جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

تشکیل پرونده مالیاتی در کرج【اداره دارایی و مالیات ✔️】

تشکیل پرونده مالیاتی در کرج

بر طبق مقررات ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها تمامی شرکت هایی که ثبت می شوند موظف به پرداخت مالیات هستند. در صورتی که تشکیل پرونده مالیاتی در کرج بر طبق مقررات مالیاتی پرداخت مالیات انجام نشود دارندگان شرکت مشمول جریمه های گزافی خواهند شد. بنابراین تجار باید در زمان قانونی تشکیل پرونده مالیاتی را انجام دهند.

تشکیل پرونده مالیاتی در کرج

از موارد دیگر جریمه شرکت ها می توان به محرومیت فعالیت آن ها و نیز پرداخت جریمه سنگین اشاره کرد. جهت انجام امور مالیاتی به صورت تخصصی و در کم ترین زمان با کارشناسان حقوقی ایلیا در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات در زمینه ثبت شرکت ها در کرج به مقاله ثبت شرکت ها در کرج مراجعه کنید.

توضیحات تکمیلی و اطلاعاتی در خصوص تشکیل پرونده مالیاتی و دارایی در کرج و سایر نقاط استان البرز و امور دارایی شرکت ها، تشکیل پرونده مالیاتی و نیز اطلاع از مراحل تشکیل پرونده دارایی در کرج را می توانید از طریق مشاوران حقوقی ایلیا پیگیری کنید.

راهنمای تشکیل پرونده مالیاتی در کرج

مالیات از موارد مهم کسب درآمد در تمام دولت ها می باشد که با تکیه بر آن می توانند به امور کشور رسیدگی کنند. امروزه اکثر به اتفاق شرکت ها نیز در زمان بعد از تاسیس شرکت اموراتی هم چون تشکیل پرونده های مالیاتی را انجام می دهند تا بدین ترتیب از مزایای معافیت های مالیاتی یا دیگر مزایای ثبت شرکت ها بهره گیرند.

عموماً مالیات به دو نوع مستقیم و غیرمستقیم انجام خواهد پذیرفت. در صورت پرداخت نکردن مالیات از سوی موسسین شرکت ها آن ها مشمول پرداخت جریمه می شوند. برای انجام امور مالیاتی شرکت خود در کرج می توانید به مجتمع ثبتی ایلیا مراجعه کرده و امور ثبتی و مالیاتی خود را از طریق آن ها پیگیری کنید.

نشانی : تهران – میدان امام خمینی -خیابان باب همایون – خیابان داور – سازمان امور مالیاتی کشور کد پستی : ۱۱۱۴۹۴۳۶۶۱ صندوق پستی : ۱۶۵۱- ۱۱۱۱۵

هموطنان عزیز می توانند در سراسر کشور با شماره ۱۵۲۶، مرکز ارتباط مردمی سازمان امور مالیاتی کشور، شکایات، پیشنهادات و سوالات مالیاتی خود را مطرح نمایند.

تشکیل پرونده مالیاتی در کرج

اداره دارایی جهت تشکیل پرونده دارایی در کرج

بعد از تاسیس شخصیت حقوقی اولین اقدام تعیین حوزه مالیاتی و نشکیل پرونده دارایی می باشد. طبق قوانین مندرج شرکتها تا 2ماه مکلف به تشکیل پرونده مالیاتی می باشند.

تشکیل پرونده مالیاتی به معنی آن می باشد که به اداره مالیات کرج و استان البرز و شهرستان های اطراف از جمله هشتگرد، طالقان، نظرآباد، اشتهارد و شهریار اعلام نمایید چنین شرکتی تاسیس گردیده است.

طبق قانون شرکتهایی که تا دوماه اول اقدام میکنند مشمول به پرداخت مالیات دو در هزار سرمایه اولیه خود می باشند و در غیر این صورت مشمول پرداخت جریمه چهار در هزار سرمایه خود می باشند. به منظور تعیین حوزه مالیاتی خود میتوانید به دارایی استان البرز مراجعه نمایید.

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده دارایی در کرج

  • ارائه کلیه مدارک شرکت به صورت اصل و کپی
  • 2ارائه برابر اصل شده مدارک شناسایی کلیه اعضاء شرکت
  • تکمیل دفترچه مالیاتی
  • دریافت گواهی امضاء از حق امضاداران و ارائه آن
  • اصل اجاره نامه به نام شرکت به همراه کد رهگیری
  • ارائه فیش واریزی دو در هزار سرمایه
  • فیش آب ، برق ، گاز

موسسین شرکتها در نظر داشته باشند حتی در صورت عدم فعالیت نیازمند تشکیل پرونده مالیاتی می باشند و برای اعلام عدم فعالیت انجام آن ضروری می باشد. یکی از مهمترین نکات جهت تشکیل پرونده مالیاتی وجود دفتر شرکت به صورت واقعی می باشد و اجاره نامه آن می بایست به نام شرکت باشد.

(امور دارایی شرکت ها، تشکیل پرونده مالیاتی، مراحل تشکیل پرونده دارایی)

در صورت نیاز به اقدامات لازم در خصوص انحلال شرکت خود در حوزه های ثبتی استان البرز شامل:

  • تشکیل پرونده مالیاتی شرکت در واحد ثبتی کرج
  • هشتگرد
  • اشتهارد
  • نظر آباد
  • طالقان

مجتمع حقوقی ثبتی ایلیا با دارا بودن دپارتمان تخصصی ثبت شرکت حضور مشاوران حقوقی و ثبتی کارآزموده یکی از بهترین راهنمایان شما متقاضیان محترم می باشند. همین حالا با مشاورین مجرب ما درتماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها