در این مقاله مجتمع ثبتی ایلیا توضیح کاربردی در خصوص رایج‌ترین نوع ثبت شرکت به شما ارائه می دهیم در صورتی که می خواهید ثبت شرکت در یاسوج را در کم ترین زمان انجام دهید می توانید با شماره تماس 02632137 با بخش وکلای حقوقی و ثبتی ایلیا درارتباط باشید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در یاسوج

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت عبارتند از : شناسنامه و کارت ملی کپی برابر اصل شده اعضای شرکت به همراه معرفی‌نامه سو پیشینه و مجوز لازم بسته به موضوع شرکت.

برای ثبت شرکت‌ها در یاسوج مواردی مانند مدارک شناسایی و هویتی شرکا و سهامداران ارائه شود. همچنین انتخاب و ارائه مدارک مربوط به آدرس شرکت اصلی جزو موارد مهم ثبت شرکت بوده که باید در متن اساسنامه شرکتها درج شود. از این رو در آینده در صورت تغییر به هر دلیل در شرکتها می توان با تغییر اساسنامه شرکت آن را به اطلاع عموم رساند.

شرایط ثبت شرکت در یاسوج

شرکتها براساس نوع و موضوع فعالیت دارای شروط متفاوت می باشد اما مهم ترین این شروط انتخاب نامناسب با حرفه شماست که باید دارای سه سیلاب بوده که در مجمع عمومی موسس توسط شرکا و سهامداران انتخاب و به اداره ثبت شرکتها ارائه شود.

از این رو با دریافت مشاوره حقوقی در زمینه ثبت اسم شرکت که در مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا ارائه می شود می توان شرط اصلی ثبت شرکت را اجرا کنید. از شرایط اصلی برای ثبت شرکت می توان تعیین زمینه فعالیت شرکت دانست.

نحوه ثبت شرکت در یاسوج

ثبت شرکت ها باید با اصول و قوانین اداره ثبت شرکتها با ایجاد حساب کاربری و رمز توسط متقاضی ثبت شرکت که معمولاً یکی از شرکا است انجام شود که در صورت عدم وقت در ثبت شرکت یاسوج می توانید تمامی امور را به وکیل حقوقی و ثبتی خود بسپارید تا وی در کم ترین زمان امور ثبتی را برای شما رائه دهد.

با ورود به سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکت های استان سکونت خود و ارائه مدارک شناسایی شرکا جز به جز گام ابتدایی ثبت شرکت را خواهید برداشت . البته قبل از این مرحله باید نوع شخصیت خود را برای ثبت مشخص کنید که می تواند حقیقی یا حقوقی درج شود.

در ادامه با ارائه شرکتنامه و اساسنامه شرکت خود راه ثبتی را پیموده تا پس از بازرسی کارشناسان اداره ثبت پاسخی مبنی بر تایید یا عدم تایید مدارک را ارائه کنند. در صورت تایید مدارک کد و شناسه ملی برای شرکت ارائه می شود که با انجام اقدامات پس از ثبت شرکت می توانید کسب و کار خود را راه بندازید و در زمره قانون فعالیت کنید.

پیشنهاد ما برای شما عزیزان تماس بی تعلل با کارشناسان حقوقی ایلیا و دریافت مشاوره از آنها در این زمینه می باشد . زیرا هرچه تخصص در این زمینه داشته باشید می توانید در کم ترین زمان امور ثبتی را پیش ببرید.

ثبت شرکت در یاسوج

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در یاسوج

تعداد اعضا از حداقل 2 نفر تشکیل شده و حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود از 100 هزار تومان شروع می شود و در این نوع قالب ثبتی میزان سرمایه شرکت اعلامی است و نیاز به واریز ندارد برخلاف ثبت شرکت سهامی خاص: هر میزان سرمایه ای که برای شرکت در نظر گرفته می شود باید 35 در صد از آن به حساب شرکت به صورت نقدی واریز شودو مابقی در تعهد سهامداران باقی میماند. برای کسب آگاهی بیشتر با وکلاء ثبتی در مجتمع ثبت ایلیا تماس بگیرید.

ثبت شرکت سهامی خاص در یاسوج

شرکت های سهامی خاص نوع خاصی از شرکت است که بصورت تجاری می تواند برای دارندگان آن سود آور باشد . این شرکت ها سرمایه خود را از طریق سهام تامین کرده و برای ثبت نیز به بیش از 3سهامدار نیازمندند تا در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسند . از این رو شاید شرکتهای بسیاری را دیده باشید که با عبارت سهامی خاص در کنار اسم شرکت اقدام به تجارت می کنند. برای دریافت مشاوره رایگان ثبت شرکت در یاسوج می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ثبت موسسه در یاسوج

موسسات با هویتی جدا از شرکت های تجاری قابل ثبت می باشند. از این رو اگر تمایل به ثبت موسسه دارید باید قوانین و شروط حاکم بر ثبت آن را بدانید . در ابتدا باید بدانید موسسات خود به دونوع انتفاعی و غیرانتفاعی طبقه بندی می شوند . از این رو در زمان ثبت موسسه در یاسوج باید نوع خدمات خود را بدانید زیرا دونوع موسسات قابل ثبت در ارائه خدمات و کسب سود تفاوت دارند.

ثبت شرکت پیمانکاری در یاسوج

نوع تجاری شرکتها که قابل ثبت می باشند را می توان شرکت پیمانکاری نام برد که از خصوصیت بارز این شرکت ها باید به انجام امور تعمیرات و ساخت و سازهای بزرگ دانست. شرکت های پیمانکاری می توانند با تنظیم قرارداد پیمانکاری امور حقوقی و رسیدگی به امور را به سرانجام رسانند.

ثبت شرکت خدماتی در یاسوج

نوعی امور بازرگانی و کسب سود که با ارائه خدمات به عموم مردم امور را انجام می دهد و از آن طریق کسب سود می کند. شرکت ها در این زمینه با ارائه خدماتی مانند نظافت در اکثر اوقات در جامعه به فعالیت می پردازند . شما می توانید با اطلاع از نحوه ثبت این نوع شرکتها از طریق مشاوره وکلای ایلیا گام های ثبتی را در کم ترین زمان بپیمایید.

ثبت شرکت بازرگانی در یاسوج

منظور از بازرگانی همان امور تجارت است که باید برای ثبت شرکت اقدام شود. عموم شرکتها براساس نوع فعالیت خود قابل ثبت می باشند. از این رو با ارائه مدارک و مجوزهای لازم برای ثبت شرکت بایرگانی می توانید آن را قانونی به اطلاع تمامی عموم مردم برسانید.

زمان و هزینه ثبت شرکت در یاسوج

مدت زمان مورد نیاز برای تاسیس شرکت های حقوقی حدوداً 20 روز کاری می باشد که این مدت زمانی بعد از تکمیل مدارک در نظر گرفته می شود. هزینه های ثبت شرکت در یاسوج به عوامل مختلفی بستگی دارد که با دانستن قبل از ثبت شرکت و موسسه خود می توانید با برنامه ریزی دقیق امور حقوقی را در اداره ثبت شرکتها پیش ببرید.

آدرس اداره ثبت شرکت در یاسوج

آدرس: یاسوج ،خیابان مصلی ،اداره ثبت اسناد و املاک یاسوج

شماره تلفن: 33232638 – 074

واحدهای ثبت شرکت در کهگلویه بویراحمد

  • ثبت شرکت در یاسوج
  • ثبت شرکت در دهدشت
  • ثبت شرکت در دوگنبدان
  • ثبت شرکت در سی سخت
  • ثبت شرکت در لیکک
  • ثبت شرکت در چرام
  • ثبت شرکت در باشت
  • ثبت شرکت در لنده
  • ثبت شرکت در مارگون

مجتمع ثبت شرکت ایلیا با دارا بودن کادری مجرب و متخصص در کلیه امور ثبتی و ثبت تغییرات شرکت در یاسوج آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد لذا جهت مشاوره ثبت شرکت در یاسوج با مشاورین مجتمع ثبتی حقوقی ایلیا تماس بگیرید.