لوگو سفید ایلیا
صفحه اصلی انتخاب نام شرکت و برند خدمات ما
ثبت شرکت ثبت برند ثبت تغییرات شرکت اقدامات پس از ثبت شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت اختراع اخذ کارت بازرگانی اخذ جواز تاسیس صنایع رتبه بندی(گرید) شرکت ها
درباره ما
حقوق مالکیت برند ایلیا اساسنامه ثبت ایلیا اعضای هیئت مدیره ایلیا منشور اخلاقی ثبت ایلیا تاریخچه ایلیا همکاران ایلیا محیط کار ایلیا کاتالوگ ایلیا
ارتباط با ما تور مجازی ایلیا

اخذ کد اقتصادی در هرمزگان


چگونگی اخذ کد اقتصادی در هرمزگان

فعالیت های اقتصادی از راه های مختلف در جوامع شکل می گیرد. پیشتیبانی از اشخاص فعال دراین امر و نیز تسلط بر امور اقتصادی (تجاری) لازمه شناخت اشخاص فعال در این حیطه می باشد. اخذ مجوز برای امور تجارتی و پرداخت حقوق حقه دولت به شکل مالیات و پیشگیری از رقابتها و تلاشهای ناسالم یکی از مزایای این امر به شمار می آید.

ضرورت اخذ کد اقتصادی در کنار راهنمای ثبت شرکت ها مشاهده می شود پس با رعایت مقررات مربوطه که در واحدهای اجرایی وزارت امور اقتصادی و دارایی وجود دارد نسبت به نوشتن و ارائه راهنمای اخذ کد اقتصادی برای اشخاصی که نیاز به اطلاعات مربوطه دارند اقدام شد.

کد اقتصادی چیست؟

کد اقتصادی کدی است برای اشخاص حقیقی و حقوقی که مشغول تولید کالا و یا خدمات هستند،بنا بر قانون مصوب در سال 73. استفاده از این کد به این صورت است که دارنده آن روی فاکتور های خرید و فروش باید آن را درج نماید . دلیل درج کد اقتصادی محاسبه سود به دست آمده از معاملات می باشد و محاسبات به طور دقیق ارزیابی می شود و کمتر بر حسب نظرات بر آوردی شکل می گیرد.

بنابر این به وسیله کد اقتصادی سازمان امور مالیاتی کشور به راحتی می تواند دفاتر قانونی، فاکتورها و صورتحساب هایی ارائه شده را ممیزی کند.

اشخاص مکلف به اخذ کد اقتصادی

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که در امور تولید، مونتاژ، صادرات و واردات ، خدماتی مشغول هستند قادر به اخذ کد اقتصادی می باشند. لازم به ذکر است افرادی که دارنده پروانه کسب و یا محل کسب می باشند جزء افراد واجد شرایط برای دریافت کد اقتصادی هستند اشخاص حقیقی با داشتن یکی از شرایط بالا می توانند کد اقتصادی مربوطه را دریافت نمایند .

مدارک مورد نیاز برای اخذ کد اقتصادی در هرمزگان

  • اخذ دفترچه و پر کردن آن (واحد اطلاعات و خدمات اداره دارائی(
  • اخذ فرمهای مربوطه و پر کردن آنها (واحد ثبت و شناسائی اداره دارائی(
  • مدارک هویتی اعضای هیئت مدیره
  • تهیه 2 نسخه کپی از ثبت شرکت و اگهی تغییرات رسمی شرکت
  • تصویر اساسنامه شرکت
  • تصویر اظهارنامه شرکت (و یا شرکتنامه و تقاضانامه در شرکت‏های غیر سهامی(
  • تصویر آگهی روزنامه رسمی و تغییرات آن
  • کپی پروانه بهره برداری یا مجوز تاسیس (در صورت موجود بودن(
  • کپی سند مالکیت اقامتگاه قانونی شرکت که در آگهی تاسیس قید گردیده و در صورت استیجاری بودن، کپی قرارداد اجاره که به تایید واحد مالیاتی محل وقوع ملک رسیده باشد.
  • نامه شروع و یا عدم شروع به فعالیت شرکت و کپی آن بعد از ثبت در دبیرخانه
  • پرداخت مالیات حق تمبر به اداره دارائی

دیگر خدمات مجتمع ثبت شرکت ایلیا

ثبت شرکت: ( انجام کلیه مراحل تخصصی ثبت شرکت )

ثبت برند: ( طراحی لوگو و برند و انجام امور ثبت علامت تجاری و ثبت برند ، علائم و لوگوی تجاری ( برند ) در اداره مالکیت صنعتی )

ثبت طرح صنعتی:( انجام کلیه امور ثبت طرح صنعتی در ادره مالکیت صنعتی )

ثبت تغییرات شرکت: ( تدوین و تنظیم کلیه امور صورتجلسات و تغییرات شرکتها در اداره ثبت شرکت ها )

خدمات اداری و حقوقی: ( انجام تخصصی کلیه امور مربوط به اخذ جواز تاسیس صنایع ، تدوین طرح توجیهی ، اخذ رتبه بندی شرکتها ، کارت بازرگانی و کلیه امور حقوقی و وکالت اشخاص حقیقی و حقوقی )

مشاوره آنی
ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

تشکیل پرونده مالیاتی

تشکیل پرونده مالیاتی - طبق قوانین پس از ثبت و راه اندازی شرکت یا موسسه باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی در واحد مالیاتی مربوط به محل فعالیت خود ، اقدام نمود.

پلمپ دفاتر و اداره ثبت شرکتها پلمپ دفاتر سال 98

پلمپ دفاتر 1398. پلمپ دفاتر داره ثبت شرکتها پلمپ دفاتر مدارک و مراحل لازم برای اخذپلمپ دفاتر قانونی شرکتها در سال 1397 و 1398 و مراحل ثبت نام در سامانه .

امور مالیاتی

- اخذ کد اقتصادی-مراحل تخصصی تشکیل پرونده دارایی و اخذ کد اقتصادی توسط مجتمع خدمات ثبتی و اداری ایلیا صورت می پذیرد.

پلمپ دفاتر چیست - دفاتر پلمپ چیست

دفاتر پلمپ چیست - دفاتر پلمپ اشاره به دفاتری دارد که محل ورود اطلاعات مربوط به عملکرد مالی شرکت است . دفاتر پلمپ شرکت در حقیقت حاوی یز لیست هزینه ها و پلمپ دفاتر چیست -دفاتر پلمپ چیست

اظهارنامه مالیاتی

اظهارنامه مالیاتی - اظهارنامه مالیاتی 94 . ثبت اظهار نامه مالیاتی 93 و 94 .اموزش ثبت و مراحل اظهار نامه مالیاتی

تشکیل پرونده دارایی

تشکیل پرونده مالیاتی و دارایی - کلیه ی اشخاص حقوقی می بایست بعد از تأسیس شرکت وتعیین حوزه ی مالیاتی مربوطه نسبت به تشکیل پرونده ی مالیاتی مبادرت نماییند.

هزینه پلمپ دفاتر -هزینه پلمپ دفاتر چقدر است

دفاتر پلمپ مالیاتی دفاتری هستند که هر شرکت می بایست هرساله تهیه کند و آنها را جهت گزارش ریز درآمدها و هزینه های خود به اداره مالیات تسلیم کند . هزینه پلمپ دفاتر -هزینه پلمپ دفاتر چقدر است، وجه پستی و حق الوکاله می باشد که متغیر می باشد در این خصوص می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ثبت آنلاین مالیاتی

ثبت آنلاین مالیاتی

استعلام کد اقتصادی و صحت کد اقتصادی شرکتها ( ویدئو )

آموزش ( ویدئو ) استعلام کد اقتصادی طبق قانون کلیه شرکتها پس از تاسیس ملزم به اخذ کد اقتصادی می باشند. نام دیگر کد اقتصادی شماره اقتصادی می باشد که برای اشخاص حقیقی و حقوقی در مرکز استان ها و سهرستان ها توسط اداره دارایی بعد از انجام دادن مراحل مطابق قانون و مقررات صادر می گردد

جریمه عدم تشکیل پرونده مالیاتی

یکی از مهمترین اقداماتی که پس از ثبت شرکت باید به آن پرداخت، تشکیل پرونده مالیاتی می باشد. در این مقاله به بررسی عواید عدم تشکیل پرونده مالیاتی خواهیم پرداخت.

لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

امتیار خود را ثبت کنید
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
توضیحات چقدر جستجو و سوال پرسش و پاسخ مقالات مرتبط
پایان مشاوره

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .
لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید