جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در اسلامشهر راهی برای پیشرفت

ثبت شرکت در اسلام شهر

ثبت شرکت در سال های اخیر دارای مزایای بسیاری برای دارنده کسب و کار تجارتی در بر داشته است، در صورت تمایل به ثبت شرکت در اسلامشهر باید بر اساس اصول و قوانین اداره ثبت شرکت ها این امر انجام گیرد. در ادامه نکات تخصصی را در این زمینه ارائه می کنیم.

ثبت شرکت در اسلامشهر

تمامی اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی به منظور استفاده از سود می توانند از توانمندی های خود از قبیل سرمایه، تخصص و ارتباط استفاده نمایند. این توانمندی ها می بایست سازماندهی شده در قالب قراردادی ما بین اشخاص تنظیم کرد و آن را صورت بگیرد که ثبت شرکت نوع خاصی از این قراردادها به شمار می رود.

شرکتها به قالبهای متعددی از قبیل مسئولیت محدود، سهامی خاص و سهامی عام، تضامنی، تعاونی و شرکتهای نسبی می باشد.

هر کدام از این قالبهای ثبتی تشریفات خاصی از ارتباط را میان اعضاء و سهامداران را دارا می باشند. به عنوان مثال برای ثبت یک شرکت با سئولیت محدود نیازمند دو نفر شریک بالای 18سال می باشید و میزان سرمایه در این نوع قالب به صورت لفظی می باشد.

شرکا یه میزان آورده نقدی خود در شرکت مسئول می باشند اما در مقابل برای ثبت شرکت سهامی خاص نیازمند 3 نفر شریک بالای 18 سال می باشید. سهامداران به میزان سهام خود در مقابل اشخاص ثالث مسئول می باشند.

می بایست 35% از سرمایه اولیه شرکت را در بانکی به نام شرکت در شرف تاسیس در اسلامشهر واریز نمایید.

مراحل ثبت شرکت در اسلامشهر

در ابتدا موضوع شرکت خود را با نوجه به فعالیت درخواستی خود تنظیم و تدوین می نمایید باید بدانید این امر کاملا تخصصی و نیازمند تجربه در این زمینه می باشد. می توانید از تجربیات کارشناسان متخصص مجتمع ثبتی ایلیا در این زمینه بهره مند شوید حال نوبت به آن می رسد که سرمایه مناسبی را شرکت در شرف تاسیس خود در نظر بگیرید.

این سرمایه از1.000.000 ریال کمتر نمی تواند باشد توجه داشته باشید نام شرکت شما می بایست از 3 سیلاب با ریشه کاملا فارسی انتخاب گردد در غیر این صورت موجب رد نام اسم شرکت شما می گردد.

برای انتخاب مناسب ترین و قابل ثبت ترین اسم شرکت می توانید به مقاله مرتبط با آن مراجعه کنید : برترین نمونه اسم برند و شرکت های ایرانی

ثبت شرکت در اسلامشهر

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اسلامشهر

مدارک اولیه برای ثبت یک شرکت در اسلامشهر مدارک شناسایی (کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی) کلیه اعضاء هیئت مدیره و سهامداران می باشد. اخذ گواهی عدم سوء پیشینه برای کلیه اعضاء هیئت مدیره و در صورتی که موضوع فعالیت درخواستی شرکت شما نیازمند مجور باشد اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح الزامی می باشد.

زمان و هزینه ثبت شرکت در اسلامشهر

زمان تاسیس یک شرکت تجاری تقریبا 25 الی 30 روز کاری از زمان ارسال مدارک به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری حوزه ثبتی شرکت به طول می انجامد. اما در خصوص هزینه ها نمی توان به طور قیمتی را اعلام داشت شما متقاضیان محترم می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه هزینه و مدت زمان ثبت میتوانید با کارشناسان متخصص مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در اسلامشهر

شرکت های مسئولیت محدود در اسلامشهر بر اساس اصول و قواعد ثبتی و حقوقی که مشمول حال آن ها می شود قابلیت ثبت دارند از این رو در صورت تمایل متقاضیان حقوقی مبنی بر ثبت شرکت مسئولیت محدود در اسلام شهر می توان بر اساس قوانین فعالیت تجاری کرد. ما راهنمای شما در خصوص ثبت شرکت خواهیم بود.

ثبت شرکت سهامی خاص در اسلامشهر

شرکت سهامی خاص در اسلامشهر از انواع دوگانه شرکت های سهامی است که با دارا بودن تنها 3سهامدار و دو بازرس قابل ثبت است. حال برای آنکه در مسیر ثبت شرکت سهامی خاص با مهارت کافی گام بردارید بهتر است نکات تخصصی در زمینه ثبت شرکتهای تجاری را بدانید. از این رو کارشناسان حقوقی ما راهنمای تخصصی شما خواهند بود.

ثبت شرکت پیمانکاری در اسلام شهر

شرکت های پیمانکاری می توانند در قالب شرکتهای تجاری 7گانه اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسد. از این رو در صورت تمایل ثبت شرکت پیمانکاری می توانید نوع شرکت تجاری را سهامی خاص یا مسئولیت محدود انتخاب کنید. در تمامی زمینه های ثبتی شرکت می توانید از تخصص کارشناسان حقوقی و ثبتی ایلیا بهره ببرید.

ثبت شرکت خدماتی در اسلام شهر

شرکتهای تجاری در زمینه فعالیت خدمات رسانی را می توانید در کم ترین زمان به ثبت رسانید و تنها راه انجام ثبت شرکت خدماتی ، بهره مندی از تجارب کارشناسان حقوقی و ثبتی است . از این رو وکلای پایه یک ایلیا بهترین راهنمای حقوقی در مسیر اهدافتان خواهند بود. تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

ثبت موسسه در اسلام شهر

موسسات با موضوعی به دور از تجارت می توانند در سراسر ایران ثبت شوند و تنها با تخصص کافی این امر انجام شدنی است. در صورتی که تمایل به ثبت موسسه در اسلام شهر را دارید و تا کنون در این زمینه اقدامات لازم را نکرده اید ما می توانیم تنها در یک جلسه راهنمای شما باشیم.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جواد تفرشی
جواد تفرشی
1 سال قبل

سلام وقت بخیر من می خواستم یکی از اعضا خروج و نفر دیگری داخل شرکت بیارم چکار باید انجام بدم.
با تشکر

شماره تماس:
9361472016
آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط جواد تفرشی
ایوب ملک زاده دیرین
ایوب ملک زاده دیرین
2 سال قبل

تامین کننده کامیوهای باری از تهران به تمام نقاط ایران

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  ایوب ملک زاده دیرین
2 سال قبل

برای ثبت شرکت باید مجوز فعالیت داشته باشید از سازمان حمل و نقل برون شهری

ابوالفضل ناصری
ابوالفضل ناصری
8 سال قبل

با سلام
ممنون میشم هزینه و زمان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت دکوراسیون داخلی و ثبت برنده رو بفرمائید .
با تشکر ناصری

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  ابوالفضل ناصری
8 سال قبل

سلام.لطفا با شماره تلفن 026-32137 تماس حاصل فرمایید.