لوگو سفید ایلیا
صفحه اصلی انتخاب نام شرکت و برند خدمات ما
ثبت شرکت ثبت برند ثبت تغییرات شرکت اقدامات پس از ثبت شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت اختراع اخذ کارت بازرگانی اخذ جواز تاسیس صنایع رتبه بندی(گرید) شرکت ها
درباره ما
حقوق مالکیت برند ایلیا اساسنامه ثبت ایلیا اعضای هیئت مدیره ایلیا منشور اخلاقی ثبت ایلیا تاریخچه ایلیا همکاران ایلیا محیط کار ایلیا کاتالوگ ایلیا
ارتباط با ما تور مجازی ایلیا

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده مالیاتی در استان البرز


توضیحات تکمیلی در خصوص مدارک لازم جهت تشکیل پرونده مالیاتی در استان البرز

یکی از اقدامات مهم پس از ثبت شرکت تشکیل پرونده مالیاتی در کرج است. افرادی که در کرج به ثبت شرکت اقدام می کنند دوماه مهلت دارند تا برای تشکیل پرونده مالیاتی اقدام کنند . به هنگام تشکیل پرونده مالیاتی دو هزارم سرمایه شرکت پرداخت می شود که حق تمبر سرمایه یا مالیات بر سرمایه ثبت شرکت است . به عبارت دیگر با تشکیل پرونده مالیاتی در کرج به اداره اعلام می کنید که شرکتی را به ثبت رسانده اید و بر اساس قوانین دو در هزار سرمایه شرکت خود را به عنوان مالیات آن پرداخت می کنید . اگر چنین نشود جریمه مالیاتی دوبرابر این میزان باید پرداخت شود. یعنی پس از اتمام مهلت دوماهه شش در هزار مبلغ سرمایه شرکت به هنگام تشکیل پرونده مالیاتی اخذ می شود.

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده دارایی در کرج و استان البرز :

  1. اصل و رونوشت اساسنامه شرکت،
  2. اصل و رونوشت آگهی تاسیس،
  3. اصل و كپی روزنامه رسمی،
  4. اصل و رونوشت شرکت نامه
  5. اصل و رونوشت تقاضا نامه و يا اظهارنامه ثبت شرکتها،
  6. اصل و رونوشت آگهی تغییرات،
  7. اصل و رونوشت شناسنامه(صفحه اول) اعضای هیات مدیره،
  8. اصل و رونوشت کارت ملی کلیه اعضای هیات مدیره،
  9. رونوشت فیش تلفن محل شرکت،
  10. رونوشت سند مالکیت یا اجاره نامه محضری به نام شرکت،
  11. اصل گواهی امضای صاحبان امضای مجاز تائید شده در دفترخانه اسناد رسمی.
  12. تکمیل دفترچه مشخصات شناسایی شرکت(دفترچه ثبت نام اشخاص حقوقی)
  13. اصل قبض واریز دو در هزار مبلغ سرمایه اولیه ثبت شرکت در بانک ملی.
  14. اصل و رونوشت سند ملکی (در صورتيكه به نام شركت باشد.)يا قرارداد اجاره رسمی (در 2نسخه)

نکته: در قرارداد اجاره بايستي در قسمت مستاجر مشخصات شرکت نوشته رشده باشد. چنانچه شخص حقيقي به عنوان نماينده شخص حقوقي اقدام به تنظيم قرارداد نموده، بايد در متن قرارداد اجاره و يا طي نامه مجزا وی به عنوان نماینده معرفی گردد.

تعیین حوزه مالیاتی و کد اقتصادی در کرج

همانطور که پیشتر گفتیم پس از به پایان رسیدن مراحل ثبت شرکت ، اعضای آن باید حداکثر ظرف مدت دوماه به نزدیکترین اداره مالیات مراجعه کنند تا حوزه مالیاتی شرکت براساس آدرس شرکت مشخص شود و سپس در آن حوزه جهت تشکیل پرونده مالیاتی در کرج و نیز اخذ کد اقتصادی اقدام شود.

چهار نکته حائز اهمیت در مورد تشکیل پرونده مالیاتی عبارتند از :

  1. در صورت عدم تشکیل پرونده مالیاتی ، کد اقتصادی بر روی فاکتورها ی شرکت قید نمی شود ، و نتیجتا" بسیاری از شرکتها از معامله و قرارداد با چنین شرکتی که کد اقتصادی ندارد خودداری می کنند.
  2. برای ارائه اظهارنامه مالیاتی یا اظهارنامه عدم فعالیت باید پیش از آن تشکیل پرونده مالیاتی انجام شده بشاد در غیر این صورت با مشکلاتی روبرو می شوید.
  3. اگر شرکتی ظرف مهلت معین نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی اقدام نکند بر اساس"قانون مالیات های مستقیم" مشمول جریمه خواهد شد.
  4. اخذ کد اقتصادی شرط لازمه هر نوع فعالیت تجاری معتبر می باشد.
مشاوره آنی
ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

ثبت آنلاین مالیاتی

ثبت آنلاین مالیاتی

پرسش و پاسخ اخذ کد اقتصادی

پرسش و پاسخ اخذ کد اقتصادی - مودیان مالیاتی اغلب پس از برخورد با واژه کد اقتصادی سوالات زیادی در ذهنشان ایجاد می شود : اینکه «اصلا" کد اقتصادی چیست ؟و برای

اظهارنامه مالیاتی

اظهارنامه مالیاتی - اظهارنامه مالیاتی 94 . ثبت اظهار نامه مالیاتی 93 و 94 .اموزش ثبت و مراحل اظهار نامه مالیاتی

تشکیل پرونده مالیاتی

تشکیل پرونده مالیاتی - طبق قوانین پس از ثبت و راه اندازی شرکت یا موسسه باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی در واحد مالیاتی مربوط به محل فعالیت خود ، اقدام نمود.

جریمه عدم تشکیل پرونده مالیاتی

یکی از مهمترین اقداماتی که پس از ثبت شرکت باید به آن پرداخت، تشکیل پرونده مالیاتی می باشد. در این مقاله به بررسی عواید عدم تشکیل پرونده مالیاتی خواهیم پرداخت.

تشکیل پرونده مالیاتی فوری و سریع

یکی از مهمترین اقدامات پس از ثبت شرکت ها تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کداقتصادی می باشد.جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با مشاوران ایلیا در ارتباط باشید.

مراحل تشکیل پرونده مالیاتی

بعداز انجام امور ثبت شرکت می بایست مراحل تشکیل پرونده مالیاتی باتوجه به آدرس شرکت ثبت شده در اداره دارایی انجام گردد.هرشرکت اعم از هرنوع شخصیت حقوقی باید بعد از مراحل ثبت شرکت در اداره دارایی تشکیل پرونده مالیاتی دهد. در واقع تشکیل پرونده مالیاتی به این معناست که شخصیت حقوقی (شرکت) به اداره مالیات

تشکیل پرونده دارایی

تشکیل پرونده مالیاتی و دارایی - کلیه ی اشخاص حقوقی می بایست بعد از تأسیس شرکت وتعیین حوزه ی مالیاتی مربوطه نسبت به تشکیل پرونده ی مالیاتی مبادرت نماییند.

مهلت تشکیل پرونده مالیاتی

هر شرکت پس از تاسیس باید برای تشکیل پرونده مالیاتی اقدام نماید. در این مقاله به بررسی شرایط و موارد و مهلت زمان قانونی تشکیل پرونده خواهیم پرداخت.

اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده

اخذ گواهی مالیات بر ارزش افزوده- در واقع ارزش افزوده اختلاف بین ارزش کالاها و خدمات فروخته شده با ارزش کالاها و خدمات خریداری شده است . به بیان ساده مالیات بر ارزش افزوده مالیاتی است که خریدار هنگام خرید کالا و خدمات به فروشنده می پردازد و فروشنده نیز باید در دوره های زمانی مشخص آن را به دولت

لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

امتیار خود را ثبت کنید
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
توضیحات چقدر جستجو و سوال پرسش و پاسخ مقالات مرتبط
پایان مشاوره

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .
لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید