جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در چابهار

ثبت برند در چابهار

ثبت برند تابع قوانین خاص به خود است، در این متن ما به تشریح مدارک و شرایط مربوط به ثبت برند در چابهار پرداختیم تا شما را در راه ثبت برند چابهار یاری کنیم.

با بازگو کردن نحوه ثبت برند در چابهار در کم ترین زمان شما را به هدفتان برسانیم. در ادامه همراه ما باشید.

راهنمای ثبت برند در چابهار

به جهت انجام امورات به صورت قانونی در کشور باید بر طبق قوانینی که برای فعالیت یک تولیدی یا مرکز عرضه محصولات ارائه شده توجه کرد. بدین جهت برای تمایز محصولات از یکدیگر می توان به اداره مالکیت صنعتی مراجعه کرده است.

به صورت قانونی برند و نماد تجاری خود را به ثبت رسانده تا دیگر مالک حقیقی آن شما باشید.

همانطور که میدانید شهر چابهار ، شهری بندری و دارای داد و ستدهای کشتیرانی و نیز صیدماهی می باشد. به دلیل قرار گیری این شهر در جنوب کشورمان و نیز به دلیل دسترسی آسان آن به کشورهای آسیای میانه بهترین محل برای سرمایه گذاری بر روی تولیدات و صادرات انواع محصولات می باشد که بستر مناسبی را برای رشد در عرصه های مختلف به خود اختصاص می دهد.

اگر مایل به ثبت برند و علامت تجاری بین المللی دارید باید ابتدا آن محصول را در چابهار به ثبت رسانده. سپس اقدامات لازم برای ثبت بین المللی و عرضه محصول به دیگر کشورها را انجام دهید.

ثبت برند در سیستان و بلوچستان از جمله موارد اختیاری در اداره مالکیت صنعتی است که متقاضی با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت و انجام امور حقوقی خود می کند. این نکته را مدنظر قرار دهید که داشتن یک برند و علامت تجاری بسیار دارای اهمیت بوده و دارای مزایای ویژه ای در کسب و کار به حساب می آید.

مدارک ثبت برند در چابهار

  • مدارک شناسایی متقاضیان ثبت در چابهار
  • تسلیم اظهارنامه
  • ارائه نمونه از برند طراحی شده موردنظر
  • و مدارک شناسایی وکیل ثبت برند در صورت انجام امور توسط وی
  • کارت بازرگانی در صورت لاتین بودن برند مدنظر
  • ارائه موضوع فعالیت و طبقه برند

ثبت برند در چابهار

شرایط ثبت برند در چابهار

فعالان اقتصادی در صورتی که قصد دارند محصولات خود را به بازار عرضه نمایند و از طریق آن بتوانند در سبد کالا مصرف کنندگان باقی بمانند می بایست یک برند قوی که مرتبط با موضوع فعالییتان می باشد را به ثبت برسانید تا هم اشخاص ثالث نتوانند از آن سواستفاده نمایند و هم از حمایت دولت برای فروش محصولات خود بهره مند شوند.

اگر به دنبال ثبت یک برند هستید خیلی راحت و فقط با چند حرف یا کلمه و علامتی خاص که با شئونات اسلامی و از نظر قانونی ایرادی بر آن وارد نشود می توانید آن را ثبت نمایید.

نحوه ثبت برند در چابهار

اولین گام برای ثبت برند تجاری آگاهی کامل از موضوع فعالیت و طبقه ای که علامت شما می بایست در آن به ثبت برسد می باشد. این امر تحقق پیدا نمیکند مگرآنکه با کارشناسی متخصص در این زمینه مشورت نمایید.

پیشنهاد ما به شما مشاورین متخصص و مجرب مجتمع ثبتی ایلیا می باشد. پس از دربافت مشاوره رایگان از این کارشناسان نوبت به تنظیم و تدوین اظهارنامه ثبت علامت تجاری و ارسال آن به اداره مالکیت صنعتی می باشد.

با ارسال این اظهارنامه برند شما در نوبت کارشناسی قرار می گیرد. چنانچه هیچ گونه نقصی در پرونده وجود نداشته باشد آگهی تقاضا ثبت علامت تجاری صادر می گردد.

زمان و هزینه ثبت برند در چابهار

با ارسال مدارک به اداره مالکیت صنعتی تقریبا 45روز کاری زمان لازم است که مورد بررسی کارشناسان اداره قرار بگیرد. در صورت تایید کارشناس آگهی تقاضا ثبت علامت تجاری صادر می گردد.

با گذراندن زمان قانونی تقریبا 3ماه کاری تصدیق آن صادر می گردد اما در خصوص با هزینه ها نمی توان مبلغ معینی را اعلام کرد.

شما متقاضیان می توانید با ارائه مدارک های مربوط به برند خود به کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا تمامی هزینه های ثبت از آن ها درخواست کرده و آن ها نیز با در نظر داشتن تجارب خویش لیست تمام هزینه ها را به شما ارائه دهند.

در صورتی که تمایل به ثبت برند خود در چابهار دارید. می توانید با تکیه به تجارب کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در کم ترین زمان برند خود را ثبت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها