جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نکات حقوقی ثبت تغییرات شرکت در کرمانشاه

ثبت تغییرات شرکت در کرمانشاه

با دریافت شماره ثبت شرکت شما میتوانید با شرکت خود شروع به فعالیت نمایید اگر در فکر ثبت تغییرات شرکت در کرمانشاه هستید اما این امکان وجود دارد که درحین انجام فعالیت به این مسئله برخورد نمایید که نیازمند تغییرات در هر زمینه ای باشید که این امر نیازمند مراحل قانونی مندرج در قانون تجارت می باشد. لکن در این جا باید به این نکته توجه داشته باشید که تنها در محدوده اختیارات مندرج در اساسنامه خود می توانید تغییرات را اعمال نمایید که با تصمیم گیری مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر می باشد.

ثبت تغییرات شرکت در کرمانشاه

برای انجام ثبت تغییرات شرکت در کرمانشاه نیازمند تنظیم و تدوین صورتجلسات مجامع مختلف می باشید در صورتی که تغییراتی که نیاز دارید به اصلاح مواد اساسنامه منجر گردد در مجمع عمومی فوق العاده تصمیم گیری می شود. این نکته را در نظر بگیرید که هرگونه تغییرات در شخصیت های حقوقی می بایست به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در کرمانشاه ارسال گردد.

انواع صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت در کرمانشاه

یک شرکت در صورت مسجل شدن ایجاد تغییرات در متن اساسنامه خود باید تمامی اصول ثبت تغییرات ا در اداره ثبت شرکتها پیش برده و به صورت قانونی در زمینه ثبت تغییرات شرکت با تشکیل صورتجلسه تغییرات اقدام به فعالیت کند . در ادامه به چند نمونه تغییرات شرکت می پردازیم.

ثبت صورتجلسه تغییرآدرس شرکت در کرمانشاه

چنانچه شرکتها اقدام به نقل مکان به محلی جدید نمایند می بایست از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به اطلاع اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در کرمانشاه برسانند.

ثبت صورتجلسه تغییر موضوع فعالیت در کرمانشاه

تغییر در موضوع فعالیت عموما به این خاطر می باشد اعضا به دلایلی قادر به انجام موضوع به ثبت رسیده نیستند در این شرایط این اجازه در قانون تجارت به آنها داده شده است که اقدام به تغییرموضوع فعالیت خود نمایند.

ثبت صورتجلسه الحاق به موضوع شرکت در کرمانشاه

پس از ثبت شرکت با داشتن مجوزهای لازم می توانید موضوع جدیدی را به شرکت خود اضافه و یا الحاق کنید.

ثبت صورتجلسه تغییر نام شرکت در کرمانشاه

وقتی که شرکت به اشخاص جدیدی داده می شود ممکن است صاحبان جدید تمایل داشته باشند اسم جدیدی را با سلیقه خودشان برای شرکت انتخاب کنند. در این صورت باید به وسیله صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده جهت تغییر اسم شرکت اقدام نمایند.

ثبت صورتجلسه افزایش سرمایه شرکت در کرمانشاه

در صورت صلاحدید و نیاز شرکت ( به عنوان مثال در صورت طرف قراردادشدن با سازمانهای دولتی) سهامداران/ شرکا می توانند جهت افزایش سرمایه اولیه اقدام نمایند. این امر باتوجه به نوع شخصیت حقوقی متغیر می باشد.

ثبت تغییرات شرکت در کرمانشاه

ثبت صورتجلسه ورود و خروج شریک یا سهامدار در کرمانشاه

به منظور خروج شریک یا صاحبان سهام با تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این امر را به اداره ثبت شرکتها اعلام کرده و در عین حال میتوان سهامدار یا شریکی را نیز جایگزین نمود.

ثبت صورتجلسه نقل و انتقال سهم یا سهم‌الشرکه در کرمانشاه

در زمان خروج شرکا یا سهامداران از شرکت ، به منظور جلوگیری از کاهش سرمایه این شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضائ هیئت مدیره حاضر در شرکت انتقال دهند . این امر با توجه به نوع شرکت یا موسسه متفاوت می باشد.

ثبت صورتجلسه انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در کرمانشاه

گزینش اولیه اعضای هیات مدیره ، تعیین تصدی آنها و یا انتخاب افراد جدید به جای آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر خواهد بود.

ثبت صورتجلسه انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در کرمانشاه

در شرکتهای سهامی خاص بازرسین برای مدت یک سال انتخاب میشوند بعد از اتمام این دوره می توانند سمت خود را تمدید نمایند. انتخاب و تمدید سمت بازرسین نیازمند تنظیم صورتجلسه می باشد.

اصلاح مواد اساسنامه در کرمانشاه

در صورت تغییر هریک از مفاد اساسنامه می بایست این امر در صورتجلسه منعکس شده و به اداره ثبت اعلام گردد .جهت کسب اطلاعات تکمیلی با مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

ثبت صورتجلسه انحلال شرکت در کرمانشاه

با به وجود آمدن شرایط ویژه مانند ورشکستگی یا فوت اعضا و … برای شخصیت های حقوقی و یا با تصویب اکثریت مجمع عمومی فوق العاده انحلال شرکت قابل انجام است و طی صورتجلسه ای به مرجع ثبت شرکتها اعلام می گردد.

صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت در کرمانشاه

در قانون تجارت مقرر گردیده است کلیه تغییرات اعمالی در شرکتها نیارمند تنظیم و تدوین صورتجلسات مربوط به نوع تغییر می باشد .این تغییرات عبارتند از :

  • تعیین مدیر یا مدیران و یا بازرسین
  • تصویب ترازنامه شرکت
  • اصلاح مواد اساسنامه
  • انحلال شرکتها و مدیران تصفیه

مدارک مورد نیاز جهت ثبت تغییرات در کرمانشاه

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در کرمانشاه

  • اوراق و اسناد ثبتی و آگهی تاسیس و روزنامه رسمی شرکت
  • آخرین آگهی تغییرات همراه با روزنامه رسمی
  • ارائه برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضا هیئت مدیره و سهامداران

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در کرمانشاه

  • روزنامه ثبت شرکت
  • آخرین آگهی تغییرات به همراه روزنامه رسمی
  • اظهارنامه ثبت شرکت
  • لیستی از آخرین نقل و انتقالات

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود در کرمانشاه

تغییرات در شرکتهای تجاری باید برطبق قوانین اداره ثبت شرکتها انجام شود از این رو اگر متقاضی ثبت تغییرات در شرکتهای مسئولیت محدود هستید و از نحوه انجام پروسه آن اطلاعی ندارید مجتمع ثبتی ایلیا راهنمای مناسب شما خواهد بود.

ثبت تغییرات شرکت سهامی در کرمانشاه

تغییرات شرکتهای سهامی خاص باید براساس قوانین انجام شود تا بتواند یاری رسان هر فعالیت تجاری در حیطه قانون باشد. تغییرات در شرکت های سهامی خاص با انجام تشریفات قانونی دعوت شرکا در جلسات مجامع عمومی با حضور موسسین و هیئت مدیره انجام خواهد شد. در این مسیر با دانستن نوع تغییر و تنظیم صورتجلسه می توانید اهدافتان را به حقیقت تبدیل کنید.

ثبت موسسه و تغییرات آن در کرمانشاه

موسسات با هدف فعالیت غیرتجاری در کرمانشاه تاسیس می شوند و در ادامه در زمان فعالیت شرکت امکان تغییرات پیش می آید که به مانند ثبت تغییرات شرکتهای تجاری باید موسسین را دعوت و صورتجلسه تغییرات را تنظیم کرده و به اداره ثبت ارسال کنند.

هزینه های ثبت تغییرات شرکت ها و موسسات

تعرفه ثبت تغییرات شرکتها نوعی اقدام برای قانونی اعمال کردن اهداف است . هزینه های قانونی به عواملی مانند تشکیل جلسات مجامع با حور موسسین و آگهی روزنامه تغییرات وابسته است. تمامی لیست های هزینه ثبت تغییرات کرمانشاه را می توانید با مشاوره رایگان مجتمع ثبتی ایلیا بدانید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرمانشاه و شهرستان های آن

  • کرمانشاه
  • جوان رود
  • کنگاور
  • پاوه
  • قصرشیرین
  • سرپل ذهاب
  • روانسر
  • صحنه
  • هرسین
  • گیلان غرب
  • اسلام آباد غرب
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها