جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

اظهارنامه ثبت علامت تجاری

اظهارنامه ثبت علامت تجاری

ثبت علامت تجاری شامل شروط و مدارک خاص به خود بوده که بایدقبل از هر اقدامی اظهارنامه ثبت علامت تجاری را تنظیم و آن را به اداره مالکیت صنعتی تحویل دهید بدین منظور در ادامه متن زیر به توضیح مواردی در زمینه ثبت علامت تجاری پرداخته ایم که پیشنهاد می شود تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

راهنمای اظهارنامه ثبت علامت تجاری

اظهارنامه مدرک و وسیله ایست در دعاوی حقوقی که جهت بیان اظهارات خود به طرف مقابل به کار می رود البته این معنای کلی آن می باشد و بسته به نوع کار اظهارنامه تعریف و شرایط خاص خود را خواهد داشت.

امروزه فرم اظهارنامه برای اکثر امور حقوقی و ثبتی به شکل الکترونیک می باشد و به شکل اینترنتی تکمیل میشود.

یکی از انواع اظهارنامه ها، اظهارنامه ثبت علامت تجاری می باشد که مربوط به اداره مالکیت صنعتی است و در آن مشخصات متقاضی علامت به همراه نمونه علامت جهت تایید اولیه ثبت علامت ضمن درخواست الکترونیک به آن اداره ارسال می شود.

پس می توان گفت که اولین مرحله در ثبت علامت اظهارنامه ثبت علامت می باشد که پس از 35 تا 40 روز کاری یکی از کارشناسان اداره مالکیت صنعتی آن را بررسی کرده و در صورت صحت اطلاعات تاییدیه آن را اعلام می کند.

اظهارنامه ثبت علامت تجاری

نمونه اظهارنامه ثبت علامت تجاری

برای اطلاع از نمونه اظهارنامه ثبت علائم تجاری و برند می توانید با مشاوران مجرب ثبتی در ارتباط باشید . در ادامه به مواردی که در فرم های اظهارنامه علامت تجاری درج می شود خواهیم پرداخت .

مشخصات اشخاص تقاضا کننده ثبت برند که شامل مالک و یا وکیل قانونی اشخاص برای ثبت برند می شود. مالک اظهارنامه مشمول شخصی که علامت تجاری به نام وی صادر می گردد که می تواند شخصی حقیقی و یا حقوقی باشد . در ادامه به موارد مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده علامت تجاری اشاره خواهیم کرد.

اشخاص حقیقی در صورت تمایل به ثبت علامت تجاری می توانند با مراجعه شخصی به اداره ثبت علائم تجاری و ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت برند امور حقوقی را به سرانجام برسانند.

در زمانی که مالکان یک برند بیش از 1 شخص باشد باید مشخصات تمام آن ها قید گردد.

اشخاص حقوقی برای ثبت برند شامل یک شرکت یا موسسه ای خواهد بود که بتوان با ارائه مدارک مربوطه ثبت علامت تجاری را انجام دهند.

برای انجام امور ثبت برند ابتدا نام منتخب برای برند را انتخاب کرده سپس با مشخص کردن هویت شخصیت حقوقی تقاضا کننده و نیز موضوع فعالیت شرکت و حرفه مور نظر، نشانی محل شرکت و شعبات آن و دیگر اطلاعات درخواست شده ثبت علامت تجاری را می توان توسط شخص حقوقی انجام داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت اخذ نمونه اظهارنامه های ثبت برند تجاری خود با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید .

به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها