جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در رامسر

ثبت برند در رامسر

شهر رامسر جزو شهرهای شمالی کشور است که سالانه افراد بسیاری را تحت عنوان توریست به دیدن این شهر زیبا دعوت کرده و میزبان آن ها می باشند. اگر شما نیز تمایل به ثبت برند و علامت تجاری خود در این شهر زیبا دارید باید این نکته را در نظر داشته باشید که یک برند خوب و ماندگار باید در ادامه مالکیت صنعتی به ثبت رسد و تمامی قوانین و شروط ثبت علائم تجاری را رعایت کرده باشد.

به همین جهت ما این متن را برای شما عزیزان متقاضی ثبت برند در رامسر تدوین کرده ایم تا شما در کم ترین زمان بتوانید برند خود را در رامسر ثبت کنید و دیگر نیازی به مراجعه به دیگر متون حقوقی نباشد. در ادامه به مدارک و شرایط ثبت برند در رامسر خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

راهنمای ثبت برند در رامسر

برای ایجاد تمایز محصولات و خدمات با دیگر کالاهای مشابه باید یک نشان و یا علامتی را مشخص کرده که بر طبق آن به فعالیت خود ادامه دهید و تمامی مشتریان خود را برای خرید و تقاضای محصولتان ترغیب کنید.

برندسازی باعث رقابتی سالم بین عرضه کنندگان یک محصول خواهد شد. ثبت برند در رامسر با ارائه تمامی مدارک به اداره ثبت علائم تجاری انجام می شود.

برای ثبت تخصصی امور حقوقی خود می توانید با مجتمع ثبتی ایلیا تماس گرفته و از طریق مشاوره رایگان مشاوران این مجتمع ثبت برند را در رامسر انجام دهید و دیگر خود را از پیچیدگی امور ثبتی و حقوقی آسوده سازید.

از مهم ترین مواردی که یک برند می تواند به حیات خود ادامه دهد ایجاد رقابت سالم برای محصولات مشابه در بازار با ارائه خدمات و محصولی معتبر و با نمادی متفاوت می باشد.

ثبت برند در رامسر

شرایط ثبت برند در رامسر

یک برند از زمان ارسال تاییدیه از سوی کارشناسان اداره ثبت تا 10 سال بعد دارای اعتبار می باشد که متقاضیان ثبت برند و علامت تجاری باید شرایط لازم برای ثبت را در رامسر به صورت کامل رعایت کرده و از آن طریق اقدام به ثبت علامت تجاری و برندسازی کنند. از جمله شرایط مهم ثبت برند در مازندران را می توان ایجاد تمایز نام و شکل در برند ارائه شده دانست.

برندی قابلیت ثبت را دارد که خاص بوده و گویای تمامی ویژگی های یک محصول یا خدمات باشد. یک فرد حرفه ای برای دیده شدن در بازار رقابتی امروز باید دارای یک برند حرفه ای نیز باشد.

در نتیجه می توان ادعا کرد که تنها ثبت کردن برند کافی نیست بلکه باید ثبت آن همراه با برنامه ریزی دقیق و مشاوره کارآمد باشد تا بتواند فرد را برای نیل به اهدافش همراهی نماید.

ارائه دادن چنین مشاوره ای و ثبت کردن چنین برند هایی بی شک نمی تواند از عهده دلالانی که تنها کار ثبت را می شناسند و از اصول حرفه ای دور هستند، بر آید بلکه، نیازمند اشخاصی است که ظرافت کار را درک نمایند و با اندوخته ای از تجربه در کنار شما قرار بگیرند. 

مراحل ثبت برند در رامسر

  1. مراجعه به سایت اینترنتی اداره مالکیت صنعتی
  2. ارائه مدارک و مجوزهای مربوط به ثبت برند و علامت تجاری
  3. ارائه مشخصات هویتی متقاضی ثبت برند تجاری
  4. تسلیم فرم اظهارنامه برند که از قبل تهیه شده
  5. درج مشخصات هویتی وکیل ثبت علامت تجاری و برند در رامسر
  6. بازرسی مدارک و مجوزهای ارسالی توسط کارشناسان اداره ثبت
  7. اعلام تایید و یا رد صلاحیت واگذاری برند به متقاضی
  8. انتشار آگهی در روزنامه رسمی
  9. پرداخت هزینه های ثبتی
  10. مراجعه حضوری به اداره مالکیت صنعتی در تهران و تشکیل پرونده در این استان

مدارک ثبت برند در رامسر

مدارک ثبت برند در رامسر

ثبت برند در رامسر به دو صورت حقیقی و حقوقی قابل انجام است

مدارک ثبت حقیقی

  • تسلیم مدارک شناسایی متقاضی ثبت
  • تسلیم طرح از برند موردنظر
  • تسلیم جوازهای اخذ شده از مراجع مربوطه
  • تسلیم کارت بازرگانی در صورت وجود حروف لاتین برند
  • ارائه اظهارنامه ثبت برند تجاری

مدارک ثبت حقوقی

  • تسلیم مدارک شناسایی متقاضی ثبت
  • تسلیم طرح از برند موردنظر
  • تسلیم جوازهای اخذ شده از مراجع مربوطه
  • تسلیم کارت بازرگانی در صورت وجود حروف لاتین برند
  • ارائه اظهارنامه ثبت برند تجاری
  • تسلیم مدارک شرکت
  • تسلیم مشخصات وکیل ثبت برندهای تجاری

شما هم چنین می توانید برای ثبت برند در رامسر در کم ترین زمان با کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا در ارتباط بوده که آن ها در کم ترین زمان برند و علامت تجاری شما را ثبت کنند و مشاوره های رایگان را برای ثبت علامت تجاری در اختیار شما قرار دهند.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها