ثبت شرکت در خراسان رضوی

زمانی که برای شروع کاری دو نفر شریک می شوند بهترین قالب ثبت شرکت با مسئولیت محدود است که با حداقل دونفر اعضا قابل ثبت است.

حداقل سرمایه یک میلیون ریال قابل ثبت است و مهم تر از همه اینکه سرمایه اعلام شده واریزی یا بلوکه کردن ندارد، نیز محدودیت موضوعی ندارید می توانید با هر موضوع و صنف کاری که دارید شرکت را در همان زمینه به ثبت برسانید.

در شرکت با مسئولیت محدود مدت زمان هیئت مدیره نامحدود است و انتخاب بازرسین به صورت اجباری نیست بعد از ثبت اوراق شرکت (اساسنامه، شرکت نامه ، صورت جلسه ، آگهی تاسیس و در انتها روزنامه رسمی ) به هیئت مدیره تحویل داده می شود و با نظر هیئت مدیره می توان اساسنامه را تغییر داد .

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مسائل ثبتی و ثبت تغییرات شرکت و مشاوره ثبت شرکت در خراسان رضوی با کارشناسان متخصص ثبتی ایلیا در تماس باشید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در خراسان رضوی

  • کپی شناسنامه و کپی کارت ملی اعضا
  • عدم سوپیشینه اعضا
  • آدرس وکدپستی موردنظر برای شرکت
  • اسم انتخابی شرکت(سه سیلابی وریشه فارسی در لغت نامه هخدا داشته باشد)
  • موضوع مورد نظر (در صورت اینکه موضوع مجوزی باشد ،مجوز از ارگان مربوطه )

ثبت شرکت در خراسان رضوی

مراحل ثبت شرکت توسط متقاضی ثبت و توسط مجتمع ثبتی ایلیا

  • ثبت شرکت توسط متقاضی :

با توجه به سامانه ای شدن سیستم ثبت ،درخواست ثبت تأسیس شرکت ها ابتدا باید از طریق سامانه ثبت شرکتها ارائه شود. بعد از تکمیل مدارک از جمله کپی شناسنامه و کارت ملی و در صورت نیاز مجوز یا مدرک تحصیلی و مشخص نمودن سمت ها، میزان سرمایه ، سهام هر فرد، حق امضا مجاز شرکت، آدرس شرکت و محل سکونت اعضا، اقدام به ثبت در سیستم سامانه می کنیم و در مرحله ثبت باید 5 نام با اولویت را جهت بررسی توسط کارشناس اعلام نماییم و بعد از انجام مراحل ابتدایی، در مراحل پایانی ثبت نام ، باید اوراق شرکت بارگذاری شود قبل از اقدام، از مشاوره های تخصصی با کارشناسان ثبتی ایلیا به طور رایگان بهره مند شوید.

  • ثبت شرکت توسط مجتمع ثبتی ایلیا :

مراحل ثبتی یک شرکت فرآیندی تخصصی است کارشناسان ثبتی ایلیا مرحله به مرحله راهنمای شما خواهند بود در ابتدا متقاضی مدارک هویتی خود از قبیل اصل و کپی شناسنامه را به کارشناسان مجتمع ایلیا تقدیم می کند و در مرحله دوم با اخذ اطلاعاتی از سوی متقاضی نظیر نام و موضوع شرکت ، صورت کلی شرکت نقش می بندد و این اطلاعات توسط کارشناسان ثبتی مجتمع ایلیا در سامانه ی مربوط به ثبت می رسد.

مرحله بعدی تایید یکی از نام های پیشنهادی متقاضی توسطاداره ثبت شرکتها می باشد. تا دو ماه بعد از ثبت شرکت در خراسان رضوی از نظر قانون تجارت باید اقدام برای کد اقتصادی کنید وتشکیل پرونده دارایی ، بعد از تشکیل پرونده دارایی و گرفتن کد اقتصادی باید هر ساله با گرفتن دفتر قانونی (روزنامه وکل) ورودی و خروجی شرکت در آن قید شود، تحویل دارایی شهر ومنطقه خود گردد که مالیات سالیانه را محاسبه کنند.

در صورت عدم فعالیت ، اظهارنامه عدم فعالیت میفرستید و معاف از مالیات هستید هزینه ثبت شرکت در خراسان رضوی  به موارد مختلف متغیر است و نمیتوان هزینه ثابتی را برای آن اعلام کرد.

مدت زمان ثبت شرکت 15 الی 20 روز کاری است. در هر شهری که هستید، می توانید شرکت خود را در همان شهر ثبت کنید. می توانید برای مطلع شدن از مدت زمان ثبت شرکت و ثبت برند با ما در ارتباط باشید.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در خراسان رضوی

شرکت ها همانطور که گفته شد در چند قالب ثبتی به ثبت می رسند که رایج ترین آنها شرکت با مسئولیت محدود می باشد. این قالب ثبتی از حداقل 2 نفر شریک بالای 18 سال تشکیل می گردد . سرمایه در شرکت با مسئولیت محدود به صورت لفظی می باشد و به میزان آورده نقدی خود ضامن جبران ضرر و زیان می باشد.

ثبت شرکت سهامی خاص در خراسان رضوی

شرکتهای سهامی خاص یکی از معتبرترین قالبهای ثبتی می باشد این امر به این خاطر می باشد که سهامداران موظف هستند 35% از سهام اولیه خود را در بانکی به نام شرکت در شرف تاسیس واریز نمایند و 65% باقی مانده آن را در تعهد خود نگه می دارند تعداد اعضا هیئت مدیره 5نفر می باشد که 3نفر عضو اصلی هیئت مدیره و دونفر از آنها به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب می گردند.

ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در خراسان رضوی

فعالیت مورد نظر اشخاص در حوزه ثبت شرکت بسیار وسیع و گسترده می باشد که به انواع شرکتهای تولیدی خدماتی و پیمانکاری تقسیم می شود به منظور کسب اطلاع بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم با کارشناسان با تجربه و تیم حرفه ای مشاوران مجتمع ثبت ایلیا تماس حاصل نمایید.

آدرس دفتر ثبت شرکت در خراسان رضوی

مشهد – خیابان امام خمینی خیابان ثبت جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت شرکت درخراسان رضوی با ما در تماس باشید.

کارشناسان و مشاوران ثبتی و حقوقی ایلیا با دارا بودن دپارتمانهای تخصصی در این زمینه میتوانند بهترین یاری رسان شما در این زمینه باشند.