لوگو سفید ایلیا
صفحه اصلی انتخاب نام شرکت و برند خدمات ما
ثبت شرکت ثبت برند ثبت تغییرات شرکت اقدامات پس از ثبت شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت اختراع اخذ کارت بازرگانی اخذ جواز تاسیس صنایع رتبه بندی(گرید) شرکت ها
درباره ما
حقوق مالکیت برند ایلیا اساسنامه ثبت ایلیا اعضای هیئت مدیره ایلیا منشور اخلاقی ثبت ایلیا تاریخچه ایلیا همکاران ایلیا محیط کار ایلیا کاتالوگ ایلیا
ارتباط با ما تور مجازی ایلیا

اخذ کد اقتصادی در سنندج


چگونگی اخذ کد اقتصادی در سنندج

اخذ کد اقتصادی و اخذ آن بسیار حائز اهمیت است. اهمیت اخذ کد اقتصادی در سنندج نیز به خاطر این است که با انجام این کار از سوی کارآفرینان و کسبه دولت آنها را شناسایی کرده و از این طریق نظارت لازم بر معاملات آنها صورت گرفته و از تلاشهای و رقابتهای ناسالم اقتصادی ممانعت می شود ، بنابراین می توان گفت که نتایج مثبت حاصل از اخذ کد اقتصادی به صورت یک چرخه به خود شما به عنوان یک کارآفرین باز می گردد ، فلذا به شما پیشنهاد می گردد که پس از ثبت شرکت نسبت به اخذ کد اقتصادی در سنندج اقدام کنید..

کد اقتصادی چیست؟

کد اقتصادی شماره ای است که به هریک از صاحبان کسب و کار اعم از حقیقی یا حقوقی اختصاص داده می شود و منحصرا" برای او به صدور می رسد و این اشخاص ملزم هستند کد اقتصادی خود را بر روی همه فاکتورهای خرید و فروش ثبت کنند. با اینکار امکان رصد کردن فعالیتها و معاملات و تخمین درست و به دور از اشتباه مالیات صاحبان مشاغل امکانپذیر می شود .

همچنین به وسیله کد اقتصادی سازمان امور مالیاتی کشور قادر است دفاتر قانونی، فاکتورها و صورتحساب های صادره را به راحتی ارزیابی کند.

چه اشخاص مکلف به اخذ کد اقتصادی هستند؟

کلیه اشخاص حقوقی که به نوعی در تولید، مونتاژ، واردات و صادرات ، توزیع هر نوع کالا و انجام کارهای خدماتی فعالیت می کنند همچنین کلیه اشخاص حقیقی که به امور فوق مشغول هستند و دارای پروانه کسب یا کار از مرجع مرتبط بوده و یا دارای محل کار می باشند باید برای اخذ کد اقتصادی در سنندج اقدام کنند. قابل ذکر است احراز یکی از دو شرط فوق برای اشخاص حقیقی کافی است تا آنها را واجد شرایط اخذ کد اقتصادی نماید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ کد اقتصادی در سنندج

  • دریافت دفترچه و تکمیل آنها (واحد اطلاعات و خدمات اداره دارایی)
  • دریافت فرمهای مربوطه و تکمیل آنها (واحد ثبت و شناسائی اداره دارائی)
  • فتوکپی شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای هیئت مدیره
  • فتوکپی آگهی ثبت شرکت و تغییرات ثبتی در دو نسخه
  • فتوکپی اساسنامه شرکت
  • فتوکپی از اظهارنامه شرکت (و یا شرکتنامه و تقاضانامه در شرکت‏های غیر سهامی)
  • فتوکپی آگهی روزنامه رسمی و تغییرات آن
  • فتوکپی پروانه بهره برداری یا مجوز تاسیس (در صورت موجود بودن)
  • فتوکپی سند مالکیت اقامتگاه قانونی شرکت که در آگهی تاسیس قید گردیده و در صورت استیجاری بودن، فتوکپی قرارداد اجاره که به تایید واحد مالیاتی محل وقوع ملک رسیده باشد.
  • نامه شروع و یا عدم شروع به فعالیت شرکت و فتوکپی آن بعد از ثبت در دبیرخانه
  • واریز مالیات حق تمبر به اداره دارائی

دیگر خدمات مجتمع ثبت شرکت ایلیا

ثبت شرکت: ( انجام کلیه مراحل تخصصی ثبت شرکت )

ثبت برند: ( طراحی لوگو و برند و انجام امور ثبت علامت تجاری و ثبت برند ، علائم و لوگوی تجاری ( برند ) در اداره مالکیت صنعتی )

ثبت طرح صنعتی:( انجام کلیه امور ثبت طرح صنعتی در ادره مالکیت صنعتی )

ثبت تغییرات شرکت: ( تدوین و تنظیم کلیه امور صورتجلسات و تغییرات شرکتها در اداره ثبت شرکت ها )

خدمات اداری و حقوقی: ( انجام تخصصی کلیه امور مربوط به اخذ جواز تاسیس صنایع ، تدوین طرح توجیهی ، اخذ رتبه بندی شرکتها ، کارت بازرگانی و کلیه امور حقوقی و وکالت اشخاص حقیقی و حقوقی )

مشاوره آنی
ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

استعلام گواهی ارزش افزوده

یکی از عمده ترین مواردی که افراد با آن مشکل دارند استعلام گواهی ارزش افزوده می باشد. در این مقاله به نحوه ی استعلام ارزش افزوده خواهیم پرداخت.

پلمپ دفاتر و اداره ثبت شرکتها پلمپ دفاتر سال 98

پلمپ دفاتر 1398. پلمپ دفاتر داره ثبت شرکتها پلمپ دفاتر مدارک و مراحل لازم برای اخذپلمپ دفاتر قانونی شرکتها در سال 1397 و 1398 و مراحل ثبت نام در سامانه .

پلمپ دفاتر چیست - دفاتر پلمپ چیست

دفاتر پلمپ چیست - دفاتر پلمپ اشاره به دفاتری دارد که محل ورود اطلاعات مربوط به عملکرد مالی شرکت است . دفاتر پلمپ شرکت در حقیقت حاوی یز لیست هزینه ها و پلمپ دفاتر چیست -دفاتر پلمپ چیست

خدمات مالی و حسابداری

از مهمترین بخش هایی که باید در نظر گرفت بخش مالی و حسابداری هر صنف می باشد . برای این منظور خدماتی لحاظ شده است که به عنوان خدمات حسابداری محسوب می شود که در آن امور مالی و حسابرسی انجام می شود .

مراحل تشکیل پرونده مالیاتی

بعداز انجام امور ثبت شرکت می بایست مراحل تشکیل پرونده مالیاتی باتوجه به آدرس شرکت ثبت شده در اداره دارایی انجام گردد.هرشرکت اعم از هرنوع شخصیت حقوقی باید بعد از مراحل ثبت شرکت در اداره دارایی تشکیل پرونده مالیاتی دهد. در واقع تشکیل پرونده مالیاتی به این معناست که شخصیت حقوقی (شرکت) به اداره مالیات

تعیین حوزه مالیاتی

جهت تعیین حوزه ی مالیاتی خود همین حالا با ما در ارتباط باشید.02632525232

ثبت آنلاین مالیاتی

ثبت آنلاین مالیاتی

تشکیل پرونده مالیاتی فوری و سریع

یکی از مهمترین اقدامات پس از ثبت شرکت ها تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کداقتصادی می باشد.جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با مشاوران ایلیا در ارتباط باشید.

تشکیل پرونده دارایی

تشکیل پرونده مالیاتی و دارایی - کلیه ی اشخاص حقوقی می بایست بعد از تأسیس شرکت وتعیین حوزه ی مالیاتی مربوطه نسبت به تشکیل پرونده ی مالیاتی مبادرت نماییند.

اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده

اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده- در واقع ارزش افزوده اختلاف بین ارزش کالاها و خدمات فروخته شده با ارزش کالاها و خدمات خریداری شده است . به بیان ساده مالیات بر ارزش افزوده مالیاتی است که خریدار هنگام خرید کالا و خدمات به فروشنده می پردازد و فروشنده نیز باید در دوره های زمانی مشخص آن را به دولت

لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

امتیار خود را ثبت کنید
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
توضیحات چقدر جستجو و سوال پرسش و پاسخ مقالات مرتبط
پایان مشاوره

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .
لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید