جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های کردستان

آدرس اداره ثبت شرکت در استان کردستان
آدرس اداره ثبت شرکت های کردستان مهم می باشد زیرا مسئولیت رسیدگی به امور تجاری و پرونده سازی در کردستان را بر عهده دارد، در صورت تمایل به ثبت شرکت خود تنها کافی است با مجتمع ثبتی ایلیا در ارتباط باشید و نکات تخصصی را از آن ها اخذ کنید. برای اطلاع از آدرس اداره ثبت شرکت های کردستان با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

اداره ثبت شرکت در استان کردستان

چنانچه می خواهید در استان کردستان شرکت ثبت کنید، سوالات مختلفی برای شما ایجاد می شود مانند اینکه چه نوع شرکتی باید به ثبت رساند؟ چه مراحلی را باید طی نمود؟ چه مدارکی برای ثبت شرکت لازم است؟ اداره ثبت شرکت های کردستان در کجا واقع شده؟

یا مدت زمان لازم برای ثبت شرکت چقدر است؟ این نوع سوالات و سوالاتی از این قبیل همواره برای همه متقاضیان ثبت شرکت در استان کردستان و شهرستانهای آن وجود داشته است که بر ضرورت مشاوره با کارشناسان متخصص پیش از اقدام جهت ثبت شرکت می افزاید.

لذا کارشناسان متخصص ثبت شرکت در مجتمع ثبتی ایلیا در اینجا اطلاعات مختصری در رابطه با ثبت انواع شرکتهای تجاری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

آدرس اداره ثبت شرکت در استان کردستان

انواع شخصیت های حقوقی در اداره ثبت شرکتهای استان کردستان

  •    تعریف شرکت سهامی عام‌: شرکت      سهامی‌عام    ، شرکتی است سهامی که حداقل ن یمی از سرمایه آن را اعضا تامین کرده و نیمی دیگر با واگذاری سهام به عموم مردم فراهم می شود.  
  •   تعریف شرکت سهامی خاص: شرکت   سهامی خاص شرکتی سهامی  که تمام سرمایه را خود اعضا تهیه می کنند و ذکر عنوان سهامی خاص در کلیه اوراق و اسناد شرکت قبل و بعد از نام شرکت لازم است. 
  •  تعریف شرکت با مسئولیت محدود: شرکت با  مسئولیت محدود حداقل با حضور دو نفر تشکیل میشود و ذکر عنوان مسئولیت محدود در کلیه اوراق و اسناد شرکت قبل و بعد از نام شرکت لازم است.
  • تعریف شرکت تضامنی  :  مسئولیت افراد در این شرکتها به صورت تضامنی می باشد تعداد نفرات برای ثبت 2 نفر است . و تمام شرکا مسئولیت پرداخت و ورشکستگی را دارند ربطی به میزان سهم ندارد.
  • تعریف شرکت مختلط غیر سهامی: اگر شما بخواهید در یک مناقصه ی دولتی شرکت کنید و یا یک پروژه را به اتفاق دو شرکت بگیرید و شمما اگر به عنوان شرکت مسئولیت محدود و همراه با چند شریک ضامن باشید به شرکتی که تشکیل می دهید شرکت مختلط غیر سهامی می گویند.
  • تعریف شرکت مختلط سهامی: دقیقا متفاوت با تعریف بالا است و از کنار هم قرار گرفتن چند شریک از شرکت سهامی به همراه چند شریک ضامن را می گویند
  • تعریف شرکت نسبی: نام شرکت نسبی مشخص است و نوع سرمایه در این شرکت به این صورت است که مسئولیت هر شرکت بر اساس میزان سهم آن ها است .
  • تعریف شرکت تعاونی: شرکت تعاونی توزیع یا تولید به دلیل ایفا نقش مهم در رفع نیازهای جامعه حداقل 51% از سرمایه‌ آن به وسیله‌ی اعضا تامین می شود و سایر نهادهای عمومی میتوانند در تامین مابقی سرمایه شرکت تعاونی یاری رسانند.

جهت دریافت آدرس اداره ثبت شرکتها در کردستان به لینک ثبت شرکت در کردستان مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احد رحیمی
احد رحیمی
1 سال قبل

ادرستون کجاست