جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های یزد

اداره ثبت شرکت در استان یزد

اگر می خواهید در رابطه با ثبت شرکت در یزد اطلاعت کسب کنید باید از آدرس اداره ثبت شرکت های یزد اطلاعات کسب کنید بدین رو می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین با تماس مجتمع حقوقی ایلیا و اخذ مشاوره تخصصی اطلاعات تکمیلی را دریافت می کنید.

نشانی اداره ثبت شرکت در استان یزد

باتوجه به مسائل و پرسش های متعددی که برای متقاضیان جهت ثبت شرکت در شهرستان ها از جمله استان یزد وجود دارد. این مهم را وظیفه خود می دانیم که اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

سوالات متداولی که در مورد ثبت شرکت در استان یزد وجود دارد اغلب به این موارد محدود می شود: سوال در رابطه با نوع شرکت و اینکه چه مقدار طول می کشد. تا به ثبت برسد، شیوه انجام کار چیست و چه مبلغی باید پرداخت شود.

به همین جهت مجتمع ثبتی ایلیا با برخورداری از مشاورینی مجرب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با ثبت شرکت در استان یزد بوده و در اینجا نیز اطلاعاتی را جهت پاسخ به سوالات شما ارائه می شود.

اداره ثبت شرکت در استان یزد

انواع شخصیت های حقوقی در آدرس اداره ثبت شرکت های یزد

  • تعریف شرکت سهامی عام‌ : شرکت سهامی‌عام، شرکتی است سهامی که حداقل نیمی از سرمایه آن را اعضا تامین کرده و نیمی دیگر با واگذاری سهام به عموم مردم فراهم می شود.
  • تعریف شرکت سهامی خاص: شرکت سهامی خاص شرکتی سهامی که تمام سرمایه را خود اعضا تهیه می کنند و ذکر عنوان سهامی خاص در کلیه اوراق و اسناد شرکت قبل و بعد از نام شرکت لازم است.
  • تعریف شرکت مسئولیت محدود: جز شرکتهای است که تعداد ثبت بالایی دارد زیرا نیاز به سرمایه واریزی در بانک ندارد و تعداد شرکا 2 نفر است پس به راحتی می توان برای کارهای خدماتی آن را به ثبت رساند.
  • تعریف شرکت تضامنی: شرکت تضامنی، شرکتی است که تحت نام مخصوص برای امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می‌شود. هر یک ازشرکا مسئول پرداخت تمام قروض ثبت شرکت است.
  • تعریف شرکت مختلط غیر سهامی: زمانی که چند شریک در شرکت مسئولیت محدود به همراه چند شریک تضامنی بایکدیگر یک شرکت را ثبت کنند به آن شرکت ممختلط غیر سهامی می گویند.
  • تعریف شرکت مختلط سهامی: زمانی که چند شریک که در شرکت سهامی خاص هستند به همراه چند شریک تضامنی بایکدیگر یک شرکت را ثبت کنند به آن شرکت مختلط سهامی می گویند.
  • تعریف شرکت نسبی: شرکتی که با دو نفر شریک ثبت می شود. هر شریک با توجه به میزان سهمی که دارد مسئولیت شرکت و سرمایه و همچنین سود و زیان های شرکت را بر عهده دارد.
  • تعریف شرکت تعاونی: کار آفرین به خوبی این نوع شرکت ها را می شناسند و برای ثبت آن ها و شروع فعالیت تجاری مناسب است برای تاسیس و تامین بیش از 40 درصد مبلغ سرمایه به آنها وام تعلق می گیرد.

جهت دریافت آدرس اداره ثبت شرکت ها در یزد به لینک ثبت شرکت در یزد مراجعه نمایید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها