جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

تنظیم طرح توجیهی تولید پودر لاستیک

طرح توجیهی تولید پودر لاستیک

هر آنچه برای ارائه طرح توجیهی تولید پودر لاستیک نیاز باشد را می توانید در متن زیر مطالعه کنید و در کم ترین زمان به اهداف خود در زمینه تنظیم طرح توجیهی دستیابید. در ادامه نکات تخصصی را ارائه می کنیم.

طرح توجیهی تولید پودر لاستیک

یکی از بزرگترین مشکلاتی که امروزه برای محیط زیست ایجاد شده دور ریختن تایر ماشین ها می باشد. این مشکل در کشورهای پرجمعیت بیشتر است. بازیافت لاستیک به دلیل اقتصادی نبودن آن و یا نبودن روش هاس صحیح بازیافت و آلوده نمودن محیط زیست در تمامی کشورها مورد استفاده قرار نمی گیرد.

از این رو با یک طرح توجیهی تولید پودر لاستیک می توان به روش هوشمندانه ای تمام این موارد را حل نمایند.

در حال حاضر با استفاده از روشی به نام crumb این للاستیک ها را بازیافت می نمایند این فرآیند بدین صورت است که با آسیاب کردن مکانیکی در دمای محیط یا سیالات سرمازا تولید میشود.

لاستیک یکی از مهم ترین عناصر زندگی بشر که استفاده از آن روز به روز بیشتر می شود. با توجه به تولید سالانه بیش از ۲۰۰ هزار تن لاستیک در ایران و مطرح شدن موضوع از رده خارج کردن خودروهای فرسوده که خود باعث افزایش لاستیک های فرسوده می شود، توجه به نحوه مدیریت زائدات این مواد بسیار اهمیت پیدا می کند.

مسلما بهترین راه حل در این زمینه بازیافت لاستیک های فرسوده است که تاکنون هیچ برنامه خاصی برای بازیافت لاستیک در ایران اجرا نشده است. لاستیک های مستعمل، زباله های مخصوصی هستند که از لحاظ شیمیایی، اندازه، حالت و شکل با زباله ها دیگر تفاوت دارند.

طرح توجیهی تولید پودر لاستیک
تنظیم طرح توجیهی تولید پودر لاستیک

طرح توجیهی بازیافت لاستیک

شما عزیزان میتوانید با ثبت طرح اقتصادی تولید پودر لاستیک گامی مفید در راستای توسعه پایدار یا کاهش مصرف منابع طبیعی و تنها زیستگاه بشر را نجات دهید بازیافت ضمن حفظ شغل های موجود موجب ایجاد شغل های جدید و سازنده و نیز رقابت بیشتر در صنایع کاغذ سازی می شود. بازیافت نیاز به محل دفن بهداشتی و زباله سوز را کاهش می دهد .

از آلودگی ایجاد شده توسط ساخت محصولات از مواد خالص و بکر جلوگیری می کند. تنها ۲ درصد از تایرهای فرسوده در کشور بازیافت می شوند . سالانه حدود ۲۵ هزار تن تایر فرسوده در کشور تولید می شود که از این میزان تنها ۵ تن برای تهیه آسفالت خیابان ها و یا کفپوش زمین های بازی کودکان، بازیافت می شود.

چگونگی ثبت طرح اقتصادی تولید پودر لاستیک

کارشناسان متخصص ثبت شرکت و برند مجتمع ثبتی ایلیا شما را در راستای رسیدن به اهدافتان راهنمایی می نمایند شما عزیزان می توانید با تماس از طریق شماره های تماس مجتمع ثبتی ایلیا در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت طرح صنعتی، طرح توجیهی برای تولید پودر لاستیک از مشاورره رایگان بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها