جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در بوشهر در سریع ترین زمان

ثبت برند در بوشهر

ثبت یک علامت یا برند تجاری امروزه از موارد مهم برای پیشرفت و ترقی یک کسب و کار به حساب خواهد آمد که متقاضیان باید در انجام مراحل مربوط به ثبت برند در بوشهر نهایت دقت را انجام دهند تا بتوانند با پشتوانه به آن پیشرفت را برای فعالیت اقتصادی خود فراهم آورند.

بدین منظور ما متن کاملی برای ثبت علامت تجاری از ابتدا تا انتهای امر را برای شما تهیه و در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ثبت برند در بوشهر

برند به هر نوع نوشتار و یا تصویری گفته می شود که  به عنوان اسم یا علامت یک محصول و منشا و هویت آن قابلیت ثبت را داشته باشد، برای ثبت برند در بوشهر لازم است بدانید کاربرد برند چیست؟

اولاً برند برای تفکیک محصول با محصولات مشابه در بازار است، لذا برند یا علامت تجاری باید متمایز باشد. برای متمایز بودن باید به ثبت برسد تا دولت بتواند از آن حمایت کند.

مجتمع ثبتی ایلیا با سالیان سال تجریه در خصوص  خدمات ثبتی به خصوص در زمینه ثبت برند در بوشهر و سایر شهرها در خدمت شما متقاضیان محترم است، بنابراین اشخاصی که به دنبال ثبت برند بوشهر هستند می توانند از مشاوره رایگان مجتمع ثبتی ایلیا در این حوزه استفاده نمایند.

ثبت برند در بوشهر

شرایط ثبت برند در بوشهر

  • متقاضی ثبت برند بوشهر باید شرایط زیر را دارا باشد.
  • حداقل سن قانونی 18 سال را داشته باشد.
  • جواز مرتبط با محصول یا خدماتی که قصد ثبت برند آن ها را دارد را داشته باشد.
  • برند وی تکراری نباشد یعنی قبلاً  عین یا شبیهش به ثبت نرسیده باشد که در این صورت تقاضای ثبت برند در بوشهر رد می شود.
  • اگر کارت بازرگانی نداشته باشد ، برند وی باید فارسی باشد.

مدارک ثبت برند در بوشهر

مدارک شناسایی: شامل کپی مدارک اثبات هویت می باشد که در اشخاص حقوقی مدارک هویتی مدیر عامل باید ارائه شود.

جواز : هر گونه جوازی که برای فعالیت متقاضی صادر شده باشد و موضوع آن با طبقه مورد تقاضا مرتبط باشد.

وکالت نامه: در هر پرونده ای که وکیل اختیار کرده باشید باید نمونه وکالت نامه ارسال شود.

مدارک ثبتی: این مدارک فقط در خصوص شرکت ها کاربرد دارد که شامل آگهی آخرین تغییرات و آگهی تأسیس شرکت است.

کارت بازرگانی: در خصوص علائم تجاری غیر فارسی باید ارائه شود.

نمونه علامت: برای بررسی ثبت برند باید نمونه ای از برند ارائه شود.

مدارک ثبت برند در بوشهر

مراحل ثبت برند در بوشهر

  1. ورود به سامانه ثبت علائم تجاری
  2. تکمیل فرم اظهارنامه الکترونیکی
  3. دریافت ابلاغیه تأیید ثبت برند
  4. ارائه اصل مدارک به اداره ثبت علائم تجاری تهران
  5. پرداخت هزینه روزنامه نوبت اول جهت اعلام درخواست ثبت برند طی سی روز
  6. ثبت و صدور شماره ثبت برای برند
  7. روزنامه نوبت دوم جهت اعلام به ثبت رسیدن برند در بوشهر
  8. صدور تصدیق ده ساله برند در طی یک هفته

هزینه ثبت برند در بوشهر

هزینه ثبت برند شامل هزینه ثبت، حق الوکاله، روزنامه نوبت اول و دوم و هزینه درج می باشد که با توجه به طبقات و تعداد محصولات، نوع برند و حجم آگهی ثبت برند بوشهر محاسبه می شود. فلذا برای اطلاع از هزینه ثبت برند در بوشهر لازم است با کارشناسان ما تماس بگیرید و از هزینه تمام شده ثبت برند بوشهر مطلع شوید.

زمان ثبت برند در بوشهر

با در نظر قراردادن زمان بر بودن پروسه های حقوقی در اداره مالکیت صنعتی باید گفت یک علامت تجاری را باید با در نظر داشتن مواردی مانند ارائه مدارک و شروط ثبتی در ادارات مربوطه در نظر داشت که هرکدام از آن ها اقداماتی وقتگیر برای متقاضیان ثبت خواهند بود.

از این رو کارشناسان مجرب در این زمینه می توانند قبل از هراقدامی از سوی شما با برآورد هزینه ها و زمان تقریبی انجام امور حقوقی راهنمای شما باشند. این را بدانید به طور معمول 30تا 45 روز زمان برای ثبت علائم تجاری لازم بوده که انتشار آگهی و مراجعه حضوری برای پرونده فیزیکی ثبت مالکیت تهران نیز در برآورد زمان تاثیر بسزایی دارد.

انواع برند تجاری قابل ثبت در بوشهر

برند از لحاظ شکل ظاهر به انواعی تقسیم می شود بعضی از انواع برند فقط یک واژه یا کلمه است که بر روی محصول درج می شود یا به خدمات اطلاق می شود به این نوع برند نام تجاری یا اسم تجاری می گویند.

برخی برندها هم تصویر یا ترکیبی از یک تصویر با کلمات و اعداد است به این نوع برند علامت تجاری، نشان تجاری، آرم یا لوگو می گویند که خود لوگو هم انواعی دارد. از منظری دیگر برند به دو نوع حقیقی و حقوقی می باشد که برند حقیقی به نام خود شخص و برند حقوقی به نام شرکت به ثبت می رسد. تنها مدارک لازم برای ثبت این دو نوع برند با هم متفاوت است.

در انتها خاطر نشان می شویم که ثبت برند در بوشهر یکی از مهم ترین موارد در کسب و کار های امروز است و تبدیل به یک نیاز اساسی برای کسب و کار های متعدد شده زیرا با برندی که به ثبت رسیده هیچ کس حق استفاده از آن را نخواهد داشت.

ثبت اضافه کالا و طبقه در ثبت برند بوشهر

برای ثبت اضافه کالا و طبقه لازم است در ابتدا استعلام نمایید که  محصول جدید برند شما در آن طبقات به ثبت رسیده یا خیر؟ در صورتی که جواب استعلام شما منفی شد، برای اضافه طبقه یا محصول باید اظهارنامه مخصوصی تنظیم شود.

ما در مجموعه ثبتی حقوقی ایلیا از ابتدای ثبت تا انتهای کار کنارتان خواهیم بود. نکته قابل توجه در خصوص ثبت اضافه طبقه و کالا جواز می باشد زیرا جواز باید مرتبط با محصول درخواست شده باشده باشد. مراحل ثبت اضافه طبقه و محصول یا خدمت  نیز به صورت  مراحل ثبت برند می باشد.

ممنوعیت های ثبت برند در بوشهر

  • شما هر برندی را نمی توانید به ثبت برسانید فلذا رعایت یک سری اصول قانونی در ثبت برند بوشهر الزامی می باشد.
  • عدم تکراری بودن، یعنی  مشابه یا عین برند مورد تقاضای شما نباید قبل از این به ثبت رسیده باشد.
  • برند نباید کلمه تک سیلاب عام و یا صفت باشد.
  • نام محصول یا صفتش برای همان محصول قابل ثبت نیست. ( صفت شیرین برای عسل به عنوان نام تجاری و برند قابل ثبت نیست)
  • اسم شهر، کشور، سازمان های دولتی و بین المللی، پرچم کشور ها، نشان های ملی میهنی و نظامی به عنوان علامت تجاری یا نام تجاری قابل ثبت نیست.
  • اسامی مذهبی نیز به عنوان برند قابل ثبت نیستند.
  • اسامی مشهور نیز قابل ثبت نیستند.

مزایای ثبت علامت تجاری در بوشهر

  • ضمانت می کند که مشتریان قادر می باشند محصولات را از یکدیگر تشخیص بدهند و تمییز کنند.
  • وسیله بازاریابی و پایه و اساس شهرت و وجهه شرکتها می باشند.
  • شرکت ها را توانمند می نماید تا بتوانند محصولاتشان را از یکدیگر متفاوت کنند.
  • جز الزامی و ضروری موافقت نامه های اعطای نمایندگی می باشد.
  • این امکان وجود دارد که ثبت برند سرمایه و دارایی کسب و کار باشد.
  • در زمان ثبت هر نوع علامت تجاری و بعد از آن می توان اجازه فعالیت آن را به دیگر افراد واگذار کرد و بدین صورتاز امتیازات آن بهره برد.
  • با ثبت یک علامت تجاری می توان به کسب و کار رونق بخشید و بر کیفیت محصولات افزود. که این خود باعث سودآوری یک فعالیت اقتصادی خواهد شد.
  • این امکان وجود دارد که ثبت برند جهت اخذ وام سودمند باشد.

خدمات ثبتی مالکیت صنعتی در بوشهر

اداره مالکیت صنعتی با انجام اقداماتی حقوقی به مانند ثبت برند یا علامت تجاری، ثبت اختراع و طرح صنعتی به فعالیت می پردازد. از این رو اگر مایل به انجام امور حقوقی در زمینه های بازگو شده دارید می توانید با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس بوده و نکات ثبتی را در زمینه درخواست خود دریافت کنید.

ثبت اختراع در بوشهر

اختراع شامل ساخت و ارائه یک کالا یا قطعه ای است که در راه تولید محصولات مفید بوده که از قبل در اداره مالکیت یا هیچ شخصی در دنیا به ثبت نرسیده باید. از این رو اگر بخواهید اختراع خود را ثبت کنید می توانید بر تخصص کارشناسان مجرب در این زمینه تکیه کرده و در مسیر ترقی و ثبت اختراع قانونی آن اقدام کنید.

ثبت طرح صنعتی در بوشهر

طرح صنعتی زمانی قابلیت ثبت دارد که جدید یا اصیل بوده باشد. طرح صنعتی را زمانی جدید می نامند که از طریق ارائه آن محسوسانه با دیگر خدمات ثبت شده باشد. در صورت ارائه حق تقدم اظهارنامه ثبت طرح صنعتی که به اداره ثبت مالکیت صنعتی طرح نباید در هیچ نقطه ای از جهان برای عموم افشاء گردیده باشد.

ثبت برند در شهرستان های استان بوشهر

  • ثبت برند در دیلم
  • ثبت برند در گناوه
  • ثبت برند در دشتستان
  • ثبت برند در دشتی
  • ثبت برند در جم
  • ثبت برند در عسلویه
  • ثبت برند در دیر

ثبت برند در شهرستان های استان بوشهر

ثبت برند در عسلویه

شهر بندری عسلویه در فاصله جغرافیایی 285 کیلومتری از شهر بوشهر واقع شده و عمده فعالیت در این شهرستان را شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی تشکیل می دهد که با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی در این شهرستان نیاز به ثبت برند در عسلویه و داشتن یک نشان تجاری برای کسب و کار افراد احساس می شود.

با اینکه در شهر عسلویه مرکزی برای مراجعه مستقیم جهت ثبت برند تجاری وجود ندارد اما ما در ایلیا تنها در چند روز از ابتدا تا انتهای موارد مرتبط با ثبت برندتان را به سرانجام خواهیم رساند تا دیگر دغدغه ای از بابت انجام امور تجاری خود نداشته باشید.

ثبت برند در دیلم

دیلم از جمله شهرستان های واقع در استان بوشهر است که با داشتن بندر تجاری بخشی از بار بازرگانی بین المللی برای کشور را تحقق می بخشد. بهتر است بدانید شهرستان دیلم یا همان بندر دیلم به دو بخش مرکزی و امام حسن تقسیم می شوند که شغل اکثریت افراد در این بندر شامل تجارت و دریانوردی است و به دلیل زیاد بودن بازار شغل های مشابه باید یک ابزاری برای تمایز کالاها و ابزارها با یکدیگر وجود داشته باشد که ثبت برند در دیلم می تواند راهکاری مناسب برای ایجاد تفاوت بین دو کالالی مشابه باشد.

ما در ایلیا می توانیم تنها با یک تماس وکالت شما را قبول کرده و تمامی صفرتا صد امور ثبت برندتا را با آسانترین روش ثبتی انجام دهیم. لازم به ذکر است اگر بخواهید به شخصه ثبت برند را انجام دهید د گام انتهایی باید به تهران سفر کرده و برندتان را به صورت فیزیکی در اداره ثبت علائم تجاری یا همان مالکیت معنوی ثبت کنید. ما این کارها را برای شما انجام می دهیم که دیگر نیازی به دخالت شما نباشد و شما را مشغول خود نکند.

برای انتخاب نام برند باید به یک سری اصول توجه کنید مثل عدم تکراری نبودن نام، برای این موضوع می توانید هم اکنون با مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا با شما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها