جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

صفر تا صد ثبت تغییرات شرکت در بوشهر

ثبت تغییرات شرکت در بوشهر

پس از اتمام روند ثبت شرکت موسسین شرکتها می بایست برای انجام هر نوع تغییرات در شرکت (به عنوان مثال تغییر سرمایه اولیه و یا تغییر آدرس محل شرکت) و نیز سایر مواردی که در اساسنامه ذکر شده و به تصویب رسیده است، ابتدا رسماً مراتب را به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری اطلاع دهند.

بعد از آنکه مجمع عمومی فوق العاده و یا هیات مدیره تصویب کرد همه این تغییرات ممکن می شود. خاطر نشان می شویم که برای انجام هر کدام یک از تغییرات باید صورتجلسه ای را به صورت جداگانه تهیه کنید.

ثبت تغییرات شرکت در بوشهر

تغییرات شرکت تا حدودی امکانپذیر است که در اساسنامه پیش بینی شده باشد و اعمال تغییرات خارج از این محدوده عملی نمی باشد. بنابراین اعضای شرکتها می توانند بسته به اختیارات داده شده در اساسنامه در رابطه با تغییرات مد نظر خود اتخاذ تصمیم نمایند.

این تصمیم گیری در مجمع عمومی عادی یا فوق العاده با حضور اکثریت به تصویب رسیده و سپس صورتجلسه تنظیم شده و با ارسال آن به اداره ثبت شرکتها این تغییرات قانونا به ثبت خواهند رسید.

لذا تهیه و تدوین صورتجلسه و یا صورتجلسات مرتبط با نوع تغییر و ارسال آن به اداره ثبت شرکتها لازم لاجرا است.

تنظیم صورتجلسات و پیگیری روند اداری کار تجربه و آگاهی نسبت به مسائل حقوقی و ثبتی را می طلبد تا مراحل تهیه و ثبت صورت جلسات و اعمال تغییرات هرچه زودتر انجام پذیرد کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا میتوانند شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

انواع صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت در بوشهر

تغییرات شرکت ها باید بر طبق اصول انجام شود . از این رو با دانستن نکات حقوقی در تنظیم صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت ها می توانید در مجامع عمومی عادی یا فوق العاده که با حداکثر شرکا و اعضای هیئت مدیره اقدام به تغییرات شرکت خود کنید. در ادامه به انواع صورتجلسات ثبت تغییرات می پردازیم.

ثبت تغییر آدرس شرکت در بوشهر

چنانچه سهامداران تمایل داشته باشند به مکان دیگری بروند باید این تغییر را به واسطه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به اداره ثبت شرکت ها اطلاع بدهند.

ثبت تغییر موضوع شرکت در بوشهر

در صورتی که بعد از ثبت شرکت اعضای شرکت متوجه شوند که نمی توانند در آن رشته کاری کار کنند و یا ترجیح می دهند فعالیت دیگری را شروع کنند می توانند موضوع فعالیت خودشان را با ثبت صورتجلسه مربوطه تغییر بدهند.

ثبت الحاق به موضوع در بوشهر

ممکن است در بعضی ازمواقع پیش بیاید که در زمان ثبت موسسه موضوعی ثبت نشود و بعد از آن ر زمان فعالیت اعضا به این نتیجه برسند که انجام آن موضوع هم برای شرکت لازم و یا مفید است در این حالت می توانند موضوعی را به موضوعات شرکت و یا موسسه اضافه کنند.

ثبت صورتجلسه تغییر نام شرکت در بوشهر

گاه پس از واگذاری یا انتقال شخص حقوقی به افراد جدید، آنها تمایل دارند اسم تازه ای برای شرکت یا موسسه در نظر بگیرند. به همین جهت از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده می توانند برای تغییر نام مبادرت نمایند.

ثبت صورتجلسه افزایش سرمایه شرکت در بوشهر

در شرایط خاصی مانند تسهیلات و یا شرکت در مناقصه ها و دلایل دیگر این امکان وجود دارد که موسسان تصمیم بگیرند سرمایه اولیه خودشان را داشته باشند. در این حالت می توانند مجمع عمومی فوق العاده ای را برگزار و در این مورد رای گیری کنند.

ثبت صورتجلسه کاهش سرمایه شرکت در بوشهر

در مواردی که شرکتها مقروض شده یا یکی از اعضا مایل به خروج از شرکت است، شرکتها میتوانند با توجه به قانون تجارت اقدام به کاهش سرمایه نمایند.

ثبت صورتجلسه ورود و خروج شریک یا صاحبان سهام در بوشهر

در صورتی که برخی از سهامداران یا شرکا تصمیم داشته باشند از شرکت خارج شوند میتوانند با تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این امر را به اداره ثبت شرکتها اطلاع داده و در عین حال میتوانند سهامداری را نیز جایگزین نمایند.

ثبت صورتجلسه نقل و انتقال سهم یا سهم‌الشرکه در بوشهر

در زمان خروج شرکا از شرکت ، اگر قرار باشد . از کاهش سرمایه جلوگیری شود ، این شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضائ هیئت مدیره حاضر در شرکت واگذار کنند .

ثبت صورتجلسه انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در بوشهر

گزینش مقدماتی اعضای هیات مدیره ، تغییر تصدی آنها و یا برگزیدن افراد جدید برای جایگزینی آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده ممکن می گردد.

ثبت صورتجلسه انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در بوشهر

در شرکتهای سهامی خاص مدت تصدی بازرسین یک سال است ، بعد از اتمام این دوره میتوانند در سمت خود تمدید شوند.

ثبت تغییرات شرکت در بوشهر

اصلاح مواد اساسنامه در بوشهر

در صورت تغییر هریک از مفاد اساسنامه می بایست این امر در صورتجلسه رسماً اعلام و ثبت گردد.

انحلال شرکتها در بوشهر

در صورتی که شرایط شرکت به گونه ای باشد که تصمیم بر انحلال باشد و یا در صورت فوت یکی از شرکا یا سهامداران، با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده می توان انحلال را به تصویب رساند و سپس صورتجلسه آن را تنظیم نموده و به اداره ثبت شرکتها ارجاع داد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت تغییرات شرکت در بوشهر

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در بوشهر

  • ارائه آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی تاسیس شرکت.
  • چنانچه شرکت دارای تغییرات باشد تحویل آخرین آگهی تغیرات و با روزنامه رسمی.
  • فتوکپی از اوراق ثبتی شرکت (شامل شرکتنامه، تقاضانامه و یا اظهارنامه و اساسنامه تمامی صفحات)
  • ارائه کپی از مدارک شناسایی اعضا هیئت مدیره و صاحبان سهام.
  • تغییرات مربوط به ورود شریک و یا عضوء هیئت مدیره تسلیم کپی برابر اصل شده مدارک شناسایی این افراد.
  • در صورتی که شرکا یا سهامداران جدید اشخاص حقوقی باشند، کپی آخرین روزنامه رسمی شرکت.

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در بوشهر

  • نسخه ای از روزنامه رسمی شرکت حاوی آگهی تاسیس.
  • در صورتی که شرکت دارای تغییرات باشد نسخه ای از آگهی یا روزنامه رسمی آخرین تغییرات.
  • تمامی صفحات اظهارنامه شرکت.
  • چنانچه شرکت دارای نقل و انتقال باشد ارائه لیستی از آخرین نقل و انتقالات الزامی می باشد.
  • کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه تمامی سهامداران و اعضاء هیئت مدیره داخل شرکت و اشخاص جدید الورود.

ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در بوشهر

تغییرات شرکتهای تجاری باید براساس قوانین اداره ثبت شرکتها با تشکیل مجامع عمومی به سرانجام رسد. شرکت های مسئولیت محدود در صورت ایجاد تغییراتی مانند جابه جایی محل شرکت و تغییر در سرمایه شرکتها باید تمامی شرکا را در مجامع عمومی دعوت کرده و با تنظیم صورتجلسه اقدام به تغییرات قانونی شرکت کنند.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در بوشهر

تغییرات شرکت سهامی به دونوع سهامی خاص و عام طبقه بندی می شوند. از این رو در زمان ایجاد تغییرات اجباری یا اختیاری شرکت ها باید تشکیل مجمع عمومی داده و با حضور اکثریت سهامداران تغییرات را در قالب صورتجلسه تغییرات به امضا سهامداران رسانید و به اداره ثبت شرکتها ارسال کنید تا بازرسی های لازم انجام شود.

ثبت تغییرات موسسه در بوشهر

موسسات با ماهیت انجام امور غیرتجاری اقدام به کسب سود می کنند. از این رو این موسسات به دونوع انتفاعی و غیرانتفاعی طبقه بندی می شوندو موسسین باید برای ثبت تغییرات شرکتها به مانند شرکتهای تجاری اقدام به فعالیت و ثبت تغییرات کنید.

تعرفه ثبت تغییرات شرکتها در بوشهر

هر اقدامی که در شرکتها انجام می شود باید به صورت قانونی در اداره ثبت شرکتها به صورت قانونی ثبت شود از این رو دریافت جواز و  مدارک مربوط به ثبت تغییرات شرکتها باید در حیطه قوانین اداره ثبت انجام شود. لیست هزینه ها را می توانید از طریق مشاوره کارشناسان و وکلای مجتمع ثبتی ایلیا در کم ترین زمان دریافت کنید.

ثبت تغییرات شرکت پیمانکاری در بوشهر

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در بوشهر و شهرستان های آن

  • بوشهر
  • برازجان
  • جم
  • عسلویه
  • بندرگناوه
  • بندرکنگان
  • خورموج
  • دیلم
به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها