جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در گلستان

ثبت برند در گلستان

در این متن تلاش شده تا نکات مهم و کارایی را در کم ترین زمان به متقاضیان ثبت برند و علائم تجاری در گلستان ارائه دهیم تا دیگر نیازی به مراجعه به صفحات دیگر نبوده و متقاضیان ثبت برند گلستان در انتها با صرف کم ترین هزینه به اهداف خود دست یابند.

در ادامه به مباحث تخصصی ثبت برند در گلستان خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

راهنمای ثبت برند در گلستان

برای انجام سریع و به موقع ثبت برند و علامت تجاری بهتر است هم اکنون اقدام کنید. برندسازی یک مسئله مهمی است که در سال های اخیر بسیار از سوی فعالان اقتصادی به آن پرداخته شده است .

شما با طراحی یک برند و علامت تجاری خاص خود می توانید خود را بین جوامع مطرح کنید و بدین ترتیب خود را از دیگر محصولات متمایز سازید. اگر مایل به فعالیت اقتصادی در گلستان هستید و تا به کنون ثبت برند را انجام ندادید و بدین ترتیب به دور از حمایت های قانونی برندینگ فعالیت خود را ادامه دادید ما شما را در انجام برندسازی یاری خواهیم کرد تا با رعایت قوانین تجارت و شرایط اداره مالکیت صنعتی برند خود را در گلستان ثبت کنید .

شرایط ثبت برند در گلستان

برند یا علامت تجاری مجموعه ای از حروف، تصاویر و اشکالی می باشد که معرفی کننده ویژگی های منحصر به فرد یک محصول است مالکین برندهای ثبت شده می توانند از کلیه اشخاصی که بدون رضایت و موافقت آنها اقدام به استفاده از برند نموده اند و به حق و حقوق آنها تجاوز کرده اند شکایت کرده و کلیه مراتب را با حمایت قانون پیگیری نمایند.

مدت زمان استفاده انحصاری یک علامت تجاری برابر با ده سال می باشد و بعد از اتمام این دوره برند قابلیت تمدید را دارد . توجه کنید که کلیه برندها به دو صورت حقیقی و حقوقی به ثبت می رسند که هرکدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود می باشند و برای ثبت آنها باید از طریق اداره مالکیت صنعتی اقدام نمود. جهت اخذ مشاوره ثبت برند و علامت تجاری در گلستان با کارشناسان مجتمع ثبت ایلیا تماس حاصل نمایید.

مدارک ثبت برند در گلستان

اگر برند به نام شخص ثبت شود آن برند را حقیقی می نامیم و برند یا علامتی که به نام شرکت به ثبت برسد ، برند حقوقی خواهد بود. در ادامه مدارک لازم جهت ثبت هر دو نوع برند را توضیح می دهیم.

مدارک لازم برای برند یا علامت تجاری حقیقی :

  • مدارک هویتی (کپی کارت ملی و شناسنامه) شخص متقاضی، ارائه جواز فعالیت و جواز کسب به نام متقاضی، چنانچه برند به لاتین باشد کارت بازرگانی، ارائه طرحی از برند یا لوگو

مدارک لازم برای برند یا علامت تجاری حقوقی یا ثبت برند شرکت :

  • آگهی ثبت شرکت، روزنامه رسمی، مدارک ثبتی شرکت در صورت داشتن تغییرات، آگهی ثبت تغییرات شرکت ، مدارک شناسایی مدیرعامل شرکت، چنانچه برند به لاتین باشد کارت بازرگانی ، ارائه طرحی از برند یا لوگو

ثبت برند در گلستان

مراحل ثبت برند در گلستان

در مرحله اول می بایست به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه می نمایید و با انتخاب گزینه ثبت اظهارنامه الکترونیکی شروع به تکمیل این اظهارنامه می نمایید به این نکته توجه فرمایید تنظیم و تدوین اظهارنامه ثبت برند از امور تخصصی می باشد و نیازمند تجربه در این زمینه است.

در مرحله بعدی اطلاعات شخصیت حقوقی و یا حقیقی را به صورت کامل وارد می نمایید توجه داشته باشید کالاهای انتخابی شما می بایست از قبل باید مجوزهای مربوطه از مراجع ذی صلاح را اخذ کرده باشند و بنابه موضوع فعالیت و عرضه در بازار آن را در طبقات برند که جزو قوانین اداره مالکیت صنعتی است ثبت شود.

برای تعیین طبقه برند بهتر است از متخصصین ثبت برند و تجارب مشاوران مجتمع ایلیا یاری بگیرید. در گام بعد باید مدارک مربوط به برند را به سایت اداره مالکیت صنعتی ارائه دهید.

سپس با پرداخت هزینه های ثبت برند و علائم تجاری با توجه به برند ارائه شده و طبقه آن می باشد که باید از سوی متقاضی پرداخت گردد. این موضوع را در نظر داشته باشید که باید قبل از اقدام به ثبت برند باید از خاص بودن برند مطمئن شوید.

بعد از ارائه و درج موارد گفته شده ، از سوی کارشناسان و بازرسان مورد بازرسی قرار گرفته و جواب رد یا تایید برای شما ارسال می گردد. بعد از بررسی های کارشناس اداره ظرف مدت دو الی سه ماه کاری نتیجه ثبت برند شما و یا اعلام نقص آن صادر میگردد.

در صورتی که پرونده شما نقصی داشته باشد می بایست اقدام به رفع نقص نمایید.

بعد از انتشار آگهی تقاضای ثبت علامت تجاری باید برای روزنامه تقاضای ثبت علامت ثبت نام نمایید. پیش از هر اقدامی به شما توصیه می کنیم که استعلام برند را جهت اطمینان بیشتر از سامانه استعلام برند و علامت تجاری به عمل آورید.

ثبت برند توسط مجتمع ثبتی ایلیا

در ابتدا کارشناسان و مشاوران متخصص مجتمع ثبتی ایلیا کلیه اطلاعاتی را که شما در این زمبنه نیازمند می باشید را در اختیارتان میگذارد در مرحله بعد می بایست مدارک اعلامی که کارشناسان ما به شما اعلام مینمایند را تهیه کرده و در اختیار آنها می گذارید.

با توجه به مدارک تهیه شده اقدام به ثبت و تنظیم اظهارنامه به صورت تخصصی می نمایند با توجه به نیاز متقاضیان و مجوز آنها طبقات کالا مشخص شده و در سامانه ثبت علامت تجاری ثبت می گردد.

در صورتی که پرونده ثبتی شما دچار نقص و یا کمبود مدارک باشد اقدام به رفع نقص به صورت تخصصی می نمایند پس از انتشار آگهی تقاضای ثبت علامت اقدام به ثبت نام در روزنامه رسمی می نمایند و با انتشار روزنامه رسمی مراحل تشکیل پرونده ثبت برند توسط وکلای مجتمع ثبتی ایلیا پیگیری می گردد و در انتها آگهی انحصاری استفاده 10 ساله از برند به نام شما صادر می گردد.

مراحل ثبت برند در گلستان

برندسازی در گلستان

همانطور که در بالا به مراحل مربوط به ثبت برند در گلستان اشاره شد، بهتر است به این نکته توجه کنید که ثبت یک برند به رعایت قوانین اداره مالکیت صنعتی بستگی دارد که هر متقاضی باید آن را با همراهی کارشناسان مجرب ثبت برند و علائم تجاری انجام داده تا از اتلاف زمان و هزینه اضافی در این راستا جلوگیری شود.

ثبت اضافه کالا و طبقه برند در گلستان

در صورتی که با هدف گسترش حضور خود در بازار قصد داشتید که محصول یا طبقه ای را به برند ثبت شده خود اضافه کنید ، با ورود به سامانه ثبت علامت تجاری و انتخاب گزینه ثبت اظهارنامه افزایش کالا و طبقه شروع به تکمیل و تدوین این اظهارنامه می نمایید.

کلیه مراحل ثبت افزایش کالا یک برند تجاری همانند ثبت خود برند می باشد.

با ارسال این اظهارنامه کارشناس اداره مالکیت صنعتی اقدام به بررسی پرونده شما می نماید و چنانچه مورد تایید قرار بگیرد با پرداخت هزینه های اضافه طبقات و کالاها، آگهی آن انتشار می یابد.

حوزه های ثبت برند در گلستان

  • ثبت برند در گرگان
  • ثبت برند در آزادشهر
  • ثبت برند در آق قلا
  • ثبت برند در گنبد کاووس
  • ثبت برند در بندر ترکمن
  • ثبت برند در گمیشان
  • ثبت برند در رامیان
  • ثبت برند در کردکوی
  • ثبت برند در علی آباد کتول
  • ثبت برند در گالیکش
  • ثبت برند در کلاله
  • ثبت برند در مراوه تپه
  • ثبت برند در مینودشت

ثبت برند ایلیا با بیش از 18 سال سابقه و تخصص در امر ثبت برند و شرکت بهترین گزینه برای دستیابی به اهدافتون خواهد بود.

بی تعلل با کارشناسان حقوقی مجتمع ثبتی ایلیا ما تماس حاصل فرموده تا در راه رسیدن به اهدافتون استوار قدم بردارید و تا 10 سال با برند ثبت شده کسب سود کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها