جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت طرح صنعتی در ایلام

درباره ثبت طرح صنعتی در ایلام 

ثبت طرح صنعتی در ایلام را باید از طریق تنظیم اظهارنامه الکترونیکی در اداره ثبت مالکیت صنعتی به مدت 5 الی 15 سال انجام می شود. البته روند ثبت کمی پیچیده تر است که در ادامه در زمینه ثبت طرح صنعتی مطالب مفید و کارایی را خواهید خواند.

درباره ثبت طرح صنعتی در ایلام

ترکیبی از خطوط ،رنگها و هرنوع اشکال سه بعدی با خط ها، رنگ که منجر به تغییر در زیبایی ظاهری محصول و جذب مشتری می گردد را طرح صنعتی می گویند در ثبت طرح صنعتی قدرت دست یافتن به یک نسخه فنی، بدون متغیر ساختن فیزیک آن شامل پشتیبانی قانون نمی گردد.

شرایط ثبت طرح صنعتی در ایلام

در صورتی که ایده و یا اندیشه ای را دارید که فکر میکنید می توانید به بازار ارائه دهید قدم اول به ثبت رساندن آن می باشد چنانچه محصول شما اجازه و قابلیت به ثبت رسیدن داشت در این صورت فرآیند ثبت شروع می شود این برتری ها باید تفاوت را در بین کالاهای دیگر ایجاد نماید توجه داشته باشید که طرح صنعتی بر روی ظاهر و شکل کالاها تاثیر می گذارد.

محصولات مطرح به عنوان طرح صنعتی در ایلام

طبق موارد فوق که ذکر شد هر محصولی که شرایط را به عنوان طرح صنعتی داشته باشد را به ثبت ومالکیت در حمایت قانون گذار به ما می دهد

طرح صنعتی شامل گستره ی عظیمی از محصولات صنعتی، خانگی، اداری، ورزشی، صنایع دستی، اسباب بازی ، مبلمان اداری ، لوازم برقی، خودرو و قطعات آن، ابزار های فنی و پزشکی بهداشتی، اقلام لوکس، تزئینی، منسوجات، فرش و لباس ، ظروف آشپزخانه ، مصنوعات پلاستیکی و حتی بسته بندی بسیاری از محصولات می گردد.

درباره ثبت طرح صنعتی در ایلام 

مدارک لازم جهت تقاضای ثبت طرح صنعتی در ایلام

مدارک شناسایی متقاضی

  • اشخاص حقیقی: کپی برابر اصل مدارک شناسایی
  • اشخاص حقوقی: آخرین روزنامه رسمی و آگهی تغییرات و مدارک صاحبان امضا

ویژگی های طرح صنعتی در ایلام

به طور معمول طرح صنعتی اشاره به شکل ساختار و شکل و تزئینات که در محصول به کار رفته است می باشد طرح های صنعتی متشکل شده از:

  • خصوصیات سه بعدی آن
  • خصوصیات دو بعدی مثل تزئینات
  • ترکیبی از این موارد

حمایت از طرح صنعتی ایلام چه حقوقی به دارنده آن می دهد ؟

زمانی که طرح صنعتی طبق قانون به ثبت برسد مالک آن نسبت به نسخه برداری غیر مجاز از آن یا تقلید شاخص ثالث به موجب قانون نسبت به این کار معترض قانون اقدام نماید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مومو
مومو
2 سال قبل

من یه عروسک دارم که کلش عوض میشه ۶ تا سر داره میتونم همشو با هم ثبت کنم؟