشند تا با آن بتوانند خود را از دیگر رقبا تمییز دهند.

البته در زنجان شهرک های صنعتی ابهر1، ابهر2، ابهر3، زنجان1، زنجان2، زنجان3، زنجان4، انگوران، سلطانیه، طارم و خرمدره نیز موجود می باشند و با تولیدات خود نقش مهمی را در عرضه کالاها و استانداردسازی ایفا می کنند.

در صورت نداشتن برند امکان سواستفاده افراد سودجو از کالاهای تولیدی واحدهای صنعتی بالا می رود و امکان دارد کارگاه تولیدی با مشکلات عدیده ای مواجه شود که جبران ضرر وارده آن ها کاری دشوار باشد.

داشتن تجربه در زمینه ثبت برند محصولات تولیدی وضوعی است که باید در هنگام برندسازی آن را مدنظرتان قرار دهید تا بتوانید به هدفتان برسید. مجتمع ثبتی حقوقی ایلیا در تمامی مسیر های ثبت برندتان در زنجان همراه و پشتیبان شماست تنها کافی است بخواهید و اراده کنید ما در هر زمان راهنمای شماهستیم.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها