جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در آران و بیدگل

ثبت شرکت در آران و بیدگل

اگر مایل به ثبت شرکت هستید و تمایل به ثبت شرکت در آران و بیدگل دارید و این کار را می خواهید در کم ترین زمان به سرانجام رسانید با مشاوره حقوقی رایگان ایلیا به این امر دسترسی پیدا می کنید و به اهداف خود نزدیک می شوید. با ما در ادامه متن همراه باشید.

راهنمای ثبت شرکت در آران و بیدگل

ثبت شرکت در آران و بیدگل باتوجه به رونق کسب و کار در این شهر حائز اهمیت می باشد. با ثبت شرکت در شهر اصفهان میتوانید از مشاوره های تخصصی کار گروه ثبت ایلیا بهره مند گردید.

مراحل ثبت شرکت در آران و بیدگل

کلیه مراحل ثبت شرکت در آران و بیدگل کاملا به صورت تخصصی توسط کار گروه ثبت شرکت در استان اصفهان مجتمع ثبتی ایلیا انجام می شود. به صورت کلی ثبت شرکت با ورود به سامانه اداره ثبت اسناد و املاک آغاز می شود که باید با عضویت در سایت اداره ثبت تمامی مدارک و مجوزها را به این سامانه وارد کرده و پس از بررسی ها از سوی کارشناسان اداره ثبت اسناد و املاک با درج در روزنامه رسمی و پیگیری های لازم را انجام دهید.

ثبت شرکت در آران و بیدگل

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در آران و بیدگل

مدارک لازم برای ثبت شرکت های تجاری از جمله گواهی شناسایی شرکا و سهامداران شرکت ها به همراه تمامی مدارک محل سکونت شرکت و اساسنامه شرکت را در اداره ثبت شرکت ها ثبت کنند.

کلیه مدارک لازم جهت ثبت شرکت شامل مدارک شناسایی و برخی مدارک که توسط کار گروه ثبت شرکت در اصفهان مجتمع ثبت ایلیا توضیح داده می شود لازم است.

زمان و هزینه ثبت شرکت در آران و بیدگل

با توجه به وضیعت سامانه اداره ثبت شرکتها آران و بیدگل و همچنین آیتم های لازم در حوزه ثبت شرکتها در آران و بیدگل زمان و هزینه امور ثبتی در آران و بیدگل متغیر می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت شرکت در آران و بیدگل با گروه ثبتی ایلیا تماس حاصل فرمایید . نکات تخصصی در زمینه ثبت شرکت آران و بیدگل را ما تنها در یک جلسه ارائه می کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها