جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت تولید کننده قفسه های فروشگاهی

ثبت شرکت تولید قفسه بندی فروشگاهی

برای ثبت شرکت تولید کننده قفسه های فروشگاهی بر اساس  موضوع شرکت نوع شرکت انتخاب می شود. نوع شرکت یعنی مسئولیت محدود بودن، سهامی خاص، تعاونی، سهامی عام و غیره می باشد.

قفسه های فروشگاهی از کار آمد ترین تجهیزات فروشگاهی به حساب می آیند، با وجود قفسه های فروشگاهی در فروشگاه ها محصولات راحت تر عرضه می گردد و مشتریان به راحتی می توانند محصولات مدنظر خود را پیدا و خریداری نمایند، پس حضور و استفاده از انواع قفسه های فروشگاهی جز اصلی ترین عناصر فروشگاه ها محسوب می شوند.

قفسه بندی در فروشگاه ها جز اصلی ترین اجزای آنها است که بسیار جنس و البته مدل های آنها مورد توجه فروشندگان و البته کسانی که به فروشگاه ها مراجعه می کنند وجود دارد.

در نتیجه بسیار مهم است که چگونه شرکتتان به ثبت می رسد مجتمع ثبتی ایلیا نیز به شما در نحوه ثبت شرکت تولید قفسه بندی فروشگاهی یاری خواهد رساند.

ثبت شرکت تولید قفسه بندی فروشگاهی

ابتدا نوع شرکت خود را انتخاب می نمایید سپس براساس نوع شرکت مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت را تهیه و به اداره ثبت ارسال می کنید. لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت تولید قفسه بندی باید مجوزی مبنی بر تولید داشت.

زمان ثبت شرکت می توانید هم آن را ارائه دهید و هم بعد از ثبت شرکت و رسیدن به تولید آن را به اداره ثبت ارائه و شروع به فعالیت کنید.

مدت زمان ثبت شرکت تولید قفسه بندی فروشگاهی

حدود 10 الی 14 روز کاری زمان لازم است تا بتوانیم یک شرکت قفسه بندی فروشگاهی به ثبت برسد. اما اگر بخواهید ثبت شرکت توسط خود شما انجام شود بین 20 الی 25 روزکاری زمان لازم است.

ثبت شرکت تولید قفسه بندی فروشگاهی

مدارک لازم برای ثبت شرکت قفسه های فروشگاهی

  • کارت ملی و شناسنامه تمام اعضای شرکت (سهام دران و در صورتی که سهامی خاص بود بازرسین شرکت)
  • پر کردن فورم مربوط به اساسنامه و شرکتنامه
  • انتخاب نام برای شرکت (اسامی به صورت 3 الی 4 سیلابی باشند، از لغت نامه دهخدا استخراج شوند)
  • انتخاب آدرس به همراه یک کدپستی معتبر برای شرکت (این آدرس نشان دهنده ی محل فعالیت شرکت می باشد.)
  • ثبت نام روزنامه رسمی بعد از انجام مراحل ثبت شرکت.

نوع شرکت های قابل ثبت برای تولید قفسه بندی فروشگاهی

  • شرکت تولید قفسه بندی فروشگاهی مسئولیت محدود
  • ایجاد شرکت تولید قفسه بندی فروشگاهی سهامی خاص
  • تاسیس شرکت تولید قفسه بندی فروشگاهی سهامی عام
  • ثبت شرکت تولید قفسه بندی فروشگاهی به صورت تعاونی

هزینه ثبت شرکت تولید قفسه بندی فروشگاهی

برای ان که بتوانید شرکت قفسه بندی فروشگاهی به ثبت برسانید باید یک نوع شرکت انتخاب نمایید. براساس نوع شرکت و تعداد شرکا، میزان سهام، طراحی موضوع فعالیت، اسامی شرکا، اسم شرکت و به طور کلی تعداد کارکترهای چاپی در روزنامه رسمی هزینه ثبت شرکت شما مشخص می شود. لازم به ذکر است بدانید تمامی این تعرفه ها براساس تعرفه ی مشخص شده از سوی اداره ثبت شرکتها می باشد.

قفسه بندی راک نیمه سنگین

این نوع قفسه برای تحمل بار تا وزن ۵۰۰ کیلو می‌باشد و به اسانی می توان ان را نصب کرد. صنایع تولیدی و خدماتی، کارگاه ها و انبارهای کوچک و نسبتا بزرگ که به شکلی با انبار و نگهداری مرتبط هستند.

یکی از مهمترین بخش‌های فرآیند تولیدشان انبار و مدیریت انبار است، انبارداری از لحاظ مالی و نیز شکل مدیریت مواد اولیه و مصرفی و اقلام و کالا یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خط تولید و زنجیره‌ی تامین صنایع تولیدی و خطوط تولید هستند.

دسترسی و افزایش سرعت حمل‌ و‌ نقل و تامین، ونیز متغییر بودن فضا با توجه به شکل مصرف و تامین اقلام پر مصرف و کم‌ مصرف و اندازه مصرف کلی در بازه زمان از انبارها نیاز به چیدمان دقیق و شکیل اما قابل‌ اتکا و انعطاف می‌باشند.

در این‌ میان همان‌ طور‌ که انبار اصلی‌ترین بخش یک صنعت تولیدی و کارگاه است، قفسه‌بندی و انبار و قفسه‌بندی راک نیمه‌سنگین برای قطعات نسبتاً بزرگ و نیمه‌سنگین بسیار مهم است.

قفسه بندی سوپر مارکتی

سوپر مارکت‌ ها و خوار و بار فروش‌ ها و مغازه‌ ها یا بوتیک‌ ها برای سرویس‌ دهی به مشتریان و تسریع امر تامین کالا برای مشتریان با توجه به نیازهای روزمره و نیاز به سرعت بالا در مشتریان غالبا به تامین و ارائه محصولات و کالاهای مختلف و در رده‌های مصرفی گوناگون می‌نمایند.

این کالاها و اقلام مصرفی روزمره برای‌ آنکه به سرعت در دسترس فروشندگان قرار گیرند و در قفسه‌ های مغازه یا قفسه سوپر مارکت قرار گیرند نیاز به یک نظم و ظاهر مناسب و طراحی‌ شده بر اساس اصول اماکن عمومی دارد.

چیدمان قفسه‌ های فروشگاه و مغازه‌ ها و طراحی غرفه‌ های سوپر مارکت‌ ها و هایپر مارکت‌ ها نیاز به ترتیب و نظم و اصولی خاص است که علاوه به تامین و دسترسی سریع و بیشتر برای مشتریان به انها توصیه‌های مختلفی نیز برای افزایش فروش کلی مغازه یا سوپرمارکت به لحاظ انتخاب و تصمیم می‌دهد.

قفسه بندی پیچ و مهره

قلب یک کسب‌ و کار تولیدی انبار آن است، انبار و بخش‌ بندی و دسترسی به اقلام، مواد اولیه و مصرفی علاوه بر سهولت کار، به افزایش سرعت فرآیند‌ها کمک می‌کند، حتی نحوه نگهداری مواد اولیه و مصرفی می‌تواند تاثیر زیادی در بلند‌مدت در میزان هدر رفت و ضایعات داشته باشد.

همانطور که می‌دانیم سیستم انبار داری و نحوه چیدمان انبارها از اهمیت و ضرورت خاصی برای فرآیند تولید، بازرگانان، تولید کنندگان، فروشگاه ها و فروشنده‌ها و حتی خدمات و سرویس دارد.

قفسه‌ بندی و طبقه‌ بندی کالاها در انبار و فروشگاه ها باعث طبقه‌بندی مناسب کالا‌ها، مواد اولیه و ایجاد نظم و افزایش سرعت دسترسی در آنها می‌گردد.

انبارداران، فروشگاه داران و کارخانه داران با روی آوردن به قفسه‌بندی درون انبارهای خود مدیریت و نظم انبارها را بهتر و مناسب‌ تر انجام می‌دهند. امروزه تصور انبارها بدون قفسه سخت است.

قفسه بندی راک سنگین

کارخانه‌ها، پتروشیمی‌ها و تمام صنایع تولیدی و خدماتی که به نحوی با انبارداری مرتبط هستند. یکی از مهمترین بخش‌های فرآیند تولید آنها انبارداری است. انبارداری از حیث هزینه‌ ها و همچنین نحوه مدیریت اقلام مصرفی و مواد اولیه یکی از مهمترین بخش‌های فرآیند تولید و زنجیره تامین کارخانه و خط تولید است.

دسترسی و بار حمل کم و نیز متغییر بودن انبار بر اساس اقلام تند مصرف و کند مصرف و حجم مصرف از انبار نیازمند چیدمان دقیق ولی قابل‌ انعطاف هستند، در این‌ میان همان‌ طور‌ که انبار مهمترین بخش یک صنعت تولیدی است، قفسه‌ بندی و انبار و قفسه‌ بندی راک سنگین برای قطعات بزرگ و حجیم و سنگین بسیار اهمیت دارد.

قفسه‌هایی با جنس ضخیم و مقاوم هستند که علاوه بر استحکام جنس باید استحکام طراحی و ایستادگی را هم داشته باشند. از این‌ رو شکل ظاهری و نوع طراحی آنها بسیار مهم است.

اجرای قفسه بندی فروشگاهی

نصب و اجرای انواع قفسه فلزی فروشگاهی از دیگر خدمات شرکت قفسه‌بندی فلزی آرین شلف می‌باشد. در زمان ثبت شرکت تولید کننده قفسه های فروشگاهی حتما به ارائه این خدمات نیز در موضوع خود اشاره کنید.

سال ها تجربه اجرای قفسه‌بندی در صدها فروشگاه و هایپر مارکت، تجربه‌های گران بهایی را به همراه داشته که ما را در ارائه خدمات هر چه بهتر قفسه‌بندی به شما مشتریان گرامی یاری می‌نماید.

زیبایی و کیفیت اجرای قفسه فلزی فروشگاهی تاثیر بسزایی در جلب مشتریان و اعتبار فروشگاه خواهد داشت و به همین علت کارشناسان آرین شلف مرتبا در حال به‌روزرسانی محصولات و رفع ایرادات می‌باشند تا بتوانند رضایت هر چه بیشتر کارفرمایان گرامی را جلب نمایند.

قفسه های فروشگاهی

امروز فراوانی کالا، وجود داشتن تنوع بالا، نظم و چینش مناسب از‌جمله ویژگی‌ های یک فروشگاه کامل است، که می‌تواند نظر مشتری را به خود جلب کند.
این قفسه‌ها دارای تنوع بالایی هستند، در سایز‌ها و مدل‌های مختلفی موجود هستند.

یکی از مهم‌ترین اقلام‌های موجود در فروشگاه‌ها، قفسه‌ها هستند.
قفسه‌های فروشگاهی نقش بسیار زیادی در بالا بردن بازخورد یک فروشگاه دارد و باعث می‌شود که نظر مشتری را به خود جلب کند..

قفسه های فروشگاهی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند:

  • قفسه های فروشگاهی دیواری
  • قفسه های فروشگاهی یک طرفه
  • قفسه های فروشگاهی دو طرفه

استندها از مهم ترین ابزار ها فروشگاهی هستند که کاربرد زیادی در مشاغل های فروشگاهی دارند ، یکی از استندهای که برای نگهداری خوشکبار و حبوبات استفاده می شود؛ استند خشکبار و حبوبات است.

قفسه فروشگاهی یک‌ طرفه دیواری

  • برخی از قابلیت‌های این نوع از قفسه فروشگاهی
  • قابلیت تغییرفاصله بین طبقات
  • قابل تجهز به سیستم روشنایی
  • قابلیت نصب ساده و آسان
  • دارای نرده محافظ، جهت جلوگیری از ریزش کالا
  • دارای تنوع رنگی گوناگون مطابق با‌سلیقه مشتری
  • قابلیت نصب اتیکت آلومینیومی یا پلاستیکی
  • تغییر ارتفاع وعرض قفسه‌ها مطابق با سفارش مشتری
  • قابلیت نصب سبد و انواع رگال
  • امکان ارتقاء مقاومت کفی‌های بنا به نیاز مشتری
  • قابلیت نصب گارد، جهت جلوگیری از برخورد چرخ خرید فروشگاهی
  • دارای سوراخ‌های پانچ شده جهت تقسیم‌بندی و بستن انتهای کفی‌ها
  • قابلیت نورپردازی طبقات قفسه مطابق با سفارش مشتری
  • قابلیت نصب سبد بر‌روی قفسه
  • قابل‌استفاده برای انواع فروشگاه‌های عرضه کالا
  • امکان قرارگیری طبقات در زوایا و فاصله‌های مختلف
  • دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک با‌کیفیت

قفسه بندی فلزی فروشگاهی

قفسه فلزی فروشگاهی دارای مواد اولیه با‌کیفیت، رنگ الکترواستاتیک، قابلیت نصب گارد، قابلیت نصب روشنایی، امکان نصب لیبل و غیره می‌باشد.
قفسه‌ بندی فروشگاهی شرکت مدرن سازان بریس در انواع قفسه‌بندی فروشگاهی دیواری، قفسه‌ بندی فروشگاهی خود ایستا، قفسه‌ بندی فروشگاهی دو‌طرفه، قفسه‌ بندی فروشگاهی یکطرفه، قفسه‌ بندی فروشگاهی گرد، روانه بازار می‌گردد.

کارفرمایان گرامی ضمن تماس با کارشناسان فروش شرکت مدرن سازان بریس می‌توانند اطلاعات جامع و ارزشمندی را در‌ خصوص نوع قفسه مورد‌ نیاز با توجه به ابعاد فروشگاه و نوع کالای خود دریافت نمایند.

همینطور با دریافت لیست قیمت رسمی شرکت پایین‌ترین هزینه قفسه‌ بندی فلزی فروشگاهی را از کارشناسان ما دریافت نمایند.

ثبت شرکت تولید کننده قفسه های فروشگاهی

از گردهمایی دو و یا چندین نفر با هدف کسب سود و درآمد شرکت تشکیل می گردد. با ثبت شرکت می توانید فعالیت خودتان را گسترش دهید و به صورت رسمی و قانونی فعالیتتان را شروع کنید و بدین وسیله موجبات حمایت دولت از کسب و کارتان را فراهم می کنید. در ادامه موضوع می خواهیم درباره قفسه های فروشگاهی و انواع آن به ارائه توضیحاتی همراه ما باشید.

قفسه های فروشگاهی

باید بدانید انتخاب قفسه مناسب باید از اولویت های اصلی شما برای دکوراسیون داخلی فروشگاه باشد زیرا اگر از قفسه مناسب برای فروشگاه خود استفاده ننمایید. علاوه بر این که تاثیر مثبت نخواهد گذاشت موجوب می شود فضای داخلی فروشگاه تان ظاهر نامناسب داشته باشد.

خریداران نتوانند به راحتی محصول خود را انتخاب کنند. ثبت شرکت تولیدکننده قفسه های فروشگاهی خدمات مربوط در این زمینه را ارائه می دهند.

انواع قفسه های فروشگاهی

  • قفسه های وسط فروشگاه
  • قفسه های ایستاده فروشگاهی
  • قفسه دو طرفه فروشگاهی
  • قفسه یک طرفه فروشگاهی
  • قفسه های فروشگاهی سوپر مارکتی
  • قفسه های فروشگاهی هایپر مارکت ها
  • قفسه های فروشگاهی راک نیمه سنگین
  • قفسه فروشگاهی انبار
  • قفسه های فلزی فروشگاهی
  • قفسه فروشگاهی سوپرمارکتی

سوپر مارکت ها تامین کننده بخش مهمی از نیاز های جامعه هستند و موادی همچون خواروبار، لوازم شوینده، خوراکی های بخشی از جامعه را تامین می کنند.

برای سهولت در انتخاب مشتریان باید از قفسه های فروشگاهی مناسب در سوپرمارکت ها استفاده کرد که از هر نوع قفسه ای نمی توان در این سوپر مارکت ها استفاده کرد به دلیل مناسب نبودن جنس آنها، سایز و مدل ساخته شده قفسه های سوپرمارکتی آریا پویان از این نظر می تواند بهترین قفسه فروشگاهی سوپر مارکتی را در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهد.

انواع قفسه

  • قفسه گرد.
  • قفسه دوطرفه.
  • قفسه یکطرفه خودایستا.

انواع قفسه در واقع به منظور جنس و مدل های متفاوت قفسه های فروشگاهی است که در قسمت ذیل به اختصار در رابطه با آن برایتان توضیح خواهیم داد

ازنظر جنس می توان گفت: پالتی، فلزی، آلومینیومی، پیچ و مهره ای، ام دی اف، آهنی اشاره کرد. همچنین به دو صورت ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند.

قفسه های دوطرفه گرد، قفسه های دوطرفه وسط فروشگاه، قفسه های گرد، قفسه های ایستاده، قفسه های میوه و صفی جات، قفسه های نان، قفسه های خواروبار، قفسه های لوازم خانگی، قفسه های اجیل، قفسه های پوشاک و غیره

قفسه فروشگاهی هایپرمارکتها

هایپر مارکتها به دلیل اینکه نسبت به سوپرمارکتها اجناس بیشتری ارائه می دهند. همچنین اجناس قابل دسترسی و نمایش در این هایپ مارکت ها سایزهای متفاوتی دارند.

مانند: وجود لوازم آشپزخانه و غیره در نتیجه باید از قفسه های بزرگتر و با جنس متفاوت تری نسبت به سوپر مارکتها در هایپر مارکتها استفاده نمود و بر این اساس باید از طیف گسترده تری از قفسه بندی ها استفاده نمود این طیف می تواند شامل قفسه های لوازم آشپزخانه، قفسه های لوازم برقی، قفسه های انواع پوشاک  و غیره علاوه بر قفسه های خوراکی ها، قفسه های خواروبار و غیره نام برد.

قفسه فروشگاهی میوه صیفی جات

یکی از مهم ترین و اصلی ترین قفسه یا همان استندهای فروشگاهی میوه و صیفی جات است که بسیار مفید و کارآمد بوده و کاربرد دارد و موجب می شود بتوان به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا و البته محصولات را از یکدیگر جدا کرد.

این قفسه ها باید مقاومت بالایی نسبت به انواع وزن ها داشته باشند، همینطور از نظر ظاهر میتوان گفت دارای چرخ های در زیر قفسه هستند که دوطرف از این چرخ ها قفل شده و معمولاً در دو نوع یک طرفه و دو طرفه هستند.

قفسه فلزی فروشگاهی

برای ذخیره و نگهداری مواد، محصولات و کالا های که نیازمند نگهداری در انبار ها هستند از قفسه های فلزی استفاده می شود. استفاده از فلز برای نگهداری محصولات جنس آن است زیرا جنس فلزی قفسه ها باعث نگهداری بهتر محصولات می گردد.

اگر بخواهیم از فواید استفاده از قفسه های فلزی برای انبار کردن محصولات بگوییم باید گفت: کم جا بودن قفسه های فلزی از اصلی ترین علل استفاده است به دلیل کم حجم بودن فلز موجب می شود.

جنس قفسه های فروشگاهی

  • فلزی
  • آلومینیوم
  • چوبی
  • پالتی

قفسه بندی فروشگاهی

زمانی که ما می خواهیم به عنوان یک فروشنده به گونه ای محصولات خود را عرضه داریم که خریداران با سهولت بتوانند اجناس خود را خریداری کرده و در کنار آن چیدمان فروشگاه مرتبط و مورد توجه مشتری قرار گیرد بهترین راهکار استفاده از قفسه بندی در فروشگاه ها می باشد.

قفسه بندی ها علاوه بر موارد بالا موجب می شود اجناس به خوبی در دسترس خریداران بوده تا بتوانند محصول مورد نظر خود را بیابند و به آسانی کار خود را پیش ببرند امروزه استفاده از این قفسه بندی ها موجب می شود تا تعداد حضور کارمندان در فروشگاه ها کمتر شود. زیرا با این چیدمان مناسب هر خریدار به راحتی می تواند کار خود را انجام دهد.

پس یکی از اساسی ترین امور برای هر فروشنده ای استفاده از این نوع قفسه بندی هاست که بر اساس نوع محصول نوع قفسه بندی نیز متفاوت است به همین منظور با ثبت شرکت تولید کننده قفسه های فروشگاهی انواع مختلفی با جنس های متفاوت و قابلیت حمل وزن های گوناگون را طراحی و تولید می نمایند.

قفسه های دیواری به قفسه های گفته می شود که برای نصبشان از دیوار محل یا همان فروشگاه ها استفاده می شود. ارتفاع این قفسه ها بر اساس ارتفاع دیوار بوده و هرچه ارتفااع دیوار بیشتر باشد می توان ارتفاع آن را نیز بالاتر برد.

لازم است بدانید که این قفسه ها به صورت یکطرفه هستند و جنس آنها از فلز و ام دی اف است که جنس فلزی معمولا تحمل باربری بیشتری دارد. علاوه بر استفاده در فروشگاه ها می توان از قفسه های دیواری در منازل استفاده کرد.

در مطالبی که بیان شد با قفسه های فروشگاهی و انواع آن آشنا شدید چنانچه تمایل دارید شرکتی در این خصوص ثبت کنید می توانید روی کمک مشاوران و کارشناسان ثبتی ایلیا حساب کنید و کلیه امور ثبتی خود را به ما بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها