جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت ساری

اداره ثبت شرکت های ساری

برای ثبت شرکت ها نیاز دانستن آدرس اداره ثبت شرکت ساری در ابتدای امر و پس از ثبت شرکت نیز احساس می شود، از این رو در ادامه این مقاله سعی داریم در رابطه با ثبت شرکت و نحوه ثبت شرکت در ساری و آدرس اداره ثبت شرکت توضیحات مختصری ارائه دهیم لطفا تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

آدرس اداره ثبت شرکت های ساری

کلیه امور ثبتی از جمله ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت در ساری در اداره ثبت شرکتهای ساری انجام می شود که شما متقاضیان محترم میتوانید آدرس این اداره را از طریق سامانه اینترنتی ثبت شرکتهای ساری دریافت نمایید. متن آدرس ادارات ثبت شرکتهای سراسر کشور نیز راهنمای شما در این زمینه خواهد بود.

ثبت شرکت در ساری نیازمند این می باشد که به سامانه اداره ثبت شرکت مراجعه کرده و با انتخاب گزینه پذیرش تاسیس انتخاب استان مورد نظر مراحل بعدی را شروع می کنید و در پایان با دربافت شماره پیگیری منتظر تایید اطلاعات از سوی اداره ثبت شرکتها می مانیم.

برای پیگیری اطلاعات پرونده از طریق شماره پیگیری که در دست دارید می توانید از روند پرونده خود در سامانه اداره ثبت شرکتها مطلع شوید.

چنانچه پرونده شما از طریق اداره ثبت ساری مورد تایید قرار گرفت تمامی مدارک را به آدرس اداره ثبت شرکتها ارسال می نمایید و در انتها با مراجعه به اداره ثبت شرکتها ساری مدارک شرکت خود را تحویل بگیرید.

اداره ثبت شرکت ها ساری

  کارشناسان ثبتی ایلیا با دریافت اطلاعاتی همانند: موضوع فعالیت شرکت، مشخصات مرتبط با شرکا و اعضاء، سرمایه اولیه و کمک در انتخاب نام شرکت مراحل ثبتی شما را در ساری به انجام می رساند.  

  بعد از ثبت سامانه ای با دریافت تایید نام مدارک تنظیم شده را برای شما ارسال کرده و شما با امضاء تمامی اوراق آن را به آدرس اداره ثبت شرکتها در ساری ارسال می نمایید.

البته به    هنگام    ثبت شرکت باید یک نفر نماینده برای این کار به اداره ثبت شرکت ها ساری معرفی شود. 

ثبت شرکت در ساری می  توانند به دو صورت ثبت شرکت  با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص به ثبت برسند و یا میتوانید موسسات غیرتجاری در ساری به ثبت برسانید.

اداره ثبت شرکت های ساری

 

آدرس و شماره تلفن اداره ثبت اسناد ساری

ثبت شرکت در ساری نیز همانند سایر شهرها به طور متوسط مدت زمانی بین 15 الی 20 روز کاری زمان می برد. ثبت شرکت ایلیا ثبت شرکت ساری را به طور معمول طی همین مدت زمان به ثبت می رساند. برای تسریع در امور ثبت شرکت می توانید به آدرس اداره ثبت شرکتها مراجعه کنید.

آدرس اداره ثبت ساری : ساری، میدان شهدا، خیابان ملامجدالدین، ساختمان اداره پست قندی، طبقه دوم

شماره تماس : 01133266473

جهت مشاوره ثبت شرکت در ساری و اقدامات پس از ثبت شرکتها به مانند: ثبت برند و ثبت تغییرات شرکت می توانید از تخصص دپارتمان حقوقی مجرب ثبت شرکت ایلیا بهره مند گردید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابوالفضل اکبری لارمائی ۰
ابوالفضل اکبری لارمائی ۰
2 سال قبل

میخام حق امضای شرکتم را به امضای تنها فقط مدیرعامل شرکت تغییر دهم.بایدچکارکنم مرسی

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  ابوالفضل اکبری لارمائی ۰
2 سال قبل

سلام ، وقتتون بخیر باشه . نیازمند تنظیم یک صورتجلسه ی هیئت مدیره تحت عنوان تعیین دارندگان حق امضا هستید. برای کسب اطلاعات در این حوزه با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .

آرمین
آرمین
4 سال قبل

سلام،لطفا توضیح در مورد ثبت اسم تک سیلابی شرکت،آیا شرکتی که تازه میخواهد به ثبت برسد میتواند اسم تک سیلابی داشته باشد؟باتشکر

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  آرمین
4 سال قبل

در شرکت های تازه تاسیس متاسفانه امکان اینکه اسم تک سیلاب انتخاب بشه ووجود نداره و اسامی حتما باید سه یا چهار سیلابی باشه