جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نمونه آگهی تاسیس شرکت سهامی خاص

آگهی تاسیس شرکت سهامی خاص

برای ثبت شرکت سهامی خاص باید آگهی منتشر کرد. در این مقاله سعی خواهیم کرد در رابطه با نمونه آگهی تاسیس شرکت سهامی خاص و نحوه انتشار این نوع آگهی توضیحاتی ارائه دهیم پیشنهاد می شود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نمونه آگهی تاسیس شرکت سهامی خاص

آگهی تاسیس شرکت پس از ثبت شرکت به شما تحویل داده می شود و جز مدارک هویتی و مهم ثبت شرکت است که برای تمامی کارهای پس از ثبت شرکت مورد نیاز است کارهای مانند : شرکت در مناقصه ها و اخذ وام و موارد این چنین.

این آگهی در واقع شناسنامه ی شرکت شما است که به دیگران اعلام می کند که شرکت شما به ثبت رسیده و با انتشار این آگهی مهر تاییدی توسط اداره ثبت شرکت ها بر روی قانونی بودن کار شما است .

در نتیجه بسیار بسیار مهم است که این آگهی را داشته باشید.

در این آگهی تاسیس عواملی چون : نام شرکت ، میزان سرمایه ، سهم هر فرد ، مشخص کردن سمت ها به همراه نام ونام خانوادگی اعضا ، آدرس شرکت همه در این آگهی به چاپ می رسد.

آگهی تاسیس شرکت سهامی خاص

نمونه آگهی شرکت سهامی خاص

آگهی تاسیس شرکت …..
شناسه ملی: ……

خلاصه شرکتنامه و اساسنامه شرکت مزبور که در تاریخ …. تحت شماره …..در دفتر ثبت موسسات غیرتجاری واحد ثبتی …… به ثبت رسیده و در همان تاریخ از لحاظ امضاء ذیل دفاتر ثبت تکمیل گردید، جهت اطلاع عمومی در روزنامه…… آگهی می گردد:

موضوع شرکت: ……

مدت شرکت: از تاریخ ثبت به مدت نامحدود.

مرکز اصلی شرکت: منطقه…….دفتر پستی …… کد پستی ……

سرمایه شرکت: مبلغ …… ریال نقدی که …… درصد آن نقدا برابر گواهی بانکی به شماره

…….. مورخ …….به شماره حساب …… نزد بانک …… شعبه منطقه آزاد چابهار پرداخت گردیده و مابقی در تعهد شرکاء شرکت می باشد.

اسامی و میزان سهم الشرکه هر یک از شرکا : خانم / آقا …….. دارنده……. ریال از کل سهم الشرکه وخانم / آقا ……. دارنده ……. ریال از کل سهم الشرکه و خانم / آقا ……… دارنده ….. ریال

از کل سهم الشرکه را دارا می باشند.

مدیران و اشخاصی که حق امضا دارند: خانم / آقا …… به سمت نایب رئیس هیئت مدیره و خانم / آقا …… به سمت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره و خانم / آقا …… به سمت عضو هیئت مدیره برای مدت نامحدود انتخاب گردیدند.

کلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهد آور و تجاری و بانکی شرکت از قبیل چک، سفته و بروات و عقود اسلامی و قراردادها و مکاتبات عادی و اداری با امضا منفرد مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره همراه با مهر شرکت معتبر می باشد.

روزنامه کثیرالانتشار ……. جهت درج آگهی تعیین گردید.

صدور آگهی تاسیس شرکت سهامی خاص

جهت صدور آگهی تاسیس پیش آگهی آن پس از طی شدن کلیه مراحل ثبت شرکت توسط اداره ثبت شرکتها صادر می شود و سپس پیش آگهی در روزنامه رسمی به صورت آگهی چاپ میشود.

علاوه بر چاپ آگهی های مربوط به شرکتها و موسسات ( تاسیس ، تغییر و انحلال ) روزنامه رسمی وظیفه صدور آگهی در موارد زیر را نیز دارد :

  • انتشار مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • نشر آراء وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عالی کشور
  • نشر آراء وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری
  • انتشار مصوبات هیأت دولت
  • انتشار آئین‌ نامه‌های اجرایی مصوب هیأت دولت
  • انتشار آئین‌ نامه‌های اجرایی مصوب ریاست قوه قضائیه
  • انتشار مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • انتشار مصوبات شورای عالی اداری
  • انتشار مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران

آگهی تاسیس شرکت سهامی خاص پس از تکمیل و امضا و تایید مدارک ثبت شرکت سهامی خاص یعنی اظهارنامه، اساسنامه و صورتجلسه موسسین توسط اداره ثبت شرکتها صادر شده و در روزنامه رسمی کشور قابل رویت می باشد و به دلیل اینکه سند رسمی و قطعی است تنها در این سایت قابل رویت بوده و امکان درج اختصاصی آن در این مقاله وجود ندارد و با ارائه مدارک شرکت شما در مجتمع ثبتی ایلیا قابل اخذ است.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها