ثبت شرکت در کردستان

شرکت از اجتماع 2 یا چند شریک و سهامدار تشکیل می شود این شرکا و سهامداران می توانند اشخاص حقیقی یا حقوقی باشند ، این افراد که اهداف مشترکی دارند جهت قانونی کردن فعالیت های آنها، باید شرکت را ثبت کنند این امر را هم شخص متقاضی می تواند انجام دهد و هم به عهده موسسات ثبتی بگذارد.

برای ثبت شرکت در کردستان نمیتوان مدت تعیین کرد زیرا زمان ثبت شرکت در موضوعات و شهرهای متفاوت باهم فرق دارند و نمی توان زمان دقیق جهت انجام کار را اطلاع داد ولی مدت زمان پایه در صورتی که در مسیر ثبت مشکلی پیش نیاید به طور کلی حدود 20 روز کاری می باشد.

هزینه ثبت شرکت با توجه به نوع شرکت و خدماتی که در مسیر ثبت نیاز شخص باشد تعیین می شود ولی در صورت مشاوره حضوری با کارشناسان تنظیم پیش نویس جزییات کار مورد نظر متقاضی شاید بتوان حدود هزینه را مشخص کرد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در کردستان

  • کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی اشخاص عضو
  • یک قطعه عکس 3در4 از تمامی اعضا

مراحل ثبت شرکت توسط متقاضی ثبت و توسط مجتمع ثبتی ایلیا

  • ثبت شرکت توسط متقاضی :

زمانی که 2 نفر یا بیشتر شریک قصد تشکیل کسب و کار داشته باشند در واقع می توانند شرکت ثبت کنند. اما از جهت مقررات قانونی باید مراحلی را طی کنند و باید طبق مشخصات تمام مدارک برایشان تنظیم شود و در دفاتر اداره ثبت شرکتها ثبت شود. این راستا می توانید از مشاوره ثبت شرکت در کردستان کاملاً رایگان توسط کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا بهره مند شوند.

ثبت یک شرکت دارای چند مرحله می باشد مرحله اول ارائه اصل و کپی مدارک شناسایی متقاضی می باشد و در مرحله بعد بر طبق این مشخصات و پیش نویس مشخصات کار مدارک شرکت تنظیم می شود و از طریق ثبت شرکت ایلیا در سامانه ثبت اسناد ثبت می شود. در مرحله بعد نیز متقاضی منتظر تایید یکی از نام های پیشنهادی می ماند.

  • ثبت شرکت توسط مجتمع ثبتی ایلیا :

مراحل ثبت شرکت به طور کلی ابتدا شامل جمع آوری کلیه مدارک مود نیاز و ثبت اطلاعات و مشخصات افراد در سیستم سامانه ای ثبت شرکت می باشد. که بعد از ثبت سامانه ای و تنظیم اساسنامه و متن صورتجلسه و اظهارنامه و شرکت نامه با توجه به نوع شرکت نوبت به امضاء اوراق توسط اعضا می رسد که بعد از امضا کلیه ی پیگیری ها توسط وکلای مجرب مجتمع ثبتی ایلیا صورت می گیرد.

زمان ثبت شرکت در این حوزه ثبتی 15 الی 20 روز کاری خواهد بود و هزینه ثبت شرکت در کردستان را نمی توان به طور دقیق بیان کرد زیرا بر اساس عوامل مختلف نوسان دارد که این عوامل سرمایه شرکت شما و هزینه های جانبی می باشد که با حضور در ثبت شرکت ایلیا و بررسی تمامی موارد جزء مشخص میشود.

ثبت شرکت در کردستان

ثبت شرکت مسئولیت محدود در کردستان

ثبت شرکت با مسئولیت محدود یکی از رایج ترین قالب های ثبتی در زمینه ثبت شرکتها می باشد و به منظور اطلاع از نحوه ثبت و کاربرد آن اطلاعاتی را در اختیار شما میگذاریم.

تاسیس شرکت با مسئولیت محدود نیازمند دو نفر شریکی می باشد که بالای 18 سال باشند و باید بدانیم که شرکا در این نوع از شرکتها فقط به میزان سرمایه خود متعهد ضرر و زیان هستند. از مشخصه های شرکت با مسئولیت محدود قید شرکت با مسئولیت محدود در نام شرکت میباشد.

ثبت شرکت سهامی خاص در کردستان

شرکتهای سهامی خاص از 5 نفر اعضاء تشکیل می گردد که 3نفر به عنوان عضو هیئت مدیره و 2 نفر به عنوان بازرس اصلی و علی البدل انتخاب می گردند. متقاضیان محترم باید بدانند تنها مدیرعامل در شرکتهای سهامی خاص می تواند خارج از شرکا باشد. انتخاب بازرسین در شرکتهای سهامی اجباری بوده به همین خاطر دو نفر بازرس اصلی و علی البدل انتخاب می گردد.

ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در کردستان

متقاضیان ثبت شرکت با توجه به نوع فعالیت بهترین و مناسب ترین قالب ثبتی را انتخاب می نمایند. بیشترین موضوعات فعالیتی که به ثبت میرسد شرکتهای تولیدی خدماتی و پیمانکاری می باشند. به منظور کسب اطلاع بیشتر و مشاوره ثبت شرکت در کردستان در این زمینه پیشنهاد می کنیم با کارشناسان مجتمع ثبت شرکت ایلیا تماس حاصل نمایید.

کارشناسان و مشاوران ثبت شرکت ایلیا با دارا بودن دپارتمانهای تخصصی دراین زمینه میتوانند بهترین یاری رسان شما در این زمینه باشند.

آدرس اداره ثبت شرکت در کردستان ( سنندج)

سنندج-بلوار جانبازان -سایت اداری . جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت شرکت در کردستان با ما در تماس باشید.