جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

روش های خرید و فروش برند آماده با استعلام قیمت برند آماده

روش های خرید و فروش برند آماده

اگر به دنبال راهکاری برای خرید و فروش برند آماده با مقرون‌به‌صرفه ترین هزینه هستید مقاله مناسبی را انتخاب کرده‌اید؛ می‌دانید که یک برند می تواند تأثیر به سزایی را در کسب و کار تجاری شما ایفا کند. متن زیر بهترین راهنمای شما برای خرید برند و یا فروش بردنتان خواهد بود. بهتر است بدانید کارشناسان ما بر اساس نیاز شما بهترین و ارزان ترین لیست خرید و فروش برند آماده را ارائه می‌دهند تا خیالتان را از بابت داشتن یک برند  مناسب بدون اندکی دغدغه کاهش دهد.

چرا باید برند داشته باشیم؟

ابتدایی ترین سوالی که ذهن متقاضیان ثبت برند را به خود مشغول می‌کند بحث اهمیت برند در تجارت است. برای روشن شدن این موضوع باید مثالی بزنیم تا عمق اهمیت برند را کشف کنید، وقتی یک فعالیت در بازارها شکل می گیرد نیاز به نامی دارد تا مشتریان بتوانند آن را نسبت به دیگر موارد مشابه تشخیص دهند و به راحتی بتوانند آن را انتخاب کنند.

اگر مشتریان وفاداری داشته باشید که از کیفیت محصول شما راضی باشند در واقع نصف راه ماندگاری را در بازار به خود اختصاص می دید؛ اما اگر کیفیت بالایی داشته باشید؛ ولی به دلیل مشابهت اشکال محصولتان نتوانند شما را پیدا کنند در واقع در بازار جایگاهتان را از دست می‌دهید، در این زمان است که اهمیت ثبت برند نمایان می‌شود؛ زیرا می توان نام و یا نمادی را بنا به تشخیص خود و صدالبته بر اساساً اصول اداره مالکیت عرضه کنید که مالک آن هستید و می‌توانید در صورت سوءاستفاده از برندتان از آن دفاع کنید.

حال دوراه برای داشتن یک برند اختصاصی پیشروی شماست که می توانید به واسطه آن یک نماد یا نامی مختص به خود را در اختیار بگیرید. در ادامه به دو روشی که برای داشتن برندتان می توانید به آن بپردازید اشاره می کنیم تا بهترین روش را انتخاب کنید. با ما در ادامه متن همراه باشید.

برند آماده چیست؟

برند آماده چیست؟

منظور از برند آماده این است که برند مدنظر تمامی مراحل و شرایط مرتبط با ثبت در اداره مالکیت را پیموده و دیگر نیازی به‌صرف زمان و هزینه ثبتی در این زمینه توسط متقاضی نیست. در این زمینه باید به این موضوع توجه شود که خرید برند آماده باید بر اساس مشاوره کارشناسان کاربلد و معتبر انجام شود تا اطمینان لازم را کسب کنید.

شما در کم ترین زمان می توانید لیست برندهای آماده را که در مجتمع ثبتی ایلیا موجود است را بدون اندکی اضافه‌کاری و تنها با داشتن مدارک شناسایی دریافت کنید. در ایران خرید و فروش برند تجاری کاملاً قانونی است و به راحتی می توانید با سپری کردن زمان اندکی از طریق مشاوره ایلیا برند مناسب خود را برای کالای تولیدی برگزینید تا وجه تمایزی شود برای تشخیص محصول بین رقبای کاری شما.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت های برند آماده امکان خرید برندهای آماده بر اساس طبقه برندتان تنها با حضور در دفاتر اسناد رسمی است که با این کار فروشنده و خریدار با ارائه مشخصات و مدارک مربوطه اقدام به مبادله برند می کنند که به‌خودی‌خود دیگر نیازی به صبر و پیمودن پروسه ثبت برند تا حداقل دوماه نیست و تنها در یک روز می توانید اقدامات لازم را از طریق خرید برند آماده انجام دهید.

آیا می توان به جای ثبت برند یک برند آماده خرید؟

بله می توانید. اتفاقاً خرید یک برند آماده بسیار به صرفه تر از سپری کردن مراحل ثبت شرکت با صرف زمان زیاد (2 ماه) است. یک برند را در صورتی که از قبل به ثبت رسیده باشد و زمان فعالیت و اعتبار را داشته باشد می توان تنها با سپری کردن 1 یا 2 روز به نام خودتان دریافت کنید. در حالت کلی ثبت برند تا چندین ماه شاید به طول بینجامد این در حالی است که با خرید برند آماده می توانید نقل و انتقال برند را در چند روز به پایان برسانید.

خطراتی مانند عدم ثبت برند و احتمال رد برند در زمان ثبت بسیار بیشتر است و این موضوع در زمینه برندی که قبلاً موارد ثبتی آن در اداره مالکیت انجام شده به صفر می رسد و دیگر نگرانی از بابت ثبت برند مدنظرتان نخواهید داشت.

در رابطه با خرید برند باید به این مزیت توجه کنید که نیازی به ارائه مجوزهای مرتبط ندارید و تنها با داشتن مدارک شناسایی (کارت شناسایی) در دفترخانه می توانید آن را خریداری کرده و مالک آن به حساب آیید. البته خرید و فروش برند در ایران موضوعی قانونی است که باید به اطلاع ثبت احوال و اداره مالکیت معنوی برسد.

معایب ثبت برند نسبت به خرید برند آماده چیست ؟

یک برند ثبت شده به دلیل اعتباری که بین مشتریان کسب کرده می تواند به راحتی اعتماد آن ها را برای خرید و مصرف کالا کسب کند. این موضوع در صورتی است که اگر شما بخواهید تازه اقدام به ثبت برندتان کنید و بین مشتریان اعتبار کسب کنید ماه ها و یا شایید سال‌ها زمان نیاز است. پس خرید یک برند مناسب می تواند شما را چندین گام به جلو براند.

یک برند می تواند در طی پروسه ثبتی در ارگان مربوطه به دلایل مختلفی رد شود که این موضوع خود می تواند به زمان و تجارتتان لطمه وارد کند و باعث ایجاد دوباره‌کاری شود. این در حالی است که یک برند ثبت شده و آماده تمامی پروسه های حقوقی و ثبتی را پیموده. شما می توانید با انتخاب طبقه برندتان بر اساس نوع محصول ارائه کننده و نیز بر اساس سلیقه خود بهترین و مناسب ترین برند را انتخاب کنید.

نقل و انتقال یک برند با خرید آن دیگر نیاز به ارائه جوازها و مدارک ثبتی ندارد و تنها با حضور در دفاتر اسنادرسمی می توان آن را انجام داد.

الان به این نتیجه می رسیم که چه کاریه بخوایم از اول برندی نامعلوم و ناشناس را ثبت کنیم وقتی می تونیم بهترین و شناخته شده برند آماده را خریداری کنیم؟! بله مزیت های خرید یک برند بیشتر از پیمودن پروسه ثبتی آن در ادارات مربوطه است؛ اما این را نیز در نظر بگیرید که در گرداب افراد تبهکار نیفتید و این امر تنها با مشاوره دقیق و تخصصی کارشناسان ثبتی ایلیا به حد صفر خطر می رسد و بنابه نیاز و محصول تولیدی خود می توانید لیستی از برندهای آماده را از ایلیا بگیرید و از بین آنها بهترین را انتخاب کنید. با ما در تماس باشید تا راهنمای تخصصی شما باشیم و لیست برند های آماده برای خرید و فروش را به شما ارائه کنیم.

در این زمینه حتماً باید از کاردانی بخش حقوقی مجتمع ایلیا بهره ببرید؛ زیرا امری نیست که بدون علم آن را شروع کنید؛ چون این روزها کلاهبرداری های بسیاری را می توان تحت عنوان ثبت برند و واگذاری آنها انجام داد که همه آن ها به ضرر خریدار برند خواهد بود.

-خسته شدم از بس برندم و میفرستم برای ثبت ولی ثبت نمیشه چیکارکنم؟

+نگران نباش ! یک برند خوب و به راحتی در یک روز میتونی بخری …

*میخوام برند آماده بخرم . میخوام برندم و بفروشم. از کجا شروع کنم؟

< فقط با شماره 02632137 تماس بگیر >

خرید و فروش برند آماده

خرید و فروش برند آماده چطور انجام می شود ؟

چطور برند ارزان بخریم؟ خرید یک برند آماده و از قبل ثبت شده می تواند راهکاری مناسب برای دریافت بازخورد مناسب و نیز سودآوری برای رسیدن به اهدافتان باشد. این موضوع را نمی شود انکار کرد که هزینه ای که می خواهید برای خرید یک برند آماده بپردازید نقش مهمی را در انتخاب شما خواهد گذاشت. ما در ایلیا کیفیت را فدای هزینه نمی کنیم و بهترین برندهای موجود در حوزه برندینگ آماده را در اختیار شما قرار می دهیم.

البته باید این را در نظر بگیرید که هزینه های خرید برند تجاری به عوامل مختلفی وابسته است که نمی توان هزینه ثابتی را برای فروش برند ارائه کرد. حال اگر می خواهید برند آماده بخرید یا می خواهید برند خود را بفروشید ما بر اساس فاکتورهایی که خرید و فروش برند آن ها را شامل می شوند می توانیم با هزینه ای معقول و به صرفه برند آماده را به شما ارائه کنیم.

برند فروشی را از کجا تهیه کنیم ؟

از سؤالات رایجی که خریداران برند آماده با آن روبرو می شوند می توان دلایل ثبت برند و خرید برند را مثال بزنیم. ما نیز اینجاییم تا راهنما و مشاور شما باشیم و با ذکر تنها یک مثال شما را قانع مکنیم که آیا داشتن برند آماده به صرفه تر است یا ثبت از ابتدای برند در اداره مالکیت!

بیایید اینجور بیان کنیم که شما باید یک کاری را انجام دهید که هیچ سررشته ای به آن ندارید و باید صفر تا صد آن را به سرانجام رسانید؛ اما از طرفی همان کار را یکی از قبل انجام داده و شما تنها باید آن را بخرید و دیگر نیازی به پیمودن مسیر ثبت آن ندارید و در ازای مبلغی که پرداخت می کنید آن را به نام خود می زنید. کدام را انتخاب می کنید؟ سختی یا آسانی در ازای هزینه؟ اگر انسان منطقی باشید راه دوم را انتخاب می کنید؛ زیرا برای زمان و شخصیتتان ارزش قائلید و می خواهید در زمان کم، کسب و کارتان را قانونمند پیش ببرید.

البته هر هزینه ای را برای خرید برند فروشی نباید بپردازید. این هزینه و تعرفه ها باید بر اساس اصول و قواعد خاصی انجام شود که تنها مشاوران و کارشناسان ثبتی و حقوقی می توانند آن را انجام دهند.

مدارک لازم برای واگذاری برند از قبل ثبت شده چیست ؟

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که خرید برند و نقل و انتقال آن به مدارک و مجوز خاصی نیاز ندارد و می توان با در دست‌داشتن کم‌ترین مدارک آن را انجام داد.

این موضوع را حتماً در یاد داشته باشید که برای خرید و فروش برند حتماً در دفاتر اسناد رسمی این کار را انجام دهید تا این امر بین خریدار و فروشنده بر طبق قانون انجام شود. در ادامه مدارک لازم رابرای خرید و فروش برند تخصصی را ذکر می کنیم که برای نقل و انتقال برند ملزم به ارائه هستید.

  • مدارک و گواهی های شناسایی شخص فروشنده و خریدار برند
  • ارائه گواهی ۱۰ساله ثبت معتبر و مرتبط با علامت تجاری
  • انجام استعلامات قبل از خرید یا فروش برند
  • اسناد مرتبط با برند؛ مانند آگهی روزنامه
  • در صورتی که امور را به وکیل محول کرده اید ارائه مدارک وی الزامی است.

مراحل و شرایط خرید و فروش برند چیست

خرید و فروش برند به مانند ثبت برند تجاری دارای مراحل مختص به خود و پیمودن گام های قانونی دارد. اما در مقایسه با ثبت برند از نقطه صفر دارای مراحل کمتری می باشد که ما آن ها را برای شما بازگو می کنیم.

نکته قابل توجه برای ایجاد یک کسب و کار موفق این است که توانسته باشید با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی این امکان را ایجاد کنید تا بتوانید مشتریان را به کسب و کار خود آشنا سازید و آن تنها با تبلیغات و ایجاد برند خاص برای شما امکان می پذیرد. این را در نظر بگیرید خرید برند راهی میان‌بر است تا در کمتر از یک روز صاحب یک نماد یا نام معتبر شوید تا بتوانید با رقبا در بازار رقابت پایاپای داشته باشید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم برند آماده را باید با مشاوره و تخصصی که افراد دارای صلاحیت در این امر دارند انتخاب کنید تا به بن بست نرسید و بتوانید با آسانترین روش، بهترین برند آماده را انتخاب کنید.

ما به شما مجتمع ثبتی ایلیا را معرفی می کنیم؛ زیرا این مجتمع حقوقی با دارابودن لیست برندهای آماده و قابل انتقال خود واسطه ای شده تا بتواند با واگذاری برند با قیمت مناسب به شما عزیزان و دادن حق انتخاب به مشتریان در خصوص انتخاب برند آماده تمایز آن ها را تضمین کند.

پس از آنکه با کارشناسان مشورت کردید بر اساس طبقه کسب و کارتان لیست را شامل انواع برندهای آماده دریافت می کنید.

پس از دریافت لیست و انتخاب برند آماده با قیمت مناسب مدارک شناسایی خریدار را برای درج در دفاتر اسناد رسمی ارائه می کنید.

این موضوع بسیار مهم است که به صورت قانونی خریدار و فروشنده برند آماده با حضور در دفاتر اسناد اقدام به نقل و انتقال برند کنند.

پس از ارائه مدارک شناسایی باید استعلامات مربوط به صحت و اعتبار برند توسط کارشناسان حقوقی انجام شود.

با ارائه مدارک مرتبط برای انتقال برند؛ مانند آگهی های تقاضای خرید و فروش، آگهی معتبر ۱۰ساله علامت تجاری از قبل ثبت شده، سند تنظیم شده خرید برند می توانید این موضوع را تنها در یک روز به پایان رسانید و پس از اتمام کار خود را مالک همه جانبه برند مورد نظر معرفی کنید.

اگر برندی که انتخاب کرده اید تا ادامه فعالیتتان را با آن عنوان ادامه دهید دارای حروف و کلمات غیرفارسی است دارنده علامت تجاری باید کارت بازرگانی داشته باشد و نیازی به دارا بودن کارت بازرگانی توسط خریدار نیست.

این موضع را بدانید که برند به منزله سرمایه شماست پس صرف هزینه برای دریافت آن می تواند بر اعتبار شما بیفزاید پس در اخذ آن کوتاهی نکنید و به واسطه داشتن برندی مناسب با کسب و کارتان درآمد خود را افزایش دهید.

لیست برندهای آماده برای خرید و فروش

برند آماده قابل خرید و فروش طبقه برند آماده
برند قهوه طبقه 30
برند پوشاک طبقه 25
برند آرایشی و بهداشتی طبقه 3
برند مواد غذایی طبقه 29
برند فروشگاه زنجیره ای
برند لوازم خانگی طبقه 21
برند خشکبار و حبوبات طبقه 31
برند مبلمان طبقه 20
برند محصولات لبنی طبقه 29
برند کیک و شیرینی طبقه 30
برند لوازم یدکی طبقه 12
برند شیرآلات طبقه 6
برند دخانیات طبقه 34
برند فروشگاه تعمیرات طبقه 37
برند رستوران طبقه 43
برند مصالح ساختمانی طبقه 2
برند مواد پروتئینی طبقه 29
برند رنگ طبقه 2
برند چسب های صنعتی طبقه 1
برند گاوصندوق طبقه 6
برند عکاسی لوازم دریانوردی طبقه 9
برند لاستیک و کائوچو طبقه 17
برند لوازم چرمی طبقه 18
برند لوازم آشپزخانه طبقه 21
برند لوازم نساجی طبقه 24
برند گل های مصنوعی طبقه 26
برند آماده اسباب بازی طبقه 28
برند  روتختی طبقه 24
برند ماء الشعیر و آب معدنی طبقه 32
برند تعمیرات ساختمان طبقه 37
برند مراقبت های بهداشتی طبقه 44
برند خدمات حقوقی و امنیتی طبقه 45
برند کسب و کار اینترنتی طبقه 42
برند فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی طبقه 41
برند بیمه طبقه 36
برند آلات موسیقی طبقه 15
برند جواهرات و فلزات گرانبها طبقه 14
برند اسلحه و وسایل آتش بازی طبقه 13
برند ابزار جراحی طبقه 10
برند روغن ها و سوخت موتور طبقه 4
برند مواد داروسازی و دامپزشکی طبقه 5
برند اقلام ارتوپدی طبقه 10

در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که ثبت برند علاوه بر زمان بر بودن می تواند هزینه اضافی نیز برای شما بتراشد، از این رو راه حلی مناسب و فوری برای داشتن یک برند آماده ارائه می شود که در مجموع می تواند در کمتر از 2 روز برند را با نام خود بخریدو از مزایای ویژه یک برند که ایجاد تمایز بین رقبا و نیز امکان تبلیغات گسترده در زمینه فعالیتتان و از همه موارد مهم تر صادرات محصولاتتان به خارج از کشور را شامل شوید. مجتمع ایلیا با ارائه لیست برندهای آماده در طبقات مختلف برندهای ثبت شده می تواند راهی باشد تا شما در کم ترین زمان برند مناسب خود را انتخاب کنید و بر اساس اصول آن را از ما خریداری کنید و از این به بعد مالک آن به حساب بیایید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها