جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

راهنمای ثبت برند در فیروزکوه

ثبت برند در فیروزکوه

تا چه حدی از برندسازی و ثبت برند در فیروزکوه اطلاع دارید؟ میدونید که برای جلوگیری استفاده نابه جا از شهرت و عرضه محصولات خود باید آن را به صورت قانونی در اداره مالکیت صنعتی با نام و نشانی معتبر ثبت کنید؟

ما در این مقاله صفر تا صد ثبت برند در فیروزکوه را به شما بازگو می کنیم. در ابتدا به تشریح مدارک و شرایط ثبتی می پردازیم که برای اخذ برند لازم است از ادارات مربوطه دریافت شود. در ادامه همراه ما باشید.

ثبت برند در فیروزکوه

برای ثبت برند و علامت تجاری در فیروزکوه باید بر طبق قوانین و شرایط مندرج در اداره مالکیت صنعتی اقدامات لازم را انجام دهید. یک برند خوب باید دارای ویژگی های خاص به خود باشد که بتوان آن را از دیگر محصولات مشابه در بازار تمییز داد.

در ادامه به موارد مهمی در زمان طراحی برند قابل ثبت اشاره خواهیم کرد. به جهت ثبت برند و علامت تجاری در فیروزکوه تنها با یک تماس می توانید اقدامات لازم برای ثبت را انجام دهید.

کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا با سال ها خدمات شایسته خود در امر ثبت علامت تجاری بهترین گزینه برای ثبت برند شما متقاضیان می باشد .

فیروزکوه به دلیل نزدیکی به شهر تهران بستر مناسبی برای تولید و ارائه محصولات به شهرهای دیگر را دارا بوده که برای اینکه بتوان آن ها را از یکدیگر تشخیص داد باید برندسازی را در این شهرستان انجام دهید و بدین صورت خود را با نشانی تجاری مخصوص به خود به جامعه بشناسید .

مدارک ثبت برند در فیروزکوه

  • تسلیم مدارک شناسایی متقاضی ثبت برند در فیروزکوه که شامل کارت ملی و شناسنامه وی می شود
  • ارائه نمونه فرم از برند طراحی شده توسط گرافیست در ابعاد 10 در 10
  • ارائه موضوع فعالیت برند و مشخص کردن طبقه برند
  • ارائه اظهارنامه برند
  • در صورت لاتین بودن ارائه کارت بازرگانی
  • در صورت تمایل به انجام امور ثبتی توسط وکیل باید مدارک وی به اداره ثبت ارائه شود
  • مدارک شناسایی و محل شرکت (در صورت حقوقی بودن ثبت برند)

ثبت برند در فیروزکوه

شروط ثبت برند در فیروزکوه

یک برند خوب باید دارای ویژگی های خاص خود باشد که توسط متقاضی ثبت برند به اداره مالکیت صنعتی به جهت بررسی کارشناسان ثبتی ارائه شود. در زیر به شرایط ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی می پردازیم .

اگر شما نیز متقاضی ثبت علامت تجاری و برند در فیروزکوه هستید بهتر است تمامی شرایط مندرج در اداره مالکیت صنعتی به جهت ثبت برند را بدانید. ما نکات ارائه بهترین برند را در ادامه بهتون متذکر می شویم.

  • یک برند قابل ثبت باید قبلاً توسط دیگر افراد به ثبت نرسیده باشد و برای اولین بار توسط یک شخص ارائه شود
  • مشخصه برند خوب انتخاب نام آن از لغتنامه دهخدا است
  • یک برند قابل ثبت باید دارای دو یا سه سیلاب باشد
  • برند مناسب با موضوع یک خدمات یا محصول تولیدی باید گویای ویژگی های آن باشد
  • انواع برند را باید بر طبق طبقه آن که در اداره ثبت قید شده انتخاب کرد
  • برند خوب باید در زمان 10 ساله اعتبار خود بتواند جایگاه خود را نزد مصرف کنندگان به جهت اعتبار پیدا کند

برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز طراحی و ثبت یک برند خوب می توانید هم اکنون با مشاوران مجرب ما تماس گرفته و از مزایای مشاوره های رایگان آن ها بهره برده و یا با در اختیار گذاشتن مدارک ثبت علامت تجاری خود آن را به صورت حرفه ای ثبت کنید.

مراحل ثبت برند در فیروزکوه

در ابتدا برای ثبت برند در فیروزکوه باید نوع حقیقی و یا حقوقی بودن انجام امورات ثبتی را مشخص کنید و با اخذ مجوزهای لازم برای ثبت برند از ادارات مربوطه به سایت اداره ثبت علائم تجاری مراجعه کرده و مدارک مربوط به برندینگ را که از جمله مهم ترین آن ها را می توان نمونه فرم برند طراحی شده و نمونه اظهارنامه و مشخصات متقاضی ثبت دانست در فرم های ثبت نام متقاضی درج کنید.

با ارائه مدارک در سایت اداره مالکیت صنعتی باید برای بررسی مدارک از سوی کارشناسان تامل کرده تا آن ها به متقاضی ثبت تایید و یا رد صلاحیت برند ارائه شده را ارسال کنند.

در صورت رد صلاحیت برند و مدارک ارائه شده باید در زمان مشخص شده در اداره اقدام به تصحیح و یا ارائه مدارک مربوطه بر طبق قوانین این اداره کنید.

در صورت تایید مدارک ارسالی از سوی بازرسین اداره ثبت علائم تجاری این مدارک و مجوزهای ارائه شده را باید در روزنامه رسمی به ثبت رسانده و هزینه های مربوط به آن را نیز پرداخت کنید .

برای تخصصی انجام شدن امور حقوقی خود بهتر است با کارشناسان مجرب مجتمع حقوقی ایلیا در ارتباط بوده و صفر تا صد امور ثبتی را به آن ها بسپارید تا در مورد ثبت برند و علامت تجاری خود استوار و حرفه ای قدم بردارید.

زمان و هزینه ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی

از زمان ارسال اظهارنامه تا بررسی آن توسط کارشناسان اداره ثبت و ارسال تاییدیه آن ها به صورت تقریبی 45 روز کاری زمان می برد و پس از آن آگهی برند شما صادر گردد در این میان این زمان امکان دارد تا 3 ماه نیز ادامه پیدا کند.

اما در خصوص هزینه های ثبت برند و علامت تجاری در فیروزکوه نمیتوان هزینه نهایی را اعلام کرد زیرا با توجه به تنوع برند و نیز انواع طبقات برند مورد نظر درخواستی متغیر می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه های ثبت برند خود بهتر است با مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید تا آن ها با بهره مندی از تیم مجرب حقوقی خود شما را تا ثبت برند راهنمایی کنند و در ابتدای امر تمام هزینه های ثبت برند شما را برآورد کرده و به شما ارائه دهند تا در راه ثبت برند و علامت تجاری با آگاهی کامل گام بردارید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها