جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در نطنز با راهکاری آسان

ثبت شرکت در نطنز 

ثبت شرکت در سال های اخیر یکی از امور الزامی برای تجارت به حساب می آید، از این رو برای ثبت شرکت در نطنز در کم ترین زمان ما راهنمای شما عزیزان در ادامه متن زیر خواهیم بود . در صورت پیش آمدن هر سوالی در این زمینه با مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

ثبت شرکت در نطنز

ثبت علامت تجاری چگونه انجام می شود؟ امروزه ثبت شرکت به طرق مختلف صورت می پذیرد این طرق عبارتند از : ثبت به وسیله خود شخص و مورد دیگر دادن وکالت به گروه های ثبتی و حقوقی که این کار را به طور کامل برایشان انجام دهند.

ثبت شرکت در قالب های مختلفی انجام می شود که این قالب ها عبارتند از:

1- مسئولیت محدود 2- سهامی خاص 3- نسبی 4-تضامنی 5- مختلط سهامی 6- مختلط غیر سهامی 7- تعاونی که اشخاص می توانند با در نظر گرفتن شرایط کاری و تعداد اعضا یک از این قالب ها را انتخاب نمایند و شرکت خود را در آن به ثبت برسانند.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در نطنز

قطعه عکس 3در4 برای الصاق بر روی معرفی نامه سوء پیشینه و مدرک تحصیلی بنا به نیاز متقاضی ثبت و با توجه به موضوع فعالیت و مجوز در صورت نیاز، که این مجوز شامل جواز کسب. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در نطنز عبارتند از:

  •  مدارک شناسایی کلیه اعضا(کپی برابر اصل شده)
  •  یک جواز از وزرات صنایع و معادن یا پروانه بهره برداری و در صورت نداشتن یک نامه از اتحادیه و صنف مربوطه که شخص با داشتن این شرایط می توانند اقدام به ثبت شرکت نماید.

ثبت شرکت در نطنز

ثبت شرکت مسئولیت محدود در نطنز

شرکت های تجاری باید با پیمودن مسیر ثبتی و حقوقی که اداره ثبت آن را تعبیه کرده انجام شوند. در این بین شرکت تجاری تحت عنوان مسئولیت محدود دارای کاربرد زیاد بوده که متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اداره ثبت آن را بصورت قانونی ثبت کنند. ثبت شرکت مسئولیت محدود بهتر است با راهنمایی های افراد مجرب انجام شود. ما راهنمای تخصصی شماهستیم.

ثبت شرکت سهامی خاص در نطنز

چرا شرکت سهامی خاص مناسب ترین نوع شرکت ثبتی است؟ آیا مناسب ترین نوع شرکت سهامی خاص است؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم ثبت شرکت های تجاری باید در قالب 7 نوع قابل ثبت انجام شود ، از این رو ثبت شرکت سهامی خاص برای تجارت بازرگانان راهی مناسب و تخصصی به حساب می آید که می تواند زمینه ساز تجارتی کارا باشد.

زمان و هزینه ثبت شرکت در نطنز

مدت زمان برای ثبت شرکت 25 الی30 روز کاری در نظر گرفته می شود که این زمان بعد از تکمیل شدن کامل مدارک در نظر گرفته می شود. هزینه ثبت شرکت ها بسته به میزان سرمایه شرکت متفاوت می باشد هر چقدر سرمایه بالاتر در نظر گرفته شود هزینه ای که بابت ابطال تمبر باید پرداخت شود هم به مراتب بیشتر خواهد شد.

مجتمع ثبتی ایلیا با دارا بودن کادر مجرب و متخصص در کلیه امور ثبتی از جمله ثبت شرکت و ثبت برند تنظیم صورتجلسات تخصصی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها