جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

مشاوره رایگان ثبت تغییرات شرکت در یزد

ثبت تغییرات شرکت در یزد

در این مقاله به مطالبی درباره ثبت تغییرات شرکت در یزد پرداخته شده است. تا انتهای مقاله همراه ما باشید و در صورت روبرو شدن با هر سوال و مسئله ای می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ثبت تغییرات شرکت در یزد

شرکتها با عنایت به اختیارات مقرر در اساسنامه خود می توانند تصمیماتی را مبنی بر ثبت تغییرات شرکت در یزد بگیرند و به استناد قانون تجارت می بایست این تغییرات را به ثبت برسانند.

به منظور ثبت این تغییرات تحریر و تنظیم صورتجلسه مربوط به نوع تغییر و ارجاع آن به اداره ثبت شرکت ها ضروری می باشد. تنظیم صورتجلسات و پیگیری روند اجرای تغییرات دانش و تجربه خاصی را می طلبد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت تغییرات در شرکت ها و موسسات در یزد

ارائه کپی از اساسنامه شرکت، روزنامه رسمی مبنی بر آخرین تغییرات شرکت، لیست شرکا، کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه کلیه سهامداران و اعضاء هیئت مدیره، الزامی می باشد .

توجه داشته باشید که در صورت خروج اشخاص از شرکت ارائه اصل مدارک شناسایی و حضور در اداره ثبت شرکتها الزامی می باشد. به منظور انحلال در چارچوب مجمع عمومی فوق العاده انتخاب یک مدیر تصفیه الزامی می باشد.

ثبت صورتجلسه تغییرآدرس شرکت در یزد

در صورتی که اعضای شرکت اقدام جا به جایی دفتر شرکت خود نمایند می بایست این تغییر را از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به اداره ثبت شرکت در یزد اعلام نمایند.

ثبت صورتجلسه تغییر موضوع شرکت در یزد

در شرایطی که بعد از به پایان رساندن مراحل ثبت موسسین به این نتیجه برسند که موضوع فعالیتشان قابل اجرا نمی باشد میتوانند موضوع فعالیت خود را تغییر دهند.

ثبت صورتجلسه الحاق به موضوع شرکت در یزد

ممکن است که به هر دلیلی موفق نشوید در ابتدای شرکت موضوعی را ثبت کنید. بعد از به پایان رسیدن پروسه ثبت شرکت و با مهیا شدن شرایط می توانید موضوع مورد نظر خودتان را به موضوع فعالیت شرکت اضافه کنید.

ثبت تغییرات شرکت در یزد

ثبت صورتجلسه تغییر نام شرکت در یزد

چنانچه شرکت به اشخاص جدیدی سپرده شود ممکن است که مالکان جدید تمایل داشته باشند اسم جدیدی را با سلیقه خودشان برای شرکت انتخاب کنند که در این صورت باید برای تغییر نام به وسیله صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده اقدامات لازم را انجام بدهند.

ثبت صورتجلسه افزایش سرمایه شرکت در یزد

در صورت صلاحدید و نیاز شرکت سهامداران می توانند جهت افزایش سرمایه اولیه مبادرت ورزند. این امر باتوجه به نوع شخصیت حقوقی متغیر می باشد.

ثبت صورتجلسه کاهش سرمایه شرکت در یزد

چنانچه شرکتها در حین فعالیت خود متوجه این موضوع شوند که میزان سرمایه ثبت شده آنها بیش از حد نیاز است و یا شرکت دچار ضرر و زیان شود و یا با خروج یکی از شرکا سرمایه او نیز خارج شود شرکتها میتوانند با توجه به قانون تجارت اقدام به کاهش سرمایه نمایند.

ثبت صورتجلسه ورود و خروج شریک یا سهامدار در یزد

در صورتی که برخی از سهامداران یا شرکا قصد داشته باشند از شرکت خارج شوند میتوانند با تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این امر را به اداره ثبت شرکتها اعلام نمایند در عین حال میتوانند سهامداری را نیز جایگزین نمایند.

ثبت صورتجلسه نقل و انتقال سهام یا سهم‌الشرکه در یزد

هنگام خروج شرکا از شرکت ، به منظور جلوگیری از کاهش سرمایه این شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضای هیئت مدیره حاضر در شرکت انتقال دهند. این امر با توجه به نوع قالب ثبتی متفاوت می باشد.

ثبت صورتجلسه انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در یزد

گزینش اولیه اعضای هیات مدیره ، تغییر سمت آنها و یا گزینش افراد جدید به جای آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر می باشد.

ثبت صورتجلسه انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در یزد

در شرکتهای سهامی خاص بازرسین برای مدت یک سال انتخاب میشوند بعد از اتمام این دوره می توانند در سمت خود تمدید شوند.

ثبت اصلاح ماده اساسنامه شرکت در یزد

در صورت تغییر هریک از مفاد اساسنامه می بایست این امر در صورتجلسه اعلام گردد.کارشناسان و مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان می باشند.

ثبت صورتجلسه انحلال شرکتها در یزد

وقتی در شرکت شرایط خاصی مانند فوت اعضا و یا ورشکستگی برای شخصیت های حقوقی صورت بگیرد با تصویب اکثریت مجمع عمومی فوق العاده انحلال شرکت صورت می گیرد و به صورت صورتجلسه ای به اداره ثبت شرکتها اعلام می شود.

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود در یزد

شرکتهای مسئولیت محدود با شروط خاص خود به ثبت می رسند از این رو اگر تمایل به ثبت تغییرات پس از ثبت آن در اداره ثبت شرکتها دارید ابتدا باید نحوه ثبت آن را بدانید و سپس براساس نوع شرکت خود اقدام به دعوت شرکا برای تشکیل مجامع مربوطه کنید. این امر باید با تشریفات خاص خود در شرکت به همراه هیئت مدیره انجام گردد. در این مسیر کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا راهنمای شما خواهند بود.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در یزد

شرکتهای سهامی از نوع سهامی خاص می توانند با بیش از 3 شخص به ثبت رسند. از این رو برای ایجاد تغییر در این شرکتها باید تمامی موارد ثبتی را به صورت تخصصی و قانونی در اداره ثبت شرکتها به سرانجام رساند. نکته مهم در ثبت تغییرات شرکتها از نوع سهامی خاص بهره مندی از تجارب کارشناسان مجرب در این زمینه می باشد.

ثبت تغییرات موسسه در یزد

موسسات غیرتجاری ماهیتی به دور از تجارت دارند و هدف ثبت آن ها خدمات رسانی به جامعه می باشد. ثبت تغییرات موسسات غیر تجاری در یزد باید با تشکیل مجامع عمومی و تنظیم صورتجلسه انجام شود. تمامی تغییرات موسسات باید مکتوب به اداره ثبت ارائه شود.

مدارک مورد نیاز ثبت صورتجلسه تغییرات در یزد

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در یزد

  • تحویل آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی تاسیس شرکت.
  • چنانچه شرکت دارای تغییرات باشد ارائه آخرین آگهی تغیرات و با روزنامه رسمی.
  • تصویری از از اوراق ثبتی شرکت ( شرکتنامه ، تقاضانامه و تمامی صفحات)
  • ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی اعضا هیئت مدیره و سهامداران.
  • در صورت ورود شریک و یا عضوء هیئت مدیره ارائه برابر اصل مدارک شناسایی این اشخاص.
  • در صورتی که شرکای جدید اشخاص حقوقی باشند، کپی آخرین روزنامه رسمی شرکت.

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در یزد

  • ارائه یک نسخه از روزنامه رسمی تاسیس شرکت.
  • در صورتی که شرکت دارای تغییرات باشد یک نسخه از آگهی یا روزنامه رسمی آخرین تغییرات.
  • ارائه اظهارنامه شرکت تمامی صفحات.
  • در صورتی که شرکت دارای نقل و انتقال باشد ارائه لیستی از آخرین نقل و انتقالات الزامی می باشد.
  • ارائه مدارک شناسایی برابر اصل شده کلیه سهامداران و اعضاء هیئت مدیره داخل شرکت و اشخاصی که قصد ورود به شرکت را دارند.

هزینه ثبت تغییرات شرکت در یزد

هر امری که در ادارات ثبت شرکتها انجام شود تعرفه ای مختص به خود دارد. از این رو اگر تمایل دارید هزینه های ثبت تغییرات شرکت در یزد را به صورت لیست دریافت کنید می توانید با مشاوره رایگان وکلای مجتمع ثبتی ایلیا آن را اخذ کرده و در مسیر اهدافتان با اطلاع کامل گام بردارید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در یزد و شهرستان های آن

حوزه های مربوط به یزد جهت انجام ثبت و تغییرات شرکت شامل شهرستان های ذیل است.

  • یزد
  • اردکان
  • میبد
  • بافق
  • تفت
  • مهریز
  • طبس
  • ابرکوه
  • اشکذر
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها