جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در سنندج به همراه راهنمای قدم به قدم

ثبت برند در سنندج

در این مقاله به قوانین مربوط به ثبت آسان برند در سنندج می پردازیم تا در صورت پیش آمدن هر نوع سوال ثبتی در ذهن متقاضیان ثبت برند، این متن یاری کننده آنان برای رسیدن به مقصودشان باشد. در ادامه نکات مهمی را در ثبت برند به شما ارائه خواهیم داد.

ثبت برند در سنندج

برند یا علامت تجاری یا نام تجاری برای تفکیک تولیدات و خدمات از محصول و تولیدات سایرین به کار می رود ، که اعتبار آن به ثبت است. در خصوص ثبت برند در سنندج بد نیست بدانید که بعد از ثبت عنوان تجاری بودن به آن اضافه می شود چون هم ارزش مادی دارد و هم ارزش معنوی.

امروزه به دلیل راحت بودن فضای تبلیغاتی راه های معروفیت یک برند زیاد است ولی هر برندی به لحاظ مالکیت است که ارزش و اعتبار پیدا می کند نه صرفاً معروفیت، برند معروفی که به ثبت نرسیده به راحتی توسط شخص یا اشخاص دیگر قابل ثبت است.

ما در این مقاله تلاش بر آن داریم تا درباره ثبت برند در سنندج مطالبی را به متقاضیانی که در صدد ثبت برند در سنندج می باشند ارائه نماییم. توجه داشته باشید که شما با ثبت برند در سنندج می توانید یک نام انحصاری برای خودتان داشته باشید که هیچ کس در هیچ کجای ایران نمی تواند از آن برای محصول یا خدمات خود استفاده کند، شما با مطالعه این مقاله با مدارک ثبت برند در سنندج، مراحل ثبت برند در سنندج، هزینه وتعرفه ثبت برند در سنندج و دیگر اطلاعاتی که باید درباره ثبت برند در سنندج بدانید آشنا خواهید شد.

خاطر نشان می شویم که چنانچه در هر کدام یک از مراحل ثبتی با هر سوال و موردی روبرو شدید می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا با شما تماس حاصل نمایند .

ثبت برند در سنندج

مدارک ثبت برند در سنندج

مدارک مورد نیاز ثبت برند شخص حقیقی در سنندج

  • کارت ملی و شناسنامه
  • کارت بازرگانی در صورتی که برند لاتین و غیر فارسی باشد.
  • مجوز فعالیت از نهاد مرتبط
  • نمونه ای برند انتخابی در ابعاد 10*10

مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی در سنندج

  • کارت ملی و شناسنامه مؤسس
  • کارت بازرگانی در صورتی که برند لاتین باشد.
  • مجوز فعالیت شرکت ( پروانه بهره برداری ، پروانه تأسیس و..)

مدت زمان اعتبار برند و تمدید برند در سنندج

هر برند به مدت ده سال اعتبار دارد و در این مدت زمان هیچ شخص دیگری نمی تواند آن را به ثبت برساند، اما برای خیلی از افراد سوال است که بعد از اتمام اعتبار ثبت برند سنندج چه باید کرد، در این خصوص 6 ماه قبل از تاریخ اعتبار برند و 6 ماه پس از تاریخ اعتبار برند کارتابل اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت مجدد آن برند فقط برای شما به عنوان باز خواهد بود و اگر طی این مدت اقدام نکنید برند شما برای ثبت توسط دیگران آزاد خواهد شد.

مدارک ثبت برند در سنندج

مراحل ثبت برند در سنندج

  1.  مراجعه به سایت اداره ثبت علامت تجاری: در این سایت اظهارنامه الکترونیکی ثبت برند را می توان تکمیل نمود.
  2. تکمیل اظهارنامه: در فرم اظهارنامه باید مشخصات متقاضی ثبت برند در صورت داشتن وکیل، مشخصات وکیل و وکالت نامه و مدارک مورد نیاز ثبت برند سنندج واردشود با پذیرش نهایی در خواست شما در انتظار نوبت رسیدگی کارشناس قرار می گیرد.
  3. ابلاغیه پاسخ اظهارنامه: بعد از رسیدگی کارشناس به پرونده سه حالت ممکن است پیش بیاید ، یا پرونده ثبت برند شما رد می شود که در این حالت نیاز به یک سری اصول وجود دارد ، یا مورد نقص قرار می گیرد که در این حالت باید رفع نقص شود یا تأیید می شود.
  4. روزنامه نوبت اول: این روزنامه به منظور اعلام درخواست برای ثبت برند پس از تایید اظهارنامه صادر می شود. وبرای ادامه ثبت برند سسندج سی روز باید از نشر آن بگذرد .
  5. شماره ثبت: بعد از  30 روز با پرداخت هزینه ثبت ، نسبت به ثبت برند سنندج شماره ثبت صادر می شود.
  6. روزنامه نوبت دوم: در آخر این روزنامه برای اعلام ثبت برند صادر می شود.
  7. تصدیق : این تصدیق بعد از یک هفته از صدور و چاپ آگهی روزنامه دوم صادر می شود و با مراجعه به اداره ثبت علامت تصدیق ده ساله نسبت به آن صادر می شود.

نکته : ثبت برند سنندج تنها از طریق اداره مالکیت صنعتی در تهران ممکن است این اداره نه در سنندج و نه در هیچ شهر دیگری شعبه ندارد، فلذا جهت ثبت برند در سنندج بدون رفت و آمد به تهران این امر را به دپارتمان تخصصی ثبت برند ایلیا بسپارید.

اسامی ممنوع در ثبت برند سنندج

  • اسامی عام و صفت ها باید از ترکیب اسم خاص برای ثبت علامت تجاری درست شوند.
  • نام محصولات در همان طبقه ای که محصول وجود دارد قابل ثبت نیست.
  • از اسامی مشهور برای ثبت برند در سنندج نمی توان استفاده کرد.
  • اسم شهر و کشور به تنهایی نمی تواند مورد ثبت برند سنندج قرار گیرد.
  • اسم سازمان های دولتی و بین الملیی و نماد های نظامی و مچنین پرچم کشور ها قابل ثبت نیستند.

هزینه و زمان ثبت برند در سنندج

محاسبه هزینه ثبت برند در سنندج بر اساس تعداد محصولات و طبقات ثبت برند و نوع برند و حجم آگهی انجام می شود .علاوه بر این ممکن است که در تکمیل مدارک نقصی وجود داشته باشد که ما در مجتمع ثبتی ایلیا نقص پرونده شما را رفع می نماییم تنها کافی است با کارشناسان مجتمع ثبتی حقوقی ایلیا تماس بگیرید تا هزینه دقیق ثبت برند به شما عزیزان عنوان شود. زمان معمول برای ثبت برند در سنندج را می توان  بین 30 تا 40 روز در نظر گرفت . از این رو این زمان به میزان تخصص شخص متقاضی یا نماینده قانونی وی بستگی دارد.

خدمات ثبتی در اداره مالکیت صنعتی سنندج

آنچه که به موجب آن تولید کنندگان محصولات مشابه نتوانند از نام تجاری یا علامت تجاری دیگران استفاده کنند قطعاً وجود مالکیت معنوی است که به موجب ثبت برند در سنندج ایجاد می شود و مالکیت معنوی است که از برندتان حمایت می کند و اجازه استفاده و ثبت آن را به شخص یا اشخاص دیگر نمی دهد.

این را به یاد داشته باشید ثبت برند یک تخصص است و اگر در مدت زمان ثبت تعجیل دارید یا هزینه ای که می خواهید صرف این قضیه کنید را مدیریت نمایید. تنها راه آن داشتن وکیلی است که تجربه و دانش کافی را داشته باشد تا برند مورد نظر شما را به ثبت برساند تنها کافی است هم اکنون با مجموعه ثبت ایلیا تماس بگیرید و از دانش و تجربه کارشناسان رسمی و وکلای پایه یک در مسیر ثبت برند در سنندج استفاده کنید، تا بهترین تجربه ثبتی را داشته باشید.

ثبت اختراع در سنندج

یکی از اقدامات قانونی که باید در اداره مالکیت به ثبت رسد ثبت اختراعات مخترعین می باشد. از این رو اگر شما خود مخترع هستید یا در فکر ثبت اختراع در شهر کردستان را در سر دارید تنها با یک تماس می توانید اطلاعات در زمینه انجام امور را دریافت کنید.

ثبت طرح صنعتی در سنندج

در ثبت طرح صنعتی، رنگ کالا و ظاهر آن و در ادامه خطوط و در کل تمام جزئیاتش در نظر گرفته خواهد شد. از این رو اگر اقدام به ثبت طرح صنعتی خود نکنید امکان ثبت زودتر توسط اشخاص دیگر در اداره مالکیت وجود دارد لذا می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان مجتمع ثبتی ایلیا این مسیر را آسوده بپیمایید.

برند اشتراکی در سنندج

هر گاه دو یا چند نفر قصد ثبت برند را داشته باشند این برند بین آنها به نسبت درصدی که تقاضا دارند به ثبت می رسد در واقع دو نوع برند اشتراکی داریم.

برند حقوقی : این برند در واقع به نام خود شرکت به ثبت می رسد اما از این جهت اشتراکی محسوب می شود که هر گونه تصمیم گیری در خصوص آن باید به توافق اعضاء شرکت باشد ، و همه آنها از سود مالی و معنوی برند سهم می برند.

برند حقیقی: دو یا چند شخص تصمیم به ثبت برند می گیرند و همه آنها برای ثبت یک برند در یک اظهارنامه تقاضا می دهند و همه آنها در سود فروش این برند شریک هستند.

حوزه های ثبت برند در کردستان و شهرستان های آن

  • ثبت برند در سنندج
  • ثبت برند در مریوان
  • ثبت برند در بانه
  • ثبت برند در سقز
  • ثبت برند در قروه
  • ثبت برند در بیجار
  • ثبت برند در کامیاران
  • ثبت برند در دیواندره
  • ثبت برند در سروآباد

در انتها خاطر نشان می شویم که وقتی نگاه کوتاهی به سرنوشت بزرگ ترین برند های دنیا که بیندازید متوجه می شوید ارزش برخی از آنها میلیارها دلار است و باید پذیرفت که برند ها هستند که محصول را می فروشند.

متقاضیان محترم توجه داشته باشید که مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا آماده ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه ها می باشند. برای برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجتمع حقوقی ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رزگار موسی زاده
رزگار موسی زاده
2 سال قبل

ثبت برند ب نام کوردی امکان پذیر هست

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  رزگار موسی زاده
2 سال قبل

سلام عرض کردم ، روزتون بخیر باشه .بله موردی نداره.