جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در کرمانشاه ارزان و آسان

ثبت برند در کرمانشاه

نکات ضروری که باید برای ثبت برند در کرمانشاه بدانید در این مقاله آورده شده که نیاز شما را برای ثبت انوع برند برآورده خواهد کرد و دیگر نیازی به مراجعه به دیگر مقالات ثبتی نمی باشد و ما تمام سعی خود را کرده ایم تا نکات کاربردی و مناسب با هر برندی را به شما بازگو کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

ثبت برند در کرمانشاه

از جمله موارد مهم و کاربردی در مطرح ساختن و پیشرفت یک کسب و کار را می توان ثبت برند و علامت تجاری به حساب آورد . ثبت برند خاص به یک محصول و کسب و کار رونق بخشیده و آن را در میان مشتریان مطرح خواهد کرد .

البته برای ثبت برند باید مراحل بسیاری را سپری کرد تا به اهداف دست پیدا کنید . در صورتی که یک فعال اقتصادی سال ها یک برند را استفاده کرده باشد ولی هنوز آن را به ثبت نرسانده در واقع مالک آن نمی باشد و در صورتی که فردی دیگر همان برند را با همان ساختار و برای کالایی مشابه اتخاذ کند و آن را به صورت قانونی ثبت کند، آن فرد مالک برند تلقی می شود و می تواند در عرض 1 تا 3 ماه برند چندین ساله یک کالا که ثبت نشده بود را به نام خود عرضه کند. پس در این لحظه اهمیت ثبت برند و برندینگ در کسب و کار مطرح می شود .

البته ثبت برند امری اختیاری است ولی داشتنش باعث مزیت های فراوان برای دارنده آن می شود. از سویی با پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت در شهر کرمانشاه، کالاها با شباهت بسیاری به بازار عرضه می شود که برای تمایز هرکدام باید ثبت برند از سوی دارنده و تولیدکننده محصول صورت گیرد و بدین ترتیب از مزایای ثبتی و حقوقی دولتی بهره مند شوند. با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا آسان ترین راه را با صرف کم ترین هزینه در اختیارتان قرار دهیم.

ثبت برند در کرمانشاه

مدارک ثبت برند در کرمانشاه

مدارک شناسایی: شامل کپی شناسنامه و کارت ملی می باشد که برای اشخاص حقیقی مدارک شناسایی همان شخص و برای اشخاص حقوقی مدارک شناسایی مدیر عامل شرکت ارائه می گردد.

مدارک ثبتی: شامل آخرین روزنامه رسمی تغییرات و آگهی تأسیس شرکت می باشد که فقط اشخاص حقوقی باید ارائه نمایند.

وکالت نامه: بیشتر افراد برای ثبت برند در کرمانشاه وکیل اختیار می کنند که در صورت اخذ وکیل وکالت نامه باید ارائه گردد.

کارت بازرگانی: هر گاه برند یا لوگویی غیر فارسی را بخواهید به ثبت برسانید ارائه کارت بازرگانی اجباری است.

جواز: هر گونه جوازی که مجوز فعالیت شما باشد را می توانید ارائه نمایید.

نکته : علت اخذ وکیل ثبت برند در کرمانشاه این است که برند تنها نزد یک اداره یعنی اداره مالکیت صنعتی در تهران به ثبت می رسد و با واسپاری کار به وکیل ثبت برند دیگر هم وطنان کرمانشاهی نیازی به رفت و آمد به تهران ندارند.

نکته : پیش از ثبت برند حتماً از عدم تکرار یا مشابهت برند با برندهای تاکنون ثبت شده از طریق استعلام برند در سایت اداره ثبت علامت تجاری مطمئن گردید یا از کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا نسبت به استعلام برند کمک بگیرید.

شرایط ثبت علامت تجاری در کرمانشاه

ارائه نشان تجاری یا علامت تجاری باید به صورتی انجام شود که طراحی لوگو به هیچ عنوان با برنید از قبل طراحی شده یکی نباشددر واقع باید برنید نو ارائه به اداره ثبت مالکیت شود. از این رو هرچقدر در طراحی لوگو ارائه شده زمان بگذارید و هزینه کنید به نفع شماست زیرا آینده شما به برندی که ارائه می کنید بستگی خواهد داشت زیرا با آن می توانید در ذهن مشتریان هک شوید.

نقل و انتقال برند به چه صورت است؟

ممکن است گاهاً پیش بیاید بعد از ثبت برند تصمیم به واگذاری آن بگیرید. برای این امر یک سند صلح تنظیم و برای انتقال برند برای شخص دیگری اظهارنامه مخصوصی تنظیم می شود و به اداره ثبت علائم تجاری در تهران ارسال می شود.

بعد از بررسی های صورت گرفته تصدیق جدید به نام خریدار صادر می گردد. معمولاً افرادی که اقدام به خرید برند می کنند افرادی هستند که وقت کافی برای طی کردن مراحل ثبت برند را ندارند.

مدارک ثبت برند در کرمانشاه

مراحل ثبت برند در کرمانشاه

  1. ارسال اظهارنامه: ابتدا باید برای ثبت برند کرمانشاه اظهار نامه تکمیل گردد ، که با مراجعه به سایت مالکیت معنوی تکمیل فرم اظهارنامه صورت می پذیرد.
  2. جواب اظهارنامه: سپس باید در انتظار نظر کارشناس اداره ثبت علائم تجاری باشید که یا برند را رد یا تأیید می کند و در برخی موارد ابلاغیه نقص صادر می کند.
  3. روزنامه نوبت اول : در صورت تأیید برند هزینه روزنامه رسمی نوبت اول پرداخت و  آگهی آن چاپ می گردد.
  4. صدور شماره ثبت: از تاریخ چاپ آگهی نوبت اول باید سی روز بگذرد تا هزینه ثبت پرداخت و نسبت به برند شماره ثبت صادر گردد.
  5. روزنامه نوبت دوم: در نهایت هم روزنامه نوبت دوم مبنی بر اعلام انتشار ثبت برند مورد تقاضا به عموم چاپ گردد.
  6. تصدیق: بعد از یک هفته با مراجعه به اداره ثبت علائم تجاری تهران  تصدیق ده ساله برند را دریافت می کنید.

جهت ثبت برند در کرمانشاه از کجا شروع کنیم؟

باید بدانید که علامت تجاری خود را می توانید در شکل های مختلف به ثبت برسانید به عنوان مثال :لوگو، لوگو تایپ، طرح ، آرم یا نام تجاری مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا با سال ها خدمات حقوقی خود در عرصه ثبت شرکت ها پیشرو بوده و بهترین راهنما برای ثبت انواع برند ها خواهد بود. هم چنین شما به جهت انتخاب و طراحی بهترین برند بر طبق طبقه فعالیت خود می توانید با مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید و از مزایای مشاوره رایان این مجموعه بهره ببرید.

پیشنهاد ما برای بهبود شرایط انتخاب و تکیه به وکیلی است که می تواند با تجربه ی خود کارها را بهتر و سریع تر به انجام برساند همین حالا با مشاورین مجرب ما درتماس باشید.

مراحل ثبت برند در کرمانشاه توسط متقاضی

برای پیگیری مراحل ثبت برند باید اشاره کرد که ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی انجام خواهد شد، در چند سال اخیر با توجه به افزایش سطح فناوری و تخصصی شدن امور تمامی موارد به صورت اینترنتی در سامانه های اینترنتی هر سازمانی انجام می پذیرد.

تمامی امور و مدارک مربوط به ثبت علامت تجاری باید در سایت اداره مالکیت صنعتی انجام گیرد.

به این ترتیب که ابتدا تقاضای خود را در طی مراحل مختلف در سامانه اداره وارد می کنید و بعد از پاسخ های اداره گام ها را یک به یک طی کرده و تنها برای مدارک مالکیت برند به اداره مراجعه خواهید کرد.

زمان لازم برای ثبت کردن برند حداقل 2 ماه کاری می باشد که با احتساب زمان لازم برای طی کردن تمامی مراحل می تواند تا 4 ماه کاری نیز طول بکشد .هزینه ثبت برند می تواند برحسب نوع محصول و طبقات مورد نظر متفاوت باشد.

توصیه می گردد قبل از هرگونه اقدامی نسبت به استعلام برند در سامانه استعلام برند و علامت تجاری اقدام نمایید.

ثبت برند در کرمانشاه توسط مجتمع ثبتی ایلیا

برند ها هم میتوانند شخصی باشند هم به نام شرکت باشند در هر دوصورت مراحل یکسانی را باید طی کنند تا تصدیق نامه ثبت علامت تجاری خود را دریافت نمایید. قدم بعدی انتخابی نامی مناسب با توجه به زمینه فعالیت می باشد.

باید یک نام را انتخاب کنید که بتواند جایگاه خود را در بین مصرف کنندگان و مخاطبان در جایگاه مناسبی پیدا کند. بهتر است نام برند از لغت نامه دهخدا اتخاذ شود. در صورتی که برند دارای کلمات و حروف غیر فارسی باشد ارائه کارت بازرگانی برای ثبت برند الزامی است.

هزینه و زمان ثبت برند در کرمانشاه

هزینه ثبت برند شامل تعرفه های دولتی می باشد که بر اساس تعدد طبقات ثبت برند تعیین می گردد. به طور کلی پرداختی های برند شامل ، حق الدرج روزنامه اول و دوم، هزینه اظهارنامه ، هزینه ثبت و حق الوکاله وکیل می باشد. مدت ثبت برند و علامت تجاری به اقداماتی که از سوی متقاضی یا نماینده قانونی وی انجام می شود بستگی دارد. از سویی اگر در علامت تجاری از حروف لاتین استفاده شده باشد ارائه کارت بازرگانی الزامی است که این موضوع خود وقت گیر خواهد بود.

برای ثبت برند کرمانشاه می توانید با کارشناسان مجتمع ثبت ایلیا تماس بگیرید و از هزینه های ثبت برند در کرمانشاه مطلع گردید.

ثبت لوگو و آرم و علائم تجاری در کرمانشاه

لوگو نمود بیرونی و ظاهری هر برند است ، به همین دلیل طراحی آن نیازمند تخصص گرافیکی و در کنار آن اشنایی کامل با کسب و کار مورد نظر است ، اگر یک طرح به طور صحیح طراحی شود می تواند یک ابزار بسیار قدرتمند و با ارزش برای ثبت برند یا نام تجاری باشد. طراحی یک لوگو از سایر موارد طراحی بسیار متفاوت است و نیاز به خلاقیت و تلاش بیشتری دارد.

دفتر ثبت برند و علامت تجاری اداره مالکیت صنعتی واقع در تهران می باشد که کار ثبت برند و علامت تجاری مربوط به کلیه نقاط ایران را به انجام می رساند.

ثبت برند مادرید و ثبت برند بین المللی در کرمانشاه

در صورتی که تمایل به ثبت علامت تجاری در دیگر  کشورهای جهان دارید بهترین روش برای انجام اینکار عضویت در سیستم ثبت مادرید و ثبت برند و علامت تجاری در این سیستم جهانی می باشد و با اینکار خود و برندتون رو به صورت قانونی و حرفه ای در کل جهان به افراد بشناسانید و از مزایای ثبت برند بهره مند شوید.

برای اقدام نسبت به ثبت بین المللی و دریافت حمایت سایر کشورها از علامت تجاری، لازم نیست که به طور جداگانه در هر یک از کشورهای مورد نظر اقدام به ثبت نماییم و ثبت در یکی از کشورهای تحت موافقتنامه و پروتکل مادرید برای دریافت حمایت بقیه کشورهای مورد نظر یا همه کشورهای تحت پروتکل کفایت می کند.

هر متقاضی که تمایل به ثبت برند با رعایت قوانین کشور مقصد دارد باید قبل از اینکه اقدام به ثبت در کشوری دیگر کند ابتدا برند را در کشور خود به صورت قانونی به ثبت برساند.

تفاوت نام تجاری با علامت تجاری در کرمانشاه

نام تجاری از وازه ها درست شده است اما علامت تجاری تصویر یا ترکیبی از طرح و تصویر با کلمات و حروف و اعداد است. توجه داشته باشید که  هر اسمی را نمی توان به عنوان نام تجاری به ثبت رساند، به طور کلی هر علامت تجاری یا برند یک بار حق ثبت دارد و متقاضی دیگری نمی تواند همان نام را برای همان طبقه به کار بگیرد یا شبیه آن را.

علامت تجاری می تواند آرم یا نماد یا هر تصویری که معنا و مفهومی دارد باشد برای علامت تجاری هم ممنوعیت هایی وجود دارد مانند اینکه شما نمی توانید از آرم نظامی چه به طور کلی چه جزئی در علامت خود استفاده کنید و یا پرچم کشور ها نمی توانند به عنوان علامت تجاری محسوب شوند، اما شما می توانید این دو مورد را با هم در یک درخواست به ثبت برسانید. برای ثبت برند در کرمانشاه هم اکنون با کارشناسان متخصص مجتمع ثبت برند ایلیا تماس بگیرید.

ثبت اضافه کالا و طبقه برند در کرمانشاه

پس از ثبت یک برند ممکن است به این نتیجه برسید که کالا و یا طبقه خاصی را به برند خود اضافه نمایید این امر نیازمند ثبت اظهارنامه ویژه افزایش کالا و خدمات در سامانه اداره مالکیت صنعتی است بدیهی است بررسی توسط کارشناس این اداره مشمول پرداخت وجوهی دولتی خواهد بود.

اگر به دنبال شریکی مطمئن در خصوص ثبت شرکت و یا برند خود هستید فرصت را غنیمت شمرده و همین حالا با کارشناسان ارشد مجتمع ثبتی ایلیا در ارتباط باشید تا در این زمینه راهنمایی شوید و در صورت صلاحدید ثبت نهایی آن را نیز برای شما عهده دار می شویم . کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی به شما عزیزان می باشند.

خدمات مالکیت صنعتی در کرمانشاه

در کشور برای اولین بار در سال 1304 قوانین مبنی بر حمایت از علامت های تجاری و طرح های صنعتی به تصویب نهایی رسید. سپس در سال 1310 بازنگری شد که آیین نامه های اجرایی آن اجرا شود. خدمات ثبت برند، طرح صنعتی و ثبت اختراع جزو اقدامات ثبتی و حقوقی در اداره مالکیت صنعتی می باشد.

ثبت طرح صنعتی در کرمانشاه

یک طرح صنعتی در واقع شکل و طرحی خاص و قابل ارائه به اداره ثبت است. در زمان ثبت طرح صنعتی باید به دو مورد حقوقی توجه شود که در زمان تسلیم اظهارنامه طرح صنعتی با مشکل برخورد نکنید. از این رو با دانستن آن می توانید در راه ثبت طرح گام بردارید و آنها چیزی جز اصیل بودن و غیرتکراری بودن طرح ارائه شده است.

ثبت اختراع در کرمانشاه

اختراعات شامل مواردی است که دارای قابلیت های خاص و ویژه باشد که بتوان آن را به عنوان ابتکار جدید برای انجام امور و تولید ارائه کرد. در این زمینه کارشناسان مجتمع حقوقی ایلیا راهنمای تخصصی شما خواهند بود . زیرا مواردی مانند استعلام اختراع قبل از ثبت در اداره مالکیت صنعتی می تواند یاری رسان شما باشد.

حوزه های ثبت برند در کرمانشاه

  • ثبت برند در کرمانشاه
  • ثبت برند در جوان رود
  • ثبت برند در کنگاور
  • ثبت برند در پاوه
  • ثبت برند در قصرشیرین
  • ثبت برند در سرپل ذهاب
  • ثبت برند در روانسر
  • ثبت برند در صحنه
  • ثبت برند در هرسین
  • ثبت برند در گیلان غرب
  • ثبت برند در اسلام آباد غرب
  • ثبت برند در سقز
  • ثبت برند در ثلاث باباجانی

ثبت برند در استان کرمانشاه و شهرستان های آن باید بر اساس اصول و قواعد مندرج در اداره مالکیت معنوی انجام شود. اگر در این راستا اطلاعات کافی را نداشته باشید بدون شک با مشکل مواجه می شوید و در مسیر ثبت برند با نقص مدارک و مجوزهای مرتبط برای برندسازی مواجه می شوید.

هر آنچه که لازم است برای ثبت برند بدانید را تیم حقوقی ایلیا تدارک دیده تا راهنمای تخصصی شما باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ایلیا تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خاندوزی
خاندوزی
1 سال قبل

سلام خوب هستین من میخوام برند هتاوروژ رو واسه حوزه عسل ثبت کنم ، باید چی کار کنم ؟؟