جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در خرمشهر

ثبت برند در خرمشهر

در متن زیر به تشریح مواردی چون مدارک و شرایط لازم برای ثبت برند در خرمشهر و نیز نحوه آسان ثبت برند و علامت تجاری با چند گام ساده اشاره می کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

چنانچه شما ساکن شهر خرمشهر هستید و یا می خواهید در این شهر فعالیتی اقتصادی انجام دهید و نیز از مزایای دولتی بهره مند شوید این متن بهترین مرجع برای رسیدن به اهدافتان می باشد.

درباره ثبت برند در خرمشهر

به جهت انجام امور به صورت قانونی باید محصول تولیدی و خدمات ارائه شده دارای ماهیت قانونی بوده تا بتواند اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کرده و این کار تنها با ثبت برند و علامت تجاری یک محصول امکان پذیر است .

یک برند خوب می تواند تا سال ها ضامن کیفیت و عرضه محصولات شما باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت بهترین برند و ارائه خدمات تخصصی ثبت برند با کارشناسان مجرب ایلیا در ارتباط باشید . تنها با قانونی انجام دادن امور می توانید به راحتی فعالیت کرده و کسب درآمد کنید.

شهر خرمشهر به دلیل مرکزیت استان خوزستان و نیز شهر مرزی بودن و محل قرار گیری در حاشیه رودخانه اروند رود و کارون بهترین محل برای عرضه و تولید محصولات می باشد که سالانه افراد بسیاری در تلاشند که محصول خود را عرضه کنند.

در همین بین به دلیل وجود محصولات مشابه امکان سواستفاده افراد از محصولات و یا گیجی مشتریان در تهیه محصولات با کیفیت مشابه در بازار می باشد که این امر تنها با ثبت برند خاص و ویژه یک محصول امکان پذیر خواهد شد.

در صورتی که می خواهید برند و علامت تجاری خود را در کم ترین زمان در خرمشهر ثبت کنید بی تعلل با مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

ثبت برند در خرمشهر

مزایای ثبت برند در خرمشهر

از فواید و مزایای ثبت برند و علامت تجاری در شهر خرمشهر می توان به حمایت های دولت از محصول و خدمات ارائه شده اشاره کرد که از جمله حمایت ها اخذ تسهیلات بانکی و اخذ مجوزهای ثبتی را می توان نام برد.

از دیگر مزایای ثبت برند در خرمشهر می توان به شناسایی برند در سال های حیات آن اشاره کرد . قابل ذکر است که یک برند دارای 10 سال اعتبار بوده که در صورت اتمام زمان اعتبار آن باید توسط مالک آن اقدامات ثبت و تمدید برند انجام شود .

برند باعث تمییز محصولات از یکدیگر می شود و مصرف کنندگان می توانند آن را از دیگر محصولات تشخیص داده و تولید کنندگان آن با ارائه محصولات با کیفیت سعی در ماندگاری در بین مصرف کنندگان کنند .

با ثبت برند قانونی می توانید محصولتان را به صورت بین المللی در سراسر جهان به ثبت برسانید که این امر خود باعث پیشرفت محصولات و افزایش درآمد خواهد شد.

شرایط ثبت برند در خرمشهر

علامت های تجاری به عنوان نام و نشانی که ایجاد کننده وجه تمایز و تفاوت بین محصولات تولید کنندگان و بنگاههای اقتصادی می باشد شناخته می شوند که میتوانند به دوصورت لاتین و غیرلاتین استفاده شوند.

به ثبت رساندن یک برند تجاری به دست آوردن مالکیت 10 ساله آن اسم یا نشان تجاری می باشد، که هیچ کس نمیتواند از آن استفاده نماید و در مقابل سو استفاده اشخاص ثالث مالک برند می تواند در دادگاه طرح دعوی نماید.

لوگو ، آرم و نشان های تجاری نیز در زمره برند قرار دارند و نحوه به ثبت رسیدن آنها به صورت یکسان می باشد. در صورتی که اسم انتخابی شما به فارسی باشد می بایست مستند معنایی آن را در لغت نامه دهخدا ارائه دهید و در صورتی که نام انتخابی شما به صورت غیرفارسی بوده باشد ارائه کارت بازرگانی اخذ شده برای کالا و خدمات ثبت شده الزامی خواهد بود.مراحل ثبت برند در خرمشهر

مدارک ثبت برند در خرمشهر

مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری با توجه به نوع و طبقه درخواستی متفاوت می باشد اما عمده مدارک آنها یکسان می باشد که شامل اخذ مجوزهای لازم از جمله : پروانه بهره برداری ، جواز تاسیس، جواز کسب و… می باشد.

ارائه کارت بازرگانی به نام اشخاص حقیقی و حقوقی. ارائه مدارک شناسایی متقاضی ثبت علامت تجاری ( اشخاص حقیقی، کارت ملی و شناسنامه ، اشخاص حقوقی مدارک ثبتی شرکت و آگهی تغییرات به همراه مدارک آخرین مدیرعامل شرکت)

مراحل ثبت برند در خرمشهر

در ابتدای انجام امور ثبت برند در خرمشهر باید موضوع فعالیت محصول و نیز طبقه برند را مشخص کنید و اقدام به اخذ جوازهای مربوط به برند کنید. برای دریافت راهنمایی های لازم برای ثبت برند در خرمشهر با کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

پس از اخذ جوازهای لازم باید به سایت اینترنتی اداره مالکیت صنعتی مراجعه کرده و با درج مشخصات فرد متقاضی ثبت برند در این سایت اولین گام را برای ثبت علامت تجاری در خرمشهر خواهید برداشت .

در گام بعدی با تسلیم اظهارنامه و نیز مشخص کردن موضوع و طبقه برند مورد نظر به گام دیگر ثبت برند خواهید رفت. در گام بعدی یک برند را باید در صورتی که امور انجام شده در اداره مالکیت صنعتی توسط وکیل ثبت علامت تجاری انجام شده باشد تمامی مشخصات وکیل را ازجمله گواهی وکالت وی در سایت اداره درج شود. بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که پس از ارائه مدارک و نمونه از طرح برند موردنظر باید برند ارائه شده در صف بررسی بازرسان اداره مالکیت صنعتی قرار گیرد تا به تایید آن ها برای ثبت برسد.

در صورت تایید تمامی مدارک می توانید برند را در روزنامه رسمی کشور به ثبت رسانده تا دیگران نیز از برند و علامت تجاری شما آگاه شوند. مجتمع ایلیا با بهره مندی از تیم مجرب حقوقی خود و با تکیه بر سال ها خدمات شایسته ثبتی در سراسر کشور آماده یاری رساندن به شما متقاضیان گرامی خواهند بود.

شما با تماس مستقیم با شماره تماس های مجتمع و مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه و یا با درج شماره خود در بخش مشاوره آنلاین با تماس سریع کارشناسان مجتمع حقوقی ایلیا با شما، در کم ترین زمان به اهداف خود خواهید رسید.

زمان ثبت برند در خرمشهر

پس از ثبت اظهارنامه خود در سامانه اداره مالکیت صنعتی با گذشت 45 روز کاری کارشناسان اداره نظر نهایی خود را اعلام میدارند و در صورتی که نام شما را تایید نمایند آگهی تقاضا آن صادر میگردد و بعد از گذشت 30 روز از انتشار آگهی تقاضا و نبود هیچ گونه اعتراضی آگهی رسمی ثبت علامت تجاری صادر می شود و تصدیق نامه ثبت به متقاضی تحویل داده می شود.

هزینه ثبت برند در خرمشهر

ثبت برند در سال های اخیر به راحتی انجام پذیر نمی باشد و به دلیل وجود محصولات مشابه در بازار و نیز با پیچیدگی امور حقوقی از سوی اداره مالکیت صنعتی مواجه شده است که باید متقاضیان ثبت برند با ارائه مجوزهای لازم و هم چنین انتشار آگهی در روزنامه و یا اتخاذ وکیل ثبت برند ، هزینه های ثبتی را انجام داده و بدین ترتیب اقدامات ثبت علامت تجاری را انجام دهند .

این مورد را در نظر داشته باشید که برای ثبت نهایی برند در انتهای امر ثبت در اداره مالکیت صنعتی باید به صورت حضوری به اداره مالکیت صنعتی واقع در استان تهران مراجعه و تمامی مدارک برند را به این اداره تسلیم نمایید .

برای برآورد تمامی تعرفه های ثبت برند می توانید قبل از اقدام به ثبت با مشاوران مجتمع حقوقی ایلیا در ارتباط باشید و آن ها شما را در راه ثبت برند در خرمشهر با ارائه هزینه های ثبتی راهنمایی فرمایند.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها