جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در یزد ارزان و سریع

ثبت برند در یزد

در این متن به شرح مراحل و شرایط لازم برای ثبت برند در یزد پرداختیم تا متقاضیان ثبت برند بتوانند در کم ترین زمان و باصرف کم ترین هزینه برند و علامت تجاری را در یزد به ثبت برسانید. در ادامه این متن به نکات مهمی در زمینه ثبت علامت تجاری در یزد خواهیم پرداخت.

ثبت برند در یزد

ثبت برند و یا علامت تجاری در حقیقت رکن اصلی کسب‌و‌کار محسوب شده و به منظور مداومت در تجارت بسیار مهم است. با ثبت علامت تجاری محصولات و یا خدمات شما در بازار هدف شناخته شده و این امر مانع از استفاده رقبا از نام و نشان تجاری شما می گردد.

در این میان تنها ثبت یک برند برای پیشرفت محصولات و رعایت قوانین و مندرجات ثبت شده در اداره مالکیت صنعتی اداره ثبت برند و علائم تجاری مهم به حساب می آید. شما متقاضیان ثبت برند و علامت تجاری در شهر یزد می توانید با ارائه مدارک به مجتمع حقوقی ایلیا امور ثبت برند خود را کاملا قانونی و با رعایت مقررات اداره ثبت علائم تجاری به سرانجام رسانید.

ثبت آرم و نشان تجاری یکی از بهترین راههای کامیابی در رقابت سالم می باشد و از مهمترین راهکارهای متمایز کردن کالا و خدمات یک بنگاه اقتصادی از دیگر بنگاه ها می باشد. آیا به دنبال ثبت برند در یزد هستید اما تا کنون برای ثبت برند در یز هیچ اقدامی نکرده اید؟

باید بدانید ثبت برند یکی الزامات برای هر نوع کسب و کاری می باشد و کسب و کارهایی که اقدام به ثبت برند یزد نکرده اند دیر یا زود متوجه اشتباه خود می شوند، چرا که اسامی که شما امروز نسبت به ثبت آن اقدام نکرده اید دیر یا زود توسط رقبای شما ثبت خواهد شد، ما در مجتمع ثبتی ایلیا در کنار شما هستیم تا هر آنچه که باید در خصوص ثبت برند یزد بدانید را برایتان در این مقاله بازگو نماییم.

مراحل ثبت برند در یزد چگونه انجام می شود؟

تکمیل اظهارنامه: برای ثبت هر برندی نیاز است که اظهارنامه تنظیم شود و بعد از تنظیم و ارسال آن در سامانه ثبت علامت تجاری در صف رسیدگی کارشناسان قرار می گیرد.

تأیید یا رد: بعد از رسیدگی کارشناس ثبت علامت تجاری چند حالت رخ می دهد اگر برند تان رد شده باشد باید مجدد اظهارنامه ثبت علامت با اسم دیگری تنظیم نمایید در صورت تأیید مراحل ثبت برند در یزد را طی می کنید.

روزنامه نوبت اول: این روزنامه به دلیل نبود شاکی یا مدعی ثبت چاپ و نشر می گردد. و بعد از نشر آن طی سی روز باید صبر کنید.

شماره ثبت: بعد از سی روز هزینه ثبت برند پرداخت می شود و برای برند مربوطه شماره ثبت صادر می شود. روزنامه نوبت دوم: برای اطلاع عموم جهت ثبت شدن برند توسط متقاضی مربوطه در روزنامه رسمی کشور چاپ و نشر می گردد.

تصدیق برند: طی یک هفته پس از روزنامه نوبت دوم تصدیق ده ساله برند صادر می شود و با مراجعه خود متقاضی یا وکیل قانونی وی به اداره ثبت علامت تجاری در تهران دریافت می گردد.

ثبت برند در یزد

در چه مواردی ثبت برند اجباری است؟

با توجه به اینکه دولت هیچ اجباری برای ثبت برند در یزد ندارد اما با توجه به نوع فعالیت برخی تولید کننده ها مثل تولید کنندگان محصولات غذایی و یا شیمیایی و تولید کنند گان دارو و مواد بهداشتی باید حتما برند ثبت شده داشته باشند تا بتوانند برای تولید و توزیع محصولات خود اقدام کنند ، به دلیل اینکه این نوع محصولات تا حدود زیادی با سلامت جامعه در تماس هستند و نیازمند تأییدیه های بهداشتی هستند، علاوه بر این باید مشخص باشد که برند برای چه کسی و برای چه محصولی قرار است استفاده شود. بدین جهت این نوع محصولات باید برند ثبت شده داشته باشند.

جهت ثبت برند در یزد از کجا شروع کنیم؟

باید بدانید که علامت تجاری خود را می توانید در شکل های مختلف به ثبت برسانید به عنوان مثال :لوگو، لوگو تایپ، طرح ، آرم یا نام تجاری . مجتمع حقوقی ثبتی ایلیا با دارا بودن دپارتمان تخصصی ثبت شرکت و ثبت برند و حضور مشاوران حقوقی و ثبتی کارآزموده یکی از بهترین راهنمایان شما در زمینه انتخاب و طراحی انواع علائم تجاری متقاضیان محترم می باشند.

پیشنهاد ما برای بهبود شرایط انتخاب و تکیه به وکیلی است که می تواند با تجربه ی خود کارها را بهتر و سریع تر به انجام برساند همین حالا با مشاورین مجرب ما درتماس باشید .

مدارک ثبت برند در یزد

برای ثبت برند در شهر یزد باید موارد زیر را به اداره ثبت مالکیت صنعتی ارائه داد یا با در اختیار گذاشتن مدارک لازم ثبتی به کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا، امور ثبتی را به آن ها واگذار کرده تا در کم ترین زمان به اهداف ثبت برند خاص خود برسید.

این مدارک شامل : تمامی مدارک شناسایی متقاضیان ثبت برند و مشخصات طراح علامت ارائه شده، تسلیم ماکت از طرح علامت در ابعاد 6 در 6، ارائه جواز تاسیس و اظهارنامه مربوط به ارائه برند، آگهی مربوط به آخرین تغییرات در شرکت که باید تمامی این موارد را به جهت ثبت برند مورد نظر به اداره مالکیت صنعتی ارائه داده تا با بررسی کارشناسان این اداره اقدامات تایید و یا رد این علامت های ارائه شده انجام پذیرد.

هم چنین شما متقاضیان گرامی ثبت برند در یزد می توانید با تماس گرفتن شماره های مجتمع حقوقی ایلیا تمامی امور ثبت برند خود را به کارشناسان واگذار کرده تا آن ها با توجه به تجارب خود در امر ثبت برند ، امور ثبتی و حقوقی شما را در کم ترین زمان انجام دهند.

این نکته را برای ثبت برند مد نظر قرار دهید که مرحله پایانی ثبت یک برند مراجعه حضوری به اداره مالکیت صنعتی در شهر تهران بوده که با در دست داشتن تمامی مدارک توسط متقاضیان و یا با اخذ وکیل انجام می گیرد.

هزینه ثبت برند در یزد

هزینه ثبت علائم تجاری بر طبق طبقه برند و موضوع فعالیت برند انجام می شود . هزینه های ثبت برند نیز بنابه طبقات و مراحل لازم برای ثبت برند انجام گرفته و برآورد می شود.

یک برند برای ثبت قانونی و با رعایت شروط اداره ثبت علائم تجاری باید قبل از ثبت اقدامات لازم به جهت استعلام در اداره ثبت را انجام دهد . انجام این امور خود باعث صرف زمان برای ثبت برند برند می باشد .

شما با اتخاذ وکیل برای ثبت برند می توانید قبل از ثبت برند ، لیست تمامی هزینه های ثبتی را اخذ کنید و بنابر آن اقدام به ثبت برند خاص خود کنید.

ثبت نشان تجاری در یزد چگونه صورت می گیرد؟

علامت های تجاری و یا برندها را میتوان به عنوان یک نام یا نشان شناخت که خدمات و کالاهای بنگاههای اقتصادی را از یکدیگر متمایز می کند این علامت ها می بایست قابلیت رویت داشته باشد،همچنین از بسیاری جهات نیز باعث افزایش مستقیم درآمد صاحبان برند می شود ، به طور مثال برند دارای ارزش مادی نیز می باشد که به مرور زمان بر ارزش مادی اش افزوده می شود و این ارزش باعث شده یکی از دارایی های بنگاه اقتصادی محسوب شود و قابل خرید و فروش باشد.

گرچه اکثر صاحبان بنگاه های اقتصادی اهمیت داشتن برند را در بازار خود می دانند اما در اکثر موارد نسبت به اهمیت ثبت برند آگاه نیستند، از همین جهت است که بیشتر حساسیت در موضوع برند نسبت به ثبت قانونی آن می باشد.

هزینه ثبت برند می تواند بر اساس نوع محصولات و طبقه مربوط به هر محصول متفاوت باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره ثبت برند علامت تجاری در یزد با مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

مدارک ثبت برند در یزد

مراحل ثبت برند در یزد توسط متقاضی

در ابتدای امر برای ثبت علامت تجاری می توانید به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه کرده و تمامی اطلاعات خواسته شده را در این سایت وارد کنید. ثبت برند میتواند به دو صورت حقیقی و حقوقی انجام شود.

در صورت تمایل به ثبت حقیقی توسط متقاضی بایدتمامی مدارک در سامانه اینترنتی بارگزاری شود که این امر به دلیل پیچیدگی های خاص خود امکان اشتباه را در صورت ثبت متقاضی شامل می شود.

لذا به جهت ثبت به موقع و بی نقص برندتان بهتر است از کارشناسان مجرب در این زمینه استفاده کنید و از تکرار مراحل و صرف هزینه های اضافی بکاهید. تیم مجرب ثبت شرکت و برند مجتمع حقوقی ایلیا با سال ها خدمات خود در عرصه ثبت علائم تجاری در کشور و رزومه موفق خود و همکاری با برند های مطرح در کشور بهترین گزینه برای ثبت برند شما متقاضیان خواهد بود.

ثبت برند در یزد توسط مجتمع ثبتی ایلیا

در ابتدا می بایست اظهارنامه ثبت علامت تجاری به صورت کاملا تخصصی تدوین و تنظیم گردد این امر نیازمند تخصص و تجربه کافی در انجام امور حقوقی بوده که باید توسط افراد دارای تخصص در زمینه ثبت برند و علائم تجاری انجام پذیرد.

برای کسب اطلاعات در زمینه ثبت علامت تجاری خود در کم ترین زمان می توانید با شماره تماس های مجتمع ثبتی ایلیا تماس رفته و از مزایای مشاوره رایگان مجتمع ثبتی ایلیا بره مند شوید.

هر نوع اشتباه در تنظیم و ارائه اظهارنامه باعث رد و عدم تایید برند از سوی اداره ثبت خواهد شد . با ارسال اظهارنامه ثبت برند به اداره مالکیت صنعتی برند شما در نوبت کارشناسی قرار می گیرد و در صورت تایید کارشناس اداره مالکیت صنعتی تاییدیه آن صادر می شود.

ثبت اضافه کالا و طبقه برند در یزد

پس از ثبت یک برند ممکن است به این نتیجه برسید که کالا و یا طبقه خاصی را به برند خود اضافه نمایید این امر نیاز به ثبت اظهارنامه ویژه افزایش کالا و خدمات در سامانه اداره مالکیت صنعتی دارد، بدیهی است بررسی توسط کارشناس این اداره مشمول پرداخت وجوهی دولتی خواهد بود .

ثبت علامت تجاری در یزد

ثبت علائم تجاری حق استفاده انحصاری از علامت تجاری ، اسم ،طرح و لوگو را در اختیار مالک قرار میدهد و در مقابل سوءاستفاده اشخاص سودجو از مالکین حمایت های قانونی به عمل می آورد.

برای ثبت برند در یزد تنها ارائه طرح طراحی شده لازم است و بدین وسیله باعث هک شدن آن در ذهن مصرف کنندگان می شود. پس برای ثبت یک برند باید به نام برند توجه کرد که با ارائه بهترین نام برای برند می توان به ادامه حیات و ماندگاری در اذهان عمومی منجر شود.

ثبت لوگو و آرم و علائم تجاری در یزد

به هرگونه نام، عبارت، طرح، تصویر، نماد و یا هر شکل و تعریفی گفته می شود که ارائه دهنده خدمات یا کالا و یا محصولی خاص است که از محصولات و خدمات مشابه متمایز میشود .

در صورتی که یک طرح ارائه شده برطبق قوانین و شروط مندرج در اداره ثبت علائم تجاری به ثبت رسیده باشد باعث ایجاد برتری به نسبت دیگر برند ها و محصولات مشابه در بازار خواهد شد . انتخاب یک نام تجاری پرقدرت و خاص باعث پیشرفت هرچه بیشتر یک کسب و کار خواهد شد.

طرح ریزی یک برند باید به همراه خلاقیت باشد . بررسی های کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در جلسات مشاوره شما را در این زمینه آگاه می سازد. دفتر ثبت برند همان اداره مالکیت صنعتی در تهران است که مرجع ثبت برند و علامت تجاری و نام تجاری در همه شهرها از جمله یزد می باشد.

خرید و فروش برند یا علامت تجاری در یزد چگونه است؟

یک برند همانطور که می تواند خلق شود و توسط متخصصین طراحی و برای ثبت ارائه شود می تواند به خرید و فروش نیز برسد . یک برند به منزله سرمایه غیرنقدی یک حرفه به حساب می آید که با اعتبار بخشیدن به یک کسب و کار می تواند خود را میان مصرف کنندگان مطرح سازد.

امکان اینکه بعضی از افراد در ابتدای رونق یک کسب و کار بخواهند با صرف هزینه از برندی مطرح دیگر که تمایل به فروش دارد استفاده کند باعث ایجاد حس تقاضا و تمایل به خرید آن برند می شود که این کار با مراجعه خریدار و فروشنده و واگذاری برند در دفاتر اسناد رسمی به صورت توافقی و کاملاً قانونی انجام پذیر است .

از خدمات ویژه مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا می توان به ارائه برند و طراحی برند برطبق نوع طبقه و کسب و کار اشخاص اشاره کرد که بهترین گزینه برای ثبت انواع برند های شما متقاضیان و رونق کسب و کار شما را شامل می شود.

خدمات ثبتی مالکیت صنعتی در یزد

اعمال موارد قانونی ثبت برند و اختراع و طرح صنعتی باید در حیطه شروط اداره مالکیت معنوی انجام شود. از این رو برای انجام امور حقوقی و ثبتی خود می توانید از مشاوره حقوقی مجتمع ثبتی ایلیا بهره ببرید.

ثبت اختراع در یزد

اختراعات در یزد باید برای تولید انبوه و استفاده از مزایای حقوقی و ثبتی در اداره مالکیت صنعتی و معنوی ثبت قانونی شده و با ارائه مدارک متقاضی و مخترع یا نماینده حقوقی وی در سامانه آن را در یزد ثبت کنید و اعتبار بگیرید.

ثبت طرح صنعتی در یزد

طرح صنعتی یک شکل، طرح های تزیینی هستند که دربردارنده ویژگی های خاص بوده که به ساختار و تزئینات به کار رفته دربعضی کالاهای خاص بوده و صرفاً به ابعاد ظاهری کالاها مربوط خواهد شد. برای ثبت طرح صنعتی تخصصی خود در یزد وکلای مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا راهنمای تخصصی شما خواهند بود.

حوزه های ثبت برند در یزد

  • ثبت برند در یزد
  • ثبت برند در اردکان
  • ثبت برند در میبد
  • ثبت برند در بافق
  • ثبت برند در تفت
  • ثبت برند در مهریز
  • ثبت برند در طبس
  • ثبت برند در ابرکوه
  • ثبت برند در اشکذر

ثبت برند در یزد و حومه

ثبت برند در اردکان

در شهر اردکان موارد تولیدی در زمینه های سرامیک سازی، کاشی و محصولات کنجدی حرف اول را می زنند. تولیدات مواد غذایی در این شهرستان تا حدی رسیده اند که از هر دو نوع مواد غذایی برندها و انواع شرکتهای مختلفی پدید آمده اند که در بازار محصولات خود را عرضه می کنند و بدین ترتیب می توانند سهمی را در تولیدات و خدمت رسانی ایفا کنند. اگر شما هم مشتاق به ثبت برند در اردکان هستید می توانید با ما در مجتمع ایلیا در تماس باشید.

ثبت برند در میبد

هر تجارتی بدون داشتن نماد یا نشان تجاری نمی تواند آنطور که باید فعالیت خود را تثبیت کند. از اینرو مراجع قانونی برای بهره مندی از موقعیت یک شهر مواردی مانند ثبت برند را تعبیه کرده که با انجام آن می توانید تنها در چند دقیقه هرآنچه که باید برای کسب و کارتان فراهم کنید را پیش روی شما بگذارند. مجتمع ایلیا در تمامی مسیر ثبت برند در میبد همراه و پشتیبان شماست.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی سلطانی
مهدی سلطانی
5 سال قبل

من چطوری میتونم یه برند و به ثبت برسونم ممنون میشم راهنمایی کنید

ثبت شرکت ایلیا®
ثبت شرکت ایلیا®
پاسخ به  مهدی سلطانی
5 سال قبل

سلام برای ثبت برند باید در مرحله اول یک مجوز داشته باشید تا بتونیم برای ثبتتون اقدام کنیم شما مجوز در حوزه فعالیتتون دارید ؟