لوگو سفید ایلیا
صفحه اصلی انتخاب نام شرکت و برند خدمات ما
ثبت شرکت ثبت برند ثبت تغییرات شرکت اقدامات پس از ثبت شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت اختراع اخذ کارت بازرگانی اخذ جواز تاسیس صنایع رتبه بندی(گرید) شرکت ها
درباره ما
حقوق مالکیت برند ایلیا اساسنامه ثبت ایلیا اعضای هیئت مدیره ایلیا منشور اخلاقی ثبت ایلیا تاریخچه ایلیا همکاران ایلیا محیط کار ایلیا کاتالوگ ایلیا
ارتباط با ما تور مجازی ایلیا

اخذ کد اقتصادی در ساری


چگونگی اخذ کد اقتصادی در ساری

افراد به شیوه های مختلف مشغول انجام فعالیت های اقتصادی میباشند.برای اینکه بتوان از اشخاص فعال حمایت کرد و همچنین برای این که بتوان بر کارهای اقتصادی اشخاص نظارت داشت نیازمند شناخت افراد در این مورد میباشد.

گرفتن جواز جهت انجام امور تجاری و تودیع مالیات هایی که حق دولت به شمار می آید و پیشگیری از رقابت های ناسالم از فواید اخذ کد اقتصادی محسوب میشود.

در راستای راهنمایی برای ثبت شرکت و اخذ کارت بازرگانی نیاز به گرفتن کد اقتصادی هم احساس میشود.پس با توجه به قوانین که در وزارت اقتصاد و دارایی اجرا میشود راهنمایی های لازم برای گرفتن کد اقتصادی برای کسانی که نیاز به دانستن اطلاعات لازم میباشد ارائه میگردد.

کد اقتصادی چیست؟

کد اقتصادی شماره ای میباشد که بر طبق قانونی که در سال 73 وضع شده است برای اشخاص حقیقی وحقوقی که کاهای تولیدی و خدماتی انجام میدهند در نظر گرفته شده است.به این شکل که افراد حتما باید کد اقتصادی خود را بر روی فاکتور های خرید و فروش خود به ثبت برسانند.

یکی از دلایل درج کد اقتصادی بر روی فاکتور های خرید و فروش مشخص شدن سودی است که در معاملات حاصل شده است بنابر این با محاسبه های آن ها مالیات ها هم به طور دقیق مشخص شده است و امکان اشتباه در مالیات ها دیگر وجود ندارد و بر طبق اسناد و مدارک هم صحیح خواهد بود.

مضاف بر این موارد با داشتن کد اقتصادی سازمان امور مالیاتی کشور میتواند دفاتر قانونی،فاکتورها،صورتحسلب های صادره را هم بررسی بنماید.

اشخاص مکلف به اخذ کد اقتصادی

تمامی افراد حقوقی که به تولید،مونتاژ،واردات،صادرات هر گونه کالا و امور خدماتی مشغول هستند و همین طور تمامی افراد حقیقی که به این امور مشغول هستند و پروانه کسب نیز دارا هستند و یا فعالیت های تجاری انجام میدهند شرایط گرفتن کد اقتصادی را دارا خواهند بود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ کد اقتصادی در ساری

  • دریافت دفترچه و تکمیل آنها (واحد اطلاعات و خدمات اداره دارائی)
  • دریافت فرمهای مربوطه و تکمیل آنها (واحد ثبت و شناسائی اداره دارائی)
  • رونوشت شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای هیئت مدیره
  • رونوشت آگهی ثبت شرکت و تغییرات ثبتی 2 نسخه
  • رونوشت از اظهارنامه شرکت و یا شرکتنامه و تقاضانامه در شرکت‏های غیر سهامی
  • رونوشت آگهی روزنامه رسمی و تغییرات آن
  • رونوشت پروانه بهره برداری یا مجوز تاسیس در صورت موجود بودن
  • رونوشت سند مالکیت اقامتگاه قانونی شرکت که در آگهی تاسیس قید گردیده و در صورت استیجاری بودن، کپی قرارداد اجاره که به تایید واحد مالیاتی محل وقوع ملک رسیده باشد.
  • نامه شروع و یا عدم شروع به فعالیت شرکت و کپی آن بعد از ثبت در دبیرخانه
  • پرداخت مالیات حق تمبر به اداره دارائی

دیگر خدمات مجتمع ثبت شرکت ایلیا

ثبت شرکت: ( انجام کلیه مراحل تخصصی ثبت شرکت )

ثبت برند: ( طراحی لوگو و برند و انجام امور ثبت علامت تجاری و ثبت برند ، علائم و لوگوی تجاری ( برند ) در اداره مالکیت صنعتی )

ثبت طرح صنعتی:( انجام کلیه امور ثبت طرح صنعتی در ادره مالکیت صنعتی )

ثبت تغییرات شرکت: ( تدوین و تنظیم کلیه امور صورتجلسات و تغییرات شرکتها در اداره ثبت شرکت ها )

خدمات اداری و حقوقی: ( انجام تخصصی کلیه امور مربوط به اخذ جواز تاسیس صنایع ، تدوین طرح توجیهی ، اخذ رتبه بندی شرکتها ، کارت بازرگانی و کلیه امور حقوقی و وکالت اشخاص حقیقی و حقوقی )

اقدامات اولیه ثبتی در ایلیا...

مسیر طی شده ی ایلیا سرشار از نام کسانی ست جای_گاهی استـوار برای سرشار از نام کسانی ست خودشان ایجاد نماید.

مشاوره آنی
ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

تعیین حوزه مالیاتی

جهت تعیین حوزه ی مالیاتی خود همین حالا با ما در ارتباط باشید.02632525232

تشکیل پرونده مالیاتی

تشکیل پرونده مالیاتی - طبق قوانین پس از ثبت و راه اندازی شرکت یا موسسه باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی در واحد مالیاتی مربوط به محل فعالیت خود ، اقدام نمود.

پرسش و پاسخ اخذ کد اقتصادی

پرسش و پاسخ اخذ کد اقتصادی - مودیان مالیاتی اغلب پس از برخورد با واژه کد اقتصادی سوالات زیادی در ذهنشان ایجاد می شود : اینکه «اصلا" کد اقتصادی چیست ؟و برای

پلمپ دفاتر و اداره ثبت شرکتها پلمپ دفاتر سال 98

پلمپ دفاتر 1398. پلمپ دفاتر داره ثبت شرکتها پلمپ دفاتر مدارک و مراحل لازم برای اخذپلمپ دفاتر قانونی شرکتها در سال 1397 و 1398 و مراحل ثبت نام در سامانه .

خدمات مالی و حسابداری

از مهمترین بخش هایی که باید در نظر گرفت بخش مالی و حسابداری هر صنف می باشد . برای این منظور خدماتی لحاظ شده است که به عنوان خدمات حسابداری محسوب می شود که در آن امور مالی و حسابرسی انجام می شود .

کد اقتصادی - هزینه دریافت کد اقتصادی

کد اقتصادی - هزینه دریافت کد اقتصادی - با اخذ کد اقتصادی می توانید اخذ کارت بازرگانی انجام دهید . در مزایده ها شرکت کنید. فاکتور صادر کنید و با شرکت های دولتی قرارداد ببندید . ثبت شرکت ایلیا اخذ کد اقتصادی را برای شما به انجام می رساند.

امور مالیاتی

- اخذ کد اقتصادی-مراحل تخصصی تشکیل پرونده دارایی و اخذ کد اقتصادی توسط مجتمع خدمات ثبتی و اداری ایلیا صورت می پذیرد.

پلمپ دفاتر چیست - دفاتر پلمپ چیست

دفاتر پلمپ چیست - دفاتر پلمپ اشاره به دفاتری دارد که محل ورود اطلاعات مربوط به عملکرد مالی شرکت است . دفاتر پلمپ شرکت در حقیقت حاوی یز لیست هزینه ها و پلمپ دفاتر چیست -دفاتر پلمپ چیست

مراحل تشکیل پرونده مالیاتی

بعداز انجام امور ثبت شرکت می بایست مراحل تشکیل پرونده مالیاتی باتوجه به آدرس شرکت ثبت شده در اداره دارایی انجام گردد.هرشرکت اعم از هرنوع شخصیت حقوقی باید بعد از مراحل ثبت شرکت در اداره دارایی تشکیل پرونده مالیاتی دهد. در واقع تشکیل پرونده مالیاتی به این معناست که شخصیت حقوقی (شرکت) به اداره مالیات

تشکیل پرونده مالیاتی فوری و سریع

یکی از مهمترین اقدامات پس از ثبت شرکت ها تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کداقتصادی می باشد.جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با مشاوران ایلیا در ارتباط باشید.

لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

امتیار خود را ثبت کنید
ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
توضیحات چقدر جستجو و سوال پرسش و پاسخ مقالات مرتبط
پایان مشاوره

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .
لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید