جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

راهنمای جامع ثبت برند در گرگان

ثبت برند در گرگان

میدونید برای ثبت برند باید چه مواردی را رعایت کنید؟ از مدارک و شرایط لازم برای ثبت برند گرگان اطلاع دارید؟ میدونید مزایای ثبت برند و علامت تجاری بسیار زیاد است و باید توسط تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اقدامات لازم برای ثبت آن ها انجام شود ؟

ما در این مقاله به صورت کامل تمامی نکاتی را که برای ثبت برند در گرگان نیاز است اشاره خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

ثبت برند در گرگان

قطعاً وقتی که اسم برند مایکروسافت به گوشتان می خورد بیل گیتس به ذهن شما می رسد، میلیاردر واشنگتنی، این برند جزء سه برند برتر دنیا می باشد. فکر می کنید اگر بیل گیتس این برند را ثبت نمی کرد.

در عرض چند لحظه که معروف شد چه تبعات سنگینی را باید به جان می خرید، ثبت برند در گرگان موضوع اصلی این مقاله می باشد و قصد داریم  به نحوه ثبت و مقررات مربوطه و هزینه های آن بپردازیم.

برای ثبت برند هیچ اجبار قانونی وجود ندارد اما استفاده از برند های ثبت شده حتی نادانسته هم برای اشخاص تبعات حقوقی و قانونی به دنبال دارد. ما در مجتمع ثبتی حقوقی ایلیا در خدمت شما هستیم تا بتوانیم بهترین خدمات ثبتی را در زمینه ثبت برند در گرگان ارائه دهیم در صورتی که با هر گونه سوال و یا مشکلی رو به رو شدید می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا با شما تماس بگیرند.

انواع ثبت برند در گرگان

ساختار نوشتاری علامت تجاری یا برند: گاهی متقاضیان ثبت علامت تجاری می خواهند یک واژه را به شکل یک طرح به ثبت برسانند که مونوگرام یا لوگو تایپ نامیده می شود.این نوع برند می تواند واژگان فارسی یا غیر فارسی را شامل شود.

ساختار تصویری برند: در این نوع علامت تجاری اشکال و رنگ و کلمات گاهاً به شکل یک نماد در می آیند و قصد دارند به مخاطبانشان پیامی را ارسال کنند مثل لوگوی اپل. بسیاری از شرکت ها و تولید کننده های بزرگ که تاکنون مبادرت به ثبت برند در گرگان نموده اند ، هر کدام به دنبال پیام مربوط به محصول خود بودند.

ساختار مختلط: ترکیب واژه و حروف یا اعداد با اشکال در واقع علامت تجاری مختلط را خلق می کند که اشخاص با ثبت علامت تجاری مختلط می توانند هم از برند و هم از لوگو به تنهایی استفاده نمایند و هم می توانند با هم استفاده کنند ولی باید بدانند که برای این نوع برند یک تصدیق ثبت صادر می شود.

ثبت برند در گرگان

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در گرگان

اشخاص حقیقی:

  • کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی
  • جواز اعم از جواز کسب یا تأسیس یا هر گونه جواز از ارگان های دولتی
  • وکالت نامه در صورت اخذ وکیل
  • کارت بازرگانی در صورت غیر فارسی بودن علامت
  • طرح علامت تجاری

اشخاص حقوقی:

  • آخرین آگهی تغییرات شرکت
  • آگهی تأسیس شرکت
  • جواز تأسیس یا پروانه بهره برداری
  • کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل
  • وکالت نامه در صورت اخذ وکیل
  • کارت بازرگانی در صورت غیر فارسی بودن برند
  • طرح علامت

شرایط ثبت برند در گرگان

صاحبان مشاغل و کسب و کار باید بدانند که با ثبت علامت تجاری یا برند، محصولات و یا خدمات شما در بازار هدف شناخته شده و این امر مانع از اقتباس رقبا از نام و نشان تجاری شما می گردد.

برند سبب معرفی شما در بازار هدف شده و فروش کالا یا خدمات شما را بالا می برد. ثبت برند از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که حمایت قانونی ده ساله را به دنبال خواهد داشت.

با ثبت برند کالای شما بیش از پیش از کالاها یا خدمات مشابه در بازار متمایز شده و در مسیر پیشرفت قرار می گیرد. با توجه به این نکات ثبت برند و علامت تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

مراحل ثبت برند در گرگان

  1. تکمیل مدارک: در ابتدا باید مدارک ثبت برند خود را تکمیل نمایید تا در زمان ثبت با مشکلی مواجه نشوید.
  2. استعلام علامت: قبل از ثبت علامت تجاری حتماً نسبت به استعلام آن اقدام کنید تا بدانید به ثبت نرسیده باشد، استعلام علامت تجاری را از کارشناسان مجتمع ثبت ایلیا تقاضا کنید.
  3. تنظیم اظهارنامه: اظهار نامه ثبت برند در گرگان را باید در سایت مالکیت معنوی در زیر گروه ثبت علامت تجاری تنظیم نمایید و مواردی که ارائه آن الزامی است مثل جواز باید آپلود گردد.
  4. پاسخ اظهارنامه: بعد از ارسال اظهارنامه به اداره ثبت علامت تجاری و رسیدگی کارشناس یا اظهارنامه  دارای نقص یا رد و یا مورد تأیید اعلام می شود . در صورت رد شانس موفقیت ثبت برند کاهش می یابد اما در صورت تأیید به اداره ثبت علائم تجاری برای تحویل مدارک مراجعه می نمایید.
  5. روزنامه نوبت اول: روزنامه نوبت اول برای اطلاع عموم جهت اعلام درخواست ثبت برند در گرگان چاپ می گردد و ظرف 30 روز به اشخاص مهلت داده می شود در صورتی که ادعایی نسبت به برند در خواست شده دارند به اداره ثبت علامت تجاری مراجعه کنند.
  6. شماره ثبت: بعد از سی روز با پرداخت هزینه ثبت، برای برند مربوطه شماره ثبت صادر می شود.
  7. روزنامه نوبت دوم: بعد از صدور شماره ثبت نسبت به نشر روزنامه دوم اقدام می کنید.
  8. دریافت تصدیق: در طی حدود یک هفته از روزنامه دوم تصدیق ده ساله برند صادر می شود.

جهت ثبت برند در گرگان از کجا شروع کنیم؟

باید بدانید که علامت تجاری خود را می توانید در شکل های مختلف به ثبت برسانید به عنوان مثال:

لوگو، لوگو تایپ، طرح ، آرم یا نام تجاری . مجتمع حقوقی ثبتی ایلیا با دارا بودن دپارتمان تخصصی ثبت شرکت و ثبت برند و حضور مشاوران حقوقی و ثبتی کارآزموده یکی از بهترین راهنمایان شما در زمینه انتخاب و طراحی انواع علائم تجاری متقاضیان محترم می باشند.

پیشنهاد ما برای بهبود شرایط انتخاب و تکیه به وکیلی است که می تواند با تجربه خود کارها را بهتر و سریع تر به انجام برساند همین حالا با مشاورین مجرب ما درتماس باشید و در زمینه ثبت برند در گلستان اطلاعات کسب کنید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در گرگان

اتباع خارجی چگونه می توانند اقدام به ثبت برند در گرگان کنند؟

اتباخ خارجی برای ثبت برند در گرگان باید شرایط زیر را دارا باشند.

  • در کشور متبوع خود پاسپورتشان ترجمه رسمی به زبان فارسی شده باشد
  • کنسولگری ایران در کشور متبوع پاسپورت مربوطه را تأیید کند.
  • کنسولگری ایران مدارک را جهت بررسی بیشتر به وزارت خارجه ایران ارسال می نماید.
  • بعد از رسیدگی وزارت خارجه پاسپورت جهت درج مهر به قوه قضاییه صادر می شود.
  • با درج مهر قوه قضایی و اخذ کد فراگیر می توانند همچون اتباع ایرانی اقدام به ثبت برند گرگان نمایند.

به منظور برخورداری از مشاوره ثبت برند و علامت تجاری و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت برند و علامت تجاری در گرگان با مشاوران مجتمع ثبتی حقوقی ایلیا در تماس باشید.

ثبت علامت تجاری در گرگان

نام یا عنوانی که تولیدکنندگان از طریق آن بتوانند وجه تمایزی بین کالا و خدمات خود و دیگر تولیدکنندگان ایجاد کنند را برند یا علامت تجاری می نامند. با گذشت زمان هر شخصی که خدماتی ارائه می دهد به این فکر خواهد افتاد که حرفه خود را گسترش دهد و این کار تنها با ثبت آن حرفه انجام می پذیرد. یک کالا در صورتی که سال ها در حال تولید باشد اما به ثبت نرسد نمی تواند از مزایای مالکیتی آن بهره ببرد.

بدین جهت باید هرچه سریع تر اقدامات ثبتی آن ها توسط تولید کنندگان و ارائه دهندگان آن ارائه شود. ثبت برند از جهات دیگر نیز دارای اهمیت می باشد و آن شناخت مصرف کنندگان با مشخصات منحصر آن محصول خواهد بود. از مهم ترین رکن های ثبتی و پیشرفت یک خدمات و محصول ثبت آن به صورت قانونی است.

اگر شما نیز می خواهید به کسب و کار خود رونق بخشید و در حیطه قوانین امورتان را انجام بدید بهتر است با مجتمع حقوقی ایلیا تماس گرفته و امور ثبت برند در گرگان را در کم ترین زمان انجام دهید.

ثبت لوگو و آرم و علائم تجاری در گرگان

آرم ، نشان و یا لوگو از مهم ترین راههای شناخت و معرفی تولیدات شما در بازار تجارت می باشد. برند، علامت تجاری، نشان، آرم، لوگو و نام تجاری دارای نقش حقوقی یکسان می باشند اما شکل و فرم آنها با یکدیگر متفاوت است.

کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا می توانند در زمینه طراحی و ثبت لوگو و آرم و علائم تجاری در گرگان یاریگر شما باشند. دفتر ثبت برند اداره مالکیت صنعتی واقع در تهران است که متولی امر ثبت برند در سراسر ایران می باشد.

خدمات مالکیت صنعتی در گرگان

امروزه در زمینه های ابتکاری و نوآوری و نیز در ادامه توسعه اقتصادی و فرهنگی ثبت در اداره مالکیت معنوی و صنعتی امور خدماتی مانند ثبت برند، ثبت اختراع ، ثبت طرح صنعتی را به متقاضیان ارائه می دهد که یاری رسان افراد در رسیدن به اهداف و ترقی و پیشرفت آن ها می شود.

ثبت اختراع در گرگان

چرا باید اختراع را ثبت کرد؟ آیا بدون ثبت هم امکان تولید و عرضه آن به بازار می باشد ؟ باید بگوییم ثبت اختراع در گرگان نوعی شناساندن مخترع به عموم در زمینه اختراع ارائه شده می باشد که باید برای ثبت آن در اداره مالکیت صنعتی اقدام کرد. از این رو بهتر است با کارشناسان حقوقی مجتمع ثبتی ایلیا در این زمینه در ارتباط بوده تا صفرتا صد موارد حقوقی و ثبتی را به شما ارائه دهند.

ثبت طرح صنعتی در گرگان

طرح های صنعتی ثبت شده، جزء دارایی تجاری مالک آن محسوب شده و می‌توانند ارزش محصولات را افزایش می دهند. پس بهتر است هرچه سریعتر اقدام برای ثبت طرح صنعتی را سرلوحه کار خود قرار دهید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.

هزینه ثبت برند در گرگان

یکی از مسائل  ثبت برند در گرگان برای متقاضیان ثبت، متفاوت بودن هزینه ثبت برند است که به نسبت تعدد طبقات و محصولات خطوط آگهی و نوع برند ثبت هزینه ثبت و روزنامه رسمی برند افزایش می یابد.

ما در مجتمع ثبت ایلیا در کنار شما هستیم تا با تخفیف های ویژه ما برای ثبت علامت تجاری در گرگان اقدام کنید از آنجایی که ثبت برند در تهران صورت می گیرد.

رفت و آمد برای اشخاص بسیار سخت است علاوه بر آن هزینه ثبت برند توسط خود متقاضی خیلی بیشتر از مجتمع ثبتی است، نوزده سال است که در کنار شما خدمات ثبتی به ویژه برند شهرستان ها را ارائه می دهیم و رزومه ما در موفقیت ده ها هزار پرونده ثبتی مشهود است.

مدت زمان ثبت برند در گرگان

یک برند تنها با ثبت قانونی می تواند اعتبار بگیرد . از این رو هرچه سریعتر اقدام به ثبت برند و علامت تجاری در گرگان کنید در آینده یاری رسان شما عزیزان خواهد بود تا به اعتبار و شهرت بین مشتریان دست یابید.

ثبت برند در گرگان در حوزه های اطراف

  • ثبت برند در آزادشهر
  • ثبت برند در آق قلا
  • ثبت برند در گنبد کاووس
  • ثبت برند در بندر ترکمن
  • ثبت برند در گمیشان
  • ثبت برند در رامیان
  • ثبت برند در کردکوی
  • ثبت برند در علی آباد کتول
  • ثبت برند در گالیکش
  • ثبت برند در کلاله
  • ثبت برند در مراوه تپه
  • ثبت برند در مینودشت

مجتمع ثبتی ایلیا با بهره مندی از وکلای مجرب خود در حدود 30 روز کاری اقدامات ثبت برند شما را انجام خواهد داد تا در مسیر ترقی و پیشرفت کاری خود گام بردارید. تنها کافی است با شماره های مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها