جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

راهنمای حقوقی ثبت برند در شهر قدس

ثبت برند در شهرقدس

ما در این متن تلاش کرده ایم که شما متقاضیان را در راه انجام ثبت برند در شهرقدس یاری کنیم و از نکاتی که هیچ مجتمع حقوقی برای ثبت برند به شما نمی گویند صحبت کنیم. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

ثبت برند در شهر قدس

شهرقدس به دلیل قرار گیری به محل های نزدیک به استان تهران دارای شرایط تجاری مهمی می باشد که می تواند به راحتی محصولات و خدماتی نوین به ساکنان این شهر یا شهرهای اطراف ارائه دهد .

بدین جهت برای تمایز محصولات در مقابل دیگر اشکال محصولات مشابه بهتر است امورات مربوط به ثبت برند را به سرانجام رسانید.

برای ثبت برند و علامت تجاری خود در شهرقدس به صورت قانونی باید تمامی مجوزها را به اداره مالکیت صنعتی ارسال کنید. برای اطلاع از چگونگی اخذ مدارک ثبتی و حقوقی برند خود می توانید با مشاوران ما به صورت رایگان در ارتباط باشید. برای اطلاع از تمامی اصول مربوط به ثبت برند در تهران می توانید به مقاله مرتبط با آن مراجعه کنید.

ثبت برند در شهر قدس باید با اصول و قوانین خاصی انجام گیرد که مهم ترین آن ها را می توان انتخاب طبقه و موضوع فعالیت برند ارائه شده نام برد.

این را بدانید که با ثبت یک برند در شهرقدس شما مالک آن خواهید بود و دیگر شخصی نمی تواند از نام شما سواستفاده کند و شما در صورت مشاهده تخلف توسط شخصی دیگر از وی شکایت کرده و بدین ترتیب از حق خود در برندینگ دفاع کنید.

پس حال باید به اهمیت ثبت برند در شهرقدس پی برده باشید. پس اگر تاکنون اقدامی برای ثبت برندتان نکردید با شماره تماس های درج شده در همین صفحه تماس بگیرید و یا با ورود به بخش درخواست مشاوره رایگان و درج تلفن خود منتظر تماس کارشناسان مجرب ما با خود باشید .

ثبت برند در شهرقدس

مدارک ثبت برند در شهر قدس

برای ثبت برند در شهرقدس می توان به دو روش اقدام کرد. این دو روش هرکدام دارای مدارک جداگانه به جهت ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی هستند که شما برای برندسازی باید هرکدام را جداگانه به اداره مالکیت صنعتی ارسال کنید. در ادامه این متن به مدارک ثبت برند به هر دو روش اشاره می کنیم.

مدارک ثبت برند افراد حقیقی :

  • مدارک هویت تقاضاکننده ثبت برند به همراه کارت ملی و شناسنامه وی
  • تسلیم جوازهای اخذ شده از جمله جوازتاسیس، جواز کسب و …
  • ارائه نمونه برند طراحی شده توسط طراحان ثبت برند و علامت تجاری
  • تسلیم کارت بازرگانی علائم غیرفارسی

مدارک ثبت برند افراد حقوقی :

  • مدارک هویت تقاضاکننده ثبت برند به همراه کارت ملی و شناسنامه وی
  • تسلیم جوازهای اخذ شده از جمله جوازتاسیس، جواز کسب
  • ارائه نمونه برند طراحی شده توسط طراحان ثبت برند و علامت تجاری
  • تسلیم کارت بازرگانی علائم غیرفارسی
  • تسلیم مدارک شناسایی وکلای ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی

شروط ثبت برند در شهر قدس

برای ثبت برند در شهرقدس باید به قوانین و نکات مهمی توجه شود که از جمله آن ها خاص و تک بودن برند انتخابی برای ثبت در اداره مالکیت صنعتی می باشد که باید از سوی متقاضی ثبت علائم تجاری انجام شود.

یک برند خوب باید گویای ویژگی های محصول و خدمات باشد و به صورت قانونی به ثبت رسد. در ادامه باید این نکته را بازگو کرد که یک برند باید تا مدت 10 ساله که اعتبار قانونی یک برند است جایگاه خود را در بین خریداران خود پیدا کنند و باعث ماندگاری بین آنها شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت برند در شهرقدس با کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

نکات مهم در ثبت برند در شهر قدس

  • بعد از اینکه امورات ثبت برند را انجام دادید، از سوی اداره مالکیت صنعتی گواهی ثبت صادر می شود.
  • اعتبار یک برند تا 10 سال می باشد و پس از زمان تعیین شده باید برای تمدید آن اقدام شود.
  • اگر میخواهید چند برند را با یکدیگر ثبت کنید باید اظهارنامه هرکدام را ارائه دهید.
  • برای ثبت برند در خارج از کشور باید ابتدا ان را در داخل به ثبت رسانید.
  • نقل و انتقال برند باید در حیطه قوانین اداره مالکیت صنعتی انجام شود.
  • تنها با ثبت یک برند و علامت تجاری می توان از حمایت های قانونی بهره برد.

مراحل ثبت برند در شهر قدس

در ابتدا برای ثبت برند در شهر قدس باید به اداره مالکیت صنعتی با نشانی اینترنتی iripo.ssaa.ir مراجعه کرده و مدارک مربوطه را از جمله اظهارنامه برند و مجوزهای اخذ شده از ادارات مربوطه جهت ثبت علامت تجاری در اداره مالکیت صنعتی درج شود.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که برای ثبت بی نقص یک برند در گام قبل از اقدام به ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی باید آن را از طریق همین سایت استعلام کرده تا از خاص بودن آن اطلاع پیدا کنید.

پس از ارائه مجوزهای حقوقی با درج مشخصات شناسایی متقاضی ثبت برند در صف بازرسی برند توسط کارشناسان اداره ثبت علائم تجاری قرار خواهید گرفت.

برای انجام امور حقوقی خود در حداقل زمان و به صورت حرفه ای تنها کافی است با مشاوران مجرب مجتمع ثبتی ایلیا تماس حاصل فرمایید.

در صورت تایید مدارک از سوی کارشناسان اداره ثبت باید تمامی هزینه ها را پرداخت کرده و برند را در روزنامه رسمی آگهی کنید تا در این صورت گواهی ثبت برای متقاضی ارسال گردد.

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر برندتان دارای حروف غیرفارسی باشد ارائه کارت بازرگانی الزامی است.

هزینه ثبت برند در شهر قدس

تعرفه های اضافی به برند به مواردی چون مراحل اخذ جوازها، انتشار آگهی، اخذ وکیل و تنظیم اظهارنامه و نوع طبقه برند بستگی دارد که باید توسط متخصصان ثبت برند و علامت تجاری با تجارب انجام پذیرد.

شما متقاضیان با در ارتبط بودن با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا با برآورد هزینه های ثبت قبل از اقدام به ثبت برند خود می توانید با خیال راحت در عرصه ثبت علامت تجاری گام بردارید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها