جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت طرح صنعتی در آذربایجان غربی

ثبت طرح صنعتی در آذربایجان غربی

ثبت طرح صنعتی در آذربایجان غربی چگونه انجام می شود؟ زمانی که می خواهید طرح صنعتی خود را به اسم خود در کشوری که زندگی می کنید به ثبت برسانید و مالک آن باشید بهترین روش به ثبت رساندن آن است و مهم تر از آن که در کدام مجموعه این کار را انجام داد که از هر نظری قابل اعتماد باشد که با اشتباهی زحمات چندین سال شما از بین نرود.

ولی اگر به نحوی تغییری در آن ایجاد کردید و یا قابلیتی به آن اضافه کردی آن را می توان به عنوان طرح صنعتی ثبت کرد. در هرجای ایران که باشید طرح در تهران در یک اداره و توسط کارشناسان مشخصی بررسی و ثبت می شود.

راهنمای ثبت طرح صنعتی در آذربایجان غربی

که در صورتی که طرح شما اخطار تشابه و غیر قابل قبول بودن آن به مراحل بعدی کشیده میشود تا گرفتن تصدیق که بعد اتمام مدت اعتبارش قابل تمدید است. این کار برای کسانی که در شهر خود صنایع دستی دارند که خودشون درست می کنند.

بسیار ظاهر خوب و قابل استفاده است مناسب است با ثبت طرح صنعتی جلوی تولید، واردات و صادرات عین طرح خود را میگیرید و می توانید از طریق قانون حمایت و پشتیبانی کنید.

از طریق ثبت طرح صنعتی می توانید شرکت هایی در قالب خاص ثبت کنید برای راه اندازی خط تولید از امکانات و تسهیلات دولتی بهره مند شوید.

مدارک لازم جهت ثبت طرح صنعتی در آذربایجان غربی

مدارک لازم: کپی شناسنامه وکپی کارت ملی شخص (در صورت شرکتی بودن مدارک شناسنایی مدیر عامل و مدارک ثبتی شرکت) عکس صنعتی از طرح ، اظهارنامه ، طرح توجیهی طرح صنعتی پنج سال اعتبار دارد و قابل تمدید است.

ثبت طرح صنعتی در آذربایجان غربی

محصولات مطرح به عنوان طرح صنعتی در آذربایجان غربی

قابلیت ثبت طرح هایی وجود دارد که بر مبنای قانون و مقررات مرتبط تقاضا شود و حائز شرایط قانون هم باشد. “تازگی” از ویژگی اصلی داشته باشد.

طرح صنعتی در صورتی جدید محسوب خواهد شد که عین آن قبل از تاریخ تسلیم یا تقاضای ثبت طرح صنعتی در دسترس عموم نباشد.

طرح می بایست با اصالت باشد. یک طرح در شرایطی با اصالت خوانده می شود که به شکل مستقل توسط طراح بوجود آمده باشد. رونوشت یا تقلیدی از طرح های موجود نباشد.

ویژگی های طرح صنعتی در آذربایجان غربی

به طور معمول طرح صنعتی اشاره به شکل ساختار و شکل و تزئینات که در محصول به کار رفته است می باشد طرح های صنعتی متشکل شده از:

  • خصوصیات سه بعدی آن
  • خصوصیات دو بعدی مثل تزئینات
  • ترکیبی از این موارد

برای اطلاعات بیشتر بابت ثبت طرح صنعتی و یا اختراع با مشاوران مجرب مجتمع ایلیا در تماس باشید و با سپردن کارتون به مجتمع کار خود را پایان یافته در نظر بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها