جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در خوزستان

ثبت برند در خوزستان

در این متن به شرح کامل شرایط و مدارک مربوط به ثبت برند در خوزستان خواهیم پرداخت. شما متقاضیان ثبت برند و علامت تجاری با خواندن این متن می توانید صفر تا صد ثبت برند را در کم ترین زمان آموخته و در راه انجام مراحل ثبتی و حقوقی خود به کار برید. در ادامه در خصوص ثبت برند در خوزستان راهنمای شماییم.

راهنمای ثبت برند در خوزستان

ثبت علامت تجاری و برند در قوانین تجارت بین الملل از جمله موارد مهم تلقی می شود. در سال های اخیر به دلیل افزایش محصولات مشابه در بازار می باشد. ثبت علامت تجاری می تواند به صورت اختیاری انجام شود.

در زمان ثبت برند تنها انجام امورات ثبت برند کافی نیست بلکه پیروی از قوانین و تولید محصولات جزو موارد اساسی به حساب می آید. برای ثبت برند در خوزستان کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا می توانند بهترین یاری رسان و مشاور شما در انجام امورات ثبتی باشند.

برای انجام سریع و کم هزینه ثبت علامت تجاری و برند در خوزستان تنها کافی است با شماره تماس های مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا تماس بگیرید.

ثبت برند از مواردی است که می توانید توسط آن وجه تمایز خود را با دیگر کالاها نشان دهید .

یک برند خوب نمایانگر ویژگی های خاص یک محصول خواهد بود. در ادامه به مدارک و شرایط ثبت برند و علامت تجاری در خوزستان می پردازیم.

شرایط ثبت برند در خوزستان

ثبت برند یا اسم تجاری در حقیقت نام و نشانی است که وجه تمایز بین محصولات تولیدکنندگان را ایجاد می نماید که میتواند هم به صورت لاتین هم غیرلاتین استفاده شود.

استفاده از برند در واقع به دست آوردن انحصار یک کالا یا خدمات خاص می باشد چنانچه هیچ کس نتواند از آن سوء استفاده و یا کپی نماید.

علامت تجاری می تواند به صورت نوشته یا لوگو و یا نوشته و لوگو به همراه هم باشد.

چنانچه شما برند فارسی انتخاب نمایید باید مستند معنایی آن را در لغت نامه دهخدا ارائه دهید.

برای ثبت برند تجای می بایست مجوزی یا موافقت نامه ای دال بر فعالیت خود به اداره مالکیت صنعتی ارائه دهید. در صورتی که برند انتخابی لاتین باشد دیگر مجوزی که می بایست به اداره مربوطه ارائه دهید کارت بازرگانی می باشد.

هزینه ثبت برند و علامت تجاری در خوزستان بر اساس نوع محصولات و طبقات مربوطه می تواند متفاوت باشد.

این نکته را بدانید که ثبت برند در خوزستان نمیتواند شامل اسم های افراد مشهور که دارای شهرت هستند باشد.

مدارک ثبت برند در خوزستان

برندها به دو صورت حقیقی و حقوقی میتوانند به ثبت برسند. هرکدام از آنها نیازمند مدارک جداگانه ای می باشد که عبارتند از :

  • اسناد و مدارک ثبت برند به صورت حقیقی :

ارائه مدارک شناسایی متقاضی ثبت علامت تجاری، جواز فعالیت به نام شخص حقیقی ، ارائه طرحی از اسم یا لوگو

  • اسناد و مدارک ثبت برند به صورت حقوقی :

جهت ثبت برند حقوقی یا ثبت برند شرکت ارائه کلیه مدارک ثبت شرکت و چنانچه شرکت دارای ثبت تغییرات در خوزستان باشد آگهی کلیه تغییرات شرکت ، مدارک شناسایی شخص اول شرکت یا همان مدیرعامل، و در نهایت ارائه طرحی از اسم یا لوگو

ثبت برند در خوزستان

مراحل ثبت برند در خوزستان

برای ثبت برند در خوزستان می توانید به دو روش اقدام کنید. ما در ادامه به تشریح هر دو روش ثبت برند در خوزستان می پردازیم .

به شما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از اشتباه در انجام امور ثبتی برند خود با کارشناسان مجتمع حقوقی ایلیا تماس بگیرید و کارهای استعلام برند خود قبل از ثبت را انجام دهید.

ثبت برند در خوزستان توسط متقاضی

از مهم ترین اقدامات برای ثبت برند تکمیل اظهارنامه ثبت علامت تجاری به صورت کامل دقیق و خوانا می باشد.

پس از آن اقدام به ثبت سامانه ای برند خود می نمایید. پس از ان منتظر بمانید تا از سوی کارشناسی که رئیس اداره آن را انتخاب می کند و در نوبت کار قرار می گیرد.

بررسی شود و اگر کارشناس تایید نمود که جهت ادامه کار به موسس تحویل شود و در غیر اینصورت جهت رفع نقص تحویل موسس شود تا از سوی او دوباره کامل و به اداره ارجاع شود.

اما توصیه ما به شما این است قبل از هرگونه اقدامی جهت ثبت برند خود ابتدا استعلام برند از سامانه استعلام برند و علامت تجاری را انجام دهید.

ثبت برند در خوزستان توسط مجتمع ثبتی ایلیا

در ابتدا کارشناسان و مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان می گذارند. در مرحله بعد باید مدارک اعلامی که کارشناسان ایلیا به شما اعلام می دارند را تهیه کنید و در اختیار آنها بگذارید.

با توجه به نیاز متقاضیان و مجوز آن ها طبقات کالا مشخص شده و در سامانه ثبت علامت تجاری ثبت می نمایند.

اخرین پلی که شما باید پشت سر بگذارید این است که مدارک تکمیل شده را دوباره به همان کارشناس ارجاع نمایید. متولی ثبت علامت تجاری اداره مالکیت صنعتی در تهران می باشد و مدت زمان به ثبت رسیدن برند به طور میانگین 35 الی 45 روز کاری می باشد.

اما هزینه ثبت آن با توجه به نوع طبقات انتخابی و نوع فعالیت متفاوت می باشد.

شما متقاضیان محترم ثبت علامت تجاری در خوزستان می توانید با دپارتمان های تخصصی ثبت برند مجتمع حقوقی ایلیا در خوزستان تماس حاصل نموده و از مشاوره های رایگان کارشناسان ما بهره مند گردید.

در صورتی که ثبت برند خود را از طریق مجتمع ثبتی ایلیا به انجام برسانید وکیل ثبت برند و علامت تجاری کلیه مراحل را برای شما به انجام می رساند.

ثبت اضافه کالا و طبقه برند در خوزستان

با اتمام ثبت برند امکان دارد این نیاز را داشته باشید که کالا و یا طبقه خاصی را به برند خود اضافه نمایید. در این صورت با ثبت اظهارنامه افزایش کالا و خدمات در سامانه اینترنتی مالکیت صنعتی و در ادامه با بررسی های انجام گرفته از سوی کارشناسان این اداره و با پرداخت هزینه های درج آگهی می توان به برند، اضافات کالاها را اضافه کرد و آن بدین صورت انتشار می یابد.

ثبت علامت تجاری در خوزستان

علامت تجاری متشکل از تصاویر، رنگها و اشکالی می باشد که میتواند معرف یک تولید کننده اقتصادی باشد و در حقیقیت وجه تمایز کالا و خدمات تولیدی را نسبت به مابقی خدمات ایجاد میکند.

به استناد صریح قانون، نام و علامت تجاری این گونه تعریف شده اند: نام تجاری استفاده از اسم و عنوانی می باشد که مشخص کننده شخص حقیقی و حقوقی باشد.

علامت تجاری هرگونه نشان و علامتی است که تفاوت را بین کالا و خدمات ایجاد می کند.

حوزه های ثبت برند در خوزستان

  • ثبت برند در اهواز
  • ثبت برند در آبادان
  • ثبت برند در دزفول
  • ثبت برند در شوشتر
  • ثبت برند در رامهرمز
  • ثبت برند در خرمشهر
  • ثبت برند در بهبهان
  • ثبت برند در مسجد سلیمان
  • ثبت برند در اندیمشک
  • ثبت برند در امیدیه
  • ثبت برند در ایذه
  • ثبت برند در شوش

جهت ثبت برند و علامت تجاری با تماس با مجتمع ثبتی ایلیا از مشاوره ثبت برند و علامت تجاری بر اساس به روزترین و آخرین قوانین ثبت برند و علامت تجاری برخوردار شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها