لوگو سفید ایلیا
صفحه اصلی انتخاب نام شرکت و برند خدمات ما
ثبت شرکت ثبت برند ثبت تغییرات شرکت اقدامات پس از ثبت شرکت ثبت طرح صنعتی ثبت اختراع اخذ کارت بازرگانی اخذ جواز تاسیس صنایع رتبه بندی(گرید) شرکت ها
درباره ما
حقوق مالکیت برند ایلیا اساسنامه ثبت ایلیا اعضای هیئت مدیره ایلیا منشور اخلاقی ثبت ایلیا تاریخچه ایلیا همکاران ایلیا محیط کار ایلیا کاتالوگ ایلیا
ارتباط با ما

استعلام کد اقتصادی


طبق قانون کلیه شرکتها پس از تاسیس ملزم به اخذ کد اقتصادی می باشند. نام دیگر کد اقتصادی شماره اقتصادی می باشد که برای اشخاص حقیقی و حقوقی در مرکز استان ها و سهرستان ها توسط اداره دارایی بعد از انجام دادن مراحل مطابق قانون و مقررات صادر می گردد.شایان ذکر است که این کد مشخص کننده نحوه عملکرد خدمات، و خرید و فروش است که در قراردادها و فاکنورها ذکر می شود.

اخذ کد اقتصادی

برای انکه واحد مالیاتی مربوطه بتوانند یک شرکت را شناسایی کند نیاز به کد اقتصادی دارد.

برای انکه کد اقتصادی دریافت کنید گام اول تشکیل پرونده  مالیاتی برای شرکت مورد نظر در واحد مالیاتی می باشد .

استعلام کد اقتصادی

 برای انکه بتوانید با یک شرکت بازرگانی همکاری داشته باشید باید از سامانه استعلام بگیرید زیرا استعلام کد اقتصادی در مواقع بسیاری کاربرد دارد.برای ان دسته از عزیزانی که به کد 14 رقمی اقتصادی،ادرس موسسه و کد پستی،نهاد،سازمان ها یا شرکت ها نیاز دارند می توانند  به ادرس هایی که در زیر ذکر شده است رجوع کنند و از طریق نام واحد موردنظر کد اقتصادی را مشاهده کنند.

اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده از جمله این اطلاعات عنواتن مودی / شماره اقتصادی / شماره ملی ، با وراد کردن این اطلاعات به موارد مورد نیاز برسید .

اخذ کد اقتصادی برای چه کسانی ضروری است؟

تمامی اشخاصی که زمینه فعالیت انها اقتصادی و تجاری است دریافت نمودن کد اقتصادی به همراه ثبت شرکت و دریافت کد اقتصادی با توجه به رعایت کردن قانون و مقررات واحدهای وزارت امور اقتصادی و دارایی الزامی است.

کد اقتصادی به صورت  ۱۲ رقمی می باشد  که موجب بهبود سیستم مالیاتی و دریافت مالیات شده است ؛  برای دریافت کد اقتصادی جدید باید مدارک زیر را تهیه کنید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ کد اقتصادی

۱- دفترچه را دریافت و انها را تکمیل کنید(واحد اطلاعات و خدمات اداره دارائی)
۲- فرم های مربوطه را دریافت و انها را کامل کنید.(واحد ثبت و شناسایی اداره دارائی)
۳- فتوکپی مدارک هویتی تمامی اعضای هیئت مدیره.
۴- فتوکپی تغییرات ثبتی شرکت و اگهی تاسیس(2نسخه)
۵- فتو کپی اساسنامه شرکت.
۶- فتوکپی  اظهارنامه شرکت (و یا شرکتنامه و تقاضانامه در شرکت‏های غیر سهامی)
۷- فتوکپی آگهی روزنامه رسمی و تغییرات آن.
۸- فتوکپی پروانه بهره برداری یا جواز تاسیس (در صورت موجود بودن)
۹فتو- کپی سند مالکیت اقامتگاه قانونی شرکت که در آگهی تاسیس درج شده و در صورت اجاره ای بودن، کپی قرارداد اجاره که به تایید واحد مالیاتی رسیده باشد.
۱۰-  ارائه نامه شروع  به فعالیت و یا عدم شروع به فعالیت شرکت و کپی آن بعد ازانکه در دبیرخانه  ثبت گردید.

 ۱۱- به اداره دارائی هزینه مالیات حق تمبر پرداخت شود.

مراحل ثبت نام الکترونیکی در نظام مالیاتی

1-مرحله پیش ثبت نام الکترونیک:

اولین گام  که در جهت ثبت نام الکترونیک و دریافت شماره اقتصادی باید انجام داد  مرحله پیش ثبت نام می باشد
زمانی که شماره تلفن هماره متقاضی در سیستم تأیید شده می توان اطلاعات بعدی در سیستم وارد نمایید.
لازم است شما تاییدیه پستی مرتبط با کد پستی محل فعالیت را در سیستم اسکن وسپس بارگذاری نمایید.

شما می بایست پس از کامل کردن  اطلاعات درخواستی تایید نهایی را انجام داده و وارد مرحله بعد شوید. شما باید دقت کنید که اگر تا یک هفته اطلاعات خود را تایید نکنید پرونده تشکیل شده به صورت اتوماتیک حذف خواهد شد.

2-مرحله صحت سنجی اطلاعات:

در مرحله اعتبار سنجی که از طرف سازمان انجام می شود بهصورتی است که شما مرحله پیش ثبت نام خود را به پایان رسیده باشید در این صورت کلیه موارد مورد استعلام قرار می گیرد و در نتیجه صحت آن بررسی می شود.

در صورت اینکه نتیجه کارشناسان مغایرتی در اطلاعات وارد شده بوجود آمده باشد از طریق پیامک به متقاضی اطلاع رسانی می شود . که درجهت رفع مغایرت اقدامات لازم را انجام دهد  .

3-مرحله تولید و ارسال اطلاعات کاربری:

درصورتی که اطلاعات وارد شده شما  در مرحله ی اول یا پیش ثبت نام ، مورد تایید سازمان باشد.

در صورت تأیید این اطلاعات ، نام کاربری و کلمه عبور بر روی تلفن همراه شما به صورت پیامک ارسال می شود . این رمز و نام کاربری محرمانه بوده و باید از آن مراقبت کرد.

4-مرحله ثبت نام الکترونیک:

بعد از دریافت نام کاربری و کلکه عبور باید مجدد وارد سامانه شده و اطلاعات خواسته شده در اسمانه را به صورت کامل درج نمایید .در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات مرحله اول وجود دارد . در صورت تکمیل کلیه فرم ها می توان با زدن پذیرش نهایی مجدد اطللاعات را به مارتابل کارشناسان دارایی ارسال کرد.

5-مرحله اعتبارسنجی در واحد های میدانی وستادی اطلاعات و رسیدن به مرحله نهایی:

کلیه اطلاعات ارسال شده به کارتابل حوزه مالیاتی مورد بررسی مجدد قرار میگیرد این اطلاعات از سازمان ها و ارگانهای مختلف استعلام گیری می شود . مجدد در صورت مغایرت و خطا در این موارد پیامکی مبنی بر رفع نقص به متقاضی ارسال می شود . در نتیجه در صورت رفع نقص و یا حتی تأییدیه سازمان امور مالیاتی متقاضی می توانند در صدد ثبت اظهارنامه مالیاتی اقدام نمایید.

درباره کد اقتصادی شرکت ها باید توجه داشت که این کد بدون تغییر است و برخلاف شماره ثبت شرکت ها که در صورت تغییر محل به واحد ثبتی دیگر تغییر می یابند، قابل تغییر نیست.

موارد کاربرد کد اقتصادی

۱- دریافت کارت بازرگانی

۲- دریافت گواهی ارزش افزوده

۳-  امکان حضور در مزایدات و مناقصات

۴- امکان بستن  قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی و دولتی

۵- ارائه اظهارنامه های عملکرد سالیانه و فصلی ” ارزش افزوده”

اقدامات اولیه ثبتی در ایلیا...

مسیر طی شده ی ایلیا سرشار از نام کسانی ست جای_گاهی استـوار برای سرشار از نام کسانی ست خودشان ایجاد نماید.

مشاوره آنی
ارائه دهنده خدمات جامع ثبتی، حقوقی و اداری
ما در هر زمان کنار شما هستیم.

مجتمع ایلیا با دارا بودن دپارتمان های مجزا و با برخورداری از مشاوران برتر ثبتی و حقوقی درراستای ارائه ی خدمات با اقل هزینه ها و در کوتاه ترین زمان ممکن تلاش می نماید

استعلام گواهی ارزش افزوده

یکی از عمده ترین مواردی که افراد با آن مشکل دارند استعلام گواهی ارزش افزوده می باشد. در این مقاله به نحوه ی استعلام ارزش افزوده خواهیم پرداخت.

هزینه و تعرفه تشکیل پرونده مالیاتی

هر شخصی که به شکل حقیقی یا حقوقی نوعی فعالیت اقتصادی دارد و درآمدزایی می کند باید مالیات بردرآمد خود را به سازمان امور مالیاتی کشور پرداخت کند و البته برای این کار باید به این سازمان مراجعه کند و خود را به عنوان مودی مالیاتی معرفی کند یعنی تشکیل پرونده مالیاتی دهد که این کار توسط ثبت ایلیا انجام ..

کد اقتصادی

کد اقتصادی - همه ی شخصیت های حقوقی که به فعالیتهای تولید،مونتاژ ، واردات و صادرات ، کارهای خدماتی اشتغال دارند نیازمند کداقتصادی میباشند.(ثبت شرکت ایلیا)

توضیح در خصوص تهیه دفاتر پلمپ

توضیح در خصوص تهیه دفاتر پلمپ سال 1392 را از مرکز حقوقی و معتبر ایلیا جویا گردید.

امور مالیاتی

- اخذ کد اقتصادی-مراحل تخصصی تشکیل پرونده دارایی و اخذ کد اقتصادی توسط مجتمع خدمات ثبتی و اداری ایلیا صورت می پذیرد.

خدمات مالی و حسابداری

از مهمترین بخش هایی که باید در نظر گرفت بخش مالی و حسابداری هر صنف می باشد . برای این منظور خدماتی لحاظ شده است که به عنوان خدمات حسابداری محسوب می شود که در آن امور مالی و حسابرسی انجام می شود .

پلمپ دفاتر مالیاتی شرکت ها در سال 1397 فوری و سریع

پلمپ دفاتر مالیاتی شرکت ها در سال 1397 فوری و سریع توسط مجتمع ثبتی ایلیا با کمترین هزینه و زمان انجام میشود.اطلاع از مراحل اخذ دفاتر مالیاتی سال 1396و 1397

تشکیل پرونده مالیاتی

تشکیل پرونده مالیاتی - طبق قوانین پس از ثبت و راه اندازی شرکت یا موسسه باید جهت تشکیل پرونده مالیاتی در واحد مالیاتی مربوط به محل فعالیت خود ، اقدام نمود.

تشکیل پرونده مالیاتی آنلاین

تشکیل پرونده مالیاتی آنلاین - کد اقتصادی -کلیه امور مالیاتی شرکتها شامل تشکیل پرونده و اخذ کد اقتصادی به صورت آنلاین در مجتمع ثبت ایلیا انجام میگردد.

هزینه و تعرفه اخذ دفاتر پلمپ مالیاتی

دفاتر پلمپ مالیاتی دفاتری هستند که هر شرکت می بایست هرساله تهیه کند و آنها را جهت گزارش ریز درآمدها و هزینه های خود به اداره مالیات تسلیم کند . هزینه و تعرفه اخذ دفاتر پلمپ مالیاتی شامل حق الثبت ، وجه پستی و حق الوکاله می باشد که متغیر می باشد در این خصوص می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج لوگو شرکت گاج
فرم ارسال نظر و سوال

پاسخ دادن به :

ارسال با تشکر از ارسال نظر . پس از تایید نظر شما درج خواهد شد
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
توضیحات چقدر جستجو و سوال پرسش و پاسخ مقالات مرتبط

هم اکنون آنلاین نیستیم . جهت مشاوره رایگان کی با شما تماس بگیریم ؟