جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نکات ثبت برند در فارس

ثبت برند در فارس

در این مقاله به تشریح نحوه ثبت برند و علامت تجاری در فارس می پردازی تا شما متقاضیان با صرف کم ترین زمان برند خود را در فارس به ثبت برسانید و دیگر نگران انجام قانونی امور خود نباشید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

راهنمای ثبت برند در فارس

منظور از ثبت برند در فارس یا ثبت علامت تجاری و یا نام تجاری عبارت است از هرگونه حرف، شکل، نوشته، اعداد و دیگر موارد که معرف کالا و یا خدمات مورد نظر باشد که باعث ایجاد رقابتی بین تولید کنندگان محصولات و خدمات می شود و بر کیفیت محصول ارائه شده خواهد افزود.

برند در ابتدا به صورت کشوری ثبت می شود و بعد بنا به تقاضای درخواست کنندگان می توان آن را به صورت برند مادرید یا همان بین المللی به ثبت رساند. جهت اخذ مشاوره ثبت برند و علامت تجاری با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا تماس حاصل نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت برند در فارس

مدارک لازم برای اشخاص حقیقی :

مدارک شناسایی (کپی کارت ملی و شناسنامه) شخص متقاضی، ارائه جواز فعالیت و جواز کسب، چنانچه برند به لاتین باشد کارت بازرگانی

مدارک لازم برای اشخاص حقوقی و یا ثبت برند شرکت :

آگهی تاسیس شرکت، مدارک ثبت شرکت، آگهی ثبت تغییرات شرکت در فارس، مدارک شناسایی مدیرعامل شرکت، چنانچه برند به لاتین باشد کارت بازرگانی نیز لازم است.

مراحل ثبت برند در فارس

کلیه برندها به دو صورت حقیقی و حقوقی به ثبت می رسند که هرکدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود می باشند. در ابتدا باید مشخص گردد که برند انتخابی به لاتین می باشد یا فارسی در صورتی که برند شما فارسی باشد می بایست در لغت نامه دهخدا مستند معنایی آن را ارائه دهید و چنانچه برند انتخابی به لاتین باشد باید کات بازرگانی خود را اخذ نمایید.

چنانچه کار ثبت برند خود را به مجتمع ثبتی ایلیا بسپارید کلیه مراحل آن توسط وکیل ثبت برند و علامت تجاری در فارس برای شما به انجام می رسد و استعلام برند از سامانه استعلام برند و علامت تجاری جهت حصول اطمینان بیشتر از ثبت برند شما حتماً به عمل می آید.

در زمانی که می خواهید علامت تجاری خود را حقیقی به ثبت برسانید باید مدارک هویتی شخص حقیقی ( کپی کارت ملی و شناسنامه)، جواز کسب ، یک نمونه از طرح برند در اندازه 6*6 ، کارت بازرگانی خود را ارائه دهید و در صورتی که برند خود را به صورت حقوقی به ثبت می رسانید می بایست مدارک شناسایی مدیرعامل ( کپی کارت ملی و شناسنامه) ، آگهی تاسیس و چنانچه شرکت تغییرات داشته باشد آگهی تغییرات و مجوزهای لازم، یک طرح از نمونه طرح علامت تجاری در اندازه 6*6 را ارائه می دهید.

بعد از ثبت نام و ارسال کردن مدارک مربوطه از طریق سامانه اینترنتی اداره ثبت علامت تجاری با بررسی های کارشناس این اداره انجام شده و در صورتیکه هیچ مورد نقصی در پرونده یافت نشود، آگهی آن صادر می شود.

این فرآیند تقریبا 35-40 روز کاری زمان می برد قابل ذکر است در این بازه زمانی با توجه به درخواست متقاضیان و نوع برند در خواستی اخذ برند متفاوت می باشد.

هزینه های مربوط به ثبت علائم تجاری با در نظر داشتن نوع درخواست و موضوع فعالیت و نیز طبقه برند تجاری و طبقات درخواستی متغییر می باشد شما میتوانید به منظور کسب اطلاع بیشتر در خصوص هزینه های ثبت علامت تجاری خود با کارشناسان متخصص مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

ثبت برند در فارس

زمان و هزینه ثبت برند در فارس

ثبت یک برند تقریبا 45 روز کاری زمان می برد تا به تایید کارشناس اداره مالکیت صنعتی برسد و تقریبا 60 روز کاری زمان لازم است تا تصدیق شما آماده شود. هزینه ثبت برند و علامت تجاری متغیر بوده و بر اساس نوع محصولات و تعداد آنها و نیز طبقات مد نظر متفاوت می باشد و کلیه مراحل ثبت شرکت و ثبت برند خود را از کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا جویا شوید.

ثبت اضافه کالا در استان فارس

ورود به سامانه ثبت نشان تجاری و فشردن گزینه ثبت اظهارنامه افزایش کالا و طبقه شروع به کامل نمودن و تدوین این اظهارنامه نمایید. همه مراحل ثبت افزایش کالای یک برند تجاری همانند ثبت آن برند می باشد با این تفاوت که اظهارنامه سابق شما در اداره مالکیت صنعتی موجود می باشد.

با ارسال این اظهارنامه کارشناس اداره مالکیت صنعتی اقدام به بررسی پرونده می نماید و چنانچه مورد تایید قرار بگیرد با پرداخت هزینه های اضافه طبقات، آگهی آن انتشار می یابد.

حوزه های ثبت برند در فارس و شهرستان های آن

  • ثبت برند در شیراز
  • ثبت برند در کازرون
  • ثبت برند در جهرم
  • ثبت برند در مرودشت
  • ثبت برند در فیروزآباد
  • ثبت برند در داراب
  • ثبت برند در فسا
  • ثبت برند در لار
  • ثبت برند در آباده
  • ثبت برند در نی ریز
  • ثبت برند در اردکان
  • ثبت برند در لارستان

در صورتی که نیاز به تخصص در زمینه ثبت برند در فارس دارید ما می توانیم راهنمای تخصصی شما در مجتمع حقوقی ایلیا باشیم. با شماره تماس 0262137 تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها