جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در کرمان با مشاوره رایگان

ثبت برند در کرمان

در این مقاله به بحث در مورد چگونگی ثبت برند در شهر کرمان اشاره می کنیم و سریع ترین و کم هزینه ترین راه برای ثبت برند و علامت تجاری را برای شما بازگو می کنیم . در صورت ایجاد هر نوع سوال برایتان در زمان ثبت برند در کرمان تنها کافی است با شماره تماس های مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید. در ادامه همراه ما باشید.

ثبت برند در کرمان

با پیشرفت تکنولوژی و موفقیت های تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات از طریق برند خاص خودشان فعالان اقتصادی زیادی در کرمان تمایل به ثبت برند پیدا کرده و ما در مجتمع ثبتی ایلیا تماس های بی شماری را در زمینه ثبت برند در کرمان داشتیم و بدین منظور این مقاله را ترتیب دادیم تا پاسخگوی نیاز شما عزیزان در حوزه ثبت برند کرمان باشد.

در صورتی که به سوال و یا به ایرادی در این زمینه بر خوردید ما در خدمت شما بزرگواران می باشیم تنها کافی است با کارشناسان ما در مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید. پس این مقاله را از دست ندهید که پاسخ تمام سوالات شما در این مقاله می باشد.

نکاتی در مورد ثبت برند در کرمان

  • برندی که انتخاب می کنید نباید مشابه و یا عین برند های ثبت شده در طبقه مورد نظر باشد که در این صورت برند شما رد می شود و اجازه ثبت آن به شما داده نمی شود.
  • هر واژه ای به عنوان برند قابل ثبت نیست مثل اسم های عام و صفت ها به ویژه صفات تفضیلی که به تنهایی قابل ثبت نیستند و باید حتماً با اسم خاص باید ترکیب گردد.
  • اسم کالا برای همان کالا قابل ثبت نیست.

شرایط ثبت برند در کرمان

برند یا علامت تجاری و یا نام تجاری به معنای هرگونه حرف، شکل، نوشته ،اعداد و……که معرف کالا و یا خدمات مورد نظر است ، می باشد.ثبت برند باعث ایجاد رقابتی بین تولید کنندگان محصولات و خدمات می شود.

علامت تجاری باید در حیطه قوانین به ثبت برسد و در صورت تمایل و نیاز دارنده آن می توان برند را در سطح بین المللی نیز به ثبت رساند. برای انجام امور ثبت برند خود می توانید به دو صورت ثبت بوسیله اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی اقدام کنید .

برای انجام هر کدام از روش های ثبت باید مراحلی را سپری کرده تا به اهدافتان برسید . هم چنین با ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت برند به اداره ثبت علائم تجاری می توانید در راه پیشبرد اهدافتان قدم بردارید .

علائم تجاری می توانند به صورت فارسی و یا لاتین باشند که در صورت لاتین بودن برند انتخابی باید کارت بازرگانی را نیز تهیه فرمایید. یک نام تجاری مورد تایید بهتر است از فرهنگ نامه لغت برگزیده شود.

مدارک ثبت برند در کرمان

  • مدارک شناسایی: شامل کپی شناسنامه و کارت ملی.
  • اشخاص حقیقی مدارک شناسایی خودشان را باید ارائه نمایند.
  • برای اشخاص حقوقی مدارک شناسایی مدیر عامل
  • اتباع خارجی باید کد فراگیر و ترجمه رسمی پاسپورتشان را ارائه دهند.
  • جواز  شامل جواز کسب/ جواز تأسیس / اینماد / جواز های صادره از ارگان های دولتی/ پروانه بهره برداری.
  • مدارک ثبتی این مدارک برای اشخاص حقوقی کاربرد دارد.
  • آخرین روزنامه رسمی مربوط به تغییرات در صورتی که تغییراتی در شرکت صورت گرفته باشد.
  • روزنامه رسمی مربوط به تأسیس شرکت
  • کارت بازرگانی: برای برندهایی که معنا ندارند و یا اینکه غیر فارسی هستند چه از نوع نوشتاری چه از لحاظ معنا باید کارت بازرگانی ارائه نمایید.
  • وکالت نامه ؛ برای اشخاصی که اخذ وکیل نموده اند تا کارهای ثبت برندشان را پیگیری نمایند باید وکالت نامه ارائه نمایید.

ثبت برند در کرمان

مراحل ثبت برند در کرمان

  1. تکمیل مدارک مورد نیاز شرکت
  2. استعلامات مربوطه جهت ثبت شرکت
  3. ورود به سامانه ثبت علائم تجاری
  4. تکمیل اظهارنامه علامت
  5. مراجعه به اداره ثبت علائم تجاری در تهران برای ارائه اصل مدارک
  6. چاپ روزنامه نوبت اول
  7. پرداخت هزینه ثبت و صدور شماره ثبت
  8. چاپ روزنامه نوبت دوم
  9. دریافت تصدیق ده ساله برند

مراحل ثبت برند در کرمان توسط متقاضی

در ابتدای امر برای ثبت برند در کرمان باید به پایگاه اینترنتی مربوط به اداره مالکیت صنعتی مراجعه کرده و تمامی اطلاعات درخواستی را در سامانه وارد کرده تا از طریق بازرسان اداره ثبت بررسی های لازم بر روی آن اعمال و نتیجه به متقاضی ارائه شود.

تسلیم مدارک می تواند به دو صورت انجام پذیرد. در روش اول خود متقاضی به صورت شخصی امور ثبتی را انجام و مدارک را ارائه می دهد. در روش دوم متقاضی یک وکحیل را برای انجام امور ثبت برند انتخاب که وی باید تخصص کافی را برای انجام امور ثبتی دارا باشد .

در روش اول به دلیل پیچیده بودن امور اخذ جواز و ارائه مدارک امکان صرف زمان و هزینه بیشتر را دارد . برای کسب اطلاع در مورد بهترین روش برای ثبت برند در کرمان تنها کافی است با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

ثبت برند در کرمان توسط مجتمع ثبتی ایلیا

برای انجام امور ثبتی در این روش با تسلیم مدارک و اظهارنامه ب متخصصان ثبت علامت تجاری که از تخصص ویژه ای در انجام امور حقوقی بهره مند باشند باید شروع کنید.

باید این نکته را مد نظر قرار داد که یک وکیل مجرب باید دارای مهارت و تجربه کافی و مستمر در انجام امور ثبتی باشد. مجتمع ثبتی ایلیا با بیش از 18 سال سابقه در امر ثبت علائم تجاری شما را به بهترین صورت راهنمایی خواهند کرد.

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مجتمع تماس و سریع به پاسخ سوالاتتون برسید.

 ثبت اضافه کالا و طبقه در کرمان

بعد از ثبت برند ممکن است متقاضیانی که در طبقه یا طبقاتی برندشان را به ثبت رسانده اند اقدام به اضافه کردن طبقه یا طبقاتی برای ثبت برند در کرمان کنند زیرا محصول یا خدمتی جدید را اضافه می کنند، بدین منظور می توانند درخواست اضافه طبقه و یا کالا را نمایند.

برای ثبت اضافه طبقه و کالا نیز باید همان مراحل ثبت برند طی شود و تمام قواعد مربوط به ثبت برند برای ثبت اضافه طبقه یا کالا نیز کاربرد دارد. نکته قابل توجه برای اضافه طبقه یا کالا این است که حتماً باید موضوع جواز شما مرتبط با طبقه ای باشد که درخواست اضافه کالا را در آن دارید.

طبقات ثبت برند در کرمان

طبقات ثبت برند شامل 45 طبقه می باشد که هر طبقه ریز کالاهای مرتبطی را عنوان نموده که طبقه اول تا طبقه 32 آن مربوط به مواد غذایی ، ماشین آلات صنعتی ، محصولات شیمیایی و هر چیزی که عنوان محصول را دارد چه به صورتی که مستقیم مورد استفاده قرار گیرد چه به شکلی که برای تولید محصول دیگر استفاده شود.

در هر طبقه تعدادی از این محصولات در نظر گرفته شده اند ، برای محصولات و یا خدماتی که تا کنون ایجاد نشده اند و ممکن است با پیشرفت تکنولوژی به وجود بیایند طبقه33 در نظر گرفته شده است، طبقات دیگر مربوط به مشاغل و خدمات متعدد دیگر می باشند.

در صورت رد اظهارنامه ثبت برند در کرمان چه باید کرد؟

زمانی که برند شما رد می شود چند حالت وجود دارد یا اینکه این برند قبلاً به ثبت رسیده که در این صورت باید برای اظهارنامه برند دیگری اقدام کنید. اما اگر ایرادی که کارشناس اداره ثبت علامت تجاری به برند شما می گیرد جزو مواردی باشد که با اعتراض قابل رفع است و از موضوعات ماده 32 قانون ثبت اختراعات و طرح های صنعتی و علائم تجاری نباشد می توان با ثبت اعتراض مربوطه با توجه به مواضع قانونی نسبت به آن اعتراضات لازمه را مطرح نمود.

ما در مجتمع ثبتی ایلیا تمام تلاش را به کار می گیریم تا برند مورد نظر شما را به ثبت برسانیم وکلای ما همه روزه در خصوص برند های زیادی موفق به دریافت تأییدیه های ثبت برند می شوند.

مدارک ثبت برند در کرمان

چرا باید در کرمان برند به ثبت برسد؟

ارزش یک برند به مالکیت آن است و تا زمانی که مالکیت برند را از طریق ثبت برند در کرمان به دست نیاورده باشید، یعنی هر لحظه این نام ممکن است توسط دیگران ثبت شود و یا شاید حتی پیش از این ثبت شده باشد، در صورتی که از برند ثبت شده دیگران استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که هر زمان مورد پیگیری قانونی قرار بگیرید، پس بهترین راه این است که ثبت برند در کرمان داشته باشید.

دلیل دیگری که وجود دارد این است که با ثبت برند شما می توانید برای محصولاتتان ایران کد، سیب سلامت و استاندارد را دریافت کنید، علاوه بر این خود برند ثبت شده قابل نقل و انتقال می باشد. اگر در فکر این هستید که برندی ثبت کنید که محصولاتتان را بفروشد با کارشناسان ما در مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

خدمات ثبتی مالکیت صنعتی در کرمان

اداره مالکیت صنعتی یا مالکیت معنوی در زمینه هایی به مانند ثبت برند، ثبت اختراع و ثبت طرح صنعتی فعالیت می کند و تمامی متقاضیان ثبت باید به صورت قانونی در این زمینه اقدام کرده و خدمات خود را کاملاً قانونی به جامعه ارائه کنند.

ثبت اختراع در کرمان

اختراعات حاصل تراوشات و ایده های نوظهور اشخاص در ایجاد محصولات می باشد. از این رو در صورت مطرح کردن اختراع نمی توانید خود را مالک آن بدانید زیرا هر لحظه امکان ثبت اختراع شما توسط اشخاص دیگر خواهد بود.

از این رو اگر اختراع را به ثبت رسانید تنها راه برای این امر ثبت ختراع قانونی آن در اداره مالکیت می باشد که این امر را می توانید با تخصص کارشناسان و وکلای حقوقی مجتمع ثبتی ایلیا در کرمان پیش ببرید.

ثبت طرح صنعتی در کرمان

طرح صنعتی از آن دسته ویژگی هایی است که به ظاهر محصولات بستگی دارد و از طریق آن می توان جاذبه هایی بصری برای محصولات تولیدی ایجاد می کند. به عبارت دیگر باید اینگونه بیان کنیم که منظور از طرح صنعتی، اشکال، تزئینات و طراحی هایی است که در ساخت محصولات از آن ها استفاده می شود تا آن را کارا و مفید برای تولید و ارائه به بازار نشان دهد. برای اطلاع از نحوه ثبت طرح صنعتی می توانید به مقاله مرتبط با آن مراجعه کنید.

هزینه و زمان ثبت برند کرمان

هزینه هایی که باید پرداخت کنید اعم است از: 1) هزینه ثبت، 2) هزینه حق الوکاله وکیل، 3) هزینه روزنامه رسمی نوبت اول و دوم، 4) هزینه صدور گواهی ثبت، هزینه ارسال اظهارنامه که اکثر این هزینه ها واریزی های دولتی می باشد و پرداخت آن با متقاضی ثبت برند و ثبت علامت تجاری در کرمان است هر کدام از این هزینه ها بسته به طبقات برند محاسبه می گردد و بدین منظور باید زمینه های ثبت برند در کرمان را کارشناسان ما بدانند تا با توجه به آن هزینه های مربوطه محاسبه و اعلام گردد.

حوزه های ثبت برند در کرمان

  • ثبت برند در قلعه گنج
  • ثبت برند در فاریاب
  • ثبت برند در عنبرآباد
  • ثبت برند در رودبار جنوب
  • ثبت برند در کهنوج
  • ثبت برند در منوجان
  • ثبت برند در کرمان
  • ثبت برند در راور
  • ثبت برند در کوهبنان
  • ثبت برند در زرند
  • ثبت برند در رفسنجان
  • ثبت برند دربم
  • ثبت برند در ریگان
  • ثبت برند در سیرجان
  • ثبت برند در رابر
  • ثبت برند در بافت
  • ثبت برند در جیرفت
  • ثبت برند در شهربابک

در صورت کلی زمان ثبت برند در کرمان در حدود 30 روزکاری خواهد بود منوط به اینکه از تجارب اشخاص مجرب بهره ببرید. برای اطلاع از هزینه های دقیق ثبت برند در کرمان هم اکنون با ما در مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها