جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

راهنمای قدم به قدم ثبت برند در اهواز

ثبت برند در اهواز

ما در این مقاله برآنیم تا به مطالبی درباره ثبت برند در اهواز بپردازیم. متقاضیانی که در صدد ثبت برند می باشند و اطلاعات لازم و کافی در این زمینه ندارند می توانند تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنند.

خاطر نشان می شویم که چنانچه در هر کدام یک از مراحل ثبتی با هر سوال و مسئله ای روبرو شدید می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا با شما تماس بگیرند.

ثبت برند در اهواز

اگر شما هم کسب و کاری دارید که نیازمند معرفی به مشتریان خود است و نیاز به وسعت بخشیدن به کارتان دارید قطعاً باید مبادرت به ثبت برند در اهواز نمایید. ثبت برند برای هیچ کس به جز چند مورد اجباری نیست اما با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و فضای مجازی و فضای تبلیغات قطعاً به آن احتیاج دارید هر چه برندی زیبا باشد و از لحاظ آوا و یا لوگو جذابیت داشته باشد قطعاً امتیاز شغلی شما را نسبت به رقبای کاری تان بالا برده و شانس برندینگ و برند شدن بیشتری را خواهید داشت.

ثبت اسم های خاص با کمترین حروف را با مجتمع ثبتی ایلیا تجربه کنید ما در مجموعه ثبت ایلیا با تجربه و دانش تیم وکلا و کارشناسان آماده ارائه بهترین خدمات ثبت برند و ثبت علامت تجاری در اهواز به شما بزرگواران هستیم ، تنها کافی است فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا مشاوران وکارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا با شما تماس حاصل نمایند و شما را در این امر مهم یاری نمایند.

مدارک ثبت برند در اهواز

مدارک ثبت علامت تجاری برای اشخاص حقیقی :

  • ارائه مدارک مثبت هویت متقاضی
  • ارائه جواز کسب یا تأسیس یا موافقت اصولی حتی ارائه ای نماد های مربوطه سایت
  • ارائه اسم برند و طرح لوگو
  • نامه معرفی وکیل در صورت نیاز

مدارک ثبت علائم تجاری برای اشخاص حقوقی :

  • ارائه مدارک اثبات هویت مدیر عامل شرکت
  • ارائه رونوشت جواز تأسیس یا پروانه بهره برداری یا موافقت نامه اصولی به نام شخصیت حقوقی
  • ارائه اسم برند یا تصویرلوگو
  • ارائه روزنامه و یا آگهی تأسیس شخصیت حقوقی
  • ارائه روزنامه و یا آگهی آخرین تغییرات شخصیت حقوقی
  • نامه معرفی وکیل در صورت نیاز

نکته : ارائه کارت بازرگانی برای برند هایی که غیر فارسی هستند یا تایپ غیر فارسی دارند اجباری است.

مراحل ثبت برند در اهواز

  1. باید ابتدا به سامانه اداره مالکیت صنعتی به آدرس https://iripo.ssaa.ir مراجعه کرده در بخش مالکیت معنوی ثبت اظهارنامه کنید.
  2. نکته : از قبل طراحی برند من جمله تصویر لوگو یا تعیین و استعلام برند از طریق همین سامانه را به انجام برسانید و با حصول اطمینان مراحل ثبت برند اهواز را پی بگیرید.
  3. پس از ورود اطلاعات متقاضی و برند و آپلود مدارک مورد نیاز، کد رهگیری دریافت کنید و منتظر بررسی پنج کارشناس اداره ثبت علائم بمانید.
  4. پس از مدت حداقل 35 روزکاری با مراجعه به سایت اگر ابلاغ تایید دریافت کردید سایر مراحل را ادامه دهید و اگر نه ایراد وارد شده را رفع کنید و مجدداً اظهارنامه را ارسال کنید.
  5. سایر مراحل ثبت برند شامل پرداخت هزینه روزنامه رسمی و چاپ آگهی اعلام ثبت برند در اهواز است.
  6. در مرحله بعد باید 30 روز منتظر بمانید تا اگر اعتراضی نسبت به برند شما هست وصول شود.
  7. پس از 30 روز اگر اعتراضی وجود نداشت با پرداخت هزینه آگهی دوم ، آگهی نهایی ثبت برند در اهواز چاپ می شود.
  8. سپس با مراجعه حضوری به اداره درخواست تصدیق ثبت برند را می دهید و پس از طی روال اداری جهت دریافت آن خود یا نماینده شما به اداره مالکیت تهران مراجعه می نمایید.

ثبت برند در اهواز

مقررات ثبت برند در اهواز

به طور کلی ثبت برند از دو قانون تبعیت می کند ؛ 1) قانون داخلی، قانون ثبت اختراعات و طرح های صنعتی و علائم تجاری و 2) قانون ثبت برند بین المللی بر اساس پروتکل مادرید می باشد که هر دو این قانون از شرایط و ضوابط ثبت برند و بایدها و نبایدهای آن صحبت می کنند.

لازم به ذکر است ثبت برند در ایران زیر نظر اداره مالکیت صنعتی می باشد که این اداره در تهران واقع می باشد، به دلیل نیاز به مراجعه حضوری به اداره ثبت علائم در تهران برای ثبت برند اهواز قطعاً این امکان برای همه اشخاص وجود ندارد، مجموعه ایلیا با وجود تیم وکلای پایه یک دادگستری وکیل شما در ثبت برند اهواز می باشد. تنها کافی است به تجربه سالها خدمات ما اعتماد کنید و هم اکنون با مجتمع ثبت برند ایلیا تماس بگیرید.

هزینه و تعرفه ثبت برند در اهواز

هزینه ثبت برند در خوزستان در مقابل اعتبار و ارزشی که برای متقاضی پس از ثبت ایجاد می شود هم چنین ارزش مالی برند بسیار مبلغ ناچیزی می باشد. هزینه ثبت برند از حق ثبت گرفته تا روزنامه به تعدد طبقات و محصولات آن بستگی دارد. برای استعلام دقیق هزینه ثبت برند می توانید با کارشناسان دپارتمان مالی مجتمع ثبت ایلیا در تماس باشید.

مدارک ثبت برند در اهواز

ثبت برند اشتراکی در اهواز

برند اشتراکی برندی می باشد که به نام دویا چند نفر ثبت می شود و برند در آینده دارای چند مالک شریک و چندین ذی نفع است. در اظهارنامه ثبت برند اشتراکی باید درصد هر متقاضی ثبت و صاحب آینده برند مشخص باشد تا در صورت فروش محصول و خدمات تحت آن برند به همان میزان منتفع گردند.

نکته : برخی افراد که دارای مجوز فعالیت جهت ثبت برند و ثبت علامت تجاری در اهواز نیستند برای جلو انداختن کار خود و حذف مراحل اخذ جواز با شخصی که قبلا مجوز گرفته است به صورت اشتراکی برند ثبت می نمایند که البته باید فرد مورد نظر معتمد باشد.

مزایای ثبت برند در اهواز

  • ثبت برند، شرکت ها را توانمند می نماید تا بتوانند محصولات وخدماتشان را از هم متفاوت نمایند.
  • ثبت برند، ضمانت کننده این است که مشتریان این توانایی را دارند تا محصولات را از هم تشخیص بدهند.
  • ثبت برند، وسیله ای برای بازاریابی و پایه و اساس مشهوریت ومعروفیت شرکت ها می باشد.
  • وقتی برندی به ثبت میرسد مجوزاستفاده از آن ها به اشخاص ثالث داده می شود که می تواند منشا مستقیم درآمد از مقر حق امتیازها باشد.
  • ثبت برند، جزء الزامی و ضروری موافت نامه های اعطای نمایندگی محسوب می شود.
  • ثبت برند، این قابلیت را دارد تا سرمایه ودارایی با ارزش کسب و کار و فعالیت باشد.
  • ثبت برند مشوق شرکتهاست تا در محافظت و بهتر شدن کیفیت محصولات سرمایه گذاری نمایند.
  • این امکان وجود دارد که ثبت برند جهت اخذ وام سودمند باشد.

ثبت علامت تجاری در اهواز

علامت تجاری در واقع متمایز کننده کالاها و خدمات بنگاههای اقتصادی از یکدیگر می باشدکه این امر باعث میگردد ارزش کالا و خدمات تولیدی شما در بازار رقابت افزایش یافته در نتیجه شما از بهره مندی بیشتری برخوردار می گردید.

با ثبت علامت تجاری خود از سوءاستفاده اشخاص ثالث جلوگیری کرده و در مدت مشاهده از طریق مراجعه قانونی اقدام نمایید.

به منظور کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت لوگو، برند و علامت تجاری در اهواز با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

ثبت لوگو و آرم تجاری در اهواز

لوگو یا آرم تجاری نماد ظاهری و بیرونی یک برند است که اهداف یک سازمان را به دیگران معرفی خواهید کرد . به دلایل گفته شده یک برند باید به صورت تخصصی و حرفه ای توسط طراحان گرافیکی انجام گیرد که دارای زمینه برند سازی را داشته باشند.

به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی برای ثبت برند و برند های قابل قبول می توانید با مجتمع حقوقی و ثبتی ایلای تماس گرفته و از تجارب آن ها در زمینه ثبت برند بهره جویید و برند خود را در اهواز تخصصی ثبت کنید.

همچنین باید بگوییم که دفتر ثبت برند و علامت تجاری واقع در تهران متولی ثبت برند ، علامت و نام تجاری برای همه شهرهای ایران می باشد.

فرق علامت تجاری با نام تجاری در اهواز

علامت تجاری همان لوگو یا نماد و یا طرحی است که برخی اشخاص برای معرفی کسب و کار خود به مشتریان استفاده می کنند همانند نماد شرکت ایران خودرو که تصویر یک اسب است یا شرکت سایپا که نمادش از اشکال خاصی است .

علی الاصول علامت تجاری مفهومی را به دنبال دارد و قصد دارد در همان تصویر  و نمادش  پیام تبلیغی را برای محصول یا خدمات به مخاطب القاء کند. اما نام تجاری از یک اسم خاص یا ترکیب چند اسم یا لغت تشکیل می شود برای ثبت نام تجاری باید بدانید چه نوع نامی انتخاب کنید که قبل از این به ثبت نرسیده باشد و قواعد ثبتی را در انتخاب آن رعایت نموده باشید.

اگر اسمی را مد نظر دارید برای ثبت برند در اهواز هم اکنون با کارشناسان مجموعه ثبتی ایلیا تماس بگیرید تا از امکان ثبت آن اطمینان حاصل نمایید و اگر هنوز نامی انتخاب نکردید با دایره المعارف اسم برند مجتمع ثبت ایلیا برندتان را انتخاب کنید.

خدمات مالکیت صنعتی در اهواز

اداره مالکیت صنعتی با ارائه خدمات در خصوص ثبت برند ، طرح صنعتی و اختراع پاسخگوی کسب و کار حقوقی شما خواهد بود . از این رو می توانید برای ثبت امور حقوقی خود در کم ترین زمان اقدام کرده و با مراجعه به اداره مالکیت معنوی و ارائه مدارک لازم برای ثبت از مهارت و تجربه کارشناسان حقوقی نیز بهره مند شوید.

ثبت اختراع در اهواز

اختراعات شامل تراوشات ذهنی مخترعین است که با ارائه آن می توان کالاها و ابزارهایی را ارائه کرد که در صورت تولید انبوه یاری رسان کسب و کار شما باشند. مجتمع حقوقی ایلیا در زمینه ثبت اختراع همراه شما خواهد بود تا در کم ترین زمان ثبت اختراع را به سرانجام رسانید.

ثبت طرح صنعتی در اهواز

طرح صنعتی مجموعه ای از اموری است که جزو حقوق مالکیت معنوی بوده و ثبت طرح صنعتی جایگاه ویژه ای در صنعت و تجارت و تحقیقات صنعتی است و عدم توجه به این حقوق موجب وارد آمدن ضرر و زیان جبران ناپذیری به فعالان این عرصه خواهد شد.

حوزه های ثبت برند در خوزستان و شهرستان ها

  • ثبت برند دراندیمشک
  • ثبت برند در دزفول
  • ثبت برند در شوش
  • ثبت برند در شوشتر
  • ثبت برند در سوسنگرد
  • ثبت برند در ایذه
  • ثبت برند در رامهرمز
  • ثبت برند در بهبهان
  • ثبت برند در ماهشهر
  • ثبت برند در ماهشهر
  • ثبت برند در اهواز
  • ثبت برند در شادگان
  • ثبت برند در خرمشهر
  • ثبت برند در آبادان
  • ثبت برند در باغملک

ثبت برند در اهواز و حومه

ثبت برند در خرمشهر

شهرستان خرمشهر با آب و هوایی گرم سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود سوق می دهد این در صورتی است که این شهرستان با موقعیت استراتژیک صنعتی که دارد می تواند در زمینه اشتغال زایی در راستای تولید محصولات تولیدی در تمامی موارد نیاز بازار اقدام به تجارت کند. اگر شما دنبال ثبت برند در خرمشهر هستید از الان باید شروع کنید و هر آنچه که مورد نیاز یک تجات کارا است را پیش بگیرید و آینده کاری خود را با اخذ مشاور و وکیل ثبت برنددر خرمشهر تضمین کنید.

ثبت برند در آبادان

اگر شما شخصی هستید که مدام به فکر توسعه در تجارتتان هستید و می خواهید دست سواستفاده گران را از کسب وکارتان کوتاه کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم برای ثبت برندتان امروز اقدام کنید. ما در مجتمع حقوقی ایلیا در این زمینه زاهنما و پشتیبان تخصصی شما خواهیم بود فقط کافی است بخواهید و اراده کنید. شماره تماس ویژه ثبت برند 02632137 راهنمای شما در این زمینه خواهد بود. تعلل جایز نیست برای پیشرفت خود ثبت برند در ابادان را امروز آغاز کنید.

در انتها این مژده را به شما میدهیم که تمامی مراحل ثبت برند در اهواز را تنها در یک جلسه می توانید به مجتمع ثبتی ایلیا بسپارید و بدون دغدغه با صرف زمان و هزینه معقول برندتان را به نام خود ثبت کنید. ما همواره راهنمای تخصصی شماییم.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
گزدرازی
گزدرازی
5 سال قبل

ثبت برند

ثبت شرکت ایلیا®
ثبت شرکت ایلیا®
پاسخ به  گزدرازی
5 سال قبل

با سلام برای ثبت برند باید در بتدا یک مجوز در زمینه فعالیت خود داشته باشید و یک نام رو انتخاب کنین تا بتوننین اقدام کنین