جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت تغییرات شرکت در کردستان

ثبت تغییرات شرکت در کردستان

پس از ثبت شرکت در کردستان ممکن است لزوم تغییر برخی از موارد ثبت شده پیش بیاید در این صورت قادر به اعمال ثبت تغییرات در کردستان خواهید بود که این تغییرات نباید خارج از آنچه در اساسنامه مقرر شده باشد. در ادامه به نحوه ثبت تغییرات شرکت و انواع تغییرات قابل ثبت در شرکتهای تجاری خواهیم پرداخت همراه ما باشید.

نکات ثبت تغییرات شرکت در کردستان

اعضای شرکت می توانند طی مجمع عمومی فوق العاده و یا مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده با تمام و یا اکثریت حضور شرکا یا صاحبان سهام تغییرات را به تصویب برسانند.

در صورتی که می خواهید برای ثبت شرکت در کردستان اقدام کنید باید برای هر کدام یک از آن ها صورتجلسه جداگانه ای را تهیه کنید. اصلاح مفاد اساسنامه در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

این نکته را در نظر بگیرید که هرگونه تغییرات در شخصیت های حقوقی می بایست به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در کردستان ارسال گردد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت تغییرات در کردستان

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در کردستان

  • ارائه اوراق ثبتی شرکت و آگهی تاسیس و روزنامه رسمی شرکت.
  • فتوکپی آخرین آگهی تغییرات و یا روزنامه رسمی.
  • برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضا هیئت مدیره و سهامداران.

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در کردستان

  • تحویل روزنامه ثبت شرکت.
  • تحویل آخرین آگهی تغییرات به همراه روزنامه رسمی.
  • اظهارنامه ثبت شرکت کلیه صفحات.
  • ارائه لیستی از آخرین نقل و انتقالات سهام شرکت.
  • کلیه مدارک شناسایی سهامداران و اعضاء هیئت مدیره.

ثبت تغییرات شرکت در کردستان

انواع تغییرات شرکت در کردستان

تمامی تغییرات در شرکتهای تجاری ملزم به ثبت قانونی آن ها در قالب صورتجلسه تغییرات می باشد . از این رو با دانستن نحوه ثبت هر تغییری در شرکت می توانید در این مسیر به صورت تخصصی گام بردارید.

در ادامه تعدادی از تغییرات قابل ثت را به شما ارائه می کنیم و در صورت پیش آمدن هر سوالی در زمینه ثبت تغییر شرکت در کردستان ما در مجتمع حقوقی ایلیا راهنمای تخصصی شما خواهیم بود.

ثبت تغییر آدرس شرکت در کردستان

چنانچه شرکتها اقدام به جا به جایی محل فعالیت نمایند می بایست به وسیله تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به اطلاع اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در کردستان برسانند.

ثبت تغییر موضوع شرکت در کردستان

در صورتی که موضوع فعالیت شرکت تغییر کند، مانند موارد قبلی مجمع عمومی تشکیل جلسه داده و اعضا مبادرت به امضای صورتجلسه تغییر یا الحاق موضوع می‌نمایند.

چنانچه موضوع شرکت به مجوز نیاز داشته باشد بعد از تحویل مدارک مورد نیاز به مرجع مربوطه می توانید برای دریافت مجوز اقدام کنید و به همراه صورتجلسه ای که تنظیم شده است به اداره ثبت شرکت ها ارجاع شود.

ثبت الحاق به موضوع شرکت در کردستان

چنانچه موضوعات جدیدی به موضوعات پیشین افزوده گردد، شما می توانید در هر زمانی بعد از ثبت شرکت خود با در دست داشتن مجوزهای لازم اقدام به الحاق به موضوع نمایید.

ثبت تغییر نام شرکت در کردستان

چنانچه شرکت به اشخاص جدیدی داده شود ممکن است اشخاص از این اسم انتخابی خوششان نیاید و بخواهند آن را تغییر بدهند که در این صورت باید به وسیله صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده جهت تغییر اسم خود اقدام کنند.

ثبت افزایش شرکت در کردستان

مرجع تصمیم گیرنده در مورد تغییر میزان سرمایه شرکت نیز مجمع عمومی فوق العاده است ، که پس از تصویب آن اعضا میتوانند جهت افزایش سرمایه اولیه اقدام کنند.

ثبت کاهش سرمایه شرکت در کردستان

چنانچه شرکتها در حین فعالیت خود متوجه این موضوع شوند که میزان سرمایه ثبت شده آنها بیش از حد نیاز است و یا شرکت دچار ضرر و زیان شود و یا با خروج یکی از شرکا سرمایه او نیز خارج شود شرکتها می توانند با توجه به قانون تجارت اقدام به کاهش سرمایه نمایند.

ثبت ورود و خروج شریک یا سهامدار در کردستان

در صورتی که برخی از سهامداران یا شرکا قصد داشته باشند از شرکت خارج شوند می توانند با تنظیم نمودن صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این امر را به اداره ثبت شرکتها اعلام نمایند در عین حال میتوانند سهامداری را نیز جایگزین نمایند.

ثبت نقل و انتقال سهم یا سهم‌الشرکه در کردستان

در زمان خروج شرکا از شرکت ، به منظور جلوگیری از کاهش سرمایه این شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضای هیئت مدیره حاضر در شرکت انتقال دهند . این امر با توجه به نوع قالب ثبتی متفاوت می باشد.

ثبت انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در کردستان

در قانون برای هیأت مدیره یک شرکت امکان خروج اعضا، ورود اعضای جدید و جابجایی سمتها پیش بینی شده است. برای انجام این نوع تغییرات در هیأت مدیره می‌بایست صورتجلسه مربوط به نوع تغییر تنظیم شده و با تشکیل مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به امضای کلیه شرکاء یا اکثریت آنها برسد.

ثبت انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در کردستان

در شرکتهای سهامی خاص بازرسین برای مدت یک سال انتخاب می شوند بعد از اتمام این دوره می توانند سمت خود تمدید نمایند.

اصلاح مواد اساسنامه در کردستان

در صورت تغییر هریک از مفاد اساسنامه می بایست این امر در صورتجلسه اعلام گردد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت شرکت در کردستان و ثبت برند با مشاورین و کارشناسان مجرب و متخصص مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

ثبت انحلال شرکت در کردستان

انحلال شرکت به صورت اجباری و یا اختیاری می باشد که انحلال اختیاری تنها با رای دادگاه صورت می پذیرد. در مورد انحلال شرکت در مجمع عمومی فوق العاده اتخاذ تصمیم شده است. از این رو طی صورتجلسه ای به مرجع ثبت شرکتها اعلام می گردد.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کردستان و شهرستان های آن

  • سنندج
  • مریوان
  • بانه
  • سقز
  • قروه
  • بیجار
  • کامیاران
  • دیواندره
  • سروآباد

تمامی تغییرات در شرکتهای تجاری کردستان را می توانید از طریق مشاوره تخصصی و رایگان توسط وکلای حقوقی و ثبتی مجتمع ثبتی ایلیا انجام پذیر است . از این رو در صورت داشتن هر سوالی در زمینه تغییرات شرکت ها تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها