جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در رشت بدون اندکی اشتباه

ثبت برند در رشت

از مهم ترین مسائلی که باید در زمان ثبت برند در رشت مدنظر داشت، نشان و علامت تجاری مخصوص به یک حرفه می باشد که بهتر است هرچه سریع تر برای جلوگیری از سواستفاده دیگر افراد از یک کسب و کار انجام پذیرد.

در همین راستا ما این متن را برای انجام امور ثبتی متقاضیان در کم ترین زمان تدوین کردیم. پس این را بدانید که چند دقیقه زمان صرف کردن برای خواندن این متن کمک شایانی به شما خواهد کرد تا به اهدافتان دست یابید.

در ادامه همراه ما باشید تا درمورد مدارک و شرایط ثبت برند در رشت را برای شما بازگو کنیم.

ثبت برند در رشت

ثبت انواع برند در رشت می تواند زمانگیر باشد و برای متقاضیان ثبت برند ایجاد مشغله فکری کند. از این سو کارشناسان مجرب ایلیا شما را تا رسیدن به اهدافتان یاری خواهد کرد. برای ثبت انواع برند باید ابتدا به سایت اداره مالکیت صنعتی مراجعه کنید.

ثبت برند در صورتی که بتوان آن را از دیگر کالاها تمییز داد می تواند به ثبت برسد. برای ثبت برند و علامت تجاری در رشت با در نظر داشتن قوانین اداره ثبت برند در اداره ثبت علائم تجاری در اداره مالکیت صنعتی می توانید آن را به ثبت برسانید.

شرایط ثبت برند در رشت

ثبت برند باعث می شود مشتریان و مصرف کنندگان محصول را از دیگر محصولات شناسایی کنند و در ذهنشان ماندگار شود . ثبت برند برای شرکتها و ارائه دهندگان آن محصولات هم این مزیت را دارد که می توانند محصولشان را از دیگر محصولات جدا، مشخص و برجسته کنند.

علامت تجاری به نوعی ابزار بازاریابی فروش و ایجاد دلیلی برای شهرت ثبت شرکت است، مالکان برند نیز می توانند برند را به شخص سومی واگذار کنند و به این ترتیب از طریق اجاره دادن حق امتیاز یک منبع مستقیم درآمد برای خود کسب کنند.

برخی شرکتها در اعطای نمایندگی خود نیز به این مورد توجه خاص دارند و داشتن علامت تجاری در این جهت مزیت رقابتی محسوب می شود. برندها به دلیل ارزش بسیار بالایی که دارند و آن هم ناشی از هزینه و دشواری های ثبت برند است، در واقع از دارایی های ارزشمند بازار کار بنگاه ها می باشد.

به دنبال خود ارزش و اعتباری برای محصول و صاحبان آن را به همراه دارد که موازی با آن توقعات مشتریان را نیز افزایش می دهد. همین مورد موجب می شود که شرکتها تلاش بیشتری در جهت افزایش کیفیت محصول خود داشته باشند و سرمایه گذاری های بیشتری در جهت این موضوعات انجام دهند. جهت اخذ مشاوره ثبت برند و علامت تجاری با مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

مدارک ثبت برند در رشت

  • تنظیم دو نسخه اظهارنامه ثبت نام تجاری و تکمیل آن
  • ارائه مدارک شناسایی متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی
  • اشخاص حقیقی: ارائه مدارک هویتی (کپی کارت ملی و شناسنامه )
  • ثبت برند برای اشخاص حقوقی یا ثبت برند شرکت : ارائه مدارک شرکت به همراه آخرین روزنامه رسمی انتشار یافته مبنی بر مدیریت مدیرعامل شخص حقوقی و ارائه کپی مدارک شناسایی مدیرعامل و در صورت داشتن تغییرات آخرین آگهی ثبت تغییرات شرکت در رشت.
  • توجه داشته باشید در صورتی که نماینده قانونی برای ثبت نام تجاری خود معرفی می نمایید ارائه مدارک شناسایی آن الزامی می باشد.
  • ارائه طرحی از نام تجاری درابعاد 10در10 الزامی میباشد .
  • ارائه مدارکی که حاکی از فعالیت در موضوع درخواستی می باشد الزامی است این مدارک میتواند جواز کسب، جواز تاسیس و یا پروانه بهره برداری باشد.
  • ارائه رسید و فیش های واریزی هزینه اظهارنامه به حساب بانک ملی

ثبت برند در رشت

 

مراحل ثبت برند در رشت

  • ثبت برند توسط متقاضی

در مرحله اول باید اظهارنامه ثبت علامت را از طریق پایگاه اداره مالکیت صنعتی به صورت فایل الکترونیکی ارسال کنید. مدارک شخصی که قرار است ثبت به نام او انجام شود میتواند به نام شخص حقیقی و یا حقوقی باشد که در صورتی که به نام شخص حقیقی باشد مدارک ناسایی اعم از کارت ملی و شناسنامه آن شخص باید ارسال شود و در صورتی که به نام شخص حقوقی باشد یعنی اینکه قرار باشد ثبت علامت تجاری را به نام شرکت خود ثبت کنید مدارک ثبت شرکت( آگهی تاسیس و شرکتنامه ) احتیاج است و در صورتی که به صورت لاتین باشد و یا از حروف بیگانه استفاده شود باید کارت بازرگانی هم داشته باشید.

در هر زمینه ای که قرار است ثبت علامت صورت گیرد باید مجوز آن را داشته باشید. زمان لازم برای ثبت برند حداقل 2 ماه کاری می باشد که با احتساب زمان لازم برای طی کردن تمامی مراحل می تواند تا 4 ماه کاری نیز طول بکشد .

هزینه ثبت برند و علامت تجاری می تواند بر اساس نوع محصول و طبقه بندی آن متفاوت باشد.پیشنهاد ما به شما اینست که قبل از هرکاری در این زمینه نسبت به استعلام برند از سامانه استعلام برند و علامت تجاری اقدام به عمل آورید.

  • ثبت برند توسط مجتمع ثبتی ایلیا

برند ها هم می توانند شخصی باشند هم به نام شرکت باشند در هر دوصورت مراحل یکسانی را باید طی کنند تا تصدیق نامه ثبت علامت تجاری دریافت گردد. قدم بعدی انتخاب نامی مناسب با توجه به زمینه فعالیت می باشد.

نامی را انتخاب نمایید که در ذهن مخاطب نقش ببندد این انتخاب میتواند کلمه ای کاملا فارسی با مستند معنایی در لغت نامه دهخدا باشد و یا کلمه با ریشه ای کاملا لاتین باشدکه برای این امر می بایست کارت بازرگانی خود را دریافت نمایید.

از زمان ارسال اظهارنامه ثبت علامت تجاری به اداره مالکیت صنعتی تا صدور آگهی آن تقریبا 45 روز کاری زمان لازم است اما در خصوص هزینه ها تا زمانی که برند شما به صورت تخصصی بررسی نگردد نمی توان مبلغی را اعلام کرد.

کارشناسان و مشاورین مجتمع ثبتی ایلیا شما را در این زمینه راهنمایی می نمایند . در صورتی که کار خود را به مجتمع ثبتی ایلیا بسپارید وکیل ثبت برند و علامت تجاری در تمام مراحل کار در کنار شما خواهد بود.

ثبت علامت تجاری در رشت

ثبت علائم تجاری حق استفاده انحصاری از آن اسم ،طرح و لوگو را در اختیار مالک قرار میدهد و در مقابل سوءاستفاده اشخاص سودجو، از مالکین حمایت های قانونی به عمل می آورد.

متقاضیان این فرآیند باید بدانند تنها چیزی که در خاطر مخاطبان می ماند اسم و طرح و کیفیت کالا است در نتیجه با انتخاب یک طرح و اسم موفق می توانند به ماندگاری کالا و خدمات خود کمک کنند.

اعتبار برند در رشت

متقاضیان میتوانند در صورت داشتن تقاضای ثبت برند در رشت و یا ثبت در خارج از کشور از مزایای حق تقدم ظرف مدت 6 ماه استفاده نمایند.

هزینه و زمان ثبت برند در رشت

ثبت برند و علامت تجاری باید با رعایت نکات حقوقی در اداره مالکیت انجام پذیرد. زیان رو برآورد هزینه های ثبتی و حقوقی آن بسیار مهم بوده که باید در مسیر ثبت آن بپیمایید.

هزینه ثبت علامت تجاری به عوامل مختلفی مانند گزینش وکیل و انتشار آگهی و مراجعه به ارگان های مربوطه برای اخذ مجوز بستگی دارد که لیست تمامی هزینه ها را بهتر است قبل ثبت بدانید و سپس در راه برندسازی گام بردارید.

نگران نباشید مجتمع حقوقی و ثبتی ایلیا در این زمینه راهنمای شما بوده و با کم ترین زمان لیست هزینه های برند را براساس طبقه برند شما ارائه می کند و در بازه زمانی 20 تا 30 روزه ثبت علامت تجاری در رشت را برای شما به سرانجام رسانده تا در مسیر اهدافتان ثابت قدم باشید.

خدمات ثبتی مالکیت صنعتی در رشت

مالکین یک ایده و یا طراحان با مراجعه به اداره مالکیت صنعتی می توانند به نام خود آن ها را ثبت کرده و از ریق آن اعتبار کسب کرده و رشد و ترقی را تضمین کنند. دانستن نکات تخصصی برای ثبت برند و اختراع و طرح صنعتی یاری رسان شما برای انجام امور تجاری و عرضه ایده های خود در بازار است.

ثبت اختراع در رشت

اختراع حاصل نوآوری در ارائه محصولات می باشد که یاری رسان بازار باشد. برای ثبت اختراع در کم ترین زمان می توانید بر تخصص کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا تکیه کرده و تنها با یک تماس تمامی امور ثبت اختراع را انجام دهید.

ثبت طرح صنعتی در رشت

طرح های صنعتی موارد مهم و کاملی را در زمینه محصولات صنعتی و ابزارها را شامل می شود که برای بهبود وضعیت یک ابزار یاری می رساند. ثبت طرح صنعتی یاری رسان برای بهره مندی دارندگان از وجه قانونی و تسهیلات بانکی برای تولید آن می باشد.

حوزه های ثبت برند در گیلان و شهرستان های آن

  • ثبت برند در رشت
  • ثبت برند در لاهیجان
  • ثبت برند در بندرانزلی
  • ثبت برند در آستارا
  • ثبت برند در رودبار
  • ثبت برند در لنگرود
  • ثبت برند در فومن
  • ثبت برند در آستانه اشرفیه
  • ثبت برند در ماسوله
  • ثبت برند در صومعه سرا
  • ثبت برند در رودسر
  • ثبت برند در سیاهکل
  • ثبت برند در منجیل
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها